Χριστουγεννιάτικη ενημερωτική δράση για το ρομαντικό κίνημα του 1841-43


Η έλευση της Νεωτερικότητας, η οποία σηματοδότησε την επικράτηση του πολιτικού και οικονομικού φιλελευθερισμού, επέφερε, ανάμεσα στα άλλα, για την δυτική Ευρώπη και την πρόσκαιρη παύση των χριστουγεννιάτικων εορτασμών. Οι παλαιοί προνεωτερικοί δωδεκαήμεροι εορτασμοί, που λάμβαναν χώρα στις επαρχίες της υπαίθρου, θεωρήθηκαν από την κυρίαρχη ελίτ των προοδευτικών του φιλελευθερισμού ως αναχρονιστικοί και ασύμφοροι  οικονομικά. Έτσι, οι μεγάλες μάζες των εργατών που είχαν ξεριζωθεί από την ύπαιθρο για να στελεχώσουν την αναπτυσσόμενη καπιταλιστική βιομηχανία (ανάμεσα στις οποίες βρίσκονταν και χιλιάδες μικρά παιδιά), δεν επιτρεπόταν να απολαύσουν καμιά αργία στις χώρες του πρώιμου καπιταλισμού.


Στην Βρετανία η απάντηση σε αυτή την συνθήκη δόθηκε από ένα παραδοσιοκρατικό πολιτιστικό κίνημα, το οποίο οργάνωσαν πνευματικοί άνθρωποι προερχόμενοι από το κοσμοθεωρητικό πλαίσιο του Ρομαντισμού. Από το 1841 ως το 1843 οι προσπάθειες εντάθηκαν, ώσπου τελικά η αστική βρετανική ελίτ υποχώρησε. Τον Δεκέμβριο του 1844, έπειτα από την επιτυχημένη δράση εκείνου του παραδοσιοκρατικού κινήματος, οι εορτασμοί άρχισαν να επανέρχονται σταδιακά στην Αγγλία.


Επιστέγασμα του κινήματος υπήρξε η συγγραφή του Ύμνου των Χριστουγέννων από τον Κάρολο Ντίκενς, στις 19 Δεκεμβρίου του 1843. Η επιρροή του βιβλίου ήταν τόσο μεγάλη ώστε όχι μόνο να αποτελέσει κομβικό γεγονός προκειμένου να επανέλθουν οι εορτασμοί αλλά και για να ανανεωθούν. Μέσα από το βιβλίο του Ντίκενς δόθηκε μια κατεύθυνση για το πώς θα εορτάζονταν τα Χριστούγεννα στο αστικό περιβάλλον, η οποία επηρέασε, λιγότερο ή περισσότερο, όλες τις χώρες της Ευρώπης. Η ρομαντική σκέψη, όχι μόνο κράτησε ζωντανό ένα παραδοσιακό έθιμο, αλλά και δημιούργησε έθος μέσα στις πιο σκληρές συνθήκες εξουσίας του νεωτερικού καπιταλισμού. 


Τα μέλη της Φ.ΛΕ.ΦΑ.ΛΟ. κάθε χρόνο θυμίζουν την σημασία της ρομαντικής παραδοσιοκρατικής σκέψης για την επιβίωση των χριστουγεννιάτικων εορτασμών εντός των πλαισίων της νεωτερικότητας. Σήμερα, που η μεταμοντέρνα νεωτερική εξουσία της παγκοσμιοποίησης προσπαθεί εδώ και χρόνια, έχοντας ως επίκεντρο τις Η.Π.Α., να αποχυμώσει τους χριστουγεννιάτικους εορτασμούς, μετατρέποντάς τους σε ένα ακόμη καταναλωτικό party, οι παραδοσιοκράτες ρομαντικοί οφείλουμε να ορθώνουμε την όποια αντίσταση μπορούμε σε αυτούς τους σχεδιασμούς. Και, ασφαλώς, να κρατούμε την φλόγα της ιστορικής μνήμης αναμμένη. Έτσι, για μια ακόμη χρονιά, πραγματοποιήθηκε ενημερωτική δράση στο κέντρο των Αθηνών και αφισοκόλληση υπό τις αντίξοες φετινές συνθήκες.


Μολονότι ασκούμε συνεχώς κριτική στις «ημέρες και τα έργα» των δημοτικών αρχών, και ιδίως της τελευταίας, οφείλουμε να παραδεχτούμε ότι ο φετινός ο στολισμός του κέντρου είναι ικανοποιητικός. Ωστόσο, προκύπτει η εξής αντίφαση. Ενώ ο στολισμός του δήμου αποτελεί πόλο έλξης για τους επισκέπτες, οι αρχές προσπαθούν να αποθαρρύνουν την έλευση μεγάλου αριθμού συμπολιτών μας στο κέντρο. Προκύπτει έτσι το ερώτημα τι νόημα έχει ο στολισμός. Για ποιους πραγματοποίήθηκε;


Όπως και να’ χει, κατανοούμε ότι είναι δύσκολο να εντοπίσει κανείς συνέπεια σε λόγια και πράξεις της εξουσίας κατά την εποχή της μεταμοντέρνας νεωτερικότητας. Μιας εποχής που η αντίφαση αποτελεί κεντρικό δομικό της συστατικό. Ωστόσο, όσες εκδοχές και αν αλλάξει η εξουσία της νεωτερικότητας, οι λίγοι εναπομείναντες «περιφερόμενοι φύλακες» της Φ.ΛΕ.ΦΑ.ΛΟ. θα συνεχίσουν να πορεύονται ενάντια στους σκοτεινούς καιρούς.  


Tαξιδευτές στους τόπους των ρομαντικών ενοράσεων.

Σκουριασμένου κλέους και ονείρων κληρονόμοι.


Διαβάτες αέναοι στις οδικές αρτηρίες του κέντρου των Αθηνών.

Κάπου ανάμεσα στην πραγματικότητα και τον μύθο.

Εκεί, που οι αλαφροΐσκιωτοι ακούνε τους ανεπαίσθητους σφυγμούς της ψυχής του έθνους.   


ΥΓ. Οι φωτογραφίες που συνοδεύουν το άρθρο τραβήχτηκαν από τον Σταμάτη Μαμούτο. 






Σχόλια:

Η Ανώνυμος είπε...

Στις ΗΠΑ γίνεται συστηματική προσπάθεια για να μη λέει ο κόσμος "Merry Christmas" και να αρκείται στο "καλές εορτές", μη και παρεξηγηθούν οι διεθνιστές του "πολυπολιτισμού". Ο Trump πήγε να το μαζέψει κάπως και να κρατήσει το χριστιανικό χαρακτήρα του εθίμου. Αλλά τον κάναν μια χαψιά και αυτόν.

Σάββατο, 26 Δεκεμβρίου, 2020

 
Η Φοιτητική Λέσχη Φανταστικής Λογοτεχνίας είπε...

Ανώνυμε, είναι όντως έτσι. Αλλά και με τον Τραμπ δεν άλλαξε κάτι σε μεγάλο βαθμό.

Σάββατο, 26 Δεκεμβρίου, 2020

Ο/Η Ανώνυμος είπε...

είσαι θλιβερό ανθρωπάκι Πότε θα έρθετε Εξάρχεια να κολλήσετε; Τον κοντό θα τον λυπηθούμε λόγω προβλημάτων αλλά εσένα όχι αν και είσαο καταπιεσμένος.

 Ο Σταμάτης είπε...

Στα Εξάρχεια έρχομαι συχνά για καφέ και κρασάκι. Είναι μια από τις αγαπημένες μου γειτονιές. Έχω πολλούς φίλους εκεί. Κάποιοι μάλιστα γνωστά ονόματα της περιοχής και της rock σκηνής.

Κυριακή, 27 Δεκεμβρίου, 2020

 
Ανώνυμος Ο/Η Ανώνυμος είπε...

στα Εξάρχεια δεν έχεις κανέναν φίλο ένα απλό φασιστοσκουπιδο εισαι

Κυριακή, 27 Δεκεμβρίου, 2020

 Διαγραφή
Ανώνυμος Ο Σταμάτης είπε...

Κάνεις λάθος. Έχω πολλούς φίλους. Δεν ξέρω αν έχεις εσύ φίλους στα Εξάρχεια, βέβαια.

Μήπως τελικά δεν είσαι και τόσο μαυροκόκκινος όσο υποστηρίζεις, αλλά μαυροκίτρινος απ' το κακό σου.

Κυριακή, 27 Δεκεμβρίου, 2020

 Διαγραφή
Ανώνυμος Ο/Η Werwolf 21 είπε...

Σιγα τα Εξαρχεια ρε βλακα πηγαιναμε εκει πολυ πριν απο σενα

Κυριακή, 27 Δεκεμβρίου, 2020

 
Ανώνυμος Ο/Η Ανώνυμος είπε...

πίστεψέ με αν σε δούμε στο ένα μέτρο θα σε σπάσουνε στα ..χάδια τόσο πολύ που δεν θα μπορείς να περπατήσεις Αν βέβαια σκας σε καμία καφετέρια πουθενά κρυμμένος και μακριά από πλατεια τι να πω λογικό. Γιατί δεν ανεβαζεις τα σχόλια με την μάνα σου;

Κυριακή, 27 Δεκεμβρίου, 2020

 
Ανώνυμος Ο Σταμάτης είπε...

Δεν σε πιστεύω. Δυσκολεύομαι να πιστέψω μάλιστα ότι είσαι αναρχικός. Εκτός και αν έχουν αλλάξει τόσο οι καιροί στην μεταμοντέρνα μας εποχή.

Αλλά επειδή κάτι ξέρω κι εγώ, και το μαγαζί που σύχναζα ήταν το ουζερί, απέναντι από το KΒΟΞ, μόνο καλές αναμνήσεις έχω να θυμάμαι από φίλους (ανάμεσα σε αυτούς και ο κιθαρίστας του Άσιμου, ο αείμνηστος Χρήστος Ζυγομαλάς).

Μην συνεχίζεις να διασύρεσαι άλλο. 

Κυριακή, 27 Δεκεμβρίου, 2020

 
Ανώνυμος Ο/Η Ανώνυμος είπε...

 είναι αστείο που μιλάς σαν δήθεν μάγκας και μας λες ότι συχναζες κιόλας εκείΚάποτε κάπου ποτέ δηλαδή ..Είσαι ένα αστείο υποκειμενο. Εγώ από την άλλη δυσκολεύομαι να πιστέψω με βάση τα όσα έχεις γράψει ή σε έχω αναγκάσει να γραψεις μέσω του λογαριασμού της ..λέσχης ή με ανώνυμα σχόλια ή επώνυμα ότι διατηρείς την θέση στην σχολή έστω ως ένας πουθενας υποψήφιος,όσο εισια ακομη. Χαίρομαι που πλάθεις διάφορα σενάρια στο μυαλό σου έτσι θέλω να φοβάσαι γιατί έτσι πρεπει να ξερεις κάποιοι που δεν ειναι σαν τα φασιστακια που μαζεύεις στα σχόλια και στο φβ έχουν θυμώσει μαζί σου όχι για κάποιον άλλο λόγο αλλά γιατί το παιζεις πράγματα και θα την πληρώσεις πολύ άσχημα αν δεν καλέσεις καμία δίωξη ηλεκτρονικου εγκλήματος αν και στο μέρος της Αθήνας που είμαι δύσκολα να έρθει ο θείος σουπου θα είναι σίγουρα μπάτσος ή κάτι τέτοιο

Την μανούλα σου μην ξεχάσεις

Κυριακή, 27 Δεκεμβρίου, 2020

 Ο Σταμάτης είπε...

Μικρέ μου Κάλιμπαν, συνέχισε να μας διασκεδάζεις με τον αυτοεξευτελισμό σου.

Χρησιμοποίησα αόριστο χρόνο για το ουζερί επειδή έκλεισε πριν λίγους μήνες, λόγω των μέτρων του Covid. Για το ουζερί που βρισκόταν στην Θεμιστοκλέους, ακριβώς απέναντι από το ΚΒΟΞ μιλάω. Αλλά αυτό είναι ένα μόνο παράδειγμα. Μπορείς να με συναντήσεις και σε πολλά ακόμη μαγαζιά των Εξαρχείων. Και να γνωρίζεις ότι αρκετοί παλιοί αναρχικοί βλέπουν με μεγαλύτερη απέχθεια (ακόμη κι) από εμένα ανθρωποειδή όπως εσύ, που εκφυλίζουν την ιδεολογία τους.

Αναρωτιέμαι, λοιπόν, τι άλλο θες να κάνω για να βρεις το θάρρος να έρθεις να με δείρεις, όπως διακαώς επιθυμείς. Να ανακοινώνω πριν βγω, το σημείο που θα βρίσκομαι; Μπορεί να σου την κάνω κι αυτή την χάρη.

Όσον αφορά την μανούλα μου, επειδή ήταν κι εκείνη αθλήτρια, μπορεί να καρπαζώσει με ευκολία λιμοκοντόρους σαν και του λόγου σου.  Ωστόσο, η μητέρα μου έχει ένα γνώρισμα διαφορετικό από τα δικά μου. Επειδή ήταν "Ρηγού" ως νεαρή διατηρεί ακόμη ορισμένα κατάλοιπα, ακατανόητης για εμένα, ευσπλαχνίας στην συμπεριφορά της. Γι' αυτό, όταν σου δώσει τις πρώτες φάπες, μπορεί στην συνέχεια να δείξει κάποιο έλεος.

Μην περιμένεις, όμως, κάτι ανάλογο κι από εμένα.

Δευτέρα, 28 Δεκεμβρίου, 2020

  
Η Φοιτητική Λέσχη Φανταστικής Λογοτεχνίας είπε...

Εγώ έχω φοβηθεί πολύ! Για αυτό δεν θα αποκαλύψω στον μαυροκόκκινο ότι μένω στην οδό Ιπποκράτους!!

Δευτέρα, 28 Δεκεμβρίου, 2020

 
Ανώνυμος Ο Banshee είπε...

Τι απόγνωση τους σου έχει προκαλέσει η φλεφαλο; Στην αρχή λες ότι είναι μόνος ο Σταμάτης. Τώρα λες ότι σε φοβηθήκαμε και φύγαμε. Σ' έχει τρελάνει το διαδικτυακό ξεκούμπωμα!
Ζήσε αγόρι μου με τις ελπίδες σου ότι φοβόμαστε, ότι κάποιος κάπου κάποτε μπορεί να μας έχει δείρει, ότι θα χάσουμε τις σπουδές μας.
Η ελπίδα σου πεθαίνει τελευταία...χα,χα,χα,χα!!!

Δευτέρα, 28 Δεκεμβρίου, 2020

 

Η Φοιτητική Λέσχη Φανταστικής Λογοτεχνίας είπε...

Είναι νεοφώτιστα τα παιδιά στη ζωή. Μην τα παρεξηγείς. Ζουν με τις ψευδαισθήσεις του internet.

Δευτέρα, 28 Δεκεμβρίου, 2020

 
Ανώνυμος Ο Μαυροκόκκινος είπε...

 πάλι τρελες λες ενώ εισαι λαπάς και φλώρος για ηρεμισε λίγο

Δευτέρα, 28 Δεκεμβρίου, 2020

 
Ανώνυμος Ο Κοντός είπε...

Εγώ τον φοβάμαι το μαυροκόκκινο. Έτσι διψασμένος που είναι για ανδρική συντροφιά μπορεί να προβεί σε άσεμνες πράξεις μόλις με συναντήσει. Θέλω να κρατήσω τις αποστάσεις από δαύτονα. Μην με κολλήσει και κανέναν ιό, τέτοια εποχή.

Δευτέρα, 28 Δεκεμβρίου, 2020

Ο μαυροκόκκινος είπε
γιατί δεν δημοσιεύεις τα σχόλια ; Σε εκθέτω για τις μαλακίες που λες στους δικούς σου μηπως; έχεις προκαλέσει όντως άτομα του ελευθεριακού χώρου και θα τις αρπαξετε, όπως είπα σε άλλο σχόλιο τιμαμε την ωρωικη παράδοση του ΕΑΜ και σας ρίχνουμε σε Πηγάδες εσάς και τις οικογενειες σας, αν νομίζεις ότι τα ανθρώπινα δικαιώματα ισχύουν και για εσάς είσαι γελασμενος φασιστικο κουνoυπίδι

Τετάρτη, 30 Δεκεμβρίου, 2020

 Διαγραφή

Η Φοιτητική Λέσχη Φανταστικής Λογοτεχνίας είπε...

Ε όχι και να μη δημοσιευθούν τα σχόλια που γράφεις. Που θα βρούμε τέτοιους τύπους να μας κάνουν να γελάμε όπως εσύ;

Τετάρτη, 30 Δεκεμβρίου, 2020

  Ο/Η μαυροκόκκινος είπε...

γιατί δεν δημοσιεύεις τα σχόλια τότε;
Εσύ έχεις μεγαλεία που βλέπεις παντού πολλά άτομα ενώ είσαι ένας

Παρασκευή, 01 Ιανουαρίου, 2021

 
Η Φοιτητική Λέσχη Φανταστικής Λογοτεχνίας είπε...

Σε έχουμε ιδρυματοποιήσει έτσι; Παραμονές και ανήμερα πρωτοχρονιάς είσαι στο blog της Φ.ΛΕ.ΦΑ.ΛΟ.!! Ούτε και εμείς που το γράφουμε δεν είμαστε τόσο συχνά στη σελίδα του. Δυστυχώς φαίνεται ότι η ζημιά που σου έχουμε κάνει είναι μεγάλη.

Παρασκευή, 01 Ιανουαρίου, 2021

 Ο/Η Ανώνυμος είπε...

ο μόνος ιδρυματικος εισαι εσύ και ο προβληματικός φιλος σου που μαζί με την μάνα σου έχετε το κέντρο για παιδιά με ψυχοσωματικά προβλήματα που λέτε φλεφαλο Ο,τι απαντάς βέβαια φαίνεται πόσο σου αρέσει να έχεις αντιπάλους γιατί άλλος πέρα από εμένα και κάποια ακόμη άτομα που απλά θέλουμε να σε σφαλιαρωσουμε αλύπητα τόσο όσο όμως για να μαζευτείς και να ξεκουμπιστεις από τις σχολές ως άτομο Δεν σου κρυβω ότι το έχουμε ξανακάνει αυτό κάποιοι από εμάς σε άλλο φασιστοειδες πολύ πιο σοβαρό από σένα Οπότε μην το παίρνεις προσωπικα είναι απλά ζήτημα πολιτικής στοχοποίησης και προσωπικής εξόντωσης όχι ότι νοιαζόμαστε στην ουσία για την μίζερη ζωή σου για το αν έχεις οιδιπόδειο με την μάνα σου ή σε κακοποιούσε ο πατέρας σου ή άλλα τέτοια

Παρασκευή, 01 Ιανουαρίου, 2021

 Διαγραφή
Ανώνυμος Ο Σταμάτης είπε...

Φαίνεται ότι έχεις μπερδέψει τις σφαλιάρες μιας συμπλοκής με εκείνες που αρέσκεστε να ανταλλάσσετε, για λόγους αυτο-ικανοποίησης, ορισμένα άτομα που πάσχετε από ψυχικές διαστροφές.

Συνεχίζουμε να σου απαντάμε για να σου χαλάμε την διάθεση.
Για να σε κρατάμε για "ρεβεγιόν" στο ιστολόγιό μας.

Άντε και του χρόνου, βρε....

Παρασκευή, 01 Ιανουαρίου, 2021

 

Η Φοιτητική Λέσχη Φανταστικής Λογοτεχνίας είπε...

Ρεβεγιόν στη φ.ΛΕ.ΦΑ.ΛΟ. Μαυροκόκκινε, Κλείσε τραπέζι!

Παρασκευή, 01 Ιανουαρίου, 2021

 
 Ο Werwolf 21 είπε...

Φυσικα τιμας την παραδοση του ΕΑΜ με τα μωρα στις πηγαδες οπως και εμεις τιμουμε τη παραδοση στο Γραμμο.Με μια διαφορα,χρονια τωρα σας προσκαλουμε να ερθετε να γιορτασουμε μαζι στο Μελιγαλα αλλα την τελευταια στιγμη χανετε το δρομο.Γιατι?

Σάββατο, 02 Ιανουαρίου, 2021

Ανώνυμος Ο Werwolf 21 είπε...

Οσο για τα ''φασιστακια'' στις σχολες που λες μονο κατι πατριωτες κυριλεδες του ΛΑΟΣ ειχατε δειρει παλιοτερα και παλι 30 σε 5 και επιπλεον τους βγαλατε και τα στοιχεια στο ιντι παλιορουφιανοι.Κατι αλλους ομως οπως πχ τον Κασιδιαρη που εσκαγε στη Γεωπονικη με εθνικιστικες μπλουζες δεν τους πλησιαζατε ουτε στο χιλιομετρο.Καλα εδω σας εδερναν οι ΟΝΝΕΔιτες του ΠΑΠΕΙ τι να λεμε τωρα.

Σάββατο, 02 Ιανουαρίου, 2021

Ανώνυμος Ο/Η Ανώνυμος είπε...

Ρε Μαμουτε μας δουλεύεις; Την ίδια ομοοφοβικη και ρατσιστική γλώσσα χρησιμοποιείς με τους χρυσαυγιτες
Τι πας να αποδείξεις;
Δεν χρειζομαι τις εξηγήσεις απλά σου διευκριζω τι θα γίνει με σένα, φασίστες με διδακτορικά δεν θα υπάρξουν και αν υπάρξουν θα μείνουν στην αφάνεια όπως πρεπει μόνο και μόνο για να περνούν παράδειγμα όλοι οι υπόλοιποι

Σάββατο, 02 Ιανουαρίου, 2021

Ανώνυμος Ο Σταμάτης είπε...

-Αγαπητέ Werewolf, προσωπικά δεν την τιμώ την παράδοση του Γράμμου. Θεωρώ ότι στον εμφύλιο δυο παρατάξεις ανόητων (δεξιοί και αριστεροί) που θέλησαν να γίνουν πιόνια των μεγάλων δυνάμεων της εποχής, αιματοκύλησαν την χώρα μας σε μια απαράδεκτη, εκατέρωθεν, αδελφοκτόνα σύγκρουση.

Επίσης, το πολιτικό πρόσωπο που αναφέρεις δεν γνωρίζω αν είχε θέματα με αντιπαλότητες όσο ήταν φοιτητής. Κάποιοι φίλοι που ήταν στην γεωπονική έχουν πει ότι διατηρούσε άριστες σχέσεις με την δεξιά φοιτητική παράταξη. Αλλά επειδή δεν ήμουν εκεί να το διαπιστώσω με τα μάτια μου, δεν με ενδιαφέρει να ασχοληθώ περαιτέρω. Απλώς γράφω αυτή την επισήμανση επειδή τον ανέφερες.

Εκείνο που μπορώ να επιβεβαιώσω πάντως είναι ότι εγώ, έπειτα από σπουδές σε δύο πανεπιστήμια, σε ένα μεταπτυχιακό και κατά την διάρκεια της διδακτορικής μου διατριβής, όντας πάντοτε αυτόνομος, μακριά από κάθε πολιτική παράταξη και επικεφαλής της Φοιτητικής Λέσχης Φανταστικής Λογοτεχνίας δεν είχα ποτέ προβλήματα, όπως αυτά που ονειρεύεται ο υποτιθέμενος "μαυροκόκκινος".

Η Φ.ΛΕ.ΦΑ.ΛΟ. είναι αυτόνομη συλλογικότητα, άσχετη με κάθε κόμμα ή πολιτικό οργανισμό, ικανή να υπερασπιστεί μόνη της τα όσα υποστηρίζει. Αυτή η συλλογικότητα εδώ και δεκαπέντε χρόνια δεν έχει αντιμετωπίσει, λοιπόν, ποτέ προβλήματα όπως αυτά που ο μικρός μας "μαυροκόκκινος" Κάλιμπαν θέλει να πιστεύει. Και αν ποτέ χρειαστεί να τα αντιμετωπίσει, τα μέλη της γνωρίζουν πως να το κάνουν βασιζόμενα αποκλειστικά στις δικές μας δυνάμεις και μη έχοντας καμία σχέση με πρόσωπα και καταστάσεις του κεντρικού πολιτικού σκηνικού. Αυτό φαίνεται είναι που ενοχλεί ορισμένους.

Ούτως ή άλλως μας αρέσει η πολιτική με την παραδοσιακή ελληνική έννοια, αλλά όχι οι πολιτικοί (του παρόντος). Γι' αυτό και δεν έχουμε καμία σχέση με αυτούς.

-Μαυροκόκκινε Κάλιμπαν, μπορεί να θεωρείς την φρασεολογία μου ομοφοβική και ρατσιστική. Ο καθένας κρίνει όπως νομίζει τα γραφόμενα του κάθε αρθρογράφου. Εγώ διαφωνώ, αλλά δεν έχω και κανένα πρόβλημα να δεχτώ την κριτική σου. Antifa ταμπού το ομολογώ ότι δεν έχω.

Μπορείς λοιπόν να με θεωρείς ότι κατεβάσει το φτωχό σου μυαλό. Εκείνο που θέλω να πω είναι ότι δεν είχα ποτέ στην ζωή μου σχέση με πρόσωπα και κόμματα που ανέφερες (μολονότι, επαναλαμβάνω, υπήρξαν μια εποχή δελεαστικές προοπτικές περί του αντιθέτου).

Αν, λοιπόν, σχεδιάζεις να μου κάνεις κακό επειδή με θεωρείς ιδεολογικό σου εχθρό ασφαλώς και μπορείς να το επιχειρήσεις. Αλλά να αφιερώσεις το ιδεολογικό σου μένος αποκλειστικά σε μένα και τους συνεργάτες μου. Μην διασπάς την προσοχή σου σε πρόσωπα τα οποία ανέκαθεν θεωρούσα εξίσου ανισόρροπα με σένα.

Δεν θέλω να αφήσω τον κάθε άσχετο να μου κλέψει την δόξα..

Σάββατο, 02 Ιανουαρίου, 2021