Το πάρτι του Κηλαηδόνη


Την 25η Ιουλίου του 1983 πραγματοποιήθηκε το θρυλικό πάρτι του Λουκιανού Κηλαηδόνη στην Βουλιαγμένη. Μέχρι και την ώρα έναρξης της συναυλίας είχαν κοπεί 25.000 εισιτήρια, αλλά έπειτα από ένα (εκ των γνωστών στις παλιές καλές μέρες) ντου οι παρευρισκόμενοι ξεπέρασαν τους 50.000 (κάποιοι μίλησαν και για 100.000).

Ο τύπος έχει χαρακτηρίσει το συγκεκριμένο πάρτι ως «Woodstock της Ελλάδας». Κι αυτό όχι μόνο γιατί αποτέλεσε την πρώτη μεταπολιτευτική συναυλία που έγινε σε φυσικό χώρο, έξω από στάδια. Αλλά, κυρίως, γιατί ήταν συμβολικό σημείο αναφοράς μιας πολιτιστικής προσπάθειας να προβληθούν ποιοτικές μουσικές που θα είχαν λαϊκό χαρακτήρα, εκφράζοντας την καλοκαιρινή ανεμελιά της παλιάς Ελλάδας, σε μια μαζική εκδήλωση χωρίς επεισόδια και τραυματισμούς.

Η επιτυχία της συγκεκριμένης εκδήλωσης ήταν πρωτοφανής. Όχι λόγω κάποιας οργανωτικής τελειότητας. Αντιθέτως υπήρχαν οργανωτικά κενά και αρκετός κόσμος ταλαιπωρήθηκε. Ούτε λόγω της καθαρότητας του ήχου ή της καλής οπτικής. Όλα αυτά θα τα εξέταζαν οι ορθολογιστές, μεμψίμοιροι, αστοί της εποχής μας, που έχουν, δυστυχώς, πλημμυρίσει ακόμη και το πεδίο της rock κοινότητας. Το πάρτι άφησε εποχή γιατί οι περισσότεροι μουσικοί που το στήριξαν, ακολουθώντας την διάθεση του διοργανωτή Λουκιανού Κηλαηδόνη, ένωσαν τις διαθέσεις τους με την ακαταμάχητη θέληση του ελληνικού λαού να διασκεδάσει και να εκφραστεί ανεπιτήδευτα ως συλλογικό σώμα. Σε τέτοιο βαθμό ώστε να κολυμπά δίπλα στους μουσικούς της συναυλίας!

Δυστυχώς, από την δεκαετία του 1990 κι έπειτα, όταν η πατρίδα μας αφομοιώθηκε κρατικά από την Ε.Ε και τα πολιτιστικά ηνία της ανέλαβαν οι περσόνες του αστικοφιλελεύθερου life style, αυτές οι εκδηλώσεις ζωντάνιας, που αποπνέει το video της συναυλίας, ξεθώριασαν. Η λαϊκή εκφραστικότητα υποχώρησε εμπρός στην επέλαση της συμπλεγματικής σύμβασης του αγοραίου τρόπου ζωής. Η μαζική διασκέδαση άλλαξε. Το κέφι χάθηκε. Οι λαϊκές μαζώξεις, οι disco και τα rock στέκια έδωσαν την θέση τους στα κλειστά κυριλέ clubs με το face control και την αυστηρά στυλιζαρισμένη, σε δυτικά πρότυπα, συμπεριφορά.

Έκτοτε ο νεοέλληνας παρακολουθεί, σαν άβουλο ον, την ισοπέδωση της λαϊκής του εκφραστικότητας. Και την αντικατάσταση εκδηλώσεων όπως εκείνη του Κηλαηδόνη από ... τα Mad Awards του Θέμη Γεωργαντά ...


Σχόλια:
 Ο Ο Πατριάρχης είπε...

Ορίστε κύριοι, αν και ήτο οφθαλμοφανές, αποδεικνύετε πλέον περιτράνως μόνοι σας ότι αποτελείτε υποχείριαν του συριζαίου Νίκου Παππά!

Ουχί μόνον ο Κηλαηδόνης υπήρξε εις εκ των κομμουνιστών που στηλίτευσαν την ιδεολογίαν της εθνικοφροσύνης. Μα και υμείς πήγατε εις την παραθαλάσσια βεγγέραν που οργάνωσε, υπό τας οδηγίας του παπανδρεϊκού ΠΑΣΟΚ, προκειμένου να κορέσετε τας ανεκπλήρωτας ερωτικάς ορέξεις σας! Αν νομίζετε ότι ο Πατριάρχης έχει ξεχάσει τα αίσχη εκείνης της λαοσύναξης είστε γελασμένοι, κύριοι!

Εκμεταλλευθήκατε την πολυκοσμίαν δια να επιβάλλετε εις προκαταρκτικό ερωτικόν στρίμωγμα (λαϊκιστί κολλητήρι) παρασυρμένες αρσακειάδες. Αδράξατε την ευκαιρίαν της καλοκαιρινής νυκτός προκειμένου να λούσετε τους οφθαλμούς σας (λαϊκιστί μπανιστήρι) με τα σωματικά των κάλλη! Και ωσάν να μην έφτανε τούτο, χειροκροτήσατε κομμουνιστάς αρτίστας που ώθησαν, μέσω της μουσικής των, την νεολαία μας εις τον εκφυλισμό!
https://www.youtube.com/watch?v=c9V3Tk-U6L0

Αντιληφθείτε το διαπαντός παλιογιεγιέδες! Εμείς οι μυημένοι εις την λατρεία του ενσαρκωθέντος Έλλην Μεσσία Αδόλφου Άβαταρ, δεν θα σας επιτρέψουμε να μεταβάλλεται τον ελληνικό εθνικισμόν εις μαρξιστικό προπύργιο!

Τρίτη, 28 Ιουλίου, 2020