Μια βόλτα στο Comicdom Con


                                                             του Σταμάτη Μαμούτου

Πραγματοποιήθηκε κατά το τριήμερο 16,17,18 Μαΐου, στην Τεχνόπολη του δήμου Αθηναίων στο Γκάζι, το 19ο Comicdom Con. Παραβρέθηκα στους χώρους της εκδήλωσης το πρωί της περασμένης Κυριακής. Η δωρεάν είσοδος ήταν μια σωστή επιλογή των διοργανωτών που θα μπορούσα να ισχυριστώ ότι φάνηκε από αρκετά μακριά. Για την ακρίβεια, τουλάχιστον από τα φανάρια της οδού Πειραιώς αν όχι και σε πιο μακρινά σημεία, φαίνονταν μεγάλες ομάδες θεατών να προσεγγίζουν τους χώρους της Τεχνόπολης. Η πρώτη εικόνα ήταν τέτοια που προϊδέαζε για την επιτυχία της εκδήλωσης σε ό,τι είχε να κάνει με την προσέλευση. Ωστόσο, αποδείχτηκε ότι ακόμη και σε μια τόσο εδραιωμένη και ιστορική εκδήλωση μπορεί να προκύψουν ζητήματα οργανωτικής αρτιότητας. Ας πάρουμε, όμως, τα πράγματα από την αρχή.


Οι διοργανωτές εκμεταλλεύτηκαν εξωτερικούς και εσωτερικούς χώρους της Τεχνόπολη. Στους εξωτερικούς χώρους πέρα από τους εκθέτες με τα περίπτερα υπήρχαν μεγάλοι κενοί χώροι, στους οποίους μπορούσαν οι θεατές να περπατήσουν άνετα και να απολαύσουν τον ανοιξιάτικο ήλιο. Στα της φιλοξενίας των θεατών εκτός από την καφετέρια και την καντίνα που υπάρχουν μόνιμα στην Τεχνόπολη, στο Comicon Dom φιλοξενήθηκαν επιπλέον καντίνες που πωλούσαν αθηναϊκές μπύρες και γλυκίσματα. Η πρώτη γενική πρώτη εικόνα της διοργάνωσης ήταν πολύ καλή.


Ωστόσο, αναδύονταν κάποια ερωτηματικά όταν ο επισκέπτης έπρεπε να σταθεί στα περίπτερα των εκθετών για να δει τα comics και τα βιβλία. Σε ορισμένα από τα περίπτερα υπήρχε χώρος και άνετη πρόσβαση. Σε κάποια άλλα, όχι. Συγκεκριμένα, σε ορισμένα περίπτερα που βρίσκονταν σε στενούς πεζόδρομους της Τεχνόπολης η κίνηση ήταν πυκνή, με αποτέλεσμα να γίνει σχεδόν αδύνατη η επαφή με τα εκθέματα.


Αυτή η διαπίστωση έγινε σχεδόν οδυνηρή όταν χρειάστηκε να εισέλθω στους εσωτερικούς χώρους των κτιρίων που φιλοξενούνταν ορισμένοι εκθέτες. Εκεί γινόταν πραγματικά το αδιαχώρητο. Ο θεατές ήμασταν σε ορισμένα σημεία στοιβαγμένοι κυριολεκτικά, λόγω της λανθασμένης τοποθέτησης από τους διοργανωτές των τραπεζιών που φιλοξενούσαν τους εκθέτες. Το παράδοξο είναι ότι υπήρχαν ορισμένοι κενοί χώροι οι οποίοι δεν χρησιμοποιήθηκαν όπως θα έπρεπε. Αντιθέτως, στο σημείο που γινόταν η πρώτη στροφή προς τα δεξιά για να περάσουμε στα ενδότερα της αίθουσας, οι επισκέπτες βιώσαμε ένα αληθινό ανθρώπινο μποτιλιάρισμα που θύμιζε αποχώρηση από παλιό ελληνικό γήπεδο ποδοσφαίρου. Υπό αυτές τις συνθήκες ήταν αδύνατο να σταθώ και να δω εκθέματα και σκίτσα.


Όμως, υπήρχε και κάτι χειρότερο. Η έξοδος του κλειστού χώρου οδηγούσε στο artist alley. Εκεί τα τραπέζια των εκθετών ήταν τοποθετημένα σε πολύ κοντινές αποστάσεις μεταξύ τους, όπου μετά βίας χωρούσαν δυο τρεις άνθρωποι. Φανταστείτε τι συνέβη όταν «έσκαγαν» πάνω στον συγκεκριμένο χώρο σαν τα κύματα όλοι οι επισκέπτες που εξέρχονταν μαζικά από τον ασφυκτικά γεμάτο εσωτερικό χώρο. Όποιος είχε όρεξη να χάσει μια ώρα από την ζωή του σε ακίνητη ορθοστασία μπορεί να είχε βρει τον κατάλληλο τόπο.


Αλλά σίγουρα δεν ήμουν εγώ ένας από αυτούς. Προτίμησα να γυρίσω προς τα μέσα στην κλειστή αίθουσα και βλέποντας ότι υπήρχαν πέντε έξι ακόμη θεατές που σκέφτονταν το ίδιο με εμένα πήγαμε σε μια φραγμένη με μεταλλικό κιγκλίδωμα έξοδο κινδύνου. Αφού διαπιστώσαμε ότι τα σώματά μας χωρούσαν να περάσουν ανάμεσα από τον τοίχο και το δεξιό άκρο του κιγκλιδώματος, ξετρυπώσαμε από εκείνο το περιβάλλον ασφυξίας και βγήκαμε στον καθαρό αέρα. 


Θα μπορούσε να υποθέσει κάποιος αναγνώστης ότι ενδεχομένως να γκρινιάζω άδικα και να είμαι υπερβολικά αυστηρός. Δεν νομίζω ότι ισχύει κάτι τέτοιο. Δεν ακυρώνω τα θετικά σημεία της διοργάνωσης που ήταν εμφανή. Πολύς κόσμος, ελεύθερη είσοδος, σημαντικοί δημιουργοί από τα εξωτερικό προσκεκλημένοι. Αλλά το πρόβλημα της χρήσης των χώρων σε σχέση με τις τοποθετήσεις των τραπεζιών και των περιπτέρων στα οποία εκθέτουν οι δημιουργοί τα έργα τους είναι κάτι που επαναλαμβάνεται σχεδόν κάθε χρονιά σε αυτή την διοργάνωση. 


Καλή η βόλτα, ωραία η αίσθηση της μαζικής συμμετοχής αλλά δεν πρέπει να μας διαφεύγει ότι το επίκεντρο της διοργάνωσης είναι τα comics, τα βιβλία και οι δημιουργοί τους. Αν στο κύριο comic φεστιβάλ της χώρας είναι πολύ δύσκολο, επί σειρά ετών, να έρθουν σε επαφή οι επισκέπτες με τους δημιουργούς και να δουν τα έργα τους με μια αυτονόητα υποτυπώδη προσοχή τότε σίγουρα υπάρχει ένα ζήτημα που οι διοργανωτές πρέπει να βρουν την λύση του στα επόμενα φεστιβάλ.


Μέχρι τότε, πρώτα ο Θεός, να είμαστε όλοι καλά για να τα ξαναπούμε και να συνεχίσουμε το ταξίδι στους μαγικούς χάρτινους κόσμους των εικονογραφημένων ιστοριών.

ΥΓ. Στην τέταρτη φωτογραφία με δυο φίλους. Τον digital artist Κώστα Νικέλλη και έναν εκ των σχεδιαστών του περιοδικού Epifany, Άγγελο Μάνη. 


Σχόλια:


Ανώνυμος/η
Ο Κουλ βλακ καταργεί τη μονιμότητα στο Δημόσιο. Χειρότερος φιλελερας και απο τον πολιτικό παππού του τον Βενιζελο.
Παρασκευή, 23 Μαΐου, 2025


Southman
Με λυπεί αυτό που έχει γίνει με την ComicDom, σε πολύ μεγαλύτερο βαθμό από τα άλλα φεστιβάλ, Με λυπεί που το παλαιότερο φεστιβάλ κόμικς και εν γένει φανταστικής κουλτούρας της Ελλάδας από το τέλος της κατάστασης με τον COVID-19 και μετά, όταν ξαναλειτούργησε μετά από 2-3 χρόνια, μετατράπηκε πλήρως και χωρίς να κρύβεται πια σε μια πλατφόρμα προώθησης όχι μόνο διεθνικιστικών και αντιπαραδοσιοκρατικών ιδεών, αλλά προώθησης των ...προσωπικών ιδιαιτεροτήτων των μελών της διοργάνωσης (είναι πολύ ανοιχτοί σε αυτό το θέμα στα social media τους), με την συνεχή προσθήκη κάθε χρόνο από τότε, όχι μόνο μια φορά, αλλά κάθε χρόνο συζητήσεων, πάνελς και εκθέσεων που καταγράφουν το "ΛΟΑΤΚΙ βίωμα", την προώθηση νέων graphic novels για αυτά τα θέματα και το γεγονός ότι η ίδια οργανωτική ομάδα διοργανώνει και ένα καινούργιο φεστιβάλ μόνο για τα άτομα με αυτές τις ιδιαιτερότητες με τη "σφραγίδα" του οποίου κάνουν "παράλληλες" και κοινές εκδηλώσεις. Και δεν μπορώ να ξεχάσω ότι την πρώτη χρονιά που έγινε ξανά ComicDom μετά τον COVID, φιλοξενήθηκε στην Πλατεία Κλαυθμώνος, "συμπτωματικά" την ίδια μέρα με το Pride, και επισήμως "ενώθηκε με το Pride" για ένα φεστιβάλ "ισότητας και ελευθερίας".

Α, και μην ξεχνάμε τον Κωνσταντίνο Παππά και την εκδίωξή του από το Artist's Alley λόγω των πεποιθήσεών του και των ιστορικών έργων του. Ίσως αν είχε φτιάξει τον Αθανάσιο Διάκο drag queen να ήταν και ο Τιμώμενος Καλλιτέχνης εκείνη τη χρονιά. Αφού λένε ότι άτομα και καλλιτέχνες σαν τον Κ. Παππά δεν έχουν θέση εκεί, μάλλον δεν έχουμε θέση ούτε κι εμείς.
Παρασκευή, 23 Μαΐου, 2025


Σταμάτης
Το ξέρω Southman. Το σκεπτικό μου είναι το εξής. Αν υπήρχαμε στην πραγματικότητα ως πολιτικός και ευρύτερα ως χώρος ιδεών, θα είχες απόλυτο δίκιο. Τώρα, όμως, με τους κανονικούς του χώρου να μην ξεπερνάμε τα διακόσια άτομα πανελλαδικά (ανάμεσα σε αυτούς οι τακτικοί αναγνώστες και φιλότεχνοι είμαστε λιγότεροι από πενήντα) , το να μποϊκοτάρουμε μια μεγάλη διοργάνωση θα φέρει ως αποτέλεσμα απλά να μην ερχόμαστε σε επαφή με τους δημιουργούς και τα βιβλία. Ποιος θα ασχοληθεί αν πάμε ή αν δεν πάμε πενήντα νοματαίοι σε διοργανώσεις πολλών χιλιάδων επισκεπτών; Και ποια δυναμική μπορεί να προκαλέσει μια αποχή μας; Το μόνο που θα μας προσφέρει είναι μια ηθική ικανοποίηση. Ταυτόχρονα, θα χάσουμε την δυνατότητα επαφής με τους δημιουργούς και τους εκδότες.

ΥΓ. Με τέτοια σχόλια κατά του woke θα εκνευρίσεις τον Λεμούριο.
Παρασκευή, 23 Μαΐου, 2025


Southman
Ναι, το καταλαβαίνω αυτό που λες, δεν μπορώ να διαφωνήσω. Εγώ ως προσωπική επιλογή δεν επιθυμώ πια να πηγαίνω στο ComicDom και, σε μικρότερο βαθμό, και στα άλλα φεστιβάλ για τους ίδιους λόγους, αλλά και για την πολυκοσμία. Η "επιθετικά διεθνιστική" πλευρά των εκδηλώσεων αυτών με έχει κουράσει αφάνταστα, καθώς όλες λίγο πολύ (με ελάχιστες εξαιρέσεις) περνάνε αυτά τα μηνύματα, είτε εξόφθαλμα, είτε πιο συγκαλυμμένα, αλλά αυτό μπορούσα και να το δεχτώ, ξέροντας την σημερινή πραγματικότητα. Δεν μπορώ να δεχτώ όμως την υποκρισία του "αυτή η εκδήλωση είναι ανοιχτή σε όλους και σε όλ@, όπως και αν αυτοπροσδιορίζεστε, εκτός αν είστε -ιστές", κάθε μορφής -ιστές. "Αν είστε δεν σας θέλουμε". Αφού λοιπόν θεωρούν ότι είμαι κάτι που μπορεί και να είμαι ή τουλάχιστον κάτι που αυτοί έχουν στο μυαλό τους για μένα και δεν θα μπορέσω ποτέ να τους πείσω ότι δεν είμαι αυτό που νομίζουν ότι είμαι, και μου δηλώνουν ότι δεν με θέλουν, δεν θα πάω. Προσωπικά εγώ. Καλύτερα για αυτούς, καλύτερα για μένα. Είμαι ένας, απειροελάχιστος, θα πάνε χιλιάδες, θα κάνουν τζίρο και ντόρο, δεν θα κάνω καμιά διαφορά. Αλλά για την αξιοπρέπειά μου, για την δική μου ψυχική ηρεμία και για την αισθητική μου, που δεν θέλει να δει θεάματα που έχει δει στο παρελθόν, δεν θα πάω. Για να είμαι καλά με τον εαυτό μου. Και ούτε θα το διαλαλήσω, γιατί δεν είμαι attention whore. Απλά δεν θα πάω, χωρίς τυμπανοκρουσίες ή λυρικά μανιφέστα (εκτός ίσως από αυτό εδώ, γιατί κάνουμε διάλογο).

Προτιμώ να δώσω το χρόνο μου (και σε κάποιες περιπτώσεις τα χρήματα που βγάζω από την εργασία μου) για να πάω σε μια μικρή εκδήλωση, με συγκεκριμένους ομιλητές, που θα αναλυθεί ένα θέμα που με ενδιαφέρει και θα μπορέσει να γίνει μια συζήτηση και όταν θα φύγω θα έχω αποκομίσει κάτι πνευματικό ή και υλικό αλλά που να είναι στο γούστο μου, παρά στο χάος και σε ένα μέρος που με χλευάζουν. Ο καθένας είναι ελεύθερος να κάνει τις επιλογές του και είναι σεβαστές. Για μένα και για όποιον άλλον το επιλέξει, υπάρχει ο δρόμος του Ρομαντισμού, ο δρόμος του μοναχικού περιπατητή, που περπατάει ανάμεσα στα θραύσματα του Ωραίου και προσπαθεί να το ανασυστήσει στο νου του με την Δημιουργική Φαντασία του, ενώ δίπλα του "οι πόρνες και οι αργυραμοιβοί παίζουν ζάρια πάνω στις αρχαίες πέτρες".
Σάββατο, 24 Μαΐου, 2025


Σταμάτης
Εντάξει, σύμφωνοι.

Αλλά δεν πρέπει να μας διαφύγει ότι αν ακολουθηθεί συνολικά από την λέσχη αυτή η ατραπός τότε για να κρατηθεί ο εκδοτικός και να δυναμώσει η λέσχη θα πρέπει, εκτός από το να γράφετε, να μάθετε και να ζωγραφίζετε, να κάνετε γραφιστική δουλειά και άλλα εικαστικά που βλέπουμε στις διοργανώσεις. Μας χρειάζονται και αυτά, μας χρειάζονται οι ιδέες που ακούμε συζητώντας με τους δημιουργούς. Κοντολογίς, μας χρειάζεται η πρακτική της ενημέρωσης και συλλογής πληροφοριών.

Όπως βλέπεις, δεν πάει χαμένη η εμπειρική γνώση που μας χαρίζει καθημερινά η παρουσία του Τέλη στα σχόλια.
Σάββατο, 24 Μαΐου, 2025


Ανώνυμος/η
Τεράστια η ευθύνη των Γκέκα και Περίανδρου να αρνούνται συνεργασία με άλλους παλαίμαχους του χώρου. Αφήνουν τους γενειοφόρους συμμορίτες του Μαμούτου να αλωνίζουν και μετά θα κλαίγονται για τις αρνητικές εξελίξεις.
Παρασκευή, 23 Μαΐου, 2025


Ανώνυμος/η
Γιατί πειράζεις τον κόσμο;
Σάββατο, 24 Μαΐου, 2025


Ανώνυμος/η
Είναι προς ιδίαν τέρψιν εκλεκτέ συνέλληνα
Σάββατο, 24 Μαΐου, 2025


Ανώνυμος/η
Ο κοκκινοπροβίτης "συναγωνιστής" που έσπερνε βόμβες δεν εξυπηρετούσε παρά μόνο το Σύστημα που έψαχνε χρήσιμους ηλίθιους.
Και από τότε που βγήκε σπέρνει αντί για βόμβες ξερατά, συκοφαντίες, δολοπλοκίες, διαβολές κλπ.
Η μεγαλύτερη απόδειξη της ουσιαστικής ανυπαρξίας του χώρου είναι ότι δεν τον έχει καθερέσει εδώ και δεκαετίες.
Κυριακή, 25 Μαΐου, 2025
Διαγραφή
Φοιτητική Λέσχη Φανταστικής Λογοτεχνίας
Οι λύσεις δίνονται με πολιτικούς τρόπους. Μόνο αυτές αντέχουν και δεν έχουν αρνητικές συνέπειες. Αν υπήρχε σοβαρός πολιτικός χώρος τέτοια φαινόμενα θα είχαν απομονωθεί και εκλείψει. Όμως, κάνε έναν κόπο να συζητήσεις με παλιούς, της "γενιάς του Πολυτεχνείου". Οι 9 στους 10 έχουν τέτοιες αντιλήψεις. Δεν είναι ένας το πρόβλημα. Μπορεί να μην τρολάρουν εκείνοι αλλά το σκεπτικό είναι πανομοιότυπο. Δεν διαφέρει. Σερβιτόροι μεταπολεμικής κοπιάς.

Έτσι όπως έχουν τα πράγματα, χωρίς δηλαδή να υπάρχει σοβαρός πολιτικός χώρος, αυτός μετά από τους διαλόγους που έχει αναπτύξει τόσα χρόνια στον σχολιασμό της λέσχης και του ΜΚ, πλέον προσφέρει ψυχαγωγία και διασκέδαση, δύο σε ένα. Χώρος δεν υπάρχει, υπάρχει αυτός όμως με τα shows του να προσφέρει ψυχαγωγία δωρεάν.
Κυριακή, 25 Μαΐου, 2025


Ανώνυμος/η
Είναι πασίδηλο το ποιός έγραψε το παραπάνω σχόλιο περί εκκαθαρίσεως συγκεκριμένου παλαίμαχου συναγωνιστή με τις αρμόδιες υπηρεσίες ενήμερες προφανώς όχι δια την προστασία ημών αλλά προς προστασίαν ...ηλιθίων και των ακολούθων αυτών.

Ευθύνη φέρει και το ιστολόγιο για οποιαδήποτε ενέργεια θέσει σε κίνδυνο την σωματική ακεραιότητα του συγκεκριμένου προσώπου καθώς επέτρεψε πληθώρα ανυπόστατων συκοφαντιών και στοχοποιητικών σχολίων κατά του συναγωνιστή. Τρέξτε τώρα να κρυφτείτε θρασύδειλα ρεμάλια για να αποφύγετε τις μηνύσεις που θα χρεωθείτε εξ αιτίας του μάγκα του Βορρά.

Σταμάτη Μαμούτε πάρε την σκούπα και άρχισε να σβήνεις σχόλια και αναρτήσεις.
Εις μάτην όμως κακόμοιρε ρέμπελε αφού τα κέρατά σου έχουν σωθεί όλα σε στιγμιότυπα οθόνης και αποσταλεί ήδη εκεί που πρέπει. Βεβαιώσου ότι έχεις αποθηκεύσει το ιστολόγιο αλά Μακαρούν και κλείσε θέση στην Αντικαθεστωτική.
Κυριακή, 25 Μαΐου, 2025


Ανώνυμος/η
Ο Τέλης θα έπρεπε να είναι παρών σε εκδηλώσεις σαν το Comicdom Con. Είναι ο πρώτος cosplayer του εθνικιστικού χώρου. Τον θυμάμαι στην κηδεία του Ιωαννίδη με στολή Μογγόλου ιππέα, γούνες, μπότες και κάπες. Έχει ανεβάσει πολλές φωτογραφίες με κινηματογραφικές στολές. Μια με μπέρτα γερμανικού πεζικού. Μια άλλη με τουρανικό καπέλο. Πάντα στην πρωτοπορία ο βετεράνος.
Κυριακή, 25 Μαΐου, 2025

Φοιτητική Λέσχη Φανταστικής Λογοτεχνίας
Μάλλον έπεσες πάλι μόνος σε επικοινωνιακή παγίδα που έστησες εσύ ο ίδιος. Δεν έγγραφε για "εκκαθάριση" το σχόλιο. Για καθαίρεση έγραφε αλλά είχε ορθογραφικό λάθος. Θα κινήσεις νομική διαδικασία επειδή κάποιος πρότεινε την καθαίρεσή σου από τα δρώμενα ενός πολιτικού χώρου; Εκτός και αν απαγορεύεται η πολιτική καθαίρεση λόγω της αριστοκρατικής σου καταγωγής. Σε αυτό το θέμα πράγματι χρειαζόμαστε νομικές διευκρινήσεις.
Κυριακή, 25 Μαΐου, 2025


Ανώνυμος/η
Εδώ βλέπουμε την Μπελίντα του χώρου να διαφημίζει τα κοστούμια της.
Κυριακή, 25 Μαΐου, 2025


Ανώνυμος/η
Όταν έγραψες "οι λύσεις πρέπει να δίνονται με πολιτικούς τρόπους" στην καθαίρεση από τα δρώμενα(sic) αναφερόσουν;
Δευτέρα, 26 Μαΐου, 2025

Φοιτητική Λέσχη Φανταστικής Λογοτεχνίας
Ακριβώς. Καθαίρεση σημαίνει ότι κάποιος φεύγει από ένα σημείο στο οποίο βρισκόταν. Συνήθως, απώλεια υψηλής θέσης σε κάποια ιεραρχία.

Σε κανονικούς πολιτικούς χώρους δεν θα είχες θέση με τέτοιες συμπεριφορές που επιδεικνύεις επί σειρά ετών, ώστε να χρειαζόταν καθαίρεση. Εξαρχής θα είχες βρει κλειστή την πόρτα ή θα είχες αποβληθεί άμεσα.
Δευτέρα, 26 Μαΐου, 2025


Ανώνυμος/η
Άρα παραδέχεσαι ότι είναι πράγματι ο απόλυτος Λαβαροφόρος της ιδέας.
Δευτέρα, 26 Μαΐου, 2025

Φοιτητική Λέσχη Φανταστικής Λογοτεχνίας
Είναι γνωστό ότι ο χώρος άνηκε επί σειρά δεκαετιών σε ανθρώπους που δεν θα έπρεπε ούτε να τον πλησιάζουν.
Δευτέρα, 26 Μαΐου, 2025


Ανώνυμος/η
Άφησε στον πισινό σας βάρος
Ο ιππέας ο Μαγυάρος
Δευτέρα, 26 Μαΐου, 2025


Ανώνυμος/η
Κερδάς άριστο Κερδάς είσαι κασσαη Λάγιος
Δευτέρα, 26 Μαΐου, 2025


Ανώνυμος/η
Τρελό σχόλιο για την Μπελίντα ο από πάνω παίκτης. Τον έβλεπε ο Βερνάρδος και ήθελε να τον ισιώσει, τα είχα διαβάσει στο καφενέ του ΛεΠα.
Τρίτη, 27 Μαΐου, 2025


Ανώνυμος/η
Έρχεται τρομερή ρομαντική έκδοση από το Ένζ@#. Μεταφράζεται στα ελληνικά το "σύστημα εθνικής οικονομίας" του Φ. Λιστ.
Σάββατο, 24 Μαΐου, 2025


Ανώνυμος/η
Περιμένουμε εναγωνίως και την μετάφραση του “Save America” του σωτήρα της Ελλάδος Trump με δώρο τα best hits της Χούντας με τίτλο “Όρε Γιώργο Παπαδόπουλε”. Έτσι για να ολοκληρωθεί το μενού.
Δευτέρα, 26 Μαΐου, 2025


Ανώνυμος/η
Αν και είναι βασιλόφρονες περισσότερο από χουντικοί, ας μην ξεχνάμε τον ύμνο του εκδότη προς τον Κ. Γκλίξμπουργκ μετά τον θάνατο του Τέως με το επιχείρημα ότι με την φυγή του στο εξωτερικό έσωσε την χώρα από τον εμφύλιο των χουντικών, καλό θα ήταν το δώρο-cd να περιλαμβάνει κομμάτια όπως τα "Το λεν οι πετροπέρδικες", "Φτωχές μανάδες κάνανε τους τέσσερις μεγάλους, τον Γιώργη Παπαδόπουλο, τον Παττακό και άλλους", "Γρίβα μου σε θέλει ο Βασιλιάς" και άλλες εθνικοπατριωτικές επιτυχίες.
Τρίτη, 27 Μαΐου, 2025


Ανώνυμος/η
Βιβλίο και cd θα πωλούνται στην Αντικαθεστωτική από τον Χατζη go go. Τότε να δείτε γέλια που θα ρίξει ο Τέλης μας.
Τρίτη, 27 Μαΐου, 2025


Ανώνυμος/η
Η αυτοαναφορικότητα σου Καλέντζη έχει καταντήσει αναγούλα. Παντού πετάγεσαι σαν...
Τρίτη, 27 Μαΐου, 2025


Ανώνυμος/η
Τεράστια η ευθύνη του χώρου, που δεν κατάλαβε εγκαίρως τι κουμάσι είσαι Τέλη.
Σάββατο, 24 Μαΐου, 2025


Ανώνυμος/η
ΑΚΡΙΒΩΣ!
Σάββατο, 24 Μαΐου, 2025


Ανώνυμος/η
Τέλι, φιλική σύσταση.
Να απευθυνθείς για το πρόβλημά σου στην Εταιρεία Προστασίας Σπανίων Ερπετών (ΕΠΡΟΣΕΡΠ).
Τρίτη, 27 Μαΐου, 2025