Φιλελεύθερος σιωνισμός
Η ανάφλεξη της σύγκρουσης ανάμεσα στο κράτος του Ισραήλ και την Χαμάς έδωσε την ευκαιρία να εκφράσουν δημόσια τις βαθύτερες σκέψεις τους πολλοί και διάφοροι δημοσιολόγοι της φιλελεύθερης δυστοπικής μας καθημερινότητας. Μια τέτοια τοποθέτηση που έχει ενδιαφέρον ήταν αυτή του Δημήτρη Τριανταφυλλίδη, την οποία διαβάσαμε στο Liberal. gr. Πρόκειται για το άρθρο «Ο ελληνικός αντισημιτισμός» που αποτελεί μια ακόμη ανακύκλωση της θεωρίας των δύο άκρων, του υποτιθέμενου κακού εθνικισμού και του υποτιθέμενου κακού σοσιαλισμού, τους υποστηρικτές και τους πολιτικούς χώρους των οποίων αντιμετωπίζει στην Ελλάδα η υποτιθέμενα καλή φιλελεύθερη εξουσία των μνημονιακών κυβερνήσεων και του «συστήματος Σημίτη». Δεν θα είχαμε να κάνουμε με κάτι πρωτότυπο αν ο αρθρογράφος δεν έγραφε στην τελευταία παράγραφο κάποιες ιδέες του που αξίζει να σχολιαστούν.
«Η ελληνική πολιτεία είναι δημοκρατική και η ελληνική κοινωνία είναι ανοιχτή. Σε καμία, όμως, περίπτωση δεν θα πρέπει να επιδειχθεί η παραμικρή ανοχή σε εκδηλώσεις αντισημιτισμού, έστω και με το προκάλυμμα της «συμπαράστασης προς την Παλαιστίνη». Η εποχή της ανοχής τέτοιων αντιλήψεων έχει περάσει. Η σύγκρουση θα είναι σφοδρή αν κάποιοι βραδύνοες σκεφτούν να την προκαλέσουν στη χώρα. Και αυτό, ας το λάβουν σοβαρά υπόψη, όσο είναι ακόμη νωρίς, γι’ αυτούς».
Αντιλαμβανόμαστε ότι στον δηλητηριασμένο νου ενός υποστηρικτή του εξουσιαστικού φιλελευθερισμού μια παρόμοια πολιτική προσέγγιση ενός ζητήματος από εθνικιστές και κομμουνιστές μπορεί να εκληφθεί ως αυτονόητος αντισημιτισμός. Μπορούμε, επίσης, να κατανοήσουμε ότι στο οξειδωμένο από την αλαζονεία της πολιτικής κυριαρχίας φιλελεύθερο σκεπτικό όσοι κρατούν αποστάσεις από τον «παράδεισο» των καθημερινών συνθηκών του διεθνούς καπιταλισμού γίνονται a priori αντιληπτοί ως «βραδύνοες». Εκείνο όμως που δεν κατανοούμε -και κυρίως δεν πρέπει να ανεχθούμε- είναι η απειλή του κυρίου αυτού. Είναι τα ξεπατωμένο θράσος των αθυρμάτων του Μητσοτάκη που προειδοποιούν ότι όσοι επιλέξουμε να συγκρουστούμε πολιτικά με την κυβέρνηση για την στάση της στο μεσανατολικό θα πρέπει να λάβουμε σοβαρά υπόψη μια αόριστη απειλή του κυρίου Τριανταφυλλίδη και μάλιστα «όσο είναι νωρίς ακόμη για μας».
Ας παρακάμψουμε την αντίφαση που εμπεριέχει η έμφαση στην δημοκρατία που επικαλούνται οι φιλελεύθεροι με τον εκβιασμό να απορρίψουμε την πολιτική σύγκρουση. Αν έχει ξεχαστεί από το φιλελεύθερο σκυλολόι εμείς μπορούμε να υπενθυμίσουμε ότι η διαφωνία και η πολιτική σύγκρουση είναι προϋπόθεση της δημοκρατίας. Αλλά, επαναλαμβάνουμε, ας μην σταθούμε εδώ. Ας πάμε ένα βήμα παρακάτω. Και ας διερωτηθούμε από πού πηγάζει αυτή η βεβαιότητα του εν λόγω αρθρογράφου ότι όσοι δεν είμαστε με τον φιλελευθερισμό θα υποστούμε κάτι το οποίο πρέπει να αποφύγουμε όσο είναι νωρίς. Τι είναι αυτό το οποίο θα μας κάνει ο κύριος Τριανταφυλλίδης με τους ομοϊδεάτες του αν παραβλέψουμε την συμβουλή του; Και, κυρίως, σε ποιους βασίζεται για να εξακοντίζει τέτοιες απειλές; Στον κομματικό μηχανισμό της Νέας Δημοκρατίας και στις κοινωνικές δυνάμεις των εν Ελλάδι φιλελευθέρων; Δεν μας φαίνονται τόσο ικανοί να αποτελέσουν φόβητρα. Σε κάποιους άλλους; Και αν ναι, ποιοι είναι αυτοί; Για να δούμε μήπως τελικά υπάρχει και άλλη αντίφαση στην φιλελεύθερη ρητορική. Μήπως υπάρχουν εξωτερικοί παράγοντες που μπορούν να παρεμβαίνουν, έπειτα από διαχρονικές προσκλήσεις των εν Ελλάδι φιλελευθέρων οι οποίες ανάγονται στην εποχή του Ε. Βενιζέλου, στα εσωτερικά της ελληνικής κοινωνίας. Γιατί αν συμβαίνει κάτι τέτοιο τότε πρέπει επισήμως οι φιλελεύθεροι να παραδεχτούν το κοινό μυστικό της πολιτικής ζωής. Ότι δηλαδή ψεύδονται όταν μιλούν όχι μόνο για δημοκρατία αλλά και για εθνική ανεξαρτησία.
Η κυβέρνηση Μητσοτάκη δεν διαθέτει διαφορετικό σκεπτικό από αυτό των αρθρογράφων του Liberal. Απλώς παίζει επικοινωνιακό κρυφτό σε ορισμένες περιπτώσεις για να κρατά εγκλωβισμένες μάντρες ανόητων ψηφοφόρων, που κανονικά θα έπρεπε να στηρίξουν συντηρητικές παρατάξεις, στο φιλελεύθερο μόρφωμα της Νέας Δημοκρατίας. Ωστόσο το ξέσπασμα της κρίσης στην Μέση Ανατολή την φέρνει σε δύσκολη θέση. Θέλει να εκφράσει με ασυγκράτητο ζήλο την υποταγή της στα κελεύσματα του διεθνούς εβραϊκού κεφαλαίου αλλά αναγκάζεται να το κάνει μέσω των γνωστών επικοινωνιακών μετριάσεων. Αυτό την στενοχωρεί. Αυτό την περιορίζει. Δεν της επιτρέπει να πετάξει τον επικοινωνιακό μανδύα, κάνοντας το ολοκληρωτικό της coming out και φωνάζοντας σε όλη την οικουμένη ότι «ναι, ο Μητσοτάκης και η κυβέρνησή του είναι παλλακίδες του διεθνούς εβραϊκού γεωπολιτικού παράγοντα».
Αναγκάζεται έτσι να συνεχίσει το επικοινωνιακό κρυφτό, υποδυόμενη ότι τάχα θλίβεται για τους νεκρούς αμάχους της Γάζας αλλά κάνει την καρδιά της πέτρα προκειμένου το συμμαχικό της Ισραήλ να θέσει τέλος στη δράση των τρομοκρατών. Ανάμεσα στην επικοινωνιακή σκηνογραφία φροντίζει, ασφαλώς, σε ορισμένες περιπτώσεις να κάνει πράξη τις απειλές του Τριανταφυλλίδη. Πρώτο τέτοιο παράδειγμα η σύλληψη Παλαιστίνιου διαδηλωτή επειδή κρέμασε την παλαιστινιακή και την ελληνική σημαία σε έναν στύλο της πλατείας Συντάγματος. Την ώρα που κάθε λογής τσογλάνι καίει επιδεικτικά και άνευ συνεπειών την ελληνική σημαία, την ώρα που συμμορίες εφήβων βιάζουν συμμαθήτριές τους, τις καταγράφουν σε video και μετά αφήνονται ελεύθεροι από τους εισαγγελείς στα πλαίσια της αμερικανικής γκετοποίησης που εγκαθιδρύει ο εξουσιαστικός φιλελευθερισμός στην ελληνική κοινωνία, την ώρα που σε κάθε τοίχο είναι γραμμένα συνθήματα κατά της εθνικής μας ταυτότητας, την ώρα που η Βουλή φωταγωγήθηκε με την σημαία του Ισραήλ, η κυβέρνηση Μητσοτάκη θεώρησε εθνικά επικίνδυνη την ανάρτηση δυο σημαιών σε στύλο του Συντάγματος. Δεύτερο παράδειγμα η επίσκεψη του υπουργού παιδείας Κυριάκου Πιερρακάκη στο Κεντρικό Ισραηλιτικό Συμβούλιο. Ο υπουργός παιδείας απολογήθηκε στο Συμβούλιο των Ιουδαίων επειδή μερίδα συνδικαλιστών εκπαιδευτικών της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης πρότεινε ενημερωτικές δράσεις αλληλεγγύης στον παλαιστινιακό λαό. Κάποιος πρέπει να ενημερώσει το συγκεκριμένο ορφανό του Σημίτη που γεύεται τον υπουργικό θώκο και τους Ιουδαίους συνομιλητές του ότι είναι ένας υπουργός παιδείας και όχι ιδεολογικός καθοδηγητής των εκπαιδευτικών.
Οι παλιές αγάπες πάνε στον παράδεισο λέγανε παλαιότερα. Η αγάπη ανάμεσα στην οικογένεια Μητσοτάκη και στο κράτος του Ισραήλ είναι παλιά. Μην ξεχνάμε ότι ο Κ. Μητσοτάκης ήταν ο πρώτος Έλληνας πρωθυπουργός που το αναγνώρισε. Α, να μην ξεχάσουμε και ότι ο πρώτος υπουργός εξωτερικών της Ελλάδας που αναγνώρισε το συγκεκριμένο κράτος ήταν ο Αντώνης Σαμαράς.
Με αυτά και με εκείνα η κατάσταση διαμορφώνεται δύσκολη και για τα «εστιατόρια» του εθνικιστικού χώρου, Άντε τώρα να πουλήσουν βιολογικό ντετερμινισμό και ρατσισμό ως ιδεολογικό menu, υποστηρίζοντας τους Εβραίους.
Σύμφωνα με τον πρέσβη των ΗΠΑ, σε πέντε χρόνια οι μετανάστες γίνονται Έλληνες!!!
Ο πρέσβης των ΗΠΑ Τζορτζ Τσούνης ήταν ομιλητής στο συνέδριο του Κύκλου Ιδεών: «Η Ελλάδα μετά VII: Ασυμμετρίες και εθνική ατζέντα». Ασφαλώς με τέτοιο ομιλητή που επέλεξαν οι διοργανωτές θα ήταν πιο ορθό να ονόμαζαν την εκδήλωση «Ασυμμετρίες και πολυεθνική ατζέντα». Ανάμεσα στα «ωραία» που ξεστόμισε ο κύριος Τσούνης ήταν η εξής διαπίστωση: «Σε αυτή την κρίση περάσαμε από το “δεν μπορώ να βρω δουλειά” στο “δεν μπορείς να βρεις εργάτες”». Αυτό ήταν η κρίση των μνημονίων για τον κύριο Τσούνη και τους νεοδημοκράτες ή συριζαίους συνδαιτυμόνες του. Τελείωσε οριστικά. Όλα τα προβλήματα της ανεργίας λύθηκαν και το μόνο που έμεινε είναι οι μεγάλες απαιτήσεις των εργαζομένων που δεν επιτρέπουν στους εργοδότες να μειώσουν ακόμη περισσότερο τα ημερομίσθια ώστε να δουλέψει ρολόι η ελληνική αγορά.
Τώρα αν εσείς που μας διαβάζετε αισθάνεστε ότι ζείτε σε μια παράλληλη πραγματικότητα με τον κύριο που κάνει αυτές τις διαπιστώσεις, μπορεί και να μην είναι ιδέα σας. Δοκιμάστε να συζητήσετε με οποιοδήποτε από τα 2.000.000 άτομα της εγκληματικής οργάνωσης Νέα Δημοκρατία. Στελέχη ή ψηφοφόρους. Θα επαναλάβουν την περιγραφή αυτής της μαγικής εικόνας. Ασχέτως αν υπάρχουν κοντά 1.000.000 άνεργοι στην χώρα, αν άλλο 1.000.000 έχει μεταναστεύσει στα χρόνια της κρίσης, αν εργαζόμαστε με μηνιάτικα 350 ευρώ σε ωράρια υποσαχάριας αποικίας. Όλα αυτά δεν υπάρχουν για τις ΗΠΑ, την Ε.Ε. και τους εγχώριους φιλελεύθερους υποστηρικτές τους. Το μοναδικό πρόβλημα που υπάρχει είναι ότι οι εργοδότες δεν βρίσκουν εργαζόμενους στην Ελλάδα. Είναι τέτοια η υπερπροσφορά εργασιών που δεν προλαβαίνουν οι άνθρωποι να καλύψουν τις εργασιακές θέσεις!!
Αλλά μην ανησυχείτε. Για αυτό το πρόβλημα έχει την λύση ο κύριος Τσούνης και οι ΗΠΑ. Είναι η λαθρομετανάστευση!! Δεν αρκούν τα πέντε και πλέον εκατομμύρια, λαθραίων κυρίως, μεταναστών που υπάρχουν ήδη στην χώρα. Οι ΗΠΑ θέλουν να φέρουν κι άλλους για να καλύψουν τις κενές θέσεις εργασίες στις εταιρίες των ελλαδιτών μεγαλοαστών και στα χωράφια των τσιφλικάδων. Όπως ανέφερε ο κύριος Τσούνης, «δεν μετρά το πού έχεις γεννηθεί ή το χρώμα του δέρματός σου. Αν πάρουμε κάποιον που έχει φύγει από την καταπίεση και αν βάλουμε ένα παιδί στο σχολείο και αν τους δώσουμε μία δουλειά σε πέντε, δέκα έτη θα είναι Έλληνες».
Μάλιστα η συγκεκριμένη δήλωση επικροτήθηκε όχι μόνο από τους «πατριώτες» της Νέας Δημοκρατίας αλλά και από τους διεθνιστές του ΣΥΡΙΖΑ, οι οποίοι την εξέλαβαν ως μια ευκαιρία για να αποκαλύψουν την υποκρισία των Δεξιών. Προφανώς και η υποκρισία των Δεξιών, που από την μια εκπληρώνουν γονυπετώς τις εντολές των ΗΠΑ για την δημιουργία ενός πολυφυλετικού αεθνικού ευρωπαϊκού κόσμου και από την άλλη ρητορεύουν υπέρ της εθνικής ασφάλειας και ταυτότητας, είναι χυδαία. Αλλά κι εσείς κύριοι του ΣΥΡΙΖΑ θα πρέπει να εξηγήσετε δημοσίως ότι αποκηρύσσετε τον σοσιαλισμό. Γιατί δεν είναι δυνατόν να είστε ταυτόχρονα σοσιαλιστές και να επαινείτε τις πολιτικές του διεθνούς εβραϊκού κεφαλαίου και της αμερικανικής του μαριονέττας. Ούτε να θεωρείτε ότι η κρίση παρήλθε και το μόνο πρόβλημα που υπάρχει στην Ελλάδα δεν είναι οι συνθήκες εργασίας και διαβίωσης του Έλληνα εργαζόμενου αλλά η δυσκολία των μεγαλοαστών να τον πείσουν να δουλέψει.
Υπάρχει μια ευδιάκριτη πολιτική γραμμή που ενώνει την Αριστερά με την εγκληματική οργάνωση Νέα Δημοκρατία και τα καθάρματα της Δεξιάς. Την περιέγραψε ο κύριος Τσούνης στην συνέχεια της ομιλίας του. «Ελπίζω ότι όλοι είμαστε μαζί, ευθυγραμμισμένοι, έθνη και ηγέτες για μια πιο τέλεια ένωση, έναν κόσμο που γιορτάζει την δημοκρατία και διασφαλίζει ότι όλοι μπορούν να δρέψουν τους καρπούς, σε όλους επιτρέπεται να φτάσουν στο μέγιστο δυνατό τους. Γιατί ποιος ξέρεις άραγε ποιο από αυτά τα παιδιά που θα βοηθήσουμε μπορεί να γίνει Γεραπετρίτης ή Βενιζέλος στο μέλλον;». Έτσι ακριβώς είναι τα πράγματα. Δεξιοί και Αριστεροί είναι όλοι μαζί ευθυγραμμισμένοι για την εφαρμογή του πολιτικού εγκλήματος που ονομάζεται φιλελεύθερη παγκοσμιοποίηση.
Τουλάχιστον οφείλουμε να αναγνωρίσουμε στον κύριο Τσούνη ότι δεν βάζει ψηλά τον πήχη για τους μετανάστες. Υποθέτει ότι σε πέντε χρόνια μπορεί να γίνουν σαν τους κυρίους Γεραπετρίτη και Βενιζέλο. Αυτό δεν είναι και κάτι ακατόρθωτο. Μια τόσο εύκολη προοπτική μάλλον υποτιμά τις δυνατότητες που μπορεί να έχουν άνθρωποι τους οποίους ξεσπιτώνει το εξουσιαστικό σύστημα της αμερικανικής παγκοσμιοποίησης για να τους κάνει μετανάστες.
Ανέκδοτο
Έχουμε επισημάνει πολλές φορές κατά το παρελθόν ότι αν υπάρχει ένα «πρωτότυπο» για τους «εστιάτορες» που φυτεύει διαχρονικά η Δεξιά στον εθνικιστικό χώρο προκειμένου να τον μοχλεύει δεν είναι άλλο από τον Κώστα Πλεύρη. Επί διαδοχικές δεκαετίες το σύστημα εξουσίας φρόντισε να καλλιεργήσει την εικόνα του εθνικιστή διανοητή σε έναν γραφιά δεξιών επιδερμικών μπροσούρων. Όποιος είχε την ικανότητα να διαβάζει λίγο βαθύτερα τα βιβλία, τα πρόσωπα και τις καταστάσεις δεν θα αργούσε να αντιληφθεί την συγκεκριμένη αλήθεια.
Ωστόσο τον γεροντικό διασυρμό που έχει υποστεί ο εν λόγω τον τελευταίο καιρό δεν τον περιμέναμε ούτε εμείς. Η συμπεριφορά του Κώστα Πλεύρη αποκάλυψε την ευστοχία αλλά και την επιείκεια όσων του είχαμε καταλογίσει. Είναι πλέον σαφές ότι δεν μιλάμε απλά για έναν ανούσιο δημοκόπο. Μιλάμε για έναν τύπο όπως εκείνους που σύχναζαν παλιά στην Ομόνοια και συμμετείχαν στην εκπομπή «Ερωτοδικείο».
Το γεροντικό φλερτ του Πλεύρη με τριανταπέντε χρόνια νεότερη, σχεδόν άγνωστη, εκπρόσωπο του life style θεάματος δεν είναι καθαυτό πρόβλημα. Ο καθένας μπορεί να ερωτεύεται όποια του κεντρίσει το ενδιαφέρον ενώ η περίπτωση ενός μεγάλου σε ηλικία άντρα να γοητεύει μια νεότερη γυναίκα αποκαλύπτει, κάποιες φορές, την σιγουριά που εμπνέει η φύση ενός ανδρικού χαρακτήρα γεμάτου εμπειρίες ζωής σε νεότερες γυναίκες που αποζητούν μια κάποια πνευματικότητα. Ωστόσο εδώ δεν έχουμε κάτι τέτοιο. Εδώ έχουμε την δυσαρμονία της εικόνας ενός γεροκατουρλή που περπατά μετά βίας να συνοδεύει μια ημίγυμνη τύπισσα η οποία συμμετείχε σε εκπομπές σαν το my style rocks.
Ο Πλεύρης δεν είναι ηλικιωμένος Μάρλον Μπράντο, Τζακ Νίκολσον ή Μπελμοντό. Η κριτική που του ασκούμε είναι θέμα αισθητικής. Αλλά είναι και θέμα ιδεολογίας. Ένας δεξιός παλιάτσος μπορεί να κακολογεί τους ομοφυλόφιλους ως κοινωνική ομάδα της Αριστεράς και την ίδια ώρα να σουλατσάρει απολαμβάνοντας εκδηλώσεις μόδας που βρίθουν από ομοφυλόφιλους της Δεξιάς. Μπορεί να εξακοντίζει ατάκες απαξίας για την βουλευτική ιδιότητα ενώ διεκδικεί σε όλη του την ζωή το βουλευτικό αξίωμα. Μπορεί να παπαγαλίζει ηλιθιότητες για τον κλασικισμό αδυνατώντας να αντιληφθεί ότι η εικόνα που συνθέτει με την νέα του σύντροφο έναν μόνο τρόπο σύνδεσης διαθέτει με την κλασική αισθητική. Να αποτελέσει περιεχόμενο μιας αριστοφανικής σάτιρας. Όμως το χειρότερο όλων είναι να παρουσιάζεται αυτός ο άνθρωπος ως «θεωρητικός του εθνικισμού».
Δεν έχει νόημα να εστιάσουμε σε περισσότερες αντιφάσεις του συγκεκριμένου τύπου. Εκείνο που πρέπει να κάνουμε είναι να διευκρινίσουμε οριστικά ότι οι πιο γελοίες αντιφάσεις δεν ανιχνεύονται στον προσωπικό του βίο αλλά σε όσα δοκίμασε να λανσάρει επί δεκαετίες ως «θεωρία του εθνικισμού».
Προσκύνημα στον αρχιερέα της διαπλοκής
Παρακολουθήσαμε πριν λίγες μέρες το σχεδόν τελετουργικό προσκύνημα του ελλαδικού πολιτικού συστήματος στον ουσιαστικό αρχηγό του. Έχουμε γράψει πολλές φορές ότι ο Κώστας Σημίτης δεν είναι απλά ένας πρώην πρωθυπουργός. Είναι εκείνος που σε εγχώριο επίπεδο δίνει τον γενικό προσανατολισμό, έπειτα από τις οδηγίες της Ε.Ε. και των ΗΠΑ, στην πολιτική ζωή της Ελλάδας. Το πολιτικό, το δημοσιογραφικό και το ακαδημαϊκό εξουσιαστικό κατεστημένο κατευθύνονται από τις ιδέες του αρχιερέα της διαπλοκής. Ο Σαμαράς και ο Μητσοτάκης έστησαν τις συγκεκαλυμμένες δικτατορίες τους με τις ευλογίες του Κώστα Σημίτη. Αν αυτός δεν έδινε το πράσινο φως το πολιτικό τους μέλλον θα ήταν παρόμοιο με εκείνο του Αλέξη Τσίπρα, ο οποίος επί τέσσερα χρόνια προσκυνούσε τον αρχιερέα για να γίνει δεκτός στο club των εκσυγχρονιστών αλλά ποτέ δεν κατάφερε να τον πείσει.
Πολλά συστημικά ΜΜΕ έγραψαν ότι ο Κώστας Σημίτης ήταν ο πολιτικός των θριάμβων, του ευρώ, της ένταξης της Κύπρου στην Ε.Ε. Εμείς θα τους θυμίσουμε ότι ο Κώστας Σημίτης ήταν ο πρωθυπουργός των Ιμίων, των νεκρών Σολωμού και Ισαάκ στην Κύπρο, του φιάσκου Οτσαλάν. Κυρίως, όμως, ο Σημίτης ήταν ο πρωθυπουργός που θεμελίωσε την εγκαθίδρυση του εξουσιαστικού φιλελευθερισμού της παγκοσμιοποίησης ως αδιαμφισβήτητης ιδεολογίας του ελληνικού κράτους και των δημοσιογραφικών μηχανισμών. Ο Κώστας Σημίτης ήταν ο πρωθυπουργός της αχαλίνωτης λαθρομετανάστευσης. Ο πρωθυπουργός που παρέδωσε τους μηχανισμούς της μαζικής κουλτούρας στο σύστημα του liberal life style. Ο πρωθυπουργός που αλλοίωσε την εθνική μας ταυτότητα στο σημερινό διεθνιστικό μόρφωμα. Ο πρωθυπουργός που επέτρεψε στους εκάστοτε Σορίν Ματέι να αλωνίζουν ατιμώρητοι και στο οργανωμένο έγκλημα να αποκτήσει θεσμική υπόσταση. Ο πρωθυπουργός που επί των ημερών του εξαγοράστηκε κάθε κοινωνικός ηθικός φραγμός. Ο πρωθυπουργός των απατεώνων του χρηματιστηρίου. Το γκαρσόνι της μεγαλοαστικής μούργας.
Αν υπήρχε σοβαρό κοινωνικό κίνημα η πρόσφατη εκδήλωση θα έπρεπε να πραγματοποιηθεί με το κτίριο περικυκλωμένο από δεκάδες χιλιάδες διαμαρτυρόμενων διαδηλωτών. Αν υπήρχε επαναστατικό κοινωνικό κίνημα, θα είχε μια χρυσή ευκαιρία να συλλάβει αρκετούς από τους ενόχους για το κατάντημα της χώρας μας.
Σχόλια:
''επέτρεψε στους εκάστοτε Σορίν Ματέι να αλωνίζουν ατιμώρητοι''
συμφωνω στα παντα-ολα οσον αφορα το κινεζακι με την γερμανικη λαλια, τον ''μεγαλο'' εκσυγχρονιστη αρχιερεα της διαπλοκης, νομιζω ομως οτι η αναφορα στον ματει ειναι τουλαχιστον αστοχη. ειναι αλλο το οργανωμενο ποινικο εγκλημα που διαβρωνει θεσμους και συνειδησεις (λ αμερικη και κολομβια φαση..) και εντελως αλλο απελπισμενοι μικροπαραβατες που ειναι καταδικασμενοι σε μια αθλια χαμοζωη απο τα γεννοφασκια τους. ο ματει ειχε μαρτυρικο τελος, τον σακατεψαν και τον εφαγαν πουστικα οι μπατσοι μεσα στο ασθενοφορο για να του κλεισουν το στομα και για να τον εκδικηθουν, την ευθυνη για το μακελεμα στην νιοβης την φερει εξ ολοκληρου η ηγεσια της μπατσαριας, κανενας αλλος.
οσον αφορα τον θλιβερο ομογενη απο την ναυπακτο με τα σπαστα ελληνικα, μεγαλυτερη ομολογια (ξεκαθαρη, επισημη και καραμπινατη) οτι βρισκεται σε εξελιξη συστηματικη μεθοδευση και στρατηγικος σχεδιασμος για την αλλοιωση της πληθυσμιακης συνθεσης και την αποσαρθρωση της εθνικης ταυτοτητας δεν εχει ξαναυπαρξει. ζουμε εποχες πομπηιας, βρισκομαστε σε εσχατολογικη παρακμη ως κοινωνια, δεν υπαρχει καμια απολυτως πιθανοτητα ανατροπης του σκηνικου. ενας λαος που αισθανεται ικανοποιημενος με το κουτσοβολεμα της κρατικης ψευτοελεημοσυνης ειναι αξιος της μοιρας του. μιλαμε για ορους και συνθηκες κανονικης δουλοπαροικιας μεσα στην ιδια μας την χωρα, αλλα οι ελ δεν νοιαζονται, δεν νιωθουν, δεν ενδιαφερονται για τιποτα.
ανθρωπολογικη παρακμη, μετανθρωποι..
Εντάξει φίλε πέταξε χειροβομβίδα μέσα σε σπίτι αθώων ανθρώπων για να σώσει το τομάρι του. Σκότωσε, ακρωτηρίασε, όλα αυτά για ένα μικρό και πρόσκαιρο ατομικό όφελος. Δεν άξιζε κάτι καλύτερο. Το κρίμα είναι που τον σκότωσαν στα γρήγορα και στα κρυφά, αν τον σκότωσαν όντως. Σε ένα επαναστατικό σύστημα η θανάτωση τέτοιων τύπων πρέπει να γίνεται με την απαραίτητη διάρκεια σκληρότητας. Μην ξεχνάς επίσης πόσο ένθερμα προσπάθησε να τον προστατεύσει το σύστημα των ΜΜΕ μέσω τού Ευαγγελάτου. Όχι μόνο στον τηλεοπτικό διάλογο αλλά μετά την αποτυχημένη επιχείρηση. Το πρώτο πράγμα που ρωτούσε ο Ευαγγελάτος ήταν αν είχε εξασφαλιστεί η ζωή και η περίθαλψη του Ματέι. Δεν πιστεύουμε ότι το έκανε γιατί ενδιαφερόταν να προχωρήσει η έρευνα και να γίνουν γνωστά τα χάλια του υπουργείου δημοσίας τάξεως, της εισαγγελίας και των επιχειρησιακών στελεχών. Ήταν η γραμμή της πρεσβείας προς τους απανταχού φιλελεύθερους να προστατεύσουν την εγκληματικότητα ως μηχανισμό αποδόμησης των παραδοσιακών εθνικών κοινωνιών κάτω από τον μανδύα του ανθρωπισμού και του κράτους δικαίου με τις συγκεκριμένες αρμοδιότητες και τα συγκεκριμένα δικαιώματα
Μην βλέπουμε υποτιμητικά ή πιο χαλαρά την μικρής εμβέλειας εγκληματικότητα. Συνήθως είναι αλληλένδετη και οργανικά συνδεδεμένη με την μαφία. Ασχέτως αν μπορεί να συγκεντρώσει σε κάποιες περιπτώσεις ενδιαφέροντες τύπους με ζωές βγαλμένες λες από μυθιστορήματα δράσης. Το υπόβαθρο της μικρής εγκληματικότητας με τα δίκτυα της μαφίας είναι συνήθως εφαπτόμενα. Επικοινωνούν. Απλώς αφήνουν στους συμμετέχοντες την επιλογή να αποτραβηχτουν ή να μείνουν στο χαμηλό επίπεδο της μικρής εγκληματικότητας όταν αποκτήσουν μια εμπειρία ή να κάνουν το επόμενο βήμα και να μπουν στα ενδότερα, προσεγγίζοντας τις μεσαίες κλίμακες ιεραρχίας που επιτρέπουν οι σχεδιαστές της ύπαρξης μαφιών. Εντάξει από εκεί και πάνω είναι καπαρωμενες οι θέσεις. Φτάνει πολύ ψηλά το νήμα.
η οικογενεια της γκιωνακη κατεθεσε μηνυση και ετρεξε δικαστικα της ελ αστυνομια (χωρις φυσικα κανενα αποτελεσμα..) γιατι εκρινε οτι την ευθυνη για το φιασκο και το μακελεμα την ειχε αποκλειστικα η ηγεσια της μπατσαριας και του υπουργειου δημοσιας ταξης. ο αρχηγος της αστυνομιας προσωπικα επιληφθηκε της υποθεσης, το πηρε πανω του το θεμα, το πηρε και τον σηκωσε. νομιζε ο μαλακας οτι ο ρουμανος μπλοφαρε και οτι η χειροβομβιδα ητανε μουφα, ετσι νομιζε ο μαλακας και πηρε στον λαιμο του τρεις αθωους ανθρωπους και παραλιγο να σκοτωθει και ο ιδιος.
η φαση με τον ρουμανο δεν ηταν καθολου ''ρομαντικη'' και ''μυθιστορηματικη'', σακατεμενο παιδι απο διαλυμενη οικογενεια, στην πρεζα απο τα δεκατρια, βασανισμενος απο μπατσους και δεσμοφυλακες. στο διαμερισμα πηγε (ΚΑΚΩΣ, ΚΑΚΙΣΤΑ, ΔΕΝ ΕΠΡΕΠΕ..) γιατι ηθελε να διαπραγματευτει και να βρει το δικιο του. το να καταδικαζεις τοσο αβιαστα ανθρωπους χωρις να γνωριζεις τι κρυβεται ειναι το πιο ευκολο πραγμα. αργο θανατο σε μεγαλοπρεζεμπορους και μεγαλομαφιοζους/εφοπλισταδες, οχι στις μαριδες και τους φτωχους που δεν εχουν στον ηλιο μοιρα. και αυτα περι απευθειας συνδεσης της γαμωΠρεσβειας με αρδ οπως ο γαμημενος ο εισαγγελατος δεν αφορουν τετοιες υποθεσεις, η Πρεσβεια και οι μυστικες υπηρεσιες εδιναν απευθειας γραμμη τεσσερα χρονια αργοτερα σε μια αλλη υποθεση, ονομα και μη χωριο..
τεσπα
Πλάκα πλάκα, ο εσμός του σάπιταλ, του γλιτσίμπεραλ, ο Τζήμερ, ο Φαύλος κτλ μέσα στην απύθμενη χυδαιότητά τους εκφράζουν μια βασικότατη αλήθεια: οι χαβαλεδιάρικες εποχές, όπου ο μέχρι πρότινος άτρωτος ακροφιλελεδισμός αντιμετώπιζε με συγκατάβαση τους "5-10" περιθωριακούς αμφισβητίες και τους άφηνε στο απυρόβλητο να κάνουν την φάση τους στον μικρόκοσμο του "ιδεολογικού" θεματικού τους πάρκου, έχουν φύγει ανεπιστρεπτί. Το στρατόπεδο αρχίζει και συγκροτείται με πολεμικούς όρους και τρισαλί σε όποιους θεωρηθούν "5η φάλαγγα". Μόνο τα πρακτόρια και οι ρουφ θα την γλυτώσουν στο τέλος και θα περάσουν ατουφέκιστοι.
Για την επικοινωνιακά όχι και τόσο έξαλλη επίσημη στάση της ΝΔ στο μεσανατολικό (σε σχέση πχ με το Ρωσονατοικό) έχετε δίκιο. Είναι και που το κράτος του Ισραήλ λειτουργεί σαφώς και χωρίς αστερίσκους ως ο επιτιθέμενος, είναι και η διαχρονικά φιλοπαλαιστινιακή κοινή γνώμη, τέλος πάντων δεν υπάρχουν πολλά περιθώρια για το τέλειο προσκύνημα. Όμως ακόμα και αν η όποια ελληνική κυβέρνηση τηρούσε μια γνήσια ΟΥΤΕ-ΟΥΤΕτζήδικη στάση, και πάλι θα μιλούσαμε για υποκρισία. Πρώτα φεύγεις από υπερεθνικές συμμαχίες και κόβεις τον φόρο υποτελείας -aka εξοπλιστικά-, και μετά πουλάς καντάρια ουδετερότητας. Αν και το καλύτερο θα ήταν να υποστηριχθούν οι Παλαιστίνιοι ανοιχτά και σε θεσμικό επίπεδο, κάτι που βέβαια θα προυπέθετε άλλου τύπου κυβέρνηση στην Ελλάδα, δλδ χψκα.
Βέβαια το τρανό γλέντι θα γίνει αν σκάσουν μπαταριές στα Βαλκάνια. Εκεί θα πέσει το ολοκληρωτικό ξεβράκωμα, δεδομένου ότι οι Αλβανοί Κοσοβάροι ως γνωστόν είναι με την σωστή πλευρά της ιστορίας και πάντα "αμυνόμενοι" και "αδικημένοι" κτλ.
Για Τσαινέζο ξέρω μόνο τα SOS. Ίμια, Οτσαλάν, Βαρδής vol2 και Σωκράτης, φούσκα dotcom α λα γκρέκα (σοβαρά ρε; 6,5 χιλ points...), μετά ΟΝΕ, Γιάννα, και αυτά. Δεν αποκλείω, εκτός της τότε δεδομένης συντριπτικής παγκόσμιας κατάστασης (τέλος Ιστορίας, κατίσχυση διεθνούς φιλελεδισμού, εξάπλωση πρώιμου ίντερνετ), να ήταν και ο Λιόψωμος με το σινάφι του που έβαλαν την προσωπική τους εθνική πινελιά. Πχ θεωρητικά είχαν τις δυνατότητες να μην πασχίσουν να μας βάλουν στο ευρώ και να είχαμε τώρα την αγία υποτιμημένη μας δραχμούλα. Αλλά ας μην πάμε σε sci-fi εναλλακτικά σενάρια...
Ο Κωνσταντίνος Πλεύρης έχει αναφέρει πολλάκις ότι έχει συγγράψει 75 πονήματα σχετικά με την ελληνική ιστορία και τον ελληνικό πολιτισμό τα οποία εκδόθηκαν από σημαντικούς εκδοτικούς οίκους. Επίσης είναι επίτιμος διδάκτορας του Πανεπιστημίου της Γκουανταλαχάρα.
Δεν είμαι σε θέση να αντιληφθώ γιατί ο καθαρευουσιάνος ελληνιστής Κώστας Πλεύρης ανέχεται μια σύντροφο η οποία υποτιμά το ελληνικό όνομα Γεωργία και επιλέγει το ξενικό Τζώρτζια.
Ο διαπρεπής νομικός και επίτιμος καθηγητής του Πανεπιστημίου της Γκουανταλαχάρα, Κωνσταντίνος Πλεύρης, είχε συνθλίψει διαλεκτικά τον ανθέλληνα δοκιμιογράφο Βασίλη Ραφαηλίδη συνιστώντας του το βιβλίο «Αι Συνέπειαι του Αυνανισμού πέραν μίας Ηλικίας».
Υπό αυτή την έννοια πρέπει να δεχτούμε ως συνεπή με τις ιδέες του τον "πατριάρχη", εφόσον ακόμη και σε προχωρημένη ηλικία απεκδύεται τον αυνανισμό υπέρ άλλων, επικά μεγαλοπρεπών, ηδονών, προκληθέντων υπό την συμβίωση μετά καλλίγραμμων γυναικών, χαρακτηρισθέντων από την ελληνική κοινή γνώμη ως περιέχουσες status ερωτικού τυμπανισμού (λαϊκιστί "τούμπανα").
«Ο δικηγόρος παρ' Αρείω Πάγω και συγγραφέας Κωνσταντίνος Α. Πλεύρης, γεννήθηκε το 1939 στην Αθήνα. Τελείωσε την Γαλλική Σχολή του Λεοντείου Λυκείου και έλαβε πτυχίο Νομικής από το Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης. Εν συνεχεία φοίτησε στο Πάντειο Πανεπιστήμιο, λαμβάνοντας πτυχίο Πολιτικών Επιστημών, και Κοινωνιολογίας από το Γαλλικό Ινστιτούτο Κοινωνιολογίας (ΝΟΕ Παρισίων). Διετέλεσε καθηγητής ψυχολογικού πολέμου και πολιτικής κοινωνιολογίας στις Σχολές Αξιωματικών των Σωμάτων Ασφαλείας και της Σχολής Γενικής Μορφώσεως Αξιωματικών του Αρχηγείου Στρατού.
Το πλούσιο συγγραφικό του έργο καλύπτει τους τομείς της ιστορίας, της κοινωνιολογίας, της πολιτικής και της φιλοσοφίας. Βιβλία του έχουν μεταφρασθεί στην αραβική, αγγλική και ιταλική γλώσσα, ενώ έχουν βιβλιογραφηθεί εργασίες και ανακοινώσεις του σε επιστημονικά περιοδικά και συνέδρια. Το επιστημονικό του έργο τυγχάνει διεθνούς αναγνώρισης, ενώ έχει αναγορευθεί επίτιμος καθηγητής του Πανεπιστήμιο της Γκουανταλαχάρα. Τα σπουδαιότερα έργα του είναι: «Έλληνες φιλόσοφοι», «Ονομαστικόν Λεξικόν Αρχαίας Ελληνικής Γλώσσης», «Ιωάννης Μεταξάς», «Παράγοντες πολιτικών συγκρούσεων», «Το Ελληνικόν αλφάβητον», «Ο Σωκράτης μπροστά στον θάνατο», «Οι βάρβαροι, αναφορά στα Ελληνοπερσικά», «Ο γέλως στην αρχαίαν Ελλάδα», «Λογική», «Ο διωγμός των αρίστων», «Αντιδημοκράτης», κ.α.»
Πηγή: https://www.bibliodiphis.gr/el/konstantinos-plevris
Κωνσταντίνος Πλεύρης – Διδακτορικό Πτυχίο επί Καθηγεσίας Πανεπιστήμιο της Γκουανταλαχάρα [1993]:
https://xyzcontagion.wordpress.com/2012/05/28/karatzaferis-pros-plevris-eisai-epiorkos-kai-anentimos/%CE%BA%CF%89%CE%BD%CF%83%CF%84%CE%B1%CE%BD%CF%84%CE%AF%CE%BD%CE%BF%CF%82-%CF%80%CE%BB%CE%B5%CF%8D%CF%81%CE%B7%CF%82-%CE%B4%CE%B9%CE%B4%CE%B1%CE%BA%CF%84%CE%BF%CF%81%CE%B9%CE%BA%CF%8C-%CF%80%CF%84
Η Γουαδαλαχάρα (ισπανικά: Guadalajara, προφέρεται: [ɡwaðalaˈxaɾa] είναι η πρωτεύουσα της πολιτείας Χαλίσκο και έδρα του δήμου της Γουαδαλαχάρα. Η πόλη βρίσκεται στην κεντρική περιοχή του Χαλίσκο, το οποίο βρίσκεται στον Ειρηνικό, στη δυτική περιοχή του Μεξικού. Η πόλη έχει πληθυσμό 1.564.514, το δεύτερο μεγαλύτερο στο Μεξικό.[4] Η μητροπολιτική περιοχή της πόλης αποτελείται από εφτά δήμους με συνολικό πληθυσμό 4.328.584 κατοίκους, ο δεύτερος μεγαλύτερος στο Μεξικό μετά την πόλη του Μεξικού.
Παράξενο ένας θιασώτης του βιολογικού ντετερμινισμού να συνεργαστεί σε τόσο υψηλό επίπεδο με ημίαιμους.
Ρεμπούτζουλε για τη Μαύρη Βίβλο του Κώστα Πλεύρη τι άποψη έχεις;;;
Δεν το έχω διαβάσει. Βαριέμαι να σου πω την αλήθεια. Ίσως ο λόγος είναι ότι ξέρω το περιεχόμενο. Λίγο πολύ όλος ο χώρος γνωρίζει τα κατορθώματα του ψευτοΠατριάρχη.
Καλησπέρα! Κυριάκος εδώ, μετά από πολύ καιρό.
Με έστω άλλη διατύπωση κάποια πράγματα περί παγκοσμιοποίησης, παγκόσμιας διακυβέρνησης, ταυτοτήτων και κατάργησης των μετρητών που έλεγα ήδη από την εποχή του κορωναϊού, επαληθεύονται πανηγυρικά και από εσάς.
Περί Σημίτη, είναι ο πατέρας των σημερινών νέων ταυτοτήτων (ας θυμηθούμε το 2000, νομίζω πως πλέον δεν χωρά αμφισβήτηση σε αυτό), καθώς και του σημερινού πολιτικού κατεστημένου, σε όποιο συστημικό κόμμα και αν κοιτάξεις βλέπεις 'εκσυγχρονιστές' του Σημίτη, και βασικά ο 'εκσυγχρονισμός' κυριαρχεί μέχρι και στον τομέα των τεχνών. Από το ποιοι ηθοποιοί επιλέγονται να συμμετέχουν στα σήριαλ, μέχρι και το ποιοι θα τραγουδούν στις διάφορες mainstream μουσικές σκηνές, το εκσυγχρονιστικό Πασοκ δεν είναι κόμμα, είναι νοοτροπία.
Άξιοι συμπαραστάτες στους εκσυγχρονιστές η αριστερά και οι τσαρλατάνοι του εθνικιστικού/ακροδεξιού χώρου, οι οποίοι αποδεικνύουν ότι είναι βαλτοί από τους εκσυγχρονιστές, καθώς είναι η απαραίτητη προϋπόθεση στο κυνήγι μαγισσών, σε όποιον έχει την αντίθετη άποψη. Αυτούς άλλωστε φωτογραφίζει και ο δημοσιογράφος του liberal που αναφέρατε.
Το προφίλ του σημερινού 'σύγχρονου' πολιτικού επομένως είναι σημιτικό, δηλαδή liberal με μαρξιστικό background, και αυτό το αποδεικνύει και η έλευση του ουρανοκατέβατου Κασελάκη.
Ειρήσθω εν παρόδω, ο φιλελεύθερος σιωνισμός είναι πλεονασμός, εξυπακούεται ότι οι φιλελεύθεροι με το μαρξιστικό background όπως τέτοιοι είναι ο Μακρόν, ο Τριντό, η πρωθυπουργός της Ν. Ζηλανδίας, ο Όλαφ Σολτζ, ο Μπάιντεν, ο Ομπάμα, η Μέρκελ, οι Κλίντον, οι Μπους κλπ κλπ είναι όργανα των Σιωνιστών και παιδιά του Κλάους Σβαμπ.
Ο οποίος φιλεύθερος σιωνισμός με το μαρξιστικό background δείχνει να έχει τις ρίζες του στην Σχολή της Φρανγκφούρτης, αν θέλετε κάντε κάποια αναφορά στην εν λόγω σχολή.
Εντάξει οι τίτλοι των άρθρων έχουν πολλές φορές συνθηματικό περιεχόμενο. Αναμενόμενο είναι να φαίνονται σε κάποιες περιπτώσεις υπερβολικοί. Αυτός είναι ο στόχος τους. Να αποτυπωθούν ως συνθήματα.
Στο θέμα της σχέσης του φιλελευθερισμού ως ιδεολογίας με το διεθνές εβραϊκό κεφάλαιο μπορούν να ειπωθούν πολλά και διάφορα. Είναι σίγουρα παλαιότερη της σχολής της Φρανκφούρτης αυτή η συζήτηση. Η σχολή της Φρανκφούρτης είναι μια αναφορά της μεταμοντέρνας νεοφιλελεύθερης ρητορικής αλητείας (ιδίως των εξ αριστερών και όχι των δεξιών νεοφιλελευθέρων) αλλά, και από την άλλη, πολλές φορές υπερτονίζεται αυτή η επιρροή. Σίγουρα δεν ισχύει αυτό που διακινούν αδιάβατοι δημοσιολογοι του "πατριωτικού" χώρου ότι η συγκεκριμένη σχολή αποτελεί το επίκεντρο της παρούσας εκδοχής του εξουσιαστικού φιλελευθερισμού. Υπάρχουν και άλλα σημεία από τα οποία τροφοδοτείται με ιδέες η liberal αλητεία της εποχής μας. Και μάλιστα περισσότερο από τους "της Φρανκφούρτης" . Παίζει και η γαλλική σχολή των αριστερών μεταδομιστων στο κόλπο. Ωστόσο όλα αυτά (Φρανκφούρτη, μεταδομιστες, κλπ) χρησιμοποιούνται για να συγκροτηθεί ο σύγχρονος πυρήνας του λόγου (woke κλπ) που εκφέρει ο εξουσιαστικός φιλελευθερισμός. Το γεγονός ότι οι προδότες του εθνικιστικού χώρου από την μία και του σοσιαλισμού από την άλλη γίνονται γκαρσόνια του κάθε συστήματος Σημίτη δεν έχει να κάνει με Φρανκφούρτη κλπ. Έχει να κάνει με έναν επιπλέον σχεδιασμό να αλλοιωθεί οτιδήποτε κινείται πέραν του φιλελευθερισμού. Είναι άλλο επεισόδιο της ίδιας υπόθεσης.
Δεν θα εβαζα το θεμα σχολης φραγκφουρτης κλπ αλλα μια και το αναφερει η φλεφαλο παρεμβαινω αν και λιγοτερο διαβασμένος και περισσοτερο "" χειροτεχνης".Προσωπικα μπορω να καταλαβω πως καποιος μπλεκει την σχολη της φραγκφουρτης με το wοke κινημα κλπ μονο που η συνδεση ειναι χαλαρη αφου κομματια της κριτικης της εχουν ενσωματωθει με πονηρο τροπο στη woke καπιταλιστικη κουλτουρα.Αυτοι που αν ποτε διαβασουν θα περιμεναν εκει να βρουν το εγχειριδειο της liberal political correct κουλτουρας θα απογοητευθουν.Γιατι ο εθνικιστικος χωρος το εκανε σημαια στο διαδικτυο δεν ξερω.Ισως επειδη εχει εβραιους θεωρητικους ισως γιατι για ολα φταιει ο Μαρξ κλπ. Θα ελεγα χαριτολογώντας μαλιστα οτι η σχολη της φραγκφουρτης ειναι πιο κοντα τους γιατι βαζει ιδεαλιστικα στοιχεια στην μαρξιστικη σκεψη ξεφευγοντας απο τον οικονομικο ντετερμινισμο και τον υλισμο.Θα ελεγα οτι ενω η εν λογω σχολη εψαχνε να βρει και αλλα επαναστατικα υποκειμενα (
περα σπο την εργατικη ταξη) και αλλες αντιθεσεις στο συγχρονο καπιταλισμο περαν αυτης του κεφαλαίου με την εργασια,καποια απονερα της ηττημενα πια ξεχασαν τον καπιταλισμο και ασχοληθηκαν αποκλειστικα πώς τα νεα αυτα υποκειμενα θα χειραφετηθουν στη συγχρονη κοινωνια χωρις ανατροπη του καπιταλισμου πραγμα βεβαια που δεν γινεται.Την ανατροπη οι θεωρητικοι αυτοι την ξεχασαν γιατι ηταν ακαδημαικοι που ετρωγαν με εκατο μασελες απο τον καπιταλισμο.Πιστευω λοιπον οτι τα μαρξιστικα στοιχεια στη woke κουλτουρα ειναι ας πουμε τριτο χερι μαρξισμου μακρυα απο τους κλασσικους.Αν θελει καποιος να βρει απλοικα μια συνδεση μαρξισμου κλπ με φιλελε political correct κουλτουρα καλυτερα να ψαξει τονΕμανουελ Βαλερσταιν ή το εντελως μεταφυσικο( με την κακη εννοια) πονημα του ζιζεκ στα αγγλικα νομιζω "" Enjoy your nation as yourself"" που στα ελληνικα το εχει κακοαντιγραψει η Ρενα Δούρου.Επισης στην τριαδα θα,εβαζα και τον ετιεν μπαλιμπαρ και τις θεωριες περι νεορατσισμου κλπ Και εδω ερχομαστε στην Γαλλια οπως εχει δικιο η Φλεφαλο και συνεχιζω σε επομενο θρεντ
Στην Γαλλια προφανως οι στρουκτουραλιστες και ιδιαιτερα ο ντεριντα ( θεωρια περι deconstruction αποδομησης δηλαδη)εχουν συμμετοχη στη διαμορφωση της woke κουλτουρας.Δεν ειναι τυχαιο οτι τον ντεριντα τον εφερε για τα καλα εδω ο σημιτικος καθηγητης Βελτσος αν δεν κανω λαθος.Βεβαια ο Μπωντριγιαρ βαρυ πυροβολικο της εν λογω αποψης πήρε αποστασεις απο αυτο που εβλεπε να ερχεται.Στη Γαλλια νομιζω οτι ολο αυτο προερχεται απο συμβιβασμενους θεωρητικους που την ηττα,του Γαλλικου Μάη ανελαβαν να την πανε παρακατω ξαναγραφοντας την ιστορια.Βρηκαν προθυμα αυτια σε μεσοστρωματα που ανεβαιναν κοινωνικα και ειχαν αφησει στην ακρη τον αντικαπιταλισμο.Αυτοι το γυρισαν στον δικαιωματισμο για να εκσυγχρονισουν και να εξανθρωπισουν οπως νομιζαν την συγχρονη καπιταλιστικη κοινωνια.Βαλτε σε ολο αυτο
οτι η Γαλλια,δεν ειναι Ελλαδα αλλα ειναι αποικιοκρατικη δυναμη οποτε θελει καρυδια( που δεν ειχαν) να να πεις οτι για να εχω εξελιξεις θετικες πρεπει να ηττηθει η πολιτικη της χωρας μου.Ο Μαης του 68 ηττηθηκε στο στρατιωτικο ας πουμε πεδιο με μερικες δολοφονιες φυλακισεις και απαγορευσεις οργανωσεων( jcr και μαοικων) .Απαγορευσεις που λιγοι ξερουν οτι κρατησαν δεκαετιες μεχρι ακομα και τις αρχες του 90! Ενω χτυπησε λοιπον το γαλλικο κρατοςτο κομματι που εβαζε θεμα ανατροπης, εστω Αγαρμπα και προχειρα, και χρησιμοποιουσε πολυ δρομίσια βια εχοντας μαλιστα προσβαση σε κομματι εργατων,χάιδεψαν άλλους.Ποιους; Το κομματι του Κον μπεντιτ και αυτων που εθεταν θεματα απλα,αποκτησης δικαιωματων και αντιπροσωπευαν διανοουμενιστικα μεσοστρωματα.Αυτοι λοιπον ξαναεγραψαν την ιστορια γινομενοι τα καλυτερα κατοικιδια του συστηματος.
Έτσι όπως περιγράφει την κατάσταση ο Λώλος έχουν τα πράγματα. Όταν τελειώσω με το διδακτορικό επιφυλάσσομαι για τέτοια αρθρογραφία. Όταν τελειώσω οριστικά εννοώ γιατί στην πραγματικότητα έχω τελειώσει από το καλοκαίρι το ουσιαστικό μέρος της εργασίας αλλά πάντα κάτι διαδικαστικό προκύπτει και παρατείνεται η όλη ιστορία.... Ας το υπομείνουμε και αυτό για λίγο ακόμη.
Τον γνωρίζω τον Κυριάκο. Αντιλαμβάνομαι ποια βιβλιογραφία και ποια αρθρογραφία έχει υπόψη του. Πράγμα που καθιστά σαφές γιατί στρέφεται το κύριο βάρος της κριτικής του νεοφιλελευθερισμού στους Φρανκφουρτιανούς. Υπάρχει ένα φάσμα αρθρογράφων της σημερινής Δεξιάς που είναι εναντίον της woke ρητορικής του εξουσιαστικού φιλελευθερισμού αλλά όχι συνολικά κατά του παραγωγικού και πολιτικού συστήματος που διαμορφώνει η ιδεολογία του εξουσιαστικού φιλελευθερισμού. Μπορούμε να το διαπιστώσουμε διαβάζοντας γνωστά μέσα του ελληνικού "πατριωτικού" χώρου. Από την μια υιοθετούν γνωρίσματα της νεοφιλελεύθερης αλητείας, όπως τα σκανδαλοθηρικά ρεπορτάζ και από την άλλη καταγγέλλουν το woke. Από την μια υιοθετούν βασικές αρχές του φιλελεύθερου Διαφωτισμού και από την άλλη απορρίπτουν το αυτονόητο ξεδίπλωμα των μεταμοντέρνων συνεπειών τους. Έχει να κάνει με την κωμική αντιφατικοτητα της Δεξιάς και της άκρας Δεξιάς το όλο θέμα. Οι οποίες όμως είναι χρήσιμες για το σύστημα εξουσίας προκειμένου να μην υπάρξει κανονικός εθνικισμός.
ΥΓ. Κυριάκο δεν συμπεριλαμβάνω εσένα στην περιγραφή και δεν απευθύνεται σε εσένα η κριτική, προς αποφυγήν παρεξηγήσεων. Εσύ καλά κάνεις και θέτεις ερωτήματα.
Νομίζω είναι αυτό που λέει ο "Λώλος Δροσινός". Ο αγγλοσαξονικός συντηρητικός χώρος, από τον οποίο αναδύθηκε η αλτ ράιτ και οι περισσότερες ιντερνετικές εθνοκάτι τάσεις, έχει διαπαιδαγωγεί επί μισό αιώνα στον παρανοικό ψυχροπολεμικό αντικομμουνισμό. Πολύ απλά έμαθαν να ταμπελοποιούν ως "μαρξισμό" ό,τι δεν τους αρέσει, έναν μαρξισμό όμως τον οποίον, στην συγκεκριμένη περίπτωση, δύσκολα να βρουν στους establishment ακροκεντρώους και τους λίμπεραλς ακαδημαικούς και ΜΜΕτζήδες των 00s/10s, οπότε ψάχνοντας με το μικροσκόπιο από δω και από κει για μια οποιαδήποτε σύνδεση των woketards με τον "επάρατο γκουμουνισμό" έπεσαν στους ξεχασμένους Φρανκφουρταριανούς, στους χαβαλεδιάρικους Μάηδες και μερικοί πιο μερακλήδες μέχρι και στον... παραδοσιακό τροτσκισμό. Δλδ σε κινήματα και φαινόμενα που μόνο διαγώνια επιρροή έχουν στην διαμόρφωση του σημερινού πολιτισμικού landscape.
Αλλά για μια στιγμή, μήπως και η συνολική Αριστερά κάτι ανάλογο δεν έκανε και με το κόνσεπτ του "φασισμού". Και εκεί δεν παρατηρείται το ίδιο πανομοιότυπο φαινόμενο, να χαρακτηρίζεται με το στανιό "φασισμός" ό,τι δεν αρέσει ή ό,τι θεωρείται κάθε φορά "αντιαριστερό" κτλ; Φαίνεται ότι το μεσοπολεμικό larping και η νοητική καθήλωση στον ψυχρό πόλεμο δεν λένε να ξεπεραστούν εύκολα, απλά παίρνουν διαρκώς άλλες μορφές, άλλοτε πιο ιντελέξουαλ άλλοτε πιο ουγκάνικες κτλ.
"περα απο το οτι δεν στεκει λογικα αυτο που λες, εκτος του οτι δεν εχει ιχνος ανθρωπιας, οποιος εχει ζησει εξωτερικο γνωριζει οτι δεν παει καθολου ετσι η φαση."
Μπράβο φίλε. Έτσι ακριβώς είναι. Μάλλον ο παραπάνω τυπάκος που γκάριζε "mila ellinika h psofa" θα ήταν κάνα απομεινάρι της παλιάς ΧΑ, τότε που τάιζαν φετιχιστικό σανό και ακραίο hate τους χαχόλους για να συγκροτούν έναν μικρό πυρήνα φανατισμένων. Δεν βαριέσαι, μην ασχολείσαι με δαύτους. Πάντα θα υπάρχουν οι 5-10 "πιστοί" που θα μας ζαλίζουν. Να σου πω την αμαρτία μου και εγώ κακώς τον έκραξα, δεν έχει νόημα...
Εμετικό το μίλα ελληνικά ή ψόφα? Νομίζω έχουμε μπερδέψει μερικές έννοιες στην Ελλάδα Έλληνες θέλουμε όχι Γεωργιανούς Αλβανούς και Πακιστανούς.
''Εμετικό το μίλα ελληνικά ή ψόφα? Νομίζω έχουμε μπερδέψει μερικές έννοιες στην Ελλάδα''
προφανως και εχετε μπερδεψει παρα πολλα πραγματα σε αυτη την χωρα.. αν δεν εχεις βγει εστω και λιγο εξω απο το χωριο σου ειναι πολυ λογικο να λες τετοιες ανοησιες. περα απο το οτι δεν στεκει λογικα αυτο που λες, εκτος του οτι δεν εχει ιχνος ανθρωπιας, οποιος εχει ζησει εξωτερικο γνωριζει οτι δεν παει καθολου ετσι η φαση. δεν ειναι δυνατον (ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ) να ερθει ενας εγγλεζος ή ενας γερμαναρας σε ελληνα μεταναστη και να του πεταξει μια αντιστοιχη ατακα, δεν υπαρχει κανενας λογος να συμβει κατι τετοιο εφοσον δεν ενοχλεις και δεν πειραζεις κανεναν.
πακιστανια γεωργιανα και αλβανεζους δεν γουσταρεις (ουτε και εγω τους γουσταρω) αλλα με αμερικλανους, γερμαναραδες και κουτοφραγκους δεν παιζει θεμα, ετσι δεν ειναι; τουλαχιστον οι ευρωπαιοι (''οι δυτικοι''..) ερχονται ως τουριστες και πελατακια και αφηνουν τα ωραια τους λεφτα ή κανουν ''επενδυσεις'' και αγοραζουν την χωρα μπιτ παρα, αλλα αυτο δεν μας πειραζει.. το διαχρονικο προβλημα (ενα απο τα πολλα εν παση περιπτωση..) με τους ελληνεζους ειναι οτι ακομα δεν εχουν καταλαβει οτι η χωρα τους ανηκει στον τριτο κοσμο, αρνουνται πεισματικα να δουν την πραγματικοτητα. ακομα και την εποχη που το σιμηταριο οργανωνε ολυμπιακους αγωνες, παλι τριτος κοσμος ησασταν.
δεν μου κανει καμια εντυπωση το αντιληπτικο, το νοητικο και το μορφωτικο επιπεδο του ''εθνικιστικου'' χωρου. με εξαιρεση τα παιδια της λεσχης υποπτευομαι οτι απο κατω χασκει ενα χαος που μαλλον δεν θα γεφυρωθει ποτε, δεν μπορει να γεφυρωθει (ουτε και υπαρχει και κανενας λογος τελικα..). δεν ειναι ''ιδεολογικο'' το ζητημα (αυτα εχουν τελειωσει ετσι κι αλλιως), ειναι βαθια ανθρωπολογικο το θεματακι σας και σχετιζεται αμεσα με την περιρεουσα ατμοσφαιρα και το επιπεδο της ελ κοινωνιας συνολικα.
μακρια..
Αν διαβάζουμε σωστά τα σχόλια των ανωνύμων, απάντησε ότι το έγραψε για λόγους μαύρου χιούμορ. Ενδεχομένως να είναι και ο ίδιος ανώνυμος στον οποίο απευθύνεσαι. Δεν έχει νόημα να ανακυκλώνεται μια διαφωνία άνευ νοήματος που προκύπτει από παρεξήγηση. Θα συμφωνήσουμε, πάντως, ότι είναι απαραίτητη η επιλογή ενός ψευδωνύμου για να μην μπερδεύονται τα ανώνυμα σχόλια.
Όχι ρε μάγκες, δεν γίνεται να είναι ο "μήλα ελοινικά ή πσόφα" το ίδιο παιδί που έγραψε 4 πύρινες παραγράφους φιλιππικό εναντίον αυτού του στίχου. Μην γινόμαστε παρανοικοί και ψάχνουμε ιστορίες εκεί που δεν υπάρχουν...
Τέλος πάντων, για κλείσει οριστικά το θέμα (και ελπίζω να μην ξανανοίξει, αλλά δυστυχώς δεν είναι στο χέρι μου) έχω να πω στον "ψόφα" ό,τι από την μεριά μου κακώς του απάντησα επιθετικά. Αυτό και τελειώνει εδώ το ζήτημα.
νταξει c, σε συγχωρω γιατι ειμαι σουπερ γαματος και μεγαλοψυχος, να φανταστεις για τι επιπεδα υπεργαματοσυνης μιλαμε που εχω φτασει στο σημειο να με σταματανε αγνωστοι στον δρομο και να μου λενε με θαυμασμο ''hey panos, poso gamatos eisai?'', τετοια ουαου φαση. ναι, ναι.. ειμαι αυτος που σου την ειπε (για πολωστη φορα), ειμαι ο ιδιος που ταπωσα με ενα ολοκληρο σεντονι τον αξεστο ελληνεζο, ειμαι εκεινος που την ειδε συνηγορος υπερασπισης του σοριν ματει.
τεσπα.. σε συγχωρω, συγχωρεμενος, περασμενα-ξεχασμενα, σου δινω αφεση αμαρτιων (γιατι ειμαι μεγαλοθυμος και μπορω), νερο και αλατι. παμε παρακατω τωρα
Η τελευταία παράγραφος όλη η ουσία για την αποχαυνωμενη ελλ κοινωνία.Ωραιο το κράξιμο στο γεροκατουρλη.🤣🤣
Για αυτό που γράψατε για τον μετανθρωπιστή υπουργό α-Παιδείας: όταν κάθε χρόνο σε κάθε σχολική τάξη σχεδόν σε όλα τα δημόσια σχολεία της χώρας διαβάζονται ανακοινώσεις του υπουργείου και γίνονται προβολές ταινιών (υποχρεωτική παρακολούθηση σε ώρες μαθημάτων) για τη γενοκτονία των Εβραίων, ενώ για τους Ποντίους-Μικρασιάτες-Θρακιώτες και τους Αρμενίους ή τους Ασσυρίους δεν γίνεται σχεδόν τίποτα, τότε καταλαβαίνουμε τι είδους ιδεολογική καθοδήγηση κάνει το υπουργείο. Φιλοτουρκική και φιλοεβραϊκή συνάμα!
Μια ακόμα σκέψη: ο Σαμαράς που βλέπουμε στις φωτογραφίες που βάλατε αγκαλιά με τον Τσούνη είχε δηλώσει σε εκδήλωση της ΝΔ τον περασμένο Μάιο ότι «αντί να στηρίζουμε τους νέους μας να κάνουν παιδιά, προσπαθούμε να εισάγουμε παράνομους απ' έξω. Πολλοί των οποίων αρνούνται να ενσωματωθούν. Όμως, κι αυτό διαλύει την Ευρώπη».
https://www.avgi.gr/politiki/447756_ratsistiko-kai-omofobiko-paralirima-stin-ekdilosi-tis-nd
Αναρωτιέμαι αν υπάρχει κάποιος μακροπρόθεσμος προσωπικός σκοπός πίσω από τον πολιτικό χαμαιλεοντισμό του.
Είναι γνωστό ότι ο πολιτικός αυτός αλήτης (κοιμάται και) ονειρεύεται είτε να επιστρέψει ως πρωθυπουργός είτε να γίνει πρόεδρος της δημοκρατίας. Ωστόσο, πέρα από την προσωπική του στρατηγική, οι "πατριωτικές" δηλώσεις εξυπηρετούν έναν βαθύ σχεδιασμό της αμερικανικής και της "ευρωπαϊκής" πολιτικής. Να διαλυθεί ο εθνικιστικός χώρος πανευρωπαϊκά και να συγκρατήσει η Δεξιά μάζες συντηρητικών ψηφοφόρων που θα μπορούσαν να στηρίξουν εθνικιστικές οργανώσεις, κόμματα κλπ.
Ως λέσχη τι πρόσημο δίνετε στην διαχρονική δράση της Farc στην Κολομβία;
Οτιδήποτε έχει εθνοκεντρικό και αντιιμπεριαλιστικό/αντιαμερικανικό περιεχόμενο στη λατινική Αμερική, το βλέπουμε με συμπάθεια. Ωστόσο θα προτιμούσαμε να έχει λιγότερες μαρξιστικές και περισσότερες ρομαντικές ιδεολογικές αναφορές.
Είναι μακέτο τούτο το έργο;
Κώστας Σημίτης στα εγκαίνια του λιμένος Ηγουμενίτσας τον Σεπτέμβριο του 2003
Ξέχασες να βάλεις το λινκ. Ήταν πάντως γνωστή η σχέση του Σημίτη με τους κατασκευαστές. Ένα από τα μεγαλύτερα πάρτι μίζας έγινε τότε.
χαχαχαχαχαχαχαχαχ.............
https://www.youtube.com/watch?v=2-gSyuhYyE8
οπως και να χει το 2003 ηταν μια καταπληκτικη χρονια, αλλες εποχες.. νοσταλγια.. (καμια σχεση με μπατσοκ, πολιτικα και αλλες τετοιες μαλακιες)
Ο «τάπερμαν» της Μαλβίνας Κάραλη.Θυμήθηκα κι εκείνο το τυπάκι που έβγαινε και έγραφε στους τοίχους πως θέλει να κάνει έρωτα στη Δάφνη Σημίτη αχαχαχαχα
Για όποιον και όποτε έχει 42 λεπτά ελεύθερο χρόνο, ο Τζήμας εδώ ισοπεδώνει τα νεο-Χαντιγκτονικά "επιχειρήματα" που πουλάνε οι διάφοροι Μπίμπι, Καραμπελιάδες και Συρίγοι:
https://www.youtube.com/watch?v=_lAVTzDybdU