Οι συλλήψεις των νεαρών εθνικιστών που πραγματοποιήθηκαν τις προηγούμενες μέρες στην Θεσσαλονίκη δικαιώνουν, δυστυχώς, για μια ακόμη φορά εκτιμήσεις που έχουμε παρουσιάσει κατά καιρούς.
-Η Νέα Δημοκρατία, διαχρονικά αλλά ακόμη περισσότερο από την περίοδο που επικεφαλής της έγινε ο Αντώνης Σαμαράς και μέχρι σήμερα, αποτελεί μια δράκα η οποία δεν διστάζει να καταπατήσει κάθε θεσμικό εμπόδιο (ελέγχει πλήρως την δικαιοσύνη, μετατρέποντάς την σε κομματικό εργαλείο) προκειμένου να παίξει το επικοινωνιακό παιχνίδι των δύο άκρων, να φιλήσει με αυτό τον τρόπο τα πόδια των δυτικοευρωπαίων και Ισραηλινών συμμάχων της και να μετατρέψει τον ελληνικό εθνικιστικό χώρο σε αποθήκη των ακροδεξιών της παραμάγαζων.
Μπορεί να το επαναλαμβάνουμε εδώ και δεκαπέντε χρόνια, μπορεί να μας δικαιώνουν οι πολιτικές εξελίξεις, αλλά τα καθάρματα που έχει σπείρει εδώ και μισό αιώνα η Δεξιά στον εθνικιστικό χώρο για να παίζουν τον ρόλο των συγκεκαλυμμένων opinion leaders, βρίσκουν πολλούς ακόμη αφελείς να χειραγωγήσουν και να κατευθύνουν. Στο κουφού την πόρτα όσο θέλεις βρόντα, ακόμη και αν οι συλλήψεις των εθνικιστών γίνονται πλέον με κωμικές δικαιολογίες και βασίζονται στα προφίλ που τους έχουν κατασκευάσει οι opinion leaders.
-Όπως έγραψε αναγνώστης μας σε προηγούμενη ανάρτηση, η σύλληψη των πιτσιρικάδων εθνικιστών στην Θεσσαλονίκη έδωσε την ευκαιρία να φανεί για μια ακόμη φορά η προστυχιά, η παλιανθρωπιά, η αλητεία και η μικρότητα της συστημικής άκρας Δεξιάς. Ενώ τα τηλεοπτικά ΜΜΕ και οι καθημερινές φυλλάδες του Μητσοτάκη (τύπου Το Μανιφέστο) έκαναν πρώτο θέμα την σύλληψη και παρουσίασαν λες και ήταν συμμορία της Κόζα Νόστρα τριάντα σχεδόν άτομα, στα οποία βρέθηκαν ένα μαχαίρι (με δυο νυχοκόπτες), τρεις σιδερογροθιές και δυο ρόπαλα (εξοπλισμός που αντιστοιχεί το πολύ σε τρία-τέσσερα άτομα), οι δημοσιογράφοι της άκρας Δεξιάς έμειναν άλαλοι!!! Ούτε μισή αράδα δεν έγραψαν για την υπόθεση. Ούτε μια υποτυπώδης δημοσιογραφική έρευνα, (που θα αποδείκνυε αν ισχύουν αυτά που γράφονται από τους φιλελεύθερους δημοσιογράφους ή αν ήταν ένα επικοινωνιακό πυροτέχνημα του Μητσοτάκη), δεν πραγματοποιήθηκε στις γνωστές καθημερινές φυλλάδες της άκρας Δεξιάς με τους χιλιάδες αναγνώστες (φαίνεται ότι τα «μπόλια» και οι «σατανιστές του Βατικανού» ήταν πιο σημαντικά θέματα), σε κάποιες μάλιστα εκ των οποίων έχουν βρει αρθρογραφικό καταφύγιο άτομα που προέρχονται από το πεδίο της «αυτονομίας» στο όποιο έδρασαν και οι Θεσσαλονικείς πιτσιρικάδες. Ούτε μια ανάρτηση για το θέμα από δημοσιογράφους που έχουν ζητήσει την εθνικιστική ψήφο μέσα από διάφορους κομματικούς συνδυασμούς στο παρελθόν, που έχουν προσκληθεί πολλές φορές σε «τηλεοπτικές» εκπομπές ομάδων που θέλουν να βρίσκονται στον πυρήνα του χώρου και που διαθέτουν άριστο αστυνομικό ρεπορτάζ.
Θυμηθείτε τι συμβαίνει σε αντίστοιχες περιπτώσεις του αριστερού και ευρύτερου αντιεξουσιαστικού χώρου. Σε περιπτώσεις κατά τις οποίες έχουν βρεθεί από τους αστυνομικούς ρόπαλα, καδρόνια, όπλα και αντικείμενα τα οποία θα μπορούσαν να εξοπλίσουν ολόκληρα τάγματα, σε καταλήψεις χώρων, σε συλλήψεις ανθρώπων που έχουν κάψει την Αθήνα και έχουν καταστρέψει περιουσίες, οι εφημερίδες της Αριστεράς είναι εκεί για να ερευνήσουν τις υποθέσεις και να προσφέρουν δημοσιογραφική κάλυψη στους διωκόμενους. Συγκρίνετε την συνέπεια και την ποιότητα με την οποία ερευνούν ζητήματα που αφορούν τους ομοϊδεάτες τους δημοσιογράφοι όπως αυτοί της Εφημερίδας των Συντακτών ή ακόμη και κεντροαριστερών εντύπων, με την στάση των ημιπαρανοϊκών λιμοκοντόρων του ακροδεξιού τύπου και θα βγάλετε μόνοι σας τα συμπεράσματα που πρέπει.
Και μετά συνεχίστε να διαβάζετε τους ακροδεξιούς. Πληρώστε τα έντυπά τους. Δώστε τους την ευκαιρία να ζουν από το χόμπι τους. Κάντε τους παράγοντες της πολιτικής ζωής. Ηλίθιοι και μοιραίοι, όσοι είστε ανίκανοι να διακρίνετε τι είναι εθνικισμός και τι (μόνιμα δυσώδης) ακροδεξιά.
-Αλλά δεν ήταν μόνο οι δημοσιογράφοι της ακροδεξιάς που έμειναν σιωπηλοί. Ήταν και τα μαζικά (απο)κόμματά της. Τα οποία, μάλιστα, βρίσκουν στην βόρεια Ελλάδα τους πλέον ισχυρούς πυρήνες εκλογικής υποστήριξης. Πού είναι άραγε εκείνος ο Κυριάκος, ο διαχειριστής της υπογραφής του Θεανθρώπου, ή εκείνη η πρώην τενίστρια (για την ΝΙΚΗ θα ήταν κωμικό να μιλήσουμε); Πού είναι αυτοί οι κράχτες του καφενειακού ζητωπατριωτισμού να κάνουν, ως βουλευτές και ευρωβουλευτές, μια έρευνα, μια επερώτηση, να δουν αν όντως ισχύουν όσα βροντοφώναξαν οι δημοσιογραφικοί τελάληδες του μητσοτακέικου; Πού είναι ο θεραπευτής της αλωπεκίας και το κορίτσι με τα τεχνητά νύχια των είκοσι πόντων (έχουμε την εύλογη απορία πώς βολεύεται όταν πρέπει να πάει στην τουαλέτα με αυτά τα νύχια, εκτός και αν διαθέτει σφουγγοκωλάριους), να δώσουν το παρών στην όλη υπόθεση με την θεσμική βαρύτητα που τους απέδωσαν χιλιάδες ψηφοφόροι;
Η σύγκριση με τα αντίστοιχα κόμματα της Αριστεράς, ακόμη και με το ΠΑΣΟΚ, είναι αποκαλυπτική για το επίπεδο των πολιτικών σκουπιδιών της ακροδεξιάς. Δεν χρειάζεται να επαναλάβουμε με ποιο τρόπο έχουν παρέμβει βουλευτές αριστερών και κεντροαριστερών κομμάτων σε περιπτώσεις συλλήψεων αντιφασιστών (για τους οποίους συνήθως συντρέχουν σοβαροί λόγοι σύλληψης) και κατά πόσο αυτές οι παρεμβάσεις αποτέλεσαν ένα δίχτυ προστασίας ώστε οι συλληφθέντες να μην βρεθούν αβοήθητοι στο έλεος των διαθέσεων της Δεξιάς.
-Για το τέλος πρέπει να στρέψουμε τον φακό και στα βάθη του πολιτικού υπονόμου της ελλαδικής πραγματικότητας. Εκεί όπου λιμνάζουν «παράγοντες» του εθνικιστικού χώρου που θέλουν να διαμορφώνουν συνειδήσεις, πολιτική κουλτούρα και πολιτική συμπεριφορά. Πριν κάποια χρόνια, όταν έγινε γνωστό το περιστατικό στο ΕΠΑΛ της Σταυρούπολης, γράψαμε ότι κάποιοι έπρεπε να προσεγγίσουν τους εθνικιστές μαθητές για να τους συμβουλεύσουν και να τους εκφράσουν αλληλεγγύη απέναντι στην mediaκή επίθεση που δέχονταν. Εκείνη την περίοδο η λέσχη μας δεν είχε ενεργά μέλη στην Θεσσαλονίκη για να το κάνουν. Συνεπώς προτείναμε δημοσίως σε γνωστούς μας να προσεγγίσουν τους μαθητές, να τους ενθαρρύνουν να μην εγκαταλείψουν την εθνικιστική ιδεολογία αλλά και ταυτόχρονα να την θεμελιώσουν με μια-δυο πολιτικές κινήσεις, πέρα από την πεζοδρομιακή εμπλοκή με αντιπάλους. Θυμόμαστε με πόση μνησικακία διάφοροι ανώνυμοι σχολιαστές είχαν γράψει κάτω από εκείνη την ανάρτηση ότι δεν θα επέτρεπαν στην λέσχη και στον Σταμάτη (ο μόνιμος καημός τους) να γίνουν καθοδηγητές των εθνικιστών νεαρών της χώρας και πώς θα προλάβαιναν εκείνοι να διδάξουν στα παιδιά τι σημαίνει εθνικισμός (τρομάρα τους). Τα χρόνια πέρασαν και τώρα βλέπουμε τα (επαναλαμβανόμενα από την εποχή της Πανόρμου ή, ασφαλώς, της Χρυσής Αυγής και του Κασιδιάρη) αποτελέσματα της «συμβουλευτικής» τέτοιων κύκλων.
«Opinion leaders» του υπονόμου, που πουλάνε επανάσταση εκ του ασφαλούς, που μοστράρουν κουκούλες και επιθετικές στάσεις σε φωτογραφίες ως πρότυπα πολιτικής επικοινωνίας στους νέους, που αναπαράγουν, κοντολογίς, μια υπανθρώπινη αντικοινωνικότητα ως πολιτικό δόγμα, η οποία αν χρησιμοποιηθεί επικοινωνιακά από τους αντιπάλους είναι αρκετή για να οργανωθούν κυβερνητικές διώξεις εναντίον εθνικιστών, ακόμη και αν αυτοί δεν έχουν διαπράξει σχεδόν τίποτα παράνομο στην πολιτική τους δράση.
Τι έγινε τώρα παιδιά; Ήταν εντάξει που χρησιμοποιήθηκαν όλες αυτές οι «υπέροχες ιδέες» σας ως επικοινωνιακή πρώτη ύλη της συστημικής προβοκάτσιας, η οποία τύλιξε τους πιτσιρικάδες (και μπορεί να τυλιχθεί ακόμη περισσότερο, προς διάφορες κατευθύνσεις, σε μεταγενέστερη φάση, όταν η Δεξιά το αποφασίσει); Είστε ευχαριστημένοι από τα αποτελέσματά της πολιτικής σας δράσης και στρατηγικής; Εξακολουθείτε να αξιολογείτε τους εαυτούς σας ως κάποιους που πρέπει να έχουν κύριο λόγο στα πράγματα του χώρου;
Η ιστορία μας κρίνει όλους. Αλλά αυτό δεν αρκεί για να σώσει τον εθνικιστικό χώρο από τα δεσμά των κυπατζήδων, των Δεξιών και των πολιτικών σκουπιδιών που σκοτεινοί κύκλοι αναδεικνύουν σε «παράγοντες» διαμόρφωσης νοοτροπιών.
-Οι πιτσιρικάδες της ΕΝΕΘ που συνελήφθησαν μπορεί να είχαν πέσει στην παγίδα των opinion leaders του υπονόμου και των χαφιέδων της Δεξιάς. Μπορεί να διέθεταν μηδαμινή πολιτική κουλτούρα και περίσσευμα πολιτικοαισθητικής καγκουριάς. Δεν παύει, όμως, να ήταν νέα παιδιά, χωρίς ώριμη σκέψη και με διάθεση να υπηρετήσουν το τελευταίο αγαθό της πολιτικής σκέψης, δηλαδή τον εθνικισμό.
Δεν πρέπει να μείνουν αβοήθητοι αυτές τις δύσκολες ώρες. Έχουν την αλληλεγγύη μας και αν χρειαστεί να προσφέρουμε ό,τι από τις ελάχιστες δυνάμεις μας μπορούμε, ασφαλώς και πρέπει να το πράξουμε. Πάντοτε με την προϋπόθεση ότι η βοήθεια θα καταλήξει σε ελληνόπουλα (μας αφήνει κυνικά αδιάφορους το μέλλον νεαρών Αλβανών, που ακούγεται ότι υπήρχαν ανάμεσά τους).
Στους έφηβους και νεαρούς Έλληνες, ας δώσουμε μια ευκαιρία. Ας σταθούμε δίπλα σε αυτούς και τις οικογένειές τους.
Σχόλια:
Να πούμε μόνο οτι ο πρώην πολιτευτής δημοσιογράφος με παρουσίες στην εκπομπή ομάδας του χώρου, ανέβασε ρεπορτάζ.
Αναπαράγοντας στο ακέραιο την μητσοτακική εκδοχή!
Αυτά...
Οι νεαροί συναγωνιστές πρέπει να γνωρίζουν ότι, οτιδήποτε φαντάζει πολύ καλό για να είναι αληθινό καταλήγει, σχεδόν πάντα, σε φιάσκο.
Κουράγιο στα νεαρά αυτά άτομα - η συντακτική ομάδα ήδη έκανε αναφορά για το ότι μιλάμε αποκλειστικά για τα ελληνόπουλα - και στις οικογένειές τους. Θέλησαν να πράξουν για την Ελλάδα, αλλά λόγω ηλικίας εμπιστεύθηκαν τους λάθος ανθρώπους.
- Τζέιμς Κόνολι, Ιρλανδός επαναστάτης, δολοφονήθηκε σαν σήμερα το 1916.
Είναι υπόλογος ο Μαύρος Κρίνος για τη συνέντευξη της ΕΝΕΘ που χρησιμοποίησαν οι αστικές εφημερίδες; Ώθησε τα παιδιά να το παίξουν επαναστάτες της φακής; Αν δεν τους ώθησε φρόντισε να τους συμβουλεύσει να μην πουν λόγια του αέρα σαν μεγαλύτερος και έμπειρος; Όχι; Τότε δεν είναι μόνο υπόλογος είναι και ο πρώτος υπεύθυνος για αυτό που έγινε.
Έχει εκθέσει τον χώρο σαν φιλικό προς την ένοπλη βία με ψεύτικες συνεντεύξεις και με ανάλογη συνθηματολογία; Ναι ή όχι. Φυσικά και ναι.
Η Ελεύθερη Ώρα έχει διασυνδέσεις με την Propatria; Έχουν κοινούς γνωστούς, έχουν γράψει στη φυλλάδα μέλη της Propatria ; Τα ξέρεις ή δεν τα ξέρεις αυτά;
Βλέπεις πουθενά την Propatria, την Ελεύθερη Ώρα και τους άλλους Αθηναίους να κάνουν τίποτα τώρα στα δύσκολα; Κρυμμένοι όλοι σαν τους παλιούς Χρυσαυγήτες. Αν δεν υπήρχε ο Γκέκας, ο Λόχος και εσύ προς τιμήν σου πρόθυμος να βάλεις λεφτά ποιος θα βοηθούσε τους Defenders της Θεσσαλονίκης; Γιατί δεν τα λέτε αυτά; Θες να σπάσει το απόστημα και να συνεργαστείς.με τους σοβαρούς ανθρώπους που θα μείνουν στο χώρο ή τα βλέπεις, τα αποκαλύπτεις και στο τέλος βολεύεσαι με το να σε χειροκροτούν και να δημοσιεύουν τα άρθρα σου αυτοί που στέλνουν παιδιά στη φυλακή;
Να είσαι σίγουρος ότι αυτοί που βρίσκονται υπό κράτηση το παθαίνουν επειδή δηλώνουν εθνικιστές. Αν έκαναν τις πενταπλάσιες μαλακίες από αυτές που μπορεί να έχουν κάνει κανείς δεν θα τους είχε ακουμπήσει στην περίπτωση που δεν ήταν εμπλεκόμενοι στον εθνικιστικό χώρο. Προτιμώ, λοιπόν, να διατηρώ τον συναισθηματισμό μου, αναλογιζόμενος ταυτόχρονα ότι βρίσκονται κάποιοι εκεί που βρίσκονται γιατί επικαλούνται την ιδεολογία μου, και όχι να τους πατήσω στο κεφάλι, όπως προτείνεις, αλλά να τους βοηθήσω.
Οι υπόλοιποι που προτείνεις να απομονωθούν μπορεί να έχουν μεγάλες, μικρές ή και ελάχιστες ευθύνες. Το σημαντικό, όμως, είναι να νικηθεί η νοοτροπία και να εκμηδενιστεί η πολιτική επιρροή των κακών αντιλήψεων. Όχι να βάλεις στο κάδρο και να πυροβολείς μεμονωμένα πρόσωπα.
Πιστεύεις, δηλαδή, ότι αν αρχίσουν όλοι να χτυπάνε τον Μαύρο Κρίνο και τους Autonomous θα γίνει κάτι καλό; Εγώ πιστεύω ότι κάποιοι απλώς θα βγάλουν απωθημένα εναντίον αυτών των προσώπων.
Ακόμη κι αν ο Σταύρος με τους Autonomous και με όσους άλλους βάζεις στο κάδρο των ευθυνών αποφάσιζαν αύριο να φύγουν από την γη και να γίνουν αστροναύτες, να ταξιδέψουν στο διάστημα και να μην έχουν καμία επαφή με την πολιτική του χώρου, νομίζεις ότι θα μεταμορφωνόταν ξαφνικά ο χώρος σε κάτι σπουδαίο;
Όχι φίλε μου. Γιατί α) αν δεν νικηθούν οι γνωστές απαράδεκτες νοοτροπίες (που στην πραγματικότητα δεν ταυτίζονται με τον ΜΚ, τους autonomous και όσους άλλους θεωρείς εσύ υπεύθυνους, αλλά απλώνονται σε πολύ μεγάλα χρονικά και οργανωτικά φάσματα) και β) αν δεν βρεθούν τα αντανακλαστικά για να απομονώνονται αυτομάτως οι πράκτορες των υπηρεσιών και οι εγκάθετοι της Δεξιάς, το κακό θα βρίσκει πάντοτε τρόπους να διαβρώνει τον χώρο.
Τις αντιλήψεις και τις νοοτροπίες πρέπει να καταπολεμήσουμε. Όχι να μένουμε στα πρόσωπα που μπορεί να μην γουστάρει ο καθένας και απλά τυχαίνει στην παρούσα φάση να φαίνονται περισσότερο. Αυτό αποπνέει περισσότερο ευκαιρία ρεβάνς προς κάποιους που μπορεί να αντιπαθείς παρά πολιτική στρατηγική. Μην τα μπλέκουμε. Αν οι λάθος αντιλήψεις καταπολεμηθούν δεν θα υπάρχουν και πρόσωπα να τις υιοθετήσουν.
"Οι κατηγορίες είναι άδικες και για αυτό δεν προφυλακίστηκε σχεδόν κανείς."
Το "σχεδόν κανείς" μας καλύπτει; Οι δύο που έχουν προφυλακιστεί (και δεν ξέρουμε σε ποιον αριθμό θα σταματήσουν) είναι λίγοι; Και, μάλιστα, για άνευ πολιτικής σημασίας θέματα. Δεν είναι οι άνθρωποι αριθμοί για να τους αξιολογούμε με τέτοιους όρους. Ούτε ο εθνικιστικός χώρος σάκος του μποξ για να λέμε ότι είναι εντάξει να έχει λίγα ακόμη επικοινωνιακά στραπάτσα. Οι κατηγορίες προς τους εθνικιστές θα είναι πάντα υπερβολικές και φουσκωμένες σε συνθήκες φιλελεύθερης παγκοσμιοποίησης. Δεν είναι νέο αυτό. Ούτε ισχυρή δικαιολογία.
"Ήδη ΜΚ Άρμα Αυτόνομοι Εθνικιστές οι ρομαντικοί και άλλοι είναι σε συννενόηση για ταμείο στήριξης και παίζουν πλέον πανό σε δέκα σημεία στην Αθήνα και ενημέρωση σε κόσμο."
Ευχής έργον να ολοκληρωθεί η πρακτική αλληλεγγύη. Εμείς εδώ είμαστε. Αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι μας αρκεί. Πρώτον γιατί κανείς απ' όσους αναφέρεις δεν είναι οικονομικά και νομικά ικανοποιητικά ισχυρός, προκειμένου να προσφέρει την βοήθεια που απαιτείται στην απαραίτητη ένταση. Και, δεύτερον, γιατί από την καταφυγή στην αλληλεγγύη των πανό είναι, ασφαλώς, προτιμότερη η σοβαρότητα και η πρόληψη αποφυγής (στο βαθμό που είναι δυνατό) των πολιτικών σφαλμάτων.
Καταληκτικά, σε κανέναν δεν θα επιτρέψουμε να μετατρέψει τον σχολιασμό σε σκοπευτήριο απωθημένων κατά του Σταύρου, των προπάτριων κλπ. Να είσαι σίγουρος ότι μας εκνευρίζει ο υποβιβασμός της πολιτικής κριτικής σε εκδήλωση προσωπικού μίσους ή αντιπάθειας. Δεν θα το επιτρέψουμε.
Αυτό, όμως, δεν θα μας οδηγήσει στο απέναντι άκρο. Η κριτική δεν θα σταματήσει και κάποτε πρέπει άπαντες να σοβαρευτούν και να καταλάβουν την ευθύνη που φέρουν. Προφανώς και δεν έχουν σε τίποτα να απολογηθούν ο Σταύρος και οι λοιποί αν κάποιοι πιτσιρικάδες κάνουν μια σαχλαμάρα (η οποία σε πολιτικό επίπεδο μπορεί να αποκτήσει διαφορετική βαρύτητα από το σύστημα εξουσίας, για λόγους σκοπιμότητας). Αυτό, όμως, δεν αναιρεί το γεγονός ότι υπάρχει ένας μηχανισμός (συνειδητά συγκροτημένος και πρακτόρικος) μέσα στον εθνικιστικό χώρο εδώ και πολλές δεκαετίες, που στρεβλώνει ιδέες, διαμορφώνει λάθος πρότυπα πολιτικής κουλτούρας και συμπεριφοράς, λειτουργεί με τρόπο τέτοιο που πριμοδοτεί σε "αξιώματα" περσόνες μηδαμινής αξίας, ναρκοθετεί εν γένει την ύπαρξη και την προοπτική του εθνικιστικού χώρου.
Όπως γράφουν πιο κάτω άλλοι σχολιαστές, πριν χρόνια ήταν η Χρυσή Αυγή στην ΕΤ3, μετά η Πανόρμου, μετά η Θεσσαλονίκη. Και αμέτρητα άλλα παραδείγματα. Τα πρόσωπα που την πληρώνουν αλλάζουν, τα ονόματα των οργανώσεων αλλάζουν, όμως η μέθοδος, η παράνοια και οι διασυρμοί του χώρου παραμένουν ίδιοι.
Κάποτε πρέπει να τελειώσει η ανοχή. Κάποτε πρέπει να καταλάβουμε ότι δεν είναι ο χώρος οικόπεδο του κάθε μαλάκα της Δεξιάς (μην αρχίσουμε να γράφουμε πού βρίσκονται πλέον κάποιοι από τους εμπνευστές των παραπάνω περιστατικών) ή του κάθε άχρηστου. Κάποτε πρέπει να αναλάβουν τις ηθικές και πολιτικές (δεν μιλά κανείς για ποινικές, για όνομα του Θεού) ευθύνες όσοι εμπλέκονται στην όλη δομή, όσοι αναπαράγουν την στρεβλή αντίληψη την κουκούλας, της καγκουριάς, των ανάξιων επικεφαλής αυτόνομων ή κομματικών (είτε λέγεται Σταύρος, είτε λέγεται Σταμάτης, είτε λέγεται Φούφουτος). Κάποτε πρέπει να φωτιστούν οι λόγοι της παρακμής και της κατάντιας του χώρου. Όλοι οι λόγοι, σε κάθε πεδίο. Όσοι τους δημιουργούν και τους αναπαράγουν είναι πολιτικά και ηθικά υπόλογοι.
Πολύ απλά τα πράγματα, απαραίτητες οι διακρίσεις.
είμαι φτωχό αγόρι
και εσύ είσαι ένας πρίγκιπας
από το Αλποχώρι;
Όλοι στο χώρο είμαστε
πολύ ή και λιγάκι
και όλοι έχουμε καρδιά
ΛΑ.Ο.Σ. και Κολωνάκι.
ΛΑ.Ο.Σ. και Κολωνάαακι.
Ήθελα στο Καθίδρυμα
για Χίτλερ να μιλήσεις,
μα εσύ ονειρευόσουνα
τους νέους να @#ήσεις.
Όλοι στο χώρο είμαστε
πολύ ή και λιγάκι
όμως εσείς πληρώνεστε
από τον Μητσοτάκη
από τον Μητσοτάαακη.
Με τους φασίστες μπλέχτηκες
και με τους Μαμουτιάνους
όμως αυτοί δεν ήθελαν
πούστηδες και ρουφιάνους.
Της νεολαίας τους ναζί
τους πότισε φαρμάκι
ο Πατριάρχης βιζιτάς
από το Κολωνάκι.
Στα night clubs των τραβεστί
γιόρτασε μεθυσμένος
και ο Μαύρος Κρίνος στην ΕΣΑ
πήγε καβατζωμένος.
Όλοι στο χώρο είμαστε
σ αυτό το μπουρδελάκι
και στο κελί οι αυτόνομοι
θα κάνουν τσιγαράκι
θα κάνουν τσιγαράαακι.
Ας μην κοροϊδευόμαστε παιδιά, αυτό το modus operandi είναι πολύ καλά δουλεμένο από τις υπηρεσίες της Αγγλίας και της Αμερικής – με την MI5 να δημιουργείται το 1909 και την OSS (μετέπειτα CIA) να δημιουργείται το 1942. Αυτοί οι άνθρωποι έχουν μία συσσωρευμένη εμπειρία ενός αιώνα. Εξυπακούεται ότι γνωρίζουν πολύ καλά τι κάνουν έτσι ώστε να μην δημιουργηθούν ποτέ πυρήνες αντιφιλελεύθερων ομάδων. Κι αυτό δεν συμβαίνει μόνο στον εθνικιστικό χώρο. Τα ίδια ισχύουν και για Μαρξιστικές – Λενινιστικές αλλά και αναρχικές οργανώσεις.
Αλλά αυτά είναι λίγο - πολύ γνωστά. Το θέμα είναι αυτό το οποίο αναφέρει ο Σταμάτης. Αφού αυτά τα πράγματα τα γνωρίζουμε, προς τι όλα αυτά τα λάθη; Για ποιο λόγο η επιλογή συγκεκριμένων ομάδων ακόμη και από πολύ καλοπροαίρετα άτομα τα οποία έχουν ανάγκη προσφοράς στην Ελλάδα; Και για τον φίλο που λέει παραπάνω για το ότι έχει γίνει ηλίου φαεινότερο το τι συμβαίνει πλέον, έχω να ανταπαντήσω ότι δεν περιμέναμε να δούμε τις άδικες φυλακίσεις νεαρών ατόμων για να το καταλάβουμε (και δεν το λέω με καμία διάθεση ειρωνείας προς τον σχολιαστή).
Από τότε που έγινα μέλος της Λέσχης και ξεκίνησα να βλέπω, αργά και σταθερά, το τι συμβαίνει στον λεγόμενο εθνικιστικό «χώρο» (χώρος μόνο κατ’ όνομα τις περισσότερες φορές) μου έγινε ξεκάθαρη η ύπαρξη σχεδίου βάσει του οποίου ο εθνικισμός έπρεπε να συνδυαστεί με εγκληματικές τακτικές, φωτογραφίες με κουκούλες και συνθηματολογία που παραπέμπει στην δεκαετία του ’30, έτσι ώστε ο μέσος άνθρωπος όχι απλά να μην θέλει ποτέ να ασχοληθεί με τον εθνικισμό αλλά να πιστεύει ότι κι όσοι ασχολούνται με αυτόν, είναι είτε εγκληματικά στοιχεία είτε άφρονες. Άρα πως εξηγούνται όλες αυτές οι κακές επιλογές; Όταν εμπιστεύεσαι ακατάλληλα άτομα σε πολιτικούς χώρους όπου, στην πραγματικότητα, εναντιώνονται στο status quo η ταλαιπωρία είναι δεδομένη. Αλλά, που είναι το ποιοτικό κριτήριο ρε παιδιά; Κι ακόμη και εάν υπάρχει το παραπάνω, γιατί δεν υπάρχει μαζικότερη συμμετοχή από την δική σας πλευρά ενώ – όπως λέτε πλέον – η κατάσταση έχει γίνει απολύτως ξεκάθαρη;
Οι τελευταίες χριστιανικές κοινότητες που μιλούν ακόμα την Αραμαϊκή γλώσσα, οι Ελληνορθόδοξοι και οι Μελκίτες της Συρίας, βρέθηκαν σε θανάσιμο κίνδυνο το 2013, όταν το χωριό Μαλούλα με το πανάρχαιο χριστιανικό του μοναστήρι, πολιορκήθηκε από τις ορδές των τζιχαντιστών του ISIS και της Αλ-Νούσρα (υπό τον σημερινό "ηγέτη" της Συρίας, αλ-Τζολάνι). Σώθηκαν τότε χάρη σε δυνάμεις της Χεζμπολάχ και του σοσιαλεθνικιστικού SSNP.
Μια από τις μοναχές είπε τότε ότι οι η ίδια και οι χριστιανοί της Μαλούλα έβλεπαν τους στρατιώτες της Χεζμπολάχ σαν "αγγέλους που είχε στείλει ο Θεός από τον ουρανό" για τη σωτηρία τους. Ο αρχηγός τους, που τύγχανε και αρχηγός όλου του στρατιωτικού σκέλους της Χεζμπολάχ, νούμερο 2 της οργάνωσης μετά τον Νασράλα (κι αυτό δείχνει πόσο βάρος έδινε η οργάνωση σε αυτή τη μάχη), μπήκε στο μοναστήρι όπου τον αγκάλιασαν οι μοναχές, όπως φαίνεται στο παρακάτω βίντεο:
https://x.com/KarimBecc/status/1869497504724602950
Τον έλεγαν Μουσταφά Μπαντρεντίν.
Ο Μπαντρεντίν πίστευε ακράδαντα ότι ο μαχητής μιας εθνικοαπελευθερωτικής οργάνωσης έπρεπε να είναι μορφωμένος, "γιατί και οι εχθροί μας είναι μορφωμένοι, και χωρίς μόρφωση δεν θα τους νικήσουμε ποτέ" (εννοώντας τους σιωνιστές). Δεν ήταν από αυτούς που σνόμπαραν τη θεωρία στο βωμό της "δράσης για τη δράση". Πίστευε ότι ο ολοκληρωμένος αγωνιστής ζει με το βιβλίο στο ένα χέρι και το τυφέκιο στο άλλο - όπως δηλαδή πίστευε και ο Τσε Γκεβάρα.
https://x.com/AlAndalus074478/status/1921979912686043509
Σαν σήμερα, πριν 9 χρόνια, ο Άγγελος της Μαλούλα σκοτώθηκε πολεμώντας τζιχαντιστές στη Συρία. Οι χριστιανοί της Συρίας τον θυμούνται ως σήμερα, όπως και τον Νασράλα, που σε πολλά σπίτια Σύρων χριστιανών το πορτρέτο του κοσμεί το εικονοστάσι δίπλα στην εικόνα της Παναγίας.
Οι αντιδιανοουμενιστές του "χώρου" ας μάθουν κάτι από τέτοιους ήρωες κι ας είναι περισσότερο σεμνοί πριν απορρίψουν πομπωδώς κάθε ανάγκη για θεωρητική κατάρτιση του υποκειμένου.
Η αίσθησίς μου είναι ότι η ασύλληπτος αναίδεια των πρώτων εμπυρευματίζει και υποσυνειδήτως τρέφει την αμετροεπή αυθάδειαν των δευτέρων.
Κάποιος φίλος με ειδοποίησε και κοίταξα λίγο τα σχόλια της προηγουμένης αναρτήσεως, όπου μετ' άλλων διαβάζω:
"Καλά προφανώς δεν ειναι σπουδαια ανακάλυψη οτί ο Γκεκας ειναι ΠΟΛΥ σοβαρότερος απο τον ΝΓΜ. Αλλα εδω πράγματι εχει ευθύνη στη περίπτωση της defend salonica (περισσότερη εχει ο Ιερος Λόχος)".
Απαντώ λοιπόν συντόμως και προχείρως από το κινητό μου:
>>>
Εις τί ακριβώς εννοεί ο ... βαθυστόχαστος ανώνυμος σχολιαστής πως φέρω ευθύνην;
Τα παιδιά αυτά τα συνήντησα διά πρώτην φοράν προ διμήνου κατά την εκδήλωσιν μνήμης του Μίκη Μάντακα το βράδυ της 1ης Μαρτίου στην πλατεία Τερψιθέας της δυτικής Θεσσαλονίκης, όπου και εκλήθην να απευθύνω σύντομον χαιρετισμόν, ο οποίος και περιλαμβάνεται εις το τελευταίον επεισόδιον των "Βορεινών Σαλπισμάτων" μου εν YouTube.
Ουδένα τούτων εγνώριζα πρότερον, πολλοί δε εκ των υστέρων με εχαιρέτισαν προσωπικώς μετά την λήξιν της κοινής εκδηλώσεως.
Τους ξαναείδα όταν μίλησα στη υπό του Ιερού Λόχου οργανωθείσαν εκδήλωσιν Πρωτομαγιάς εις άλλην πλατείαν, όπου επίσης προσεκλήθην και εχαιρέτησα συντόμως.
Ουδενός τούτων εγνώριζα καν το όνομα.
Αυτό που μου ήτο γνωστόν είναι ότι εντάσσονται εις την αντιλήψιν περί "αυτονομίας", "δίχως... αρχιβοσκόν ή τσομπάνην", όπως οι γνωστοί κύκλοι γράφουν.
Όχι βοσκοί, μόνον πρόβατα λοιπόν!
Βεβαίως βαυκαλίζονται οι τύποι αυτοί που τα γράφουν αυτά πως είναι μοναχικοί λύκοι, λένε: Παρηγοριά στον άρρωστο ώσπου να βγη η ψυχή του!!!
Το να είσαι μοναχικός λύκος απέχει τόσον από τας προϋποθέσεις και τα γνωρίσματα εκείνων όσον τα κατοικίδια κανίς σκυλάκια από τους λύκους...
Αν τά κανίς αίφνης γίνουν αδέσποτα, τούτο μόνον εις την ιδίαν των συμβατικώς αμοιβαίως επιβεβαιουμένην στομφώδη έπαρσιν τα καθιστά λύκους!
Λοιπόν για να τελειώνουμε με τις ανοησίες των ευφυολόγων:
Η μόνη ευκαιρία επιδράσεως επί των παιδιών αυτών παρέστη στοιχειωδώς κατά τας δύο προαναφερθείσας εκδηλώσεις.
Η στάσις μου κατά παρομοίας περιστάσεις είναι ενωτική - τυπικώς και ουσιαστικώς.
Διά τας οίας ουσιώδεις ελλείψεις, παρανοήσεις, συγχύσεις κ.λπ., αν κάποιος δεν φέρει ευθύνην είμαι εγώ, ακριβώς δυνάμει των επί θεμάτων τάξεως και πειθαρχίας γνωστών μου θέσεων.
Εν τούτοις μόλις επληροφορήθην τα δυσάρεστα έκαμα ό,τι μπορούσα για να βοηθήσω αυτά τα παιδιά.
Για την νομικήν τους κάλυψιν από κάποιον που δεν θα είναι απολογητής και ευλαβής προσκυνητής του Συστήματος πρώτα απ' όλα. Και του οποίου ο λόγος θα είναι ουσιώδης και θα ξεγυμνώνη την γελοιότητα και ολικήν ψευδότητα του Συστήματος.
>>>
Αυτό δεν είναι καθόλου εύκολο να γίνη από εμένα, ούτε καν και από τον πολύ κοντύτερό τους συναγωνιστή Ανδρέα Γενιά του Ιερού Λόχου, δεδομένου κατ' αρχάς ότι οι οικογένειές τους είναι εχθρικές απέναντί μας.
Εν τούτοις κάνουμε ό,τι είναι δυνατόν - και ακόμη περισσότερο.
Ας παύσουν λοιπόν επί τέλους οι ευφυολόγοι.
Όταν διωργάνωνα τις μεγαλύτερες εκδηλώσεις στην Βόρειο Ελλάδα της παλαιάς Χρυσής Αυγής επροστάτευσα πάντα τους άνδρες μου. Δεν συνελαμβάνοντο - αλλά κι όταν τούτο συνέβη, μέσα στην άγρια νύχτα μετέβην στο τμήμα να τους ελευθερώσω.
Ουδέποτε δε ηκολούθησα τις ψυχωσικώς αναδυόμενες διαταγές του Εμίρη της Πεύκης, που ωρύετο από τον ηρωικό καναπέ του μεταξύ κοψιδιών και επιδορπίων κατά τις δυσχερείς μας επιχειρήσεις.
Έφυγα εγώ και μετ' ολίγον οι αναρχικοί μπούκαραν στα γραφεία μας, μπροστά από τά οποία όσο ήμουν ο ίδιος υπεύθυνος δεν τολμούσαν να διέλθουν.
Και μετ' ολίγον πάλιν συνελήφθησαν σχεδόν εκατό παιδιά που ο γελοίος παράφρων της Πεύκης έστειλε να εισβάλουν στην ΕΡΤ3 (καθώς πλέον δεν υπήρχε κάποιος Γκέκας να του πη ΟΧΙ!) κατά την εκδήλωσιν προς τιμήν του Μεγάλου Αλεξάνδρου, εκδήλωσιν που ο υποφαινόμενος καθιέρωσα και ελάμπρυνα με φοβερές εκδηλώσεις, τότε που η ΧΑ εκινείτο εκλογικώς περί το 0,22%. Τα παιδιά αυτά εγκατελείφθησαν πλήρως υπό του παράφρονος μελαμψού Εμίρη - και εταλαιπωρήθησαν απεριγράπτως κατά την επομένην δεκαετίαν, όπως πάντοτε συνέβαινε, ακόμη και κατά τα τελευταία, όταν επαισχύντως πρό των συστημικών δικαστών επέρριπτε πάσαν ευθύνην εις όσους (βλακωδώς) τον είχαν εμπιστευθή και πιστεύσει, ο ίδιος αρνούμενος τα πάντα....
Θα χρειασθή και η οικονομική συνδρομή όλων μας. Δεν ξέρω ακόμη πώς ακριβώς τούτο θα γίνη, το βέβαιον είναι ότι εγώ δεν θα έχω, όπως πάντα, την παραμικράν εμπλοκήν εις το οικονομικόν μέρος.
Παραμείνατε εν εγρηγόρσει και έρρωσθε!
Στέφανος Γκέκας
Κανείς δεν αποδίδει οποιαδήποτε ευθύνη σε εσένα. Το αντίθετο, μάλιστα, οι ίδιοι οι σχολιαστές έχουν επισημάνει ότι οι γονείς πολλών παιδιών της περιόδου που ήσουν υπεύθυνος στα της βορείου Ελλάδας σου χρωστούν ευγνωμοσύνη για το ότι ένιωθαν σιγουριά πώς τα παιδιά τους θα έδιναν τον πολιτικό τους αγώνα έχοντας δίπλα τους έναν άνθρωπο που δεν θα διακινδύνευε τις υπολήψεις και το μέλλον τους, άνευ λόγου.
Το ότι μπορεί να υπάρχει κάποια αιχμή σε ανώνυμα σχόλια είναι, λίγο πολύ, αυτονόητο και άνευ σημασίας σε έναν δημόσιο διάλογο. Πρώτον γιατί η διαβολή είναι αγαπημένη συνήθεια των πρακτόρων και δεύτερον γιατί ζούμε σε αυτή την χώρα , αυτή την εποχή, όπου η κακία εκφράζεται με ευκολία και ο λόγος αναγνώρισης βγαίνει με το τσιγκέλι.
Συνεπώς, δεν υφίσταται το θέμα συζήτησης που θέτεις.
Αν υπάρξει κάτι σχετικά με την βοήθεια για τους πιτσιρικάδες το συζητάμε εδώ ή και τηλεφωνικά για να δούμε τι θα γίνει.
ποια η γνωμη σας για το σημερινο αρθρο του πατριαρχη πλευρη που αφησε για λιγο τα γκομενικα του???????
https://elkosmos.gr/ethniki-anagki-ena-dexio-komma
ΥΓ. Έχει ενδιαφέρον, πάντως, ότι επιδιώκει την ενότητα των δεξιών κομμάτων. Παράλληλη πρόθεση με εκείνη της "ενοποίησης" των αυτόνομων ομάδων που εκδηλώνουν διάφοροι τελευταία.
Αρκεί να είναι πράγματι προβοκάτσια γιατί κάποια από αυτά που γράφονται ισχύουν. Μπορεί να γράφονται κακοπροαίρετα σε ορισμένες περιπτώσεις, σύμφωνοι. Αλλά ισχύουν (επαναλαμβάνουμε, ορισμένα γραφόμενα). Σε αυτές τις περιπτώσεις το κακό θα ήταν να τα λογοκρίναμε. Γιατί θα κουκουλώναμε παθογένειες του χώρου. Θα πηγαίναμε στο άλλο άκρο από αυτό που λες εσύ.
Εμείς δεν έχουμε πρόβλημα να το ανεβάσουμε. Αν θέλετε, όμως, στείλτε πριν μια επιβεβαίωση ότι είναι γραμμένο όντως από μέλος της οργάνωσής σας για να βεβαιωθούμε ότι δεν είναι κάποιος άλλος που υποδύεται το μέλος σας. Δείτε το σαν συμβουλή από κάποιους μεγαλύτερους σε ηλικία. Χρειάζονται προσοχή, ειδικά αυτή την εποχή, τέτοιες προσεγγίσεις, όσο εκνευρισμένο αν είναι το παιδί που το έγραψε με αυτούς που αποκαλεί "κυρίες του χώρου".
Με συνθήματα μιας αράδας δεν γίνεται κριτική. Έχετε να προσάψετε; Κάντε το με επιχειρήματα. Αναλυτικά. Γράψτε γιατί καταλήγετε σε αυτά συμπεράσματα, πού βασίζεστε, για να αποκτήσει αξία το επιχείρημά σας και για να ασχοληθούν και οι δύο στα σοβαρά μαζί σας. Ειρωνικά σχόλια, μονολεκτικές ατάκες, προσωπικές εμπάθειες δεν αφορούν κανέναν και δεν αγγίζουν κανέναν. Ούτε θα επιτρέψουμε τον ανώνυμο, εύκολο και πολλές φορές άνανδρο λιθοβολισμό του Σταύρου, του Κώστα και του οποιουδήποτε.
ΥΓ. Στην γνωστή ερώτηση γιατί επιτρέπουμε στον Κώστα να απαντά με τέτοιες σύντομες απαξιωτικές φράσεις η απάντηση είναι γιατί εσείς του ασκείτε κριτική. Δεν σας ασκεί εκείνος. Εφόσον ασκείτε κριτική στα άρθρα του, γράψτε συγκεκριμένα και ξεκάθαρα τους λόγους (κάποιοι άλλοι το κάνουν). Οι ατάκες της μιας φράσης πάνε αλλού την συζήτηση. Στην προσωπική εμπάθεια. Εύλογο είναι να σας απαντήσει απαξιωτικά.
Η ερώτηση είναι άνευ νοήματος και η απάντησή μας γνωστή. Και, βέβαια, μπορείτε να απαντήσετε και να γράψετε εκείνα που θεωρείτε σωστά. Αν είναι γραμμένα με ειλικρίνεια και σοβαρότητα, χωρίς ύβρεις (ο Γκέκας αποδίδει χαρακτηρισμούς αλλά ποτέ δεν χυδαιολογεί, ποτέ δεν βρίζει, ποτέ δεν χαμηλώνει το επίπεδο της αντιπαράθεσης). Τέτοια σχόλια όλοι γνωρίζετε ότι ανεβαίνουν.
Άλλοι μας ασκούν κριτική γιατί επιτρέπουμε τον διάλογο, εσείς μας ασκείτε κριτική επειδή υποτίθεται ότι τον φιμώνουμε. Και τα δύο αποκλείεται να ισχύουν.
Παλικάρι, δεν χρειάζονται διδακτορικά και πανεπιστήμια για αυτό που ρωτάς. Αρκεί μια τυπική χρήση της ελληνικής σε επίπεδο λυκείου.
Για το αν απλώνω δίχτυ προστασίας στον Μποβιάτσο, τον Σταύρο και τον Γκέκα, θα σου απαντήσω το εξής. Ποιος είναι ο αναγνώστης που πολλές φορές ασκεί ακόμη πιο καυστική κριτική κι από την δική μου, εστιάζοντας όμως τακτικά στον Κώστα, τον Σταύρο και όσους άλλους προκρίνουν επιρροές από τον μεταπολεμικό ιταλικό χώρο; Είναι ο vanguardist; Ασφαλώς και είναι. Αν ήθελα, λοιπόν, να κάνω τον αβανταδόρο του Κώστα ή του Σταύρου θα έπρεπε να μην επιτρέπω την δημοσίευση των σχολίων αυτού του παιδιού. Έχεις δει να συμβαίνει ποτέ κάτι τέτοιο; Το παιδί γράφει έχοντας οργανωμένη σκέψη, στρωτό λόγο και χωρίς να ειρωνεύεται ή να βρίζει, πέρα από επιμέρους διαφορές στις θεωρητικές προσεγγίσεις που μπορεί να έχουμε. Τα σχόλιά του δημοσιεύονται και θα συνεχίσουν να δημοσιεύονται εφόσον έρχονται σε αυτό το ύφος.
Μπορείς εσύ να γράψεις με τέτοιο τρόπο; Δεν εννοώ ότι είναι απαραίτητο να έχεις τον ίδιο θεωρητικό προσανατολισμό, τα ίδια αναγνώσματα κλπ. Να γράφεις αναλυτικά και συγκεκριμένα γιατί ασκείς κριτική στον Κώστα, στον Γκέκα, στον οποιονδήποτε. Χωρίς να μένεις σε ειρωνικές ατάκες. Αυτό εννοώ. Κάνε το και θα διαπιστώσεις αν θα ανεβαίνουν ή όχι τα σχόλιά σου.
Όταν εσύ ή κάποιος άλλος ανώνυμος ξεκινά στην πρώτη του φράση του σχολιασμού του με φράσεις του στυλ "ο Στέφανος λέει ψέματα", "ο Κώστας κοκκινοπροβίτης", "ο Σταμάτης δεν δίνει την χαριστική βολή στην τάδε ομάδα" κλπ, χάνεται η ουσία, ακόμα και αν έχουν ένα ενδιαφέρον όσα γράφεις μετά. Κυριαρχεί η προσωπική εμπάθεια και όχι η πολιτική αντιπαράθεση.
Μπορείς να κάνεις το εξής απλό; Να γράψεις πχ, "Στέφανε, είπες το α, το β, το γ. Εγώ βλέπω ότι δεν είναι έτσι τα πράγματα γιατί το α είναι αλλιώς, το β είναι διαφορετικό και το γ είναι λάθος. Συγκεκριμένα και με σαφήνεια. Πού θεωρείς ότι είναι ανακριβής, πού κάνει λάθος, τι δεν ισχύει απ' όσα γράφει ή λέει. Το ίδιο με τον Μποβιάτσο, με εμένα και με τον οποιονδήποτε άλλο.
Αν γράψεις με τέτοιο τρόπο εννοείται ότι θα ανέβουν αυτά που σχολιάζεις. Είναι απλές αρχές σεβασμού στον διάλογο και σοβαρότητας στην πολιτική αντιπαράθεση ή και στην πολιτική συμφωνία. Δεν είμαστε Χρυσή Αυγή εδώ. Πάει, τελείωσε αυτό το καρκίνωμα, τουλάχιστον. Μην εξακολουθείτε να ζείτε με τις νοοτροπίες του ΝΓΜ και των "εθνικιστών της γενιάς του Πολυτεχνείου" ή των αντιφάδων από την άλλη. Πρώτα εξηγούμε τι πιστεύουμε και μετά καταλήγουμε σε συμπεράσματα, κρίνοντας τους άλλους. Δεν ξεκινάμε με το να τους κακολογούμε πρώτα.
IRA - MIR - ΦΕΝΤΑΓΙΝ - ΤΟΥΠΑΜΑΡΟΣ - ΒΙΕΤΚΟΝΓΚ!!!
Το "ΠΑΚ-ΠΑΚ-Φενταγίν-Τουπαμάρος-Βιετκόνγκ" πάλι ήταν σύνθημα του πατριωτικού ΠΑΣΟΚ, αυτού που εκπαίδευε Κούρδους αγωνιστές μαζί με τον Λυσσαρίδη και το Θεόφιλο Γεωργιάδη, φόβο και τρόμο της ΜΙΤ. Καμιά σχέση δηλαδή με τη μειοδοτική δεξιά.
Άντε στον Κυρανάκη τώρα να σου δώσει τα 0,60€ από την Ομάδα Αλήθειας.
Οι περισσότεροι νεαροί συναγωνιστές πρέπει να γνωρίζουν τον Bronze Age Pervert (κατά κόσμον Costin Alamariu). Ο συγκεκριμένος είναι Εβραϊκής καταγωγής, γεννηθείς στην Ρουμανία και σκληροπυρηνικός Σιωνιστής. Κατά την διάρκεια της πρόεφηβείας του μετανάστευσε στις ΗΠΑ. Είναι γνωστός για το βιβλίο του «Bronze Age Mindset», το οποίο προβάλει μία κόσμοθέαση η οποία αποτελεί ένα κράμα προσωκρατικής και νιτσεϊκής σκέψης. Η συγκεκριμένη περσόνα προφανώς και δεν είναι δικό του δημιούργημα, αλλά ένας χαρακτήρας πολύ καλά δουλεμένος, του οποίου η αποστολή είναι να πείσει νεαρά άτομα να υποστηρίξουν τον Τραμπ, στον οποίο ο ίδιος – πάντα μεταξύ σοβαρού και αστείου – βλέπει έναν Μποντισάτβα ή έναν Καίσαρα! Για ποιο λόγο γίνεται αναφορά, λοιπόν, σε έναν τόσο γραφικό χαρακτήρα;
Επειδή ο ίδιος πάντα προωθούσε αυτό το οποίο ονόμαζε ως “leaderless resistance” και “lone wolf tactics”. Έλεγε, λοιπόν, ότι το σύστημα δεν τρομάζει από διάφορες οργανώσεις με ξεκάθαρη ιδεολογία οι οποίες θέλουν να φέρουν ουσιαστική αλλαγή μέσω δράσεων ή με το να κατέβουν σε τοπικές εκλογές, αλλά από νεαρά άτομα τα οποία δημιουργούν μικρές «πειρατικές ομάδες» (“pirate bands”, sic!!). Ότι η πραγματική περιπέτεια βρίσκεται σε αυτού του τύπου την ελευθερία. Στην παρέα η οποία δεν έχει ξεκάθαρη ιδεολογία (πέραν μίας μίξης Τραμπικών και alt-right επιχειρημάτων) αλλά συναντιέται για να «διεκδικήσει ζωτικό χώρο, όπως τα λιοντάρια στη ζούγκλα». Μάλιστα, ο ίδιος έλεγε ότι το μοναδικό πράγμα που θα έπρεπε να κάνει ένας εθνικιστής, θα ήταν το να κρύψει τις πολιτικές του απόψεις και να «μπει στην CIA(sic!!)» καθώς μόνον αυτή η ατραπός έχει μείνει για τον άνθρωπο «της περιπέτειας και της δράσης». Και για να κλείσουμε και το κεφάλαιο Costin Alamariu (Bronze Age Pervert), η πιο χαρακτηριστική του στιγμή – εκεί όπου φάνηκε ξεκάθαρα όλος ο σχεδιασμός που υπήρχε πίσω από την περσόνα που του δημιούργησαν – ήταν όταν πανικοβλήθηκε με το ότι κάποιοι νεαροί Αμερικανοί ήθελαν να βρεθούν από κοντά για να γνωριστούν, έτσι ώστε να στηρίξουν όλοι μαζί τον Τραμπ! Ενώ ο λόγος ύπαρξης της περσόνας του Alamariu ήταν ακριβώς η προώθηση του «Μποντισάτβα» Τραμπ, το γεγονός ότι κάποιοι νεαροί ήθελαν να φύγουν από τον κόσμο της ανωνυμίας και του διαδικτύου τον είχε εξοργίσει. Κι εάν οι συγκεκριμένοι νεαροί σταματούσαν να υποστηρίζουν κάποια στιγμή τον «ρηγκανικό» Τραμπ και δημιουργούσαν κάποια άλλη ομάδα; Εάν, πλέον, γνώριζαν ο ένας τον άλλο; Δεν θα μπορούσε να ξεφύγει εύκολα η κατάσταση; Αφήστε που και οι υπηρεσίες δεν έχουν άπειρους πόρους για να μπορούν να ασχολούνται με κάθε ομάδα και οργάνωση που ξεπηδάει κάθε λίγο και λιγάκι – εκτός κι εάν ο ταγός/ταγοί της οργάνωσης είναι έτσι κι αλλιώς «δικά τους παιδιά».
Η φρενοβλάβειά σου σπάει κόκκαλα.
Δεν νομίζω καταρχήν ο Γκέκας να έχει πρόβλημα με τον Περίανδρο, ο οποίος όμως είναι εξαφανισμένος, ούτε και ο Περίανδρος με τον Γκέκα..
Αλλά εσύ τους σέρνεις (και ιδίως τον Γκέκα) με κάθε ευκαιρία στον βούρκο του ανώμαλου κρανίου σου και λογικά θα σε κατασπαράξουν αν σε πετύχουν κάπου.
Και κατά καιρούς προσπαθείς παρόλα αυτά και να τους γλείψεις αλλά και κουτοπόνηρα να μπεις στο ίδιο κάδρο με αυτούς!
Θα ήταν σαν να βάζαμε στο ίδιο κάδρο τον Κολοκοτρώνη με τον Ψινάκη, παμπόνηρε αλλά και πανύβλακα Τέλη!
Εσύ η μόνη θετική υπηρεσία που θα μπορούσες να προσφέρεις θα ήταν να αυτοκτονούσες.
Αλλά φυσικά παραείσαι μικρός και τιποτένιος για κάτι τέτοιο!
Χρειάζεσαι προφανώς βοήθεια...
Εγώ στο έλεγα Μαμούτε ότι δεν είναι ο βετεράνος αυτός που τρολάρει το ιστολόγιο της Φ.ΛΕ.ΦΑ.ΛΟ. και το φιλαράκι σου τον Μαύρο Θρήνο.
Βλέπεις τώρα ποιοι γράφουν τα ανώνυμα σχόλια ή θα συνεχίσετε να έχετε στο απυρόβλητο τον "ηγέτη" με τα τσιγκελωτά μουστάκια;
Γράφτηκε μια απάντηση, προφανώς από τον περίγυρο του Άρματος, και λοιπόν;
Οι μπαρούφες του Τέλη είναι ατελείωτες, ποιός ασχολείται!
Τώρα με τις δολοπλοκίες του δεν ασχολούμαστε.
Ο Τέλης με τις κατά φαντασίαν γίδες και με τα πράσα του ας φτιάξει ένα κατά φαντασίαν στιφάδο να χορτάσει.
Δεν συνδιαλεγόμαστε με τον "κύριο".
Η είδηση ότι ΑΡΜΑ και Περίανδρος διατηρούν δεσμούς πολυετούς φιλίας δεν συνιστά κάτι περισσότερο από μια μακιγιαρισμένη παραμυθία διακινούμενη σκοπίμως, έχοντας ως απώτερο σκοπό να πείσει τους αδαείς.
Εν πάσει περιπτώσει το ζητούμενο της υπόθεσης δεν είναι η ανακύκλωση φληναφημάτων σχετικά με ευθύνες του παρελθόντος αλλά το επιδιωκόμενο αποτέλεσμα της επιτεύξεως ενός καθαρού στόχου. Υπάρχει διάθεση να παρακαμφθούν διαφορές του παρελθόντος με απώτερο σκοπό μια προσδοκώμενη συνεργασία ανάμεσα στους Γκέκα-Καλέντζη-Περίανδρο ή όχι; Αν ορισμένοι εξακολουθούν να δηλώνουν εν μέσω απαξιωτικών σχολιασμών ότι δεν θέλουν να συζητούν με "τον κύριο" θυμίζουν επίπεδο Μποβιάτσου και όχι συγκροτημένου νοητικώς αν-θρώπου. Πολύ περισσότερο, εν αγνοία τους στρώνουν δρόμους με ροδοπέταλα για την ανέλιξη του Μαμούτου ή κάποιου παρομοίων χαρακτηριστικών στην ηγεσία του χώρου.
Διότι σε έχει καταλάβει όλος ο κόσμος πια και το ξέρεις καλά!
Προσπαθείς εναγωνίως να πιάσεις κανένα καινούργιο και κάνα τρυφερούδι στα βρόμικα δίχτυα σου.
Οι μόνοι υποστηρικτές σου τους οποίους εμπνέεις είναι οι αναρίθμητες περσόνες σου.
Τέλης τέλος!
Όλα τα παραλλάζω όλα τα ανακατώνω.
Παλιά μου τέχνη κόσκινο!
Τα ψωλοτρολάκια είναι όλα δικά σου alter ego.
Έχεις ΚΑΙ διπολική διαταραχή, λοιπόν.
Από το γλείψιμο στους αφρούς από το στόμα, ένα μικρό βηματάκι.
Η ψυχιατρική επιστήμη θα είχε τόσα να μάθει από αυτήν την Τέλεια περίπτωση!
Τους τίτλους αυτούς τους δίνεις στον εαυτό σου χωρίς να έχεις κάνει τίποτε στη ζωή σου ολόκληρη εκτός από το γεγονός ότι σε έπιασε κωτσο ο Κωτσος. Σύρε γαμησου τώρα και πες τα στον καθρέφτη όταν βαφεσαι για να βγεις το βράδυ.
a bow made for him called Vengeance,
Forged in brimstone and tempered
by the woeful tears of the Unavenged
And to carry him on his journey back to the upper world,
They brought forth their Demon horse
called Black Death
A grim steed so fearsome in might and black in colour
That he could stand as one with the darkness
Save for his burning eyes of crimson fire
And on that night they rode up from Hell,
The pounding of his hooves did clap like thunder
Burning, death, destruction
Raping the students and postgraduates
In blood I take my payment
In full with FLEFALO lives
No one can escape me
On Black Death I ride
When pierced with the arrows of Vengeance
Your head lays there by your side
I take the lives of all false nationalists that I once knew,
Stamatis the torn flesh of a slow death waits for you
Οι παλιές συνήθειες δεν κόβονται. Παλιά έγραφες τα στοιχεία σου στα δημόσια ουρητήρια και στους τηλεφωνικούς θαλάμους πέριξ της Ομονοίας, τώρα στο διαδίκτυο.
Πριν κάτι χρόνια πήγες να γράψεις κάτι υποτιμητικό για τον Πέρι. Μόλις έπεσε το πρώτο τηλέφωνο, έτρεξες σαν καλός θαμώνας που είσαι στην γαδα για να καταγγείλεις ότι σε απειλούν. Μάλιστα το ανάρτησες κιόλας, πως ''για ότι συμβεί, οι αρχές είναι ενήμερες''. Μέχρι εκεί φτάνει η ξεφτίλα σου.
Θετική γνώμη καταρχάς, όπως για όλους τους εθνικιστές. Τώρα, λεπτομέρειες για το πώς οργάνωσε τον πολιτικό του αγώνα, πώς ξεπέρασε τις διώξεις και βρέθηκε στο κέντρο του πολιτικού στερεώματος δεν γνωρίζουμε. Δεν το έχουμε ψάξει εκτενώς το θέμα.
Εσύ γνωρίζεις αραβικά, να υποθέσουμε;
Αραβικά δεν γνωρίζω. Οι τέσσερις θεμελιωτές του αραβικού εθνικισμού (αν και ο Saadeh απέρριπτε αυτό τον όρο) ήταν όλοι χριστιανοί: τρεις Ορθόδοξοι (Michel Aflaq, Antoun Saadeh, George Habash) κι ένας Μελκίτης (Nayef Hawatmeh), και διόλου τυχαία κανένας Μαρωνίτης.
Από το βιβλίο του 2007, στο εισαγωγικό σημείωμα του επιμελητή, υπάρχει αυτό:
"Contrarily to Zaki al-Arsuzi and other Arab nationalists who were influenced by European thinkers' vision of race and language – notably Fichte - Saadeh thus developed his vision, more inclusive and synthetic. It's a "dynamic theory of nationalism for the whole society based on the union in life and the socio-economic cycle (...) not deterministic. Land and people are two important ingredients of the nation. Still, they are not the nation themselves (...) is a civilizing theory because it recognizes the necessity and inevitability of interaction between nations (...) the interaction process has two poles: the first, economic possibilities of the environment, and the second, society’s ability to benefit from such possibilities (...) interaction takes place on two levels: horizontally, which determines the extent and character of regional interaction; and, vertically, between man and land, out of which a horizontal interaction may or may not occur (...) unlike Marxism, which reduced the economic question to one of class and considered the national question synonymous with the bourgeoisie, the concept of the socio-economic cycle is a societal concept (...) the mind is a primary factor in human progress. It is a liberating force and a complex entity that should not be viewed from just one angle. For Sa'adeh, the mind represents the liberation of human energy and its incorporation into the process of socio-economic interaction." Saadeh stated that European fascism didn't influence him. During a 1935 speech, Saadeh said: "I want to use this opportunity to say that the system of the Syrian Social Nationalist Party is neither a Hitlerite nor a Fascist one, but a pure social nationalist one. It is not based on useless imitation, but is instead the result of an authentic invention – which is a virtue of our people"."
Και στο "Commentaries" λέει ο ίδιος ο Saadeh:
"Al-Madrahiyyah consists of calling the nations to discard the doctrine which regards Spirit as the only motor of human progress, or Matter as the fundamental basis of human development; to give up once and for all the idea that the world is by necessity in a state of war in which spiritual forces are continuously fighting with material forces; and finally to admit with us that the basis of human development is spiritual-materialist and that superior humanity recognizes this basis and builds the edifice of the future on it. The world, which has come to realize, especially after the last world war [World War II], how destructive the partial philosophies and ideologies of capitalism, Marxism, fascism and national socialism have been, is today in need of a new social philosophy that can save it from the arbitrariness and error of these ideologies."
Στα αποσπάσματα της δεκαετίας του '30 δείχνει να αγνοεί ρεύματα όπως ο στρασσσερισμός και ο εθνικομπολσεβικισμός, ταυτίζοντας τον εθνικοσιαλισμό με το πρόσωπο του Χίτλερ κλπ. Εκείνη την εποχή, στο μεταξύ, με τον Χίτλερ και τον Μουσολίνι στο απόγειο όλοι έβλεπαν με θετικό μάτι τον εθνικιστικό σοσιαλισμό, ιδίως αν γινόταν να κρατήσουν γεωπολιτικές αποστάσεις από την Γερμανία (μέχρι και οι Άγγλοι!!).
Πάντως για να τον καταλάβουμε όσο καλύτερα γίνεται πρέπει να τον εντάξουμε στο ιστορικό και πολιτικό πλαίσιο της χώρας του κατά τις περιόδους που έδρασε ως πολιτικός. Η αλήθεια είναι ότι δεν έχουμε κάποιον εξειδικευμένο επιστήμονα στα του αραβικού πεδίου στην λέσχη. Συνεπώς, πέρα από μια πρώτη θετική γνώμημ δεν είναι εύκολο να γίνουμε περισσότερο αναλυτικοί.
"Ο Κασιδιάρης διαμαρτύρεται στο εξώδικό του επειδή χρησιμοποιήθηκε ο όρος «νεοναζιστικά» Υποστηρίζει δε ότι το κείμενο «προσβάλλει την τιμή και υπόληψή του, αμφισβητείται το δικαίωμά του στην ελεύθερη έκφραση και παραβιάζεται το τεκμήριο της αθωότητάς του». Ισχυρίζεται δε μεταξύ άλλων ότι ο χαρακτηρισμός «νεοναζιστικός» είναι «συκοφαντικός και υβριστικός», αλλά και πως «είναι αναφαίρετο δικαίωμά του να εκφέρει δημόσιο λόγο και να διατηρεί κανάλι στον ιστότοπο youtube στο οποίο δικαιούται να διαφημίζεται όποια επιχείρηση επιθυμεί». Επίσης αποσυνδέει τον εαυτό του από την ποινική υπόθεση της Θεσσαλονίκης με τις συλλήψεις μελών της λεγόμενης Εθνικιστικής Νεολαίας που λέγεται πως συνδέεται και με τη Χρυσή Αυγή."
Εχουν εμμονη με την αμερικανικη πρεσβεια οτι τους καταδιωκει,οπως και ολοι οι αλλοι μη ρομαντικοι δεξιοι,ακροδεξιοι,φασιστες,εθνικοσοσιαλιστες,στρασσερικοι,ιδιαιτερα ο Καλεντζης που μπαινει στο blog τους αλλα και σε σαιτ αναρχικων και γραφει εναντιον τους.Στοχος ολων αυτων ειναι να μην ενωθει ο φασιστοχωρος υπο τον Μαμουτο.