του Αντίοχου
Άφιξη. Ένα υποφερτό ζεστό απόγευμα έξω από το
8ball. Ως πρώτη εικόνα λίγος κόσμος 80-100 άτομα. Εισιτήριο 24 ευρώ και
σφραγιδάκι στο χέρι. Έξω ήταν το support σχήμα Στίγμα και οι γκρούπι του. Μια
πρώτη μπύρα για ζέσταμα έξω από το 8ball. Αρχίζουν να πληθαίνουν τα άγρια νιάτα
(όχι και μόνο - ήμασταν αρκετοί ολντ σκούληδες). Μπαίνουν οι Στίγμα μέσα και
αρχίζουν να ακούγονται οι πρώτες νότες. Το κοινό εισέρχεται σιγά σιγά..
Τέλος της μπύρας και είσοδος- μια τυχαία
συνάντηση με τον frontman των Agnostic, δύο τρεις κουβέντες και καλωσόρισμα
στην ιερή γη της Μακεδονίας. Οι Στίγμα, αν και στο άλλο άκρο ιδεολογικά, έχουν
καλή παρουσία και ήχο στη σκηνή Δεν μπόρεσαν να παίξουν τα 832 άσματα που θα
ήθελαν και κατέβηκαν από την σκηνή για να δουν την υπόλοιπη συναυλία με το
κοινό. Έλεγχος ήχου και μετά από λίγες -γαλλικού τύπου- συνομιλίες του ντράμερ
με τον υπεύθυνο ήχου εμφάνιση των υπολοίπων μελών και αρχή της συναυλίας.
ΠΑΡΤΥ ΑΤΕΛΕΊΩΤΟ ΜΑΓΚΕΣ ΜΟΥ!! Κλασικά κομμάτια - από το 1983 αν ενθυμούμαι
καλώς υπάρχουν ως γκρουπ.. ΠΟΓΚΟ και stage diving, ατελείωτες μπύρες να
δροσίζουν το κοινό - κανονικά και σε ιπτάμενη εκδοχή. Όλες οι φυλές ήταν μέσα.
Παλαιοροκάδες, πάνκηδες λίγοι σκινάδες -που όμως κυριαρχούσαν στον άγριο χορό
και στα σπρωξίματα του κοινού Οι Agnostic άψογοι, το σετ πολύ καλό, επαφή με το
κοινό - αναφορά στο φο;yστη καρκίνο που νικήθηκε από τον τραγουδιστή τους.
Έπαιξαν γύρω στις δύο ώρες και τέλος. Έληξε
με αφιέρωση στους Ramones και τους εκλιπόντες από αυτούς.. Αποχαιρετισμός και
υπόσχεση για επανεμφάνιση του χρόνου -αν γίνει ελάτε όλοι-.. Σβήσιμο έξω με
μπύρες και όταν άρχισαν να φεύγουν φωτογραφίσεις με το κοινό - πολύ
καταδεκτικοί και ταπεινοί - μπράβο τους..Μοναδικό φάλτσο οι ακριβές τιμές στην
πώληση της μπλούζας του συγκροτήματος στα 25 ευρώ. Ευτράπελο: Μέσα στο χαμό
ανέβηκε πάνω ένας πιτσιρίκος και με ταχύτητα αστραπής πήρε το τζόκεϊ από το
κεφάλι μέλους της μπάντας, το οποίο στράβωσε. Μετά από κανένα μισάωρο το καπέλο
επέστρεψε στο κεφάλι που το φορούσε από τον Έλληνα μάνατζερ του συγκροτήματος.
Αυτά τα ολίγα και εις το επανιδείν...
Υ. Γ. Το κοινό γέμισε εντέλει το χώρο 300
άτομα περίπου
Υ. Γ2 Έρχεται το γιουροπράιντ ως
αντιδιαμετρική αντίθεση της συναυλίας που απολαύσαμε.
Σχόλια:
Η ποιοτική φάση που διαπερνούσε την αμερικανική υβριδική "πανκ" DIY σκηνή των 80'ς δεν πέρασε απαρατήρητη στην Ελλάδα.
Φοβερό αυτό το άλμπουμ...είχαν παίξει και στο Ρόδο νομίζω αρχές '90.
https://youtu.be/d4WX_PGlqG4?si=sgVKwcGxtsPepy1w
Θέλαμε και εμείς να πάμε για κανένα σκηνικό με κανέναν πανκη αλλά ακριβό το εισιτήριο
Πήγαινε να δεις τις συναυλίες και να τις ευχαριστηθείς, χωρίς να έχεις στο νου τους αντιφάδες. Καλύτερο είναι αυτό.
Το πολύ πολύ να μπαίνετε πολλοί στις συναυλίες για ετοιμότητα απάντησης σε ενδεχόμενη πρόθεση επίθεσης των αντιφάδων. Τότε έχει νόημα να αρχίσει το...ματς. Σε κάθε άλλη περίπτωση, όχι. Δεν θα ευχαριστηθείτε την συναυλία και πάντα κάτι μπορεί να στραβώσει με απρόβλεπτες συνέπειες (εφόσον γίνει σε χώρο με εκατοντάδες παρόντες).
Tι σκηνικό να γίνει στο 8ball ρε παιδιά λες και είναι κανένα ουδέτερο έδαφος. Ο χώρος εκεί αντιφά είναι, διεύθυνση, προσωπικό φυλαξη κτλ. Όχι δηλωμένο αλλά είναι. Σκας χαλαρά με μπλούζα Μπούρτζουμ να πιεις την μπίρα σου και είσαι σαν στο σπίτι σου στο 8ball?
Τι σκηνικό να κάνεις ρε κακομοίρη, που μόνο ο Judas να κατέβαινε κάτω από την σκηνή θα σου έκανε τα αυτιά κόκκινα.
Αν δεν ήσουν φλωρακος θα μου τα έκανες εσύ κόκκινα, δεν θα περίμενες σαν πουτανάκι να το κάνουν άλλοι για σένα. Ραντεβού στον Ross αγαπούλα
Εγώ ακούω πανκ και όχι μέταλ, αλλά μπορώ να κάνω μια εξαίρεση. Πως θα σε αναγνωρίσω, θα κρατάς το μέταλ χάμμερ μπέμπη;
Εσένα πάνκη πώς θα σε αναγνωρίσει εφόσον γράφεις ανώνυμα;
Ελάτε ρε μάγκες, σοβαρευτείτε. Μας πάνε αίμα οι Μητσοτάκηδες και τα φιλελεύθερα καθάρματα της Αριστεράς και της Δεξιάς και εσείς ψάχνεστε για τσακωμούς χωρίς νόημα.
Εμείς σας λέμε ότι δεν έχει ιδιαίτερο νόημα να γίνονται τέτοιες φάσεις. Αν πάλι κάποιοι πιστεύουν ότι πρέπει να γίνουν, αυτά γίνονται στην πράξη, χωρίς προειδοποιήσεις και χωρίς πολλά λόγια. Τα ραντεβού συμπλοκής είναι συνοικιακής, εφηβικής -άντε και καγκουρο-νεογηπεδικής νοοτροπίας- σκηνικά. Δεν είναι πολιτικές μάχες ή πολιτικός ακτιβισμός.
Έλα να σε φτιάξω. Θα φοράω ενα φρεντ περρυ πόλο. Έλα να σε μάθω στα γεράματα τρόπους. Και στα παπάρια μου ρε φλωρακο άμα καλέσεις μπάτσους, δεν θα είναι η πρώτη φορά που η ράτσα σας θα παίξει έτσι. Πρόσεχε όμως γιατί η πόλη είναι μικρή
Πάντως όσο ξύλο και να φάει η δουλειά είναι δουλειά και ο άνθρωπος είναι εδώ για το μεροκάματο. Μεροκαματιάρης δηλαδή. Λέει ξανά τα ίδια και τα ίδια και παίρνει τις ίδιες απαντήσεις. Αλλά αλλάζουν και τα άρθρα ρε γαμώτο. Πρέπει να αφήσει γλίτσα σε όλα. Σου λέει κάποιο σχόλιο θα τους ξεφύγει κάτι θα γίνει και κάποιος θα γλιστρήσει. Επίσης Confederado μην τσιτώνεις. Δεν μιλάς με πάνκη, με αναρχικό, με μαρξιστή ή δε ξέρω ‘γω τι. Η γνωστή γριά είναι. Φάνηκε από την λέξη “μπέμπη” όπως και από την ατάκα “κοκκινίσει αυτιά”. Έτσι μάλωναν τα παιδιά όταν ο δεινόσαυρος ήταν μικρός. Τελικά η φυλακή δεν πρέπει να είναι τόσο σκληρή αφού βγήκαν από εκεί μέσα άθικτοι και οι δύο μεγάλοι αγωνιστές του έθνους. Μιλάω για τους πολιτικούς κρατούμενους Τενίστα και Γαβαλά. Λευτεριά στην Τσετσενία κορίτσια.
Σαν σήμερα προδόθηκε ο ρομαντικός αντιδιαφωτιστικός εθνικοσοσιαλισμός και η ακροδεξιά κλίκα του ζωγράφου ανέτρεψε τα όνειρα εκατομμυρίων Γερμανών για ψωμί και δικαιοσύνη.
Δεν πρέπει ποτέ να ξεχνάμε ότι η κανιβαλική μορφή του χιτλερικού,γενοκτονικού ΕΣ που επικράτησε μετά από την καταραμένη αυτή νύχτα,ΔΕΝ εκπροσωπεί τις ιδέες μας,δεν είμαστε απόγονοι αυτών που υπηρέτησαν τα μονοπώλια του Κρουπ και των Ford,Exon Mobile,ITT,General Motors κλπ ιμπεριαλιστών.
Το ίδιο ισχύει και για δήθεν "τριτοθεσίτες" που έχουν τελευταία κάνει εικονίσματα τους χασάπηδες Μπαντερικούς και τους δοσίλογους Ustase.
Καλό μήνα στη λέσχη και τους αναγνώστες της!
Έχεις μάθει να με μιμείσαι, γκαρσόνι, αλλά ο τρόπος που πληκτρολογείς προδίδει ότι είσαι το γκαρσόνι. Οι ρομαντικοί δεν γράφουμε ποτέ "χιτλερικού ΕΣ". Πολύ απλά δεν θεωρούμε τον χιτλερισμό ως εθνικοσοσιαλισμό.
Συνέχισε να με μιμείσαι και, ποιος ξέρει, ίσως μάθεις και κάτι από την Ιδέα.
Για πες, ο Μακρόν που είπε ότι θα οπλίσει τους Φαλαγγίτες, είναι κι αυτός εθνικοσοσιαλιστής κατ' εσέ;
Ποιους φαλαγγίτες ρε καμμένε; 40 χρόνια πίσω έμεινες
Κανείς δεν μπορεί να μιμηθεί τον υπέρτατο άρχοντα των Troll. Ένας είναι ο ΜΕΓΙΣΤΟΣ Αρίστος. Ο εστιάτορας και οι μαρξιστές μιμητές δεν πιάνου μία μπροστά Του.
ΦΛΕΦΑΛΟ γνώμη για την συναυλία των Septic Flesh στο Ηρώδειο; Θεωρείτε ότι ένας ρομαντικός και κυρίως παραδοσιακός Χριστιανός μπορεί να ακούει το συγκεκριμένο συγκρότημα;
Ασφαλώς και μπορεί να ακούει. Το ότι ακούει ένα συγκρότημα δεν σημαίνει, βέβαια, ότι ταυτίζεται απόλυτα με στίχους και αντιλήψεις των μουσικών. Και σε πιο συμβατικές περιπτώσεις το ίδιο ισχύει. Πχ το ότι ακούμε Maiden δεν σημαίνει ότι συμφωνούμε με τους στίχους του bring your daughter to the slaughter (αν και αποτελεί μεταφορά ταινίας και όχι μήνυμα που προκρίνουν οι ίδιοι) ή ότι μας αρέσουν κάποια τραγούδια των Led Zeppelin δεν σημαίνει ότι συμφωνούμε με τις ερωτικά απελευθερωτικές τους προτάσεις σε κάποια τραγούδια.
Δεν ακούμε δογματικά. Αναζητούμε αισθητικές συνδέσεις. Έχει μεγάλη διαφορά το ένα από το άλλο. Τα έχουμε συζητήσει ξανά αυτά.
Στην τελική ρομαντικοί εθνικιστές είμαστε. Όχι χριστιανοδημοκράτες.
Εντάξει, βέβαια οι χριστιανοδημοκράτες είναι επιφανειακοί χριστιανοί. Δεν τηρούν τις δογματικές αρχές, απλά μια κοσμική αγαπολογία έχουν. Αλλά το θέμα είναι ότι ένα; παραδοσιακός Ορθόδοξος Χριστιανός, μπορεί να παραβλέψει στίχους που είναι μεταφορά από κάποια ταινία ή κάποιο μυθιστόρημα. Το θέμα είναι ότι ο Χριστιανός δεν μπορεί να παραβλέπει την βλασφημία. Δεν είναι πρόβλημα για τον Χριστιανό το "Bring your daughter..." ή μιας και αναφέρθηκαν οι Septic Flesh το "Revolution DNA" αλλά οι ανάποδοι σταυροί και οι αντιχριστιανικές αναφορές, που αυτόματα σημαίνουν προσβολή της Πίστης. Αν και η αλήθεια είναι ότι στους Septic Flesh δεν υπάρχουν βλάσφημες αναφορές όπως σε άλλο μεγάλο ελληνικό συγκρότημα του είδους.
Είναι μεγάλη η συζήτηση. Αν οι ανάποδοι σταυροί συνοδεύονται από cult horror ντύσιμο, σατανιστικές παπαρολογιες στους στίχους και λοιπές φαιδροτητες είναι κατανοητό ότι κάποιος βαθιά θρησκευόμενος θα έχει θέμα. Αν ο αντιχριστιανισμος συνοδεύονται απλά από παγανιστικές αναφορές και αισθητικά άρτιο στυλ (πχ Daudi Baldrs) ένας βαθιά θρησκευόμενος χριστιανός μπορεί να απορρίψει το μήνυμα αλλά να μην έχει θέμα να ακούσει το album και να παρακολουθήσει το συγκρότημα.
Είναι πολλές οι μεταβλητές. Όχι μόνο οι στίχοι. Είναι και η γενικότερη αισθητική, το ύφος της μπάντας κλπ .
Οι Burzum στο εκπληκτικό Daudi Baldrs και στο Filosofem εκπέμπουν/ει αντιχριστιανικό μήνυμα. Όμως η αισθητική και το περιεχόμενο δεν είναι cult καραγκιοζιλίκια. Έχουν βάθος, έχουν νόημα που πρέπει να αναλυθεί. Και δεν περιλαμβάνουν προσβλητική αισθητική, αντιθέτως είναι έργα τέχνης οι πίνακες των εξωφύλλων. Γιατί ένας πιστός χριστιανός να μην τα ακούσει και να τα λάβει υπόψη, ακόμη και αν διαφωνεί;
Αυτά τα θέματα έχουν ξεπεραστεί εδώ και δεκαετίες. Τόσο απ'τον εθνικιστικό χώρο όσο και από τους κανονικούς σοβαρούς χριστιανούς. Μόνο οι γραφικοί και κάτι τύποι που πλένονται με τα ράσα μπορεί να έχουν πρόβλημα. Αλλά αυτοί δεν μας αφορούν.
Σίγουρα είναι μεγάλη κουβέντα. Υπάρχουν πολλές παράμετροι στο συγκεκριμένο ζήτημα. Οι Burzum αν δεν είχε μπλεχτεί ο Varg με εμπρησμούς εκκλησιών, και η δραστηριότητα του ήταν μόνο η μουσική, και να βγάζει άλμπουμ σαν το Belus και το Umskiptar (που δεν έχουν αντιχριστιανικές αναφορές), δεν θα υπήρχε κάποιο ζήτημα που θα ήταν προσβλητικό για έναν Χριστιανό. Αλλά είναι αγκάθι για έναν Χριστιανό να ακούει έναν ανοιχτά πολέμιο της Πίστης του, ακόμα και αν η αισθητική δεν είναι σαν τους Marduk και τους Dark funeral, που από εξώφυλλα, στίχους, σκηνική παρουσία ο αντιχριστιανισμός τους είναι έκδηλος.
Πάνω κάτω σε πολλά συγκροτήματα μπορεί να βρει κάποιος άλμπουμ ή τραγούδια που δεν προσβάλουν την Πίστη του, αλλά αυτό δεν αρκεί. Δεν μπορεί να ακούει κάποιος το Triarchy of the lost lovers, το Dead Poem και το Aealo(που είναι στιχουργικά αποδεκτά) αλλά το όνομα του συγκροτήματος και το λογότυπο να είναι προσβλητικό προς τον Θεό. Ίσως οι Septic Flesh θα μπορούσαν να είναι μια εξαίρεση γιατί δεν καταπιάνονται με την προσβολή της θρησκείας αλλά θέλει προσοχή.
Όπως το βλέπεις το θέμα. Πάντως δεν είναι black όλο το metal. Έχεις εστιάσει μόνο σε black σχήματα. Τόσα άλλα ρεύματα υπάρχουν. Αν βάζεις σε τέτοια προτεραιότητα το θρησκευτικό ζήτημα είναι ανάγκη να ακούς αυτό το ρεύμα; Άκου κλασικό και new wave of British heavy metal για να γουστάρουμε κι εμείς. Εκεί θα συναντήσεις ελάχιστα διλήμματα.
Έχει δίκιο η Λέσχη, κακώς οι Zeppelin καλούσαν σε σεξουαλική απελευθέρωση! Πρέπει όλοι να κάνουμε σεξ μόνο μετά το γάμο και φυσικά ο γάμος να έχει γίνει με προξενείο που να έχει κανονίσει ο πατέρας της νύφης. Η ίδια, απαγορεύεται να έχει γνώμη.
"Ενδιαφέρουσα" προοδευτική προσέγγιση από έναν εθνικιστή/ρια (;). Γούστο έχει να.μας πεις ότι υποστηρίζεις και το gay pride. Το γράφουμε αυτό γιατί μερικά δευτερόλεπτα πριν το δικό σου ήρθε σχόλιο σχετικό με τον εθνικισμό μας. Λίγο δύσκολο να συνέπεσε με σχόλιο άλλου αναγνώστη.
Πάντως οι Zeppelin έχουν εμπνευστεί στίχους κομματιών με τέτοιο θέμα από νέγρους μπλουζιστες οι οποίοι χαρακτηρίζονταν για την έντονη σεξουαλικότητα των στίχων τους την περίοδο που τους έγραψαν.
Έτσι για να ξέρεις που βαδίζεις τα επιχειρήματά σου.
Δεν υποστηρίζω το gay pride και δεν έγραψα κάποιο άλλο σχόλιο στη συγκεκριμένη ανάρτηση. Αναμένω πάντως από εσάς να μου πείτε ξακάθαρα τη γνώμη σας. Σεξ πριν τον γάμο επιτρέπεται; Ο γάμος πρέπει να γίνεται με προξενιό και να αποφασίζει ο πατέρας της νύφης ποιον θα πάρει η κόρη του;
Υ.Γ. Ο Δραγούμης για τον οποίο εκπονείτε και διατριβές, γνωρίζετε τι άποψη είχε για όλα αυτά;
Y.Γ. 2 ευχαριστώ που με "διαφώτισες" για τις επιρροές των Zeppelin. Να σε πληροφορήσω κι εγώ με τη σειρά μου ότι δεν κόμισες γλαύκας εις Αθήνας! Για να ακριβολογούμε, οι Zeppelin έκλεβαν στεγνά διάφορους μπλουζίστες, αλλά ομολογουμένως ήταν πολύ ευρυματικοί στο να αναδιαμορφώνουν (ενορχηστρωτικά κλπ) τα διάφορα κομμάτια που έκλεβαν! Αυτό που δεν κατάλαβα ήταν το που κολλάει το να αναδείξεις ότι αυτή η επιρροή προέρχεται από "νέγρους". Θες να καταδείξεις τι; Ότι οι νέγροι είναι ανήθικοι και αμαρτωλοί ή ότι οι λευκοί είναι σεξουαλικά ξενέρωτοι;
Δεν απαντάμε σε μαλακίες ρε μεγάλε/η. Ότι θεωρεί ειλικρινές και καλό μπορεί να κάνει καθένας στην ερωτική του ζωή. Αν θέλει προγαμιαίες σχέσεις ασφαλώς και μπορεί να έχει όσες θέλει, αν είναι συναινετικές και βασίζονται στον σεβασμό των συντρόφων του. Όρεξη έχεις να συζητάμε βλακείες;
Από εκεί και πέρα ο σκληρός ήχος έχει πολλές και διαφορετικές εκφάνσεις. Σε εμάς δεν ταιριάζουν οι ελευθεριακες, ούτε γουστάρουμε να συζητάμε για το πώς πηδάμε την γκόμενά μας στους στίχους των τραγουδιών. Για αυτό μας αρέσει το new wave of British heavy metal, το σοβαρό epic κλπ. Μεταλλικός ήχος, γήπεδο, εργατική τάξη, μυθολογία και φανταστική λογοτεχνία στους στίχους. Αυτά μας αρέσουν περισσότερο.
ΥΓ. Τους μπλουζιστες τους αναφέραμε γιατί πρέπει να ξεκαθαρίσεις από ποια ιδεολογική σκοπιά σχολιάζεις. Είσαι εθνικιστής/ρια; Εσύ ξέρεις τι υποστηρίζουμε. Θα πεις τι υποστηρίζεις και εσύ για να γίνει σοβαρός διάλογος.
Το γήπεδο είναι κάτι σοβαρό; Ρομαντισμός και εργατική τάξη; Να ρωτήσω κάτι λοιπόν. Την Ιστορία (κατά βάση) ποιος την διαμορφώνει; Με βάση τη δική μου κοσμοθέαση, η Ιστορία διαμορφώνεται από τους επιστήμονες, τους καλλίτέχνες, τους φιλοσόφους και φυσικά διάφορους δυναμικούς πολιτικούς και στρατιωτικούς. Δεν υποτιμώ κανέναν, όλοι έχουν κάποιο ρόλο να παίξουν, αλλά νισάφι πια με τη θεοποίηση της εργατικής τάξης. Είστε μαρξιστές ή ρομαντικοί για να το καταλάβουμε επιτέλους;
Μέχρι το προηγούμενο σχόλιο συζητούσαμε για την μουσική και την ιδεολογία. Τώρα περάσαμε στην ερμηνεία της κοινωνιολογικής ανθρωπολογίας και στην φιλοσοφία της ιστορίας. Πολύ απότομα τα κάνεις τα άλματα και θα σε πιάσει ναυτία.
Αν ήσουν εθνικιστής στις απαρχές του Ρομαντισμού θα έπρεπε να υποστηρίζεις ότι την ιστορία την γράφουν τα έθνη και κάποιοι ξεχωριστοί άντρες της ιστορίας (ασχέτως επαγγελματικής προέλευσης). Αν ήσουν στα τέλη της εποχής του Ρομαντισμού θα έπρεπε να υποστηρίζεις ότι την ιστορία την γράφουν οι "ήρωες", οι ξεχωριστοί άντρες της ιστορίας (ασχέτως επαγγελματικής προέλευσης μπορεί να ήταν Προφήτες, στρατηγοί, πολιτικοί κλπ) ακολουθούμενοι από τα έθνη και τους λαούς τους. Αν ήσουν στην εποχή του νεορομαντικού εθνικισμού της γενιάς του 1890 μέχρι τον Β Παγκόσμιο Πόλεμο θα έπρεπε να υποστηρίζεις ότι την ιστορία την διαμορφώνουν μικρές κοινωνικές ομάδες, οι ελίτ, οι οποίες οδηγούν τα έθνη από τα οποία προέρχονται. Μετά τον ΒΠΠ οι εθνικιστές υποστηρίζουν ότι την ιστορία την γράφουν τα έθνη, τα οποία τα κατευθύνουν τόσο μικρές ελίτ όσο και μαζικές οργανώσεις (κόμματα, διεθνείς θεσμοί, αγορές) με διεφθαρμένο υπόβαθρο, άρα επιδίωξη είναι η αποτίναξη των διεφθαρμένων ελίτ από ηθικές ελίτ αξιών που θα στηρίζονται στα λαϊκά στρώματα και σε εθνικιστικά κόμματα.
Το να θεωρεί κανείς ότι "γράφουν την ιστορία" όχι τα έθνη, όχι οι ελίτ αξιών , αλλά τα μεμονωμένα άτομα που έχουν συγκεκριμένη επαγγελματική κατάρτιση δείχνει πόσο βαθιά φιλελεύθερος, ατομικιστικής και διεστραμμένα Δεξιός αντιεθνικιστής είσαι.
Τώρα έχουμε μια βάση για να συζητήσουμε. Έστω και χωρίς να το θες, άφησες ένα ιδεολογικό στίγμα.
"Επαγγελματική κατάρτιση" είναι οι φιλόσοφοι και οι καλλιτέχνες; Και "μεμονωμένα άτομα" όλες αυτές οι κατηγορίες ανθρώπων; Τελικά είστε τελείως μπολσεβίκοι στην ψυχή...
Ως τι τους αναφέρεις τους φιλοσόφους και τους καλλιτέχνες; Ως κοινωνικές ομάδες που ανέπτυξαν συλλογική δράση, αν όχι ως μεμονωμένα πρόσωπα; Τότε κινδυνεύεις να διολισθήσεις εσύ στον μπολσεβικισμό .χαχαχα. Και σίγουρα έχεις πρόβλημα στην ανάπτυξη της σκέψης σου χρησιμοποιώντας την ελληνική γλώσσα. Δεν είσαι Έλληνας;
Ο κύριος ΑΗΚ είναι ευγενής. Ουδέποτε θα καταδεχόταν να αφιερώσει χρόνο της ζωής του για να ασχοληθεί με ρεύματα της εκφυλισμένης μαζικής παραζάλης και να αντιπαρατεθεί με χασικλομένους υποστηρικτές τους. Ψυχαγωγείται με κλασική μουσική, εθνικοσοσιαλιστικά εμβατήρια και έργα του πανανθρώπινου Άριου πνεύματος. Αλίμονο αν επέτρεπε σε μαζανθρώπους των καφέ αμάν να προσεγγίσουν τον κύκλο των συνομιλητών του.
Είσαι θεός. Απλά.