Όσες διαδηλώσεις δεν είχαν πραγματοποιηθεί εδώ και τέσσερα χρόνια που κυβερνά την χώρα η Νέα Δημοκρατία του Μητσοτάκη θα γίνουν τελικά μέσα σε χρονικό διάστημα ενός μήνα. Χθες, Κυριακή 12/3/2023, πραγματοποιήθηκε μια ακόμη συγκέντρωση στην πλατεία Συντάγματος με σκοπό να καταστεί σαφές ότι η κοινωνία δεν έχει ακόμη συνέλθει από το φρικτό δυστύχημα των Τεμπών και επιτέλους -έστω και την ύστατη στιγμή- δείχνει ότι δεν ανέχεται την χυδαία, εγκληματική και προδοτική διαχείριση της πολιτικής καθημερινότητας από την φαμίλια των Μητσοτάκηδων ως εκφραστών της μνημονιακής συμμαχίας ισχυρών τηλεοπτικών ΜΜΕ-γνωστών πρεσβειών- ανθρώπων του περιβάλλοντος Σημίτη-κύκλου του Αντώνη Σαμαρά.
Στην χθεσινή συγκέντρωση συμμετείχαν λίγο περισσότεροι από 10.000 διαδηλωτές. Και αυτό ήταν μόνο η αρχή. Στους μεσημεριανούς και απογευματινούς ποδοσφαιρικούς αγώνες τα γήπεδα γέμισαν με πανό που περιείχαν συνθήματα κατά της απόπειρας της κυβέρνησης των «τριτοκοσμικών ευρωπαϊστών» να κρύψει την τεράστια πολιτική της ευθύνη για το έγκλημα με γνωστά mediακά τεχνάσματα και βγάζοντας ως «μπροστινή» την δικαιοσύνη του -γνωστού και μη εξαιρετέου- Ισίδωρου Ντογιάκου. Και σαν να μην έφταναν αυτά τα συνεχή χτυπήματα στην μνημονιακή μαφία της Δεξιάς των ψευτοπατριωτών, μέσα στην εβδομάδα θα πραγματοποιηθεί νέα πανελλαδική μαζική απεργία των εργατικών συνδικαλιστικών οργάνων.
Το ερώτημα που προκύπτει είναι αν η κοινωνία μας δείχνει να έχει έστω ένα μικρό σφυγμό ή αν απλώς δόθηκε η ευκαιρία στην Αριστερά να οργανώσει ξανά με σωστό τρόπο τα δίκτυά της και να μεταφέρει μέρος του πολιτικού παιχνιδιού στο πεζοδρόμιο το οποίο γνωρίζει καλά. Τα κόμματα και οι οργανώσεις της Αριστεράς, μετά από οκτώ χρόνια οργανωτικής και κινηματικής απραξίας, δείχνουν σε κάθε συγκέντρωση ότι συσπειρώνουν όλο και περισσότερο κόσμο. Και, μάλιστα, σε τέτοιο βαθμό που ελλοχεύει ο κίνδυνος να καπελώσουν τις πάνδημες διαμαρτυρίες κατά της κυβέρνησης και των πολιτικά καθυστερημένων ανεγκέφαλων που συνεχίζουν να την υποστηρίζουν. Το πολύ βολικό για την Αριστερά είναι ότι επανέρχεται κραταιά στους δρόμους όχι για να συγκρουστεί με μια μνημονιακή πολιτική ή για να απαντήσει στην μεταφορά εισοδήματος από τις τσέπες των ανίσχυρων οικονομικά τάξεων στα πορτοφόλια των ελλαδιτών μεγαλοαστών γκάνγκστερς. Τόσα χρόνια έχει δείξει αδύναμη ή απρόθυμη να απλώσει ένα δίκτυο συντονισμένων αντιδράσεων για τέτοιους λόγους. Τώρα μπορεί να το κάνει γιατί η ετικέτα κάτω από την οποία επιστρέφει είναι η αδυναμία της κυβέρνησης. Όχι η επικρατούσα ιδεολογία.
Το τι πραγματικά ισχύει θα φανεί προσεχώς. Θα δούμε, δηλαδή, αν όντως υπάρχουν ακόμη κάποια ζωντανά αντανακλαστικά στην ελληνική κοινωνία που θα της επιτρέψουν να κινητοποιείται πολιτικά σε ένα πάνδημα λαϊκό επίπεδο χωρίς να την καπελώνουν τα δίκτυα της Αριστεράς ή αν η όλη διαμαρτυρία προς την πολιτική αλητεία του Μητσοτάκη και των συμμάχων του προσαρμοστεί σε οργανωτικές φόρμες που απλά θα συσπειρώσουν και θα δυναμώσουν συλλογικότητες της Αριστεράς.
Η χθεσινή συγκέντρωση έδειξε ότι ο κίνδυνος του δεύτερου ενδεχόμενου είναι μεγάλος. Οι δρόμοι γύρω από την πλατεία Συντάγματος ήταν γεμάτοι μέλη μαρξιστικών και αναρχικών οργανώσεων ενώ όσοι συμμετείχαν χωρίς να προέρχονται από οργανώσεις της Αριστεράς και οι κάποτε συγκροτούντες το εθνοκεντρικό μπλοκ των Αγανακτισμένων ήμασταν ελάχιστοι και δεν κρατήσαμε την αλέα μπροστά από τον Άγνωστο Στρατιώτη, όπως κάναμε στην προηγούμενη συγκέντρωση.
Αναμενόμενο είναι αυτό εφόσον δεν διαθέτουμε την οργανωτική συνοχή, τον αριθμό των νεολαίων και τον διαχρονικά (και ανεξήγητα) απεριόριστο χρόνο για δράσεις που διαθέτει η Αριστερά. Αν, πάντως, συμβεί ένας τέτοιος εκφυλισμός των διαδηλώσεων θα είναι προς όφελος του Μητσοτάκη. Αυτή την εβδομάδα πραγματοποιήθηκαν τρεις συγκεντρώσεις στο κέντρο των Αθηνών. Αν συνεχίσουμε έτσι δεν είναι δυνατόν να κατεβαίνουν χιλιάδες ανθρώπων τόσο συχνά σε συγκεντρώσεις. Ούτε να διακόπτεται η ροή της ζωής του κέντρου σε τέτοιους ρυθμούς. Μπορεί η Αριστερά να βολεύεται γιατί θα πάρει υπό τον έλεγχό της όλες τις διαδηλώσεις. Αλλά στο τέλος θα κερδίσει απλά την συσπείρωση των πυρήνων της, θα μειωθεί ο όγκος των συγκεντρώσεων και θα βγει από τα σχοινιά που είναι στριμωγμένος ο Μητσοτάκης. Αυτό αποτελεί έναν επιπλέον λόγο για εθνικιστές και εν γένει εθνοκεντρικά σκεπτόμενους να συμμετέχουν σε όσο περισσότερες συγκεντρώσεις μπορούν. Οι διαδηλώσεις πρέπει να μείνουν πάνδημες και να μην γίνουν εργαλείο της Αριστεράς και, ασφαλώς, ο Μητσοτάκης πρέπει να δεχτεί όσο το δυνατόν πιο αποφασιστικά χτυπήματα μήπως και πετύχουμε το νοκ άουτ. Γιατί αν αντέξει μέχρι το καμπανάκι, στο τέλος θα νικήσει στα σημεία.
Αναρωτιέμαι γιατί δεν κατεβαίνει σε μια συγκέντρωση ο κύριος Αθανάσιος Πλεύρης συνοδευόμενος από τον φίλο του κύριο Λαβράνο. Όπως τότε που με τον αέρα της σίγουρη νίκης στις επερχόμενες εκλογές πήγαινε στα Εξάρχεια στις εφτά το πρωί, στις συγκεντρώσεις για το Μακεδονικό δίπλα στα ΜΑΤ της βουλής δεν τους είδαμε ξανά αυτούς τους πεζοδρομιακούς "πατριώτες" να ξεμυτίζουν.
Δευτέρα, 13 Μαρτίου, 2023
Εγώ ήθελα να εμφανιζόταν κάπου ο μπάτσος-σωματοφύλακας του Γρηγόρη Δημητριάδη που κατέβηκε από το αυτοκίνητο του Μαξίμου και έδειρε μαζί με άλλον ιδιώτη μπράβο τον ήδη τρακαρισμένο οδηγό της μοτοσικλέτας τον οποίο είχαν ανατρέψει από το όχημα που οδηγούσε ο Δημητριάδης και η συνοδεία του περνώντας παράνομα το stop. Θα ήταν καλύτερο για αυτόν να τον πετύχουμε τώρα παρά αν προκύψει κάποτε αληθινά ελληνική κυβέρνηση.
Δευτέρα, 13 Μαρτίου, 2023
Κερατά Μητσοτάκη
Δευτέρα, 13 Μαρτίου, 2023
Δώσε πόνο..
Δευτέρα, 13 Μαρτίου, 2023
Σταμάτη κάνεις την αρχή. Όντως όποτε μπορούμε να πηγαίνουμε. Επειδή πρέπει να πηγαίνουμε. Επειδή πρέπει να φύγουν από την πολιτική ζωή της χώρας όλα αυτά τα σκουπίδια.
Στα νέα της εβδομάδας τώρα. Χάρηκα απίστευτα πολύ με το βούρκωμα του Πορτοσάλτε. Τον πείραξαν τα «κουρελόπανα» πριν από τους αγώνες. Χα, χα! Ο κόσμος καταλαβαίνει και αντιδρά στην σαπίλα. Πάντως μου κάνει εντύπωση που η χαβούζα του φιλελευθερισμού παρεξηγείται. Μάλλον επειδή ζουν σε άλλη Ελλάδα από εμάς (δεν βγαίνουν στα ίδια μαγαζιά, δεν τρώνε το ίδιο φαΐ, δεν σπουδάζουν στα ίδια πανεπιστήμια) και δεν ζουν σαν Έλληνες αλλά σαν στρατός κατοχής μάλλον τους κάνει εντύπωση ότι ΟΛΟΙ τους φτύνουν!
Και μια προσωπική ιστορία η οποία είναι αφιερωμένη στους "χιτλερικούς" του βιολογικού ντετερμινισμού.
Βγαίνω το Σάββατο το βράδυ σε pub με φίλους. Και σε κοινή παρέα βρίσκεται Γερμανίδα. Προφανώς, επειδή οι αδυναμίες δεν κρύβονται, της πιάνω την κουβέντα. Με τα πολλά η τύπισσα είναι δασκάλα improv από την Γερμανία. Την ρωτάω «Δηλαδή, είσαι ηθοποιός;» και μου λέει ότι το κάνει αυτό 10 χρόνια. Οπότε η ερώτηση μου είναι «Ποιο κλασσικό έργο σου αρέσει;». Βουβαμάρα. Συνεχίζω και την ρωτάω «Το improv επειδή είναι πολύ interactive, ασχολείστε και με φλέγοντα θέματα όπως τον καπιταλισμό;». Για πρώτη φορά σκάει ένα πλατύ χαμόγελο (τύπου, τώρα σε έπιασα) και μου λέει «Φυσικά!» και συνεχίζει «... είχαμε μια ηθοποιό να παριστάνει την έγκυο και να σταματάει τον δρόμο της προς την τέκνοποίηση ένας ηθοποιός που ήταν ο καπιταλισμός και ένας χαρακτήρας που ήταν η εκκλησία.» Χαμογελάω πονηρά επειδή βλέπω που πάει η κατάσταση και ρωτάω «Δηλαδή;», και μου λέει χαρούμενη (καθώς νόμιζε ότι θα συμφωνούσα) «Ο καπιταλισμός της σταματάει τον δρόμο καθώς δεν την αφήνει να εργαστεί όσο είναι έγκυος και η εκκλησία της σταματάει τον δρόμο επειδή την αναγκάζει να παντρευτεί για να γεννήσει.» Μετά και από αυτό επειδή καταλαβαίνω ότι έχω να κάνω με λοβοτομημένη αριστερή-φιλελεύθερη πάω να φύγω και με ρωτάει «... θύμισε μου πως σε λένε.» και της λέω «Αχιλλέα. Ξέρεις, όπως στην Ιλιάδα» και μου απαντάει «Στην ποια;». Λέω μάλλον δεν με άκουσε και της ξαναλέω «Την Ιλιάδα του Ομήρου. Ξέρεις... Ο Αχιλλέας, ο Πάτροκλος, ο Έκτορας...;!» με ξανακοιτάει και μου λέει «Δεν έχω ιδέα για τι πράγμα μιλάς.» Παιδιά την κοιτάω ολόκληρη και χωρίς να μιλήσω καν φεύγω και πάω μέσα για μπύρα. Μου αρέσει που είχαμε μεγαλώσει με ιστορίες από τους ευρωλιγούριδες boomers για τους Σουηδούς, Γερμανούς και Δανούς που ήξεραν απέξω Όμηρο. Χα, χα, χα, χα!!!! Η βόρεια, αρία φυλή που θα μας σώσει, ε; 😂
Τρίτη, 14 Μαρτίου, 2023
Έχω πολύ χειρότερα. Έχω γνωρίσει κατά καιρούς Γερμανούς heavy metal μουσικούς. Κάποια παιδιά ήταν "δικά μας". Όταν άρχισα να τους μιλώ για τον γερμανικό Ρομαντισμό με κοιτούσαν βουβοί. Δεν είχαν ιδέα. Στο τέλος ο ένας με ρώτησε αν ήμουν Γερμανός και πως γνώριζα όσα του είπα. Με ενημέρωσαν ότι στο γερμανικό σχολείο τους λένε ότι ο Ρομαντισμός ήταν ένα μεγάλης σημασίας διανοητικό κίνημα τον 18ο και τον 19ο αιώνα στο οποίο ήταν έντονη η γερμανική παρουσία από το οποίο αργότερα ξεπήδησε ο φασισμός. Και εκεί τελειώνει η όποια ενασχόληση με τον Ρομαντισμό. Σε επίπεδο δευτεροβαθμιας εκπαίδευσης αυτή είναι η αναφορά που κάνουν στον Ρομαντισμό. Είναι απαγορευμένη η ενασχόληση μαζί του. Οι Γερμανοί βιώνουν μια στρατιωτική και πνευματική κατοχή από τις ΗΠΑ η οποία είναι χειρότερη από την ελληνική. Το ίδιο συμβαίνει και στην Ιαπωνία. Όσοι μιλούν για την "δυτική" πανστρατιά κλπ με προμετωπίδα τα εθνικοσοσιαλιστικά μπανεράκια και θεματικές που παραπέμπουν στον γερμανικό εθνικισμό είναι απλά εστιάτορες και γκαρσόνια διαφόρων αποχρώσεων που κατασκευάζουν οι μυστικές υπηρεσίες των ΗΠΑ.
Τρίτη, 14 Μαρτίου, 2023
Αχιλλέα, ο πορτοσαλτε δεν έχει σπουδάσει τίποτα. Πολλοί ευρωλιγούρηδες είναι καημένοι τύποι που απλά νομίζουν ότι είναι ανώτεροι κάνοντας τέτοιες αναφορές, χωρίς καν να πληρούν τα δικά τους κριτήρια ανωτερότητας. Ενδιαφέρον πάντως απ' ό,τι είδα είναι ότι ο πορτοσαλτε γεννήθηκε στην Κωνσταντινούπολη.
Τρίτη, 14 Μαρτίου, 2023
Το ότι ο Πορτοσάλτε γεννήθηκε Κωνσταντινούπολη τι σχέση έχει;
Τρίτη, 14 Μαρτίου, 2023
Ως ενδιαφέρουσα πληροφορία το ανέφερα, δεν ξέρω τι κατάλαβες.
Τρίτη, 14 Μαρτίου, 2023
Δηλαδή Αχιλλέα, οι Έλληνες που δεν ξέρουν τί γιορτάζουμε το '40 ( δεν πάω πιο πίσω), πού τους κατατάσεις ψυχολοβιολογικά;
Τρίτη, 14 Μαρτίου, 2023
Θα σου εξηγήσω. Ο λεγόμενος "νέο-Έλληνας" είναι σίγουρα και αυτός προϊόν της εποχής του. Φιλοσοφικά, ιστορικά και λογοτεχνικά ημιαγράμματος ΑΛΛΑ... Ποια είναι η δύναμη των δυτικών πανεπιστημίων και ποια των ελληνικών; Οι Έλληνες φοιτητές έχουν την ίδια πρόσβαση στην μάθηση με μια χώρα όπως είναι η Αγγλία και η Γερμανία; Τα χρήματα και οι ώρες εργασίας μας είναι κοινές; Μέχρι και η πρόσβαση μας στην γνώση είναι κοινή; Επειδή έχω γνωστούς στην Γερμανία (και εγώ έζησα αρκετά χρόνια στην Αγγλία) γνωρίζω ότι οι μουσικές σπουδές, τα πειραματικά σχόλια, τα Erasmus, οι ξένες γλώσσες, οι τέλειες σχολικές εγκαταστάσεις κλπ., για να το πούμε και λαϊκά, "πάνε και έρχονται". Σε αντίθεση, ο μέσος Έλληνας ακόμη και κάτω από άθλιες συνθήκες καταφέρνει και παράγει πολιτισμό. Να πούμε και κάτι εσωτερικό, δικό μας, μιας και είσαι καλοπροαίρετος συναγωνιστής. Τόσα χρόνια σε ολόκληρη θαλασσοκράτηρα "Αγγλετέρα" δεν βρήκα ΜΙΑ Φλεφάλο. Δεν βρήκα ΕΝΑΝ άνθρωπο από συντηρητικούς κύκλους να μπορούν να ξεχωρίσουν τον Συντηρητισμό από την ακροδεξιά (και ο πολυγραφότατος , ευφυέστατος Jonathan Bowden έκανε αυτό το λάθος). Και όμως στην "ελλαδίτσα" βρήκα άτομα τα οποία μέσα σε ΑΘΛΙΕΣ συνθήκες παράγουν πολιτισμό. Μπορείς να πεις το ίδιο για τους Άγγλο-σάξονες και τους Γερμανούς;
Επίσης, μίλησα για βιολογικό ντετερμινισμό. Δηλαδή γελοιοποίησα την ηλίθια ιδέα ότι βάσει του γενετικού DNA κάποιος άνθρωπος θα έχει μια συγκεκριμένη συμπεριφορά. Εμπειρικά, αυτό, εγώ ΔΕΝ το βλέπω.
Και αφού τελειώσαμε με την σοβαρή επιχειρηματολογία ας πάμε και στο κουτσομπολιό. Γνωστή μου Ελληνίδα, παντρεμένη με Γερμανό, ζει μαζί με τα πεθερικά της στην Γερμανία. Πάνω στην κουβέντα δείχνει μια φωτογραφία από έναν Έλληνα που είχε γνωρίσει σε ελληνικό νησί ενώ ήταν σε σχέση με τον νυν άντρα της. Η ερώτηση της πεθεράς; «Μην μου πεις ότι δεν έκανες κάτι μαζί του; Αυτός είναι κούκλος!». Όλα τα παραπάνω μπροστά στον γιο της!
Μάλλον παιδιά εσείς νομίζετε ότι η Γερμανία είναι σε χρόνοκάψουλα και ακόμη βρίσκεται στην εξουσία κάποιος αυστριακός ζωγράφος, παλαίμαχος του WWI.
Τρίτη, 14 Μαρτίου, 2023
Σωστά όλα αυτά. Η αναγωγή της παρακμής μιας κοινωνίας σε βιολογικούς παράγοντες είναι αστεία, ειδικά όταν μιλάμε για μικρούς χρονικούς ορίζοντες. Ναι μεν ο κάθε λαός έχει συγκεκριμένα γνωρίσματα με βάση εν μέρει και την καταγωγή του αλλά εδώ δεν μιλάμε γι'αυτό, μιλάμε για μια γενικότερη κυριαρχία παρακμιακών τάσεων και συμπεριφορών που δεν είναι ούτε "ελληνικές" ούτε "γερμανικές". Δηλαδή η βιολογική σύσταση των Άγγλων ή των Σουηδών άλλαξε τόσο πολύ μέσα σε 20-30 -40-50 χρόνια;
Τρίτη, 14 Μαρτίου, 2023
Οι Ουκρανοί θέλουν να αλλάξει όνομα η Ρωσία γιατί θεωρούν ότι αυτοί είναι οι γνήσιοι Ρώσοι.
https://www.naftemporiki.gr/kosmos/1450031/i-oykrania-thelei-na-metonomasei-ti-rosia-kai-o-zelenski-to-skeftetai/
Τρίτη, 14 Μαρτίου, 2023
Ναι αλλά τότε θα πρέπει να αλλάξουν και το δικό τους όνομα. Από Ουκρανία να ονομάσουν το δικό τους κράτος Ρωσία.
Και τότε πρέπει να αλλάξει επίσης όλη η αμερικανική προπαγάνδα που είναι οργανωμένη πάνω στον αντιρωσισμό. Τι θα κάνουν όλα αυτά τα δίκτυα που βυσσοδομούν εναντίον της Ρωσίας όταν Ρωσία θα έχει γίνει η Ουκρανία... χαχαχα;
Έχει και το μαύρο χιούμορ της η μεταμοντέρνα πραγματικότητα.
Τρίτη, 14 Μαρτίου, 2023
Χαχαχαχα η πλάκα είναι ότι αυτές οι αστειότητες είναι προς όφελος της ρητορικής της Ρωσίας
Τρίτη, 14 Μαρτίου, 2023
Το ουκρανικό έθνος, ως μια οντότητα εκτός του Ρωσικού κόσμου, είναι δημιούργημα των τελευταίων 100-150 ετών. Πολύ ενδιαφέρον που πήγανε από το "δεν είμαστε Ρώσοι" στο "είμαστε οι πραγματικοί Ρώσοι"
Τρίτη, 14 Μαρτίου, 2023
Χωρίς σκοπο να αποπροσανατολισω την κουβεντα , μιας και αλλάζει ατραπό νομίζω οτι εσεις της Φλεφαλο ίσως να έχετε πολλά να πειτε για την ταινια "τα πνευματα του Ινισεριν".
Τρίτη, 14 Μαρτίου, 2023
Δεν εθελοτυφλώ φίλε Αχιλλέα και δεν νομίζω για καμία χρονοκάψουλα, απλά σου αντιστρέφω το ερώτημα και αντί για νεοαγγλοσάξωνες βάλεις τους νεοέλληνες. Φυσικά και κάθε εθνικό τμήμα της Ευρώπης έχει τα υπέρ και τα κατά του. Ο συντηρητισμός των γυναικών της Ελλάδας, προέρχεται κατά ένα μεγάλο ποσοστό από το ορθόδοξο δόγμα.
Σχετικά με την δημιουργία πολιτισμού, μπορώ να σου αναφέρω πως ένα σοβαρό neofolk συγκρότημα από την κεντρική Ευρώπη, παράγει πολιτισμό απείρως ανώτερο απ΄ ότι κυκλοφορεί εδώ τα τελευταία 10 χρόνια. Επίσης υπάρχουν πολλές ομάδες μελετών ανά την ήπειρο μας που κοσμούν τον πολιτισμό, ψάξου.
Α, και που είσαι. ''Εμπειρικά'' η γενιά μας δεν είδε και δεν βίωσε σχεδόν τίποτα σχετικά με την ιδέα του εθνικισμού. Μήπως να τον απαρνηθούμε;
Τρίτη, 14 Μαρτίου, 2023
Εντάξει ανώνυμε. Ισχύουν πολλά από όσα γράφεις. Το πλεονέκτημα του επιχειρήματος του Αχιλλέα δεν το έπιασες όμως. Είναι το εξής. Οι Έλληνες της εποχής μας δεν παρουσιάζονται πουθενά και από κανέναν ως πρότυπα προς μίμηση. Μάλλον το αντίθετο. Ως σημεία αναφοράς της παρακμής θέλει το γενικό παράδειγμα της εποχής μας στην Ευρώπη. Αντίθετα τους Γερμανούς και άλλους βορειοευρωπαιους (όπως και δυτικοευρωπαιους) τους παρουσιάζουν ως πρότυπα. Τόσο η φιλελεύθερη συστημική αφήγηση. Όσο και οι κρυφοφιλελεύθερες δήθεν "ναζί" αφηγήσεις των πρακτόρων της Δεξιάς που αλωνιζουν στον εθνικιστικό χώρο για να παρουσιάσουν ως εθνικιστές τις θέσεις του Πορτοσάλτε και του Σάκη Μουμτζή. Δεν ισχύει αυτή η απόκλιση που παρουσιάζουν τα πρακτόρια του (Τσου)τσούνη και των Βρυξελλών. Από εκεί ξεκίνησε η συζήτηση.
Τρίτη, 14 Μαρτίου, 2023
Ανώνυμε όταν λες ότι η γενιά μας δεν είδε και δεν βίωσε τίποτα σχετικά με την ιδέα του εθνικισμού τι εννοείς; Η πιο κατάλληλη περίοδος για την ανάπτυξη του εθνικισμού ως ιδεολογίας είναι τα τελευταία χρόνια. Σε αριθμούς πιστεύω ότι είμαστε περισσότεροι από προηγούμενες δεκαετίες. Το θέμα είναι οργανωτικό. Γαλουχήθηκαν μάζες με τη βλακεία του Μιχαλολιάκου ότι τάχα θα σαρώσουμε το σύστημα με τις γροθιές και τα ακονισμένα στιλέτα. Καλλιεργήθηκε σε πλήθος νέων και εφήβων η σαθρή λογική ότι θα προελαύνουμε και το σύστημα θα υποχωρεί. Όταν ήρθε η σφαλιάρα και ο Νικολάκης πήγε χεσμένος στη μπουζού δεμένος χειροπόδαρα, καταρρίφθηκε το πρότυπο του ατρόμητου πολεμισταρά. Τότε χρειαζόταν το κίνημα στο δρόμο. Για να βγει όμως το κίνημα στο δρόμο έπρεπε να το έχεις εκπαιδεύσει με αλληλεγγύη και με την ιδέα ότι είμαστε οι λιγότεροι και πιο αδύναμοι που θα κάνουμε πολιτικό αντάρτικο για να σώσουμε την πατρίδα. Έτσι ζητάς βοήθεια από το λαό. Όταν του λες ότι είναι η δύναμή σου. Όχι όταν του πουλάς παραμύθι ότι είσαι ο μπράβος του. Μην παραβλέπουμε πόσο σοκαριστικό ήταν το ξεβράκωμα ενός κόμματος που είχε ψήσει μάζες νέων ότι ήταν ανίκητο. Έγινε το μυαλό τους ζελέ. Πως να πιστέψουν ξανά και να τους πείσεις να βγουν στη μάχη με τη Φ.ΛΕ.ΦΑ.ΛΟ ή με κάποια άλλη συλλογικότητα; Υπάρχει πάντως εθνικισμός. Οι συνθήκες είναι πολύ καλές για την επιστροφή μας.
Τρίτη, 14 Μαρτίου, 2023
Καλά τα λες, σου απάντησε καλά και η λέσχη. Δεν νομίζω να διαφωνεί κάποιος με αυτά που γράφεις. Το θέμα είναι οτί και από μερίδα του χώρου παρουσιάζεται η παρακμή της ελληνικής κοινωνίας ως μοναδικό πανευρωπαικά φαινόμενο που οφείλεται μάλιστα και σε αμιγώς βιολογικούς παράγοντες, γι'αυτό και βλέπεις αυτή την επιχειρηματολογία. Νοσηρός εθνομαζοχισμός
Τρίτη, 14 Μαρτίου, 2023
Χαίρομαι πολύ που μου λες ότι υπάρχουν τέτοιες συλλογικότητες, και όντως δεν τις έχω βρει. Μπορείς να μου παραθέσεις τέσσερα ή πέντε link σε παρακαλώ; Ιδανικά να είναι στα αγγλικά ή στα ισπανικά επειδή δεν μιλάω άλλες γλώσσες.
Θα μελετήσω τα ιστολόγιά τους κι εάν όντως παράγουν πολιτισμό θα χαρώ πολύ.
Τρίτη, 14 Μαρτίου, 2023
Κι εσύ Αχιλλέα τι είσαι, εκτιμητής παραγωγής πολιτισμού;
Επειδή κι εμένα δεν μου αρέσει η επίδειξη και η ειρωνία, θα σου κάνω την χάρη να σου υποδείξω δύο. ARKTOS και RAIDO. Και όταν αποφανθείς θα σου σφυρίξω και άλλα πιο underground.
Τετάρτη, 15 Μαρτίου, 2023
Νομίζω ο Αχιλλέας ήταν λίγο παραπάνω ισοπεδωτικός. Για την RAIDO δεν ξέρω πολλά διότι δεν έζησα Ιταλία και ούτε μιλάω την γλώσσα αλλά ο Arktos κάνει πραγματικά εξαιρετική δουλειά
Τετάρτη, 15 Μαρτίου, 2023
Ναι. Όντως ο Arktos κάνει καλές μεταφράσεις του Evola και του Dugin. Βέβαια, για κάθε μετάφραση Evola ή Dugin εκδίδει και ένα βιβλίο του Jason Jorjani. Ξέρεις, του Ιρανού που λέει ότι ο Ιρανικός πολιτισμός είναι δημιούργημα επαφής με εξωγήινους.
Η αλήθεια είναι ότι πρώτη φορά είδα το Raido. Μπήκα στο site τους και επειδή δεν ξέρω καθόλου ιταλικά δεν μπορώ να έχω άποψη. Μακάρι να είναι "καθαροί" από μοχλεύσεις υπηρεσιών.
Τώρα, για το ότι έχεις τόσα νεύρα σίγουρα δεν φταίω εγώ. Ελπίζω να ηρεμήσεις σταδιακά επειδή διανύουμε και περίοδο νηστείας και δεν πρέπει να σκανδαλιζόμαστε.
Επίσης, εάν έχεις κάτι πιο underground στείλτο. Θα χαρώ πολύ να βρω κάτι ποιοτικό.
Τετάρτη, 15 Μαρτίου, 2023
Χαχαχαχα που τον θυμήθηκες τον αστείο τον jorjani, μακάρι μόνο αυτό που γράφεις να ήταν το πρόβλημα μαζί του. Να'σαι καλά με έκανες και γέλασα πολύ
Τετάρτη, 15 Μαρτίου, 2023
Επιτρέπεται να αποφανθεί η διαχείριση πριν τον Αχιλλέα; Κλάιν Μάιν είναι οι εκδόσεις Arktos. Όχι ότι δεν έχουν ενδιαφέρον. Ούτε αδιάφορες, ούτε τίποτα τέτοιο είναι. Μια χαρά είναι τα βιβλία που κυκλοφορούν. Δεν είναι όμως φοιτητική οργάνωση ούτε συλλογικότητα νεολαίας. Αν θες να μας συγκρίνεις θα μας συγκρίνεις με αντίστοιχες οργανώσεις νεολαίας. Αν θες να συγκρίνεις μόνο το εκδοτικό μας σκέλος με τις εκδόσεις αυτές, τότε θα πρέπει να περιμένεις λίγο καιρό γιατί εμείς έχουμε κανονικά οργανωμένο εκδοτικό οίκο έντεκα μήνες και αυτοί κοντά είκοσι χρόνια.
Θέλω να καταθέσω και μια εμπειρία. Δεν ξέρω αν πρόκειται για τον ίδιο οργανισμό. Πιθανώς ναι. Πριν κάποια χρόνια είχε βρεθεί Έλληνας εκδότης περιοδικού που ήθελε να μεταφράσει πολιτικά άρθρα του Λάβκραφτ τα οποία είχαν κυκλοφορήσει εκδόσεις Αrktos στην Βρετανία. Eπρόκειτο για βρετανικό εκδοτικό οίκο, όχι για ιταλικό. Αν γνωρίζει κανείς περαιτέρω, αν είναι ο ίδιος εκδοτικός οίκος, ας παρέμβει. Εκείνοι οι τύποι των εκδόσεων Arktos, λοιπόν, αγόρασαν δικαιώματα των συγκεκριμένων κειμένων του Λάβκραφτ. Ξέρεις τι σημαίνει αυτό; Ότι κείμενα που υπό άλλες συνθήκες θα ήταν άνευ δικαιωμάτων, επειδή ο συγγραφέας τους έχει πεθάνει κοντά έναν αιώνα, και θα μπορούσαν να εκδοθούν σε κάθε γλώσσα, τώρα δεν μπορούν να μεταφραστούν σε καμία άλλη γλώσσα του κόσμου για όσα χρόνια έχουν οι τύποι της Arktos τα δικαιώματα. Το ψάξαμε και εμείς το θέμα, μήπως τα κυκλοφορούσαμε. Τα κείμενα πράγματι δεν είναι ελεύθερα δικαιωμάτων.
Το δεύτερο παράξενο της υπόθεσης ήταν ότι αφότου ο συγκεκριμένος Έλληνας ιδιοκτήτης περιοδικού τους ζήτησε να μεταφράσει στα ελληνικά τα κείμενα του Λάβκραφτ, εκείνοι απαίτησαν να τους τα στείλει μεταφρασμένα στα ελληνικά (ναι, ναι, ήθελαν οι Άγγλοι κείμενο στα ελληνικά, όσο και αν ακούγεται παράξενο) προκειμένου να τα δουν. Αν τα ενέκριναν, τα ελληνικά κείμενα, (άραγε έχουν τόσους Έλληνες μεταφραστές, δεν γνωρίζουμε εμείς πάντως) τότε θα ξεκινούσαν να συζητούν για το αν θα έδιναν την έγκριση να κυκλοφορήσουν στην δική μας γλώσσα τα κείμενα του Λάβκραφτ (πολύ πιθανό να ζητούσαν και χρήματα για τα δικαιώματα).
Επαναλαμβάνω ότι δεν γνωρίζω αν πρόκειται για τον ίδιο εκδοτικό οίκο. Πολύ πιθανό πάντως. Όπως και να έχει εκείνοι που διέπραξαν αυτή την καθαρά φιλελεύθερης αγοραίας ιδεολογικής απόχρωσης γελοιότητα είχαν κατάλοιπα της βικτωριανής εποχής. Ο ανόητος κρυφο-ιμπεριαλισμός τους απέτρεψε το εθνικιστικό κίνημα όλων των υπολοίπων χωρών να κοινωνήσει την γνώση σημαντικών πολιτικών κειμένων. Ίσως να ζητήσουν και μια εξέταση οφθαλμίατρου για να δούμε αν έχουν οι μεταφραστές γαλάζια ίριδα προκειμένου να επιτρέψουν να διαβαστούν κείμενα του Λάβκραφτ σε άλλες γλώσσες.
....συνεχίζεται
Τετάρτη, 15 Μαρτίου, 2023
Η Φοιτητική Λέσχη Φανταστικής Λογοτεχνίας είπε...
...
Πάντως πέρα από αυτή την επισήμανση η τροπή της όλης συζήτησης είναι απαράδεκτη. Τι θες ρε ανώνυμε; Μέλος της Φ.ΛΕ.ΦΑ.ΛΟ. είναι ο Αχιλλέας, στην λέσχη μας βλέπει πλεονεκτήματα, με αυτή ταυτίζεται συναισθηματικά. Όπως είναι και Έλληνας και συνδέεται συναισθηματικά με την πατρίδα περισσότερο από τις υπόλοιπες χώρες της Ευρώπης. Προφανώς και θα προτιμήσει και εκθειάσει και την λέσχη και την Ελλάδα. Και αν είναι λίγο άδικος με άλλες οργανώσεις αυτό είναι αποτέλεσμα της αγάπης για την συλλογικότητά του, που τον οδηγεί στην στράτευση. Εγώ το επιτρέπω και προτρέπω τα παιδιά της λέσχης να σκέφτονται έτσι. Τι ήθελες, να κάνουμε συζητήσεις Savoir vivre για άλλες συλλογικότητες ή εκδόσεις, με κάποιον ανώνυμο που έχει μπει σε συζήτηση προσπαθώντας να μας μειώσει συγκρίνοντάς μας με ομαδώσεις -όχι που είναι ο ίδιος μέλος, αλλά- που δρουν στο εξωτερικό και τις γνωρίζει μέσω του διαδικτύου; Ή σου είπε κανείς ότι χρειαζόμαστε κηδεμόνες να μας κάνουν κατήχηση εθνικής μετριοφροσύνης;
Ναι, λοιπόν, είμαστε άδικοι υπέρ της Φ.ΛΕ.ΦΑ.ΛΟ. Μόνο σε εμάς βλέπουμε πλεονεκτήματα γιατί έτσι γουστάρουμε. Έχεις κάποιο πρόβλημα; Μπορείς να μας χαρακτηρίσεις και φανατικούς ή φασίστες. Στο επιτρέπουμε. Το να απαιτείς καθωσπρέπει στάσεις και δήθεν αναλυτικό ορθολογισμό στην προσέγγιση θεμάτων που αγαπάμε και έχουν βιωματική σχέση με εμάς, δεν σου το επιτρέπουμε. Δεν θα ήμασταν ρομαντικοί και ιδαλγοί της χίμαιρας, δεν θα είχαμε την τρέλα να συνεχίζουμε αυτό τον αγώνα, αν πιστεύαμε ότι δεν μπορούμε να είμαστε καλύτεροι τόσο από τους ιδεολογικούς μας αντιπάλους όσο και, ως δημιουργοί συγκεκριμένης εθνικότητας, από οποιοδήποτε άλλο έθνος ή από οργανώσεις άλλων εθνών. Αν έχεις κάποιο πρόβλημα για αυτό εμφανίσου και πες το μου από κοντά. Να δούμε τότε πως θα σφυρίξεις, κανονικά ή κλέφτικα.
Και ως εδώ τέτοιου τύπου συζητήσεις. Εδώ είναι ιστολόγιο της λέσχης και θα εκφράζεσαι με σεβασμό για την Φ.ΛΕ.ΦΑ.ΛΟ. Αν σε είχα μπροστά μου θα σου έλεγα ότι, αν δεν το κάνεις, είμαι πολύ πρόθυμος να σου το εξηγήσω...εμπράκτως. Τώρα που γράφεις ανώνυμα σου απαντώ ότι, αν δεν το κάνεις, πάρε δρόμο με το καλό για να μην έχουμε διαγραφές σχολίων.
Ελπίζω να έγινα σαφής.
Σταμάτης
ΥΓ. Αυτό για να μην μας κατηγορούν ορισμένοι ότι έχουμε κάποια αγωνία για την μαζικότητα των σχολιαστών.
Τετάρτη, 15 Μαρτίου, 2023
Kαλα δεν νομίζω ότι κανένας ήθελε να σας συγκρίνει. Τι να συγκρίνουμε; Και μόνο η γλώσσα είναι ριζική διαφορά, στα αγγλικά μπορείς να έχεις αγορά όλο τον πλανήτη ενώ στα ελληνικά μερικές χιλιάδες στην καλύτερη περίπτωση, για να μην πιάσω και όλες τις άλλες δυνατότητες. Οι εκδόσεις σας είναι κάτι πολύ ποιοτικό, προσωπικά έχω πάρει ό,τι έχετε βγάλει, και μακάρι να υπάρξει στήριξη
Τετάρτη, 15 Μαρτίου, 2023
Μα δεν είναι μόνο το εύρος του αναγνωστικού κοινού. Είναι λάθος το σκεπτικό να βλέπουμε ανταγωνιστικά τις ομάδες. Από την αρχή είναι σε λάθος πλαίσιο η παρέμβαση του ανώνυμου.
Γράψαμε ότι κάνουμε κριτική στην ελληνική κοινωνία με τον πιο καυστικό και ενοχλητικό για την επικρατούσα τάση της τρόπο, αλλά διευκρινίσαμε ότι οι παθογένειες που καυτηριάζουμε δεν πρέπει σε καμία περίπτωση να γίνουν αντιληπτές ως κάτι που πηγάζει από υποτιθέμενο εγγενή φυλετικό εκφυλισμό και άλλες τέτοιες ανοησίες που διακινούν τα εστιατόρια. Για να στηρίξουμε το επιχείρημα δόθηκαν κάποια παραδείγματα (σε προηγούμενο άρθρο έγινε η αρχή της συζήτησης). Προκειμένου να φανεί ότι μέσα στην γενικότερη παρακμή κάτι καλό μπορεί να γεννήσει και σήμερα η ελληνική φυλή αν βρεθούν οι κατάλληλες προϋποθέσεις έδωσε ο Αχιλλέας το παράδειγμα της έλλειψης άλλων "Φ. ΛΕ.ΦΑ.ΛΟ." στην Ευρώπη. Εγώ θα έλεγα να προσθέσουμε και την War Flag. Κανένας άλλος αρχισυντάκτης Metal Hammer και κανένας πολιτικός οργανισμός στον κόσμο δεν έκανε κατά την δεκαετία του '80 την σύνδεση του μουσικού αυτού κινήματος με τις αισθητικές και ιδεολογικές θέσεις του Ρομαντισμού, όπως το έκανε ο Χάρης.
Προφανώς και άλλες χώρες είχαν πολλά που δεν είχαμε και δεν έχουμε εμείς. Όταν οι Άγγλοι του Τύνταλ ενσωμάτωναν το punk, το rock και την μηχανοβια υποκουλτούρα στον εθνικισμό εδώ υπήρχαν σταγονίδια των Παπαδοπουλαίων και Μιχαλόπουλοι. Όταν οι Γάλλοι είχαν τον Μπενουά εμείς είχαμε τον "πατριάρχη" των κλόουν. Δεν τα αμφισβητεί αυτά κανείς. Αλλά μην φτάνουμε και στο αυτομαστίγωμα, ούτε στην ύπουλα σχεδιασμένη από κύκλους της Δεξιάς ευρωλαγνεία με το εθνικιστικό προσωπείο. Ούτε να μπαίνει ο κάθε ανώνυμος που για διάφορους λόγους μπορεί να μην συμπαθεί την Φ.ΛΕ.ΦΑ.ΛΟ να γράφει σχόλια του στυλ, οι"Ευρωπαίοι συναγωνιστές είναι καλύτεροι από εσάς". Γίνεται γελοία η συζήτηση από εκεί και πέρα.
Όταν μπήκε στην συζήτηση και μάλιστα με ύφος δήθεν ο ανώνυμος να "σφυρίξει" στον Αχιλλέα ότι υπάρχει ο εκδοτικός οίκος Arktos τι έκανε; Σύγκριση με την λέσχη, απαντώντας στο επιχείρημα του Αχιλλέα ότι δεν υπάρχουν στην Ευρώπη σχετικές ομάδες. Εμφανές είναι αυτό.
Άσε που δεν μας σύγκρινε με γαλλικές ή άλλες ομάδες νεολαίας που έχουν πλεονεκτήματα σε θέμα μαζικότητας, απήχησης, οργάνωσης σε σχέση με εμάς. Μας σύγκρινε με εκδότες, πράγμα που μας βόλεψε. Αυτός που περιγράφω στο προηγούμενο σχόλιο είναι ο συγκεκριμένος εκδοτικός. Απλά κρατώ μια επιφύλαξη μήπως κάνω λάθος. Είδατε στο θέμα του Λάβκραφτ πως συμπεριφέρεται, ποια νοοτροπία υιοθετούν οι ιδιοκτήτες του. Ούτε τα βιβλία του είναι κάτι το εντυπωσιακό, μολονότι έχουν μια αξία. Μεταμοντέρνα Νέα Δεξιά όσο δεν πάει άλλο είναι η ιδεολογία του. Δεν το βλέπετε; Καλή η κριτική στον πολιτιστικό μαρξισμό και στο αισθητικό, κοινωνικό και δημοσιολογικό μέρος της φιλελεύθερης ιδεολογίας. Όμως στο καθαρά παραγωγικό μέρος δεν πρέπει να εστιάσουμε; Στην καπιταλιστική πτυχή του φιλελευθερισμού δεν θα κάνουμε κριτική; Κατακρίνουμε την μετανάστευση από τις χώρες της Ασίας και της Αφρικής γιατί ισοπεδώνει την ταυτότητα της Ευρώπης, βάζουμε και κλασικιστικά μπανεράκια με αρχαίες προτομές αλλά τον καπιταλιστικό παραγωγικό μηχανισμό που την πυροδοτεί δεν θα τον καταγγείλουμε; Ή μήπως γίναμε τόσο ενσωματωμένοι στην "ευρωπαϊκή" εθνότητα και ξεχνάμε ότι ο ίδιος μηχανισμός έστειλε 1.000.000 πτυχιούχους Έλληνες μετανάστες στο εξωτερικό από το 2012 και μετά; Για να μην κάνω πιο ανάλαφρη την συζήτηση και σχολιάσω τις φωτογραφίες των ιδιοκτητών. Πολύ νεοεθνικιστικό στυλάκι ρε παιδιά. Αδελφότητα της Δεξιάς γραβάτας μου βγάζει.
Τετάρτη, 15 Μαρτίου, 2023
Απλά ανέφερα σύντομα έναν προφανή λόγο που κάθε τέτοια σύγκριση είναι αστεία, ακόμα και για εκδοτικό οίκο φοιτητικής νεολαίας να μιλούσαμε. Εσύ τα έγραψες τώρα πιο ολοκληρωμένα και συμφωνώ, αν και δεν έχω μπει στον κόπο να αναλύσω συγκεκριμένα τι ιδεολογία έχουν τα άτομα που τρέχουν τον οίκο κτλ. Από τις εκδόσεις τους έχω διαβάσει μόνο τις μεταφράσεις του Evola, οι οποίες είναι πολύ καλή δουλειά, ειδικά αν συγκριθούν με τις ελληνικές μεταφράσεις που κυκλοφορούσαν εδώ και ήταν για τα σκουπίδια.
Τετάρτη, 15 Μαρτίου, 2023
Μα όντως ο Arktos έχει βιβλία με τίτλους "The new right returns". Εδώ είχε εκδόσει το μανιφέστο της "Generation identitaire". Το είχα διαβάσει προ επταετίας. Μηδενική κριτική στον καπιταλισμό. Όλα τα προβλήματα της Ευρώπης οφείλονταν στον Μάη του 68 και στην παράνομη μετανάστευση.
Ο Arktos είναι ξεκάθαρα alt-right publication. Αλλά επαναλαμβάνω, ας μου σφυρίξει κλέφτικα ο ανώνυμος για τα "ψαγμένα" underground publications. Να με βοηθήσει να μορφωθώ και να γίνω καλύτερος.
Τετάρτη, 15 Μαρτίου, 2023
Δεν βάζω λινκς. Ήθελα από καιρό να ρωτήσω γνώμες για νεο-παλαιοσυντηρητικούς/anti-fusionists δημοσιολόγους και ιστολόγια: Rod Dreher, Pat Buchanan, Ron Unz, Sohrab Ahmari, Imaginative conservative, Front porch republic, American affairs. Γενικά για το διανοουμενίστικο/ιδεολογικοποιημένο (με ή χωρίς ") κομμάτι του σύγχρονου αγγλοσαξονικού εθνικολαικισμού. Επίσης, θα ήθελα να ρωτήσω και για τον μακαρίτη τον Scruton και τους trad catholics του Crisis και των First things.
Τετάρτη, 15 Μαρτίου, 2023
Από το Imaginative Conservative λατρεύω την αρθρογραφία του Joseph Pearce του οποίο έχω διαβάσει (σχεδόν) όλα τα βιβλία. Είναι πολυγραφότατος και έχει ιδιαίτερα καλό επίπεδο. Ταυτόχρονα έχει πολύ καλό grasp του Chesterton και του Belloc το οποίο είναι σίγουρα θετικό. Είναι συντηρητικός και συγκεκριμένα θα τον περιέγραφα ως High Tory. Δηλαδή "Burkian" στην σκέψη του. Σίγουρα βέβαια είναι και ένας άνθρωπος που βάζει την πίστη του πάνω από οτιδήποτε άλλο "κτιστό".
Τον Scruton προσωπικά τον λατρεύω. Πολύ σοβαρός διανοητής. Όποτε μπορείς διάβασε το (μικρό) βιβλίο "Beauty". Κατά εμέ είναι ένα από τα καλύτερα βιβλία που έχω διαβάσει πάνω στην φιλοσοφία της αισθητικής. Και βέβαια ακούω συχνά το βίντεο του "The tyranny of pop music", πάντα με κάνει να χαμογελάω.
Το First Things έχει πολλή καλή αρθρογραφία αλλά, κυρίως, πάνω σε θέματα πίστης. Όλοι οι αρθρογράφοι εκεί κάνουν εμφανές ότι η μετα-νεωτερικότητα δημιουργεί ένα τεράστιο κενό στην ψυχή του ανθρώπου. Επειδή προφανώς ο άνθρωπος έχει δημιουργηθεί για να υπηρετεί κάτι ανώτερο, αυτό το κενό εάν δεν γεμίσει με Θεό θα γεμίσει με όλα όσα προσφέρει ο μοντέρνος κόσμος.
Θα σου πρότεινα να διαβάζεις και τις στήλες του Peter Hitchens. Ακόμη ένας High Tory, ο οποίος σίγουρα διαφωνεί με πολλές από τις ιδέες μας, αλλά τουλάχιστον όντας και ο ίδιος πολύ επηρεασμένος από την προτεσταντική του πίστη δεν έχει καμία σχέση με τους σκληρούς φιλελεύθερους Tories τους οποίους και καθυβρίζει μέσω της στήλης του στην Daily Mail.
Πρόσεξε όμως. Pearce, αρθρογράφοι του First Things, Scruton και Hitchens διαφέρουν από εμάς σε πολλά. Αλλά τους παραδέχομαι επειδή φένεται ότι πάντα ήταν αληθινοί, ποτέ τους δεν είπαν ανοιχτά ότι είναι ευχαριστημένοι με τον καπιταλισμό (μάλιστα πολλοί από αυτούς έχουν καταδικάσει την ελεύθερη οικονομία) και όλοι τους έχουν προάγει υψηλή κουλτούρα.
Θα σου πρότεινα να διαβάσεις και το blog "Death to the world". Πάλι είναι ένα blog που βάζει την πίστη μπροστά, ασκεί έντονη κριτική στον μοντέρνο κόσμο και μπορεί να βρεις πράγματα που σε ενδιαφέρουν.
Πέμπτη, 16 Μαρτίου, 2023
+1 για την αναφορά στο "death to the world", ωραίος. Συμφωνώ και για Scruton
Πέμπτη, 16 Μαρτίου, 2023
Ευχαριστώ για την απάντηση. Συμφωνώ ότι ο αγγλοσαξονικός συντηρητισμός, ακόμα και στις καλύτερες εκδοχές του, δεν μπορεί να ξεπεράσει κάποια όρια, αντίθετα με τον αντίστοιχο ηπειρωτικό που φαίνεται έχει "όλο το πακέτο". Ενδιαφέρον και το ορθόδοξο ιστολόγιο που παραθέσατε, θα το ξεφυλλίσω όποτε βρω χρόνο.
Πέμπτη, 16 Μαρτίου, 2023
Με τον κατάλληλο σχεδιασμό, πολύ σύντομα η κυβέρνηση Μητσοτάκη θα αποτελεί παρελθόν!
Το μόνο που χρειάζεται δεν είναι παρά λίγη συντονισμένη δράση και Κούλης θα βρεθεί χωρίς να το καταλάβει στο χρονοντούλαπο της ιστορίας!
Τρίτη, 14 Μαρτίου, 2023
----"Με τον κατάλληλο σχεδιασμό, πολύ σύντομα η κυβέρνηση Μητσοτάκη θα αποτελεί παρελθόν!
Το μόνο που χρειάζεται δεν είναι παρά λίγη συντονισμένη δράση και Κούλης θα βρεθεί χωρίς να το καταλάβει στο χρονοντούλαπο της ιστορίας!"----
Καλά μην κουράζεσαι με τους "κατάλληλους σχεδιασμούς". Ο Κούλις θα φύγει έτσι και αλλιώς. Η Ελλάδα δεν έχει παράδοση σε μακρόβιες κυβερνήσεις και presidents for life τύπου μερκελικής Γερμανίας, ερντογανικής Τουρκίας και Λατινικής Αμερικής. Μέχρι και ο Άντριου, μακράν ο λαοφιλέστερος ηγέτης της μεταπολίτευσης με τάσεις εγκαθίδρυσης καθεστώτος και από πίσω ένα φανατισμένο πλήθος να πέφτει στην φωτιά για την πάρτη του, δεν άντεξε πάνω από οκταετία, πόσο μάλλον σήμερα, στο μεταμνημονιακό ρημαδιό, όπου οι γελοίες, απονομιμοποιημενες κυβερνήσεις δοσιλόγων αλλάζουν σαν τα πουκάμισα. Για να μην ανοίξουμε τα κιτάπια και δούμε τι κλωτσοπατινάδα άρπαξαν στο τέλος Τρικούπης, Βενιζέλος, Τσαλδάρης, Τριανταφυλλίδης και άλλοι "εθνάρχες" της εποχής.
Από κει και πέρα, μην ξεχνάμε ότι είναι στην φύση του κοινοβουλευτικού συστήματος η ανάδυση δύο πανομοιότυπων, εναλλασσόμενων στην εξουσία, παρατάξεων, που απλώς κατηγορούν η μία την άλλη για "διαφθορά" και "κακοδιαχείριση". Τραβάει από το πρώτο παρλιαμέντο της Αγγλία του 17ου αυτή η ιστορία και μοιραία επικράτησε στο μεγαλύτερο μέρος του δυτικού -και όχι μόνο- κόσμου. Κόμμα Α vs κόμμα Β, ρεπουμπλικάνοι vs δημοκρατικοί, τόρηδες και ουίγοι, κόμμα "δικαιοσύνης" vs κόμμα "ειρήνης " (έτσι ονοματοδοτούνται οι παρατάξεις σε τμήματα του Γ Κόσμου που δεν επικράτησε η αγγλοσαξονική διάκριση συντηρητικοί/φιλελεύθεροι ή η ευρωκεντρική Αριστερά/Δεξιά), ΝΔ vs ΠΑΣΟΚ, Κλίντον vs Μπους κοκ.
Οποιαδήποτε απόπειρα διάκρισης των δύο πλευρών του αναπόφευκτου κοινοβουλευτικού δικομματισμού οφείλεται αποκλειστικά σε προσωπικές συμπάθειες/αντιπάθειες που μπορεί να έχει κάποιος. Μάλιστα το χειρότερο σενάριο είναι ορισμένοι αφελείς να λαμβάνουν στα σοβαρά υπόψιν καταστατικές αρχές και κομματικές διακηρύξεις, κάτι που όμως δεν θέλω να το πιστέψω. Τέλος πάντων, δεν θα ανακαλύψουμε τον δικομματισμό εν έτει 2023... Ειδικά σήμερα, στο τέλος της Ιστορίας, όπου οποιαδήποτε "ιδεολογική" αντιπαράθεση σε επίπεδο κεντρικής πολιτικής σκηνής έχει πάει περίπατο και κυριαρχεί απόλυτα το μάρκετιν και η φιγούρα. Όσο σανό φάγαμε, φάγαμε, δεν έχει άλλο. Άδειασαν οι αχυρώνες.
Ο μόνος αστερίσκος θα ήταν να θεωρούσαμε τις εκλογές δείκτη ωρίμασης της συνείδησης του μέσου πολίτη, οπότε σίγουρα θα αποτελούσε ελπιδοφόρο σημάδι μια εκ νέου καταδίκη των απροκάλυπτα ευρωλάγνων μνημονικών δυνάμεων (άντε ας πούμε ότι σε αυτές δεν περιλαμβάνονται οι επίγονοι του Μιχάλη Παπαγιαννάκη και τα ορφανά του Κύρκου, λέμε τώρα...). Θα ήταν μια ηθική ικανοποίηση. Άλλο είναι να ξυπνήσεις Δευτέρα πρωί με Κούλι στο 25% και άλλο να βαρέσει κάνα 40άρι. Αλλά ακόμα και αυτό νομίζω είναι χάσιμο χρόνου. Εξάλλου, ότι είναι να γίνει (είτε για καλό είτε για κακό) προφανώς δεν θα έχει ως επίκεντρο την Ελλάδα ή ακόμα και την Ευρώπη. Το παιχνίδι παίζεται αλλού, οριστικά και αμετάκλητα. Τα υπόλοιπα είναι για οπαδούς. Ζήτω η Αποχή.
Τρίτη, 14 Μαρτίου, 2023
Η παλαιοπασοκική Κουτσόγιωργο/ παπανδρεϊκή ορολογία του χρονοντούλαπου της ιστορίας μου ξυπνά μια νοσταλγία για την αγαπημένη δεκαετία του '80. Κατά τα άλλα, ασχέτως της ιδεολογίας του καθενός μας, αν δούμε το θέμα της πιθανής ήττας του Μητσοτάκη χωρίς ιδεολογικό πάθος, με αναλυτικούς όρους και πιθανότητες, πιστεύω ότι έχουμε ακόμα δρόμο προκειμένου να καταλήξουμε σε ασφαλές συμπέρασμα. Δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι ο μέσος ψηφοφόρος της Νέας Δημοκρατίας είναι ένα πλάσμα πολιτικά καθυστερημένο, συμπλεγματικό, ικανό να κουκουλώσει κάτω από το προσωπείο του ευρωπαϊσμού την πιο μαφιόζικη και κομπραδόρικη πολιτική συμπεριφορά υποκοσμικού κλεφτοκοτά. Ο ψηφοφόρος της Νέας Δημοκρατίας δεν αισθάνεται τίποτα πέρα από την τυφλή εμμονή την ψήφιση του συγκεκριμένου κόμματος. Είναι σχεδόν απίθανο να σπάσει κάτω από το 28-29% το εκλογικό ποσοστό του εν λόγω κόμματος. Η Νέα Δημοκρατία και οι ψηφοφόροι της είναι ένα ζωντανό καρκίνωμα της ελληνικής κοινωνίας. Ό,τι χειρότερο έμεινε από την περίοδο της "σκληρής" μεταπολίτευσης.
Με αυτό το δεδομένο είναι πάντα δύσκολη η ήττα της ΝΔ σε συνθήκες κερματισμού των εκλογικών δυνάμεων και με μια αξιωματική αντιπολίτευση που έχει τα γνωρίσματα του ΣΥΡΙΖΑ.
Ακόμη και αν χάσει δεν πρόκειται να χάσει με διαφορά που θα στείλει κάποια εσωκομματική της οικογενειακή φράξια στον αγύριστο.
Κρατήστε επίσης το εξής ενδεχόμενο. Αν ο Μητσοτάκης βγει πρώτος με ελάχιστη διαφορά από τον ΣΥΡΙΖΑ και ο ΣΥΡΙΖΑ βρει τρόπο να κάνει κυβέρνηση συνεργασίας με μικρότερα κόμματα ο Μητσοτάκης θα έχει ένα καλό σενάριο στα χέρια του. Θα έχει την δικαιολογία ότι είναι αρχηγός του πρώτου κόμματος και θα βολευτεί μια χαρά στην αξιωματική αντιπολίτευση, αφήνοντας τον Τσίπρα να διαχειριστεί μια αδύναμη κυβέρνηση και μάλιστα με πιθανότητα νέας παγκόσμιας οικονομικής καθίζησης. Θα έχει εξασφαλίσει έτσι αλλά οκτώ με δέκα χρόνια πρωταγωνιστικού ρόλου στο πολιτικό παιχνίδι.
Αν νικήσει ο Μητσοτάκης με μικρή διαφορά και αναγκαστεί να συγκυβερνήσει με το ΠΑΣΟΚ θα παραμείνει πρωθυπουργός αλλά θα έχει έναν εφιάλτη εμπρός του. Τόσο γιατί θα πρέπει να εφαρμόσει την νεοφιλελεύθερη ατζέντα σε μεγαλύτερη έκταση από την πρώτη τετραετία (ευτυχώς σε αυτό το επίπεδο μας έσωσε, τρόπον τινά, ο κόβιντ γιατί δεν του επέτρεψε να εφαρμόσει την ατζέντα του για μεγάλο χρονικό διάστημα, τώρα δεν θα υπάρχει κάτι τέτοιο να τον εμποδίσει). Αλλά ταυτόχρονα θα έχει ήδη υποστεί μεγάλη φθορά μετά τα Τέμπη και την κατακραυγή για τις υποκλοπές και θα είναι υποχρεωμένος να έχει στο υπουργικό συμβούλιο όχι μόνο τα βαρίδια του Σαμαρά (Βορίδη, Πλεύρη κλπ) μα και κάποιους υπουργούς του Ανδρουλάκη.
Πάντως όποιο σενάριο και αν επικρατήσει η κατάσταση για τον ελληνικό λαό θα είναι εφιαλτική. Δεν υπάρχει καμία προστατευτική γραμμή πέρα από τις κινητοποιήσεις.
Τρίτη, 14 Μαρτίου, 2023
"Εξάλλου, ότι είναι να γίνει (είτε για καλό είτε για κακό) προφανώς δεν θα έχει ως επίκεντρο την Ελλάδα ή ακόμα και την Ευρώπη. Το παιχνίδι παίζεται αλλού, οριστικά και αμετάκλητα"
Εκεί είναι όλο το ζουμί. Μας αρέσει ή όχι πολιτική λύση δεν πρόκειται να υπάρξει με τα σημερινά γεωπολιτικά δεδομένα. Αν το "ατλαντικό" φιλελεύθερο μπλοκ που κυριαρχεί σε Ελλάδα και Ευρώπη δεν αποδυναμωθεί αποφασιστικά σοβαρή αλλαγή πορείας είναι αδύνατη. Βέβαια αυτό δεν σημαίνει οτί καθόμαστε κλαίμε την μοίρα μας και περιμένουμε την δευτέρα παρουσία. Αν δεν γίνει σοβαρή δουλειά σε όλα τα επίπεδα ακόμα και αν κάποτε οι συνθήκες είναι ευνοικές η ευκαιρία θα χαθεί.
Τρίτη, 14 Μαρτίου, 2023
Απο ΑντιΝατοικος:
Θεωρω οτι η αριστεροδεξια στην Ελλαδα εχει τελειωσει οριστικα, το καθεστως βρισκεται σε πανικο και πονταρει στο οτι δεν υπαρχει εναλλακτικο πολιτικο κινημα..... Υπαρχουν πολλες πιθανοτητες στο προσεχες μελλον, μια μικρη μειοψηφια να κινηθει εναντια στο καθεστως, δινοντας του την χαριστικη "κλωτσια" για να παει στον αγυριστο.... Η επερχομενη πτωχευτικη κριση που θα μεταφερθει και στην Ευρωπη θα ειναι η αρχη αυτης της διαδικασιας.... σε αυτη την περιπτωση το καθεστως δεν θα μπορει να διαχειριστει την ακραια αποτυχια του, ουτε τις πεινασμενες μαζες των Ελληνων με αποτελεσμα την καταρρευση του....
Θα ζησουμε ιστορικες στιγμες, η "πτωση του υπαρκτου καπιταλισμου" θα ειναι η αρχη της αναγενησης της πατριδος μας....
Επισης φαινεται οτι το παγκοσμιο κατεστημενο θα προχωρησει σε ενα μαλλον ελεγχομενο οικονομικο κραχ με σκοπο να μετατρεψει το χρημα σε "ηλεκτρονικο", απολυτα ελεγχομενο, εγκαθιδρυωντας μια παγκοσμια δυστοπια..... Σε αυτη την διαδικασια που θεωρω οτι εχει ηδη ξεκινησει, η Κινα θα φαει και αυτη την "σφαλιαρα" της.... διοτι δεν μπορουν να την χτυπησουν αλλιως....
Βεβαια οι Αγγλοσιωνιστες, που εχουν ολα τα οικονομικα εργαλεια στα χερια τους και τα χρησιμοποιουν οπως τους βολευει δηλαδη, σημερα βαζω χρεος, τυπωνω χρημα χωρις αξια, κατεχω ολες τις τραπεζες, αρπαζω τις πρωτες υλες, πολεμω οσους μου αντιστεκονται, νομιζαν οτι με τον "αερα κοπανιστο" θα μπορουσαν επ' απειρον να ελεγχουν την οικουμενη....
Προσεχως το εργο που θα παιχτει στους "κινηματογραφους" θα λεγεται "δυστυχως επτωχευσαμεν"....
Τρίτη, 14 Μαρτίου, 2023
Έβγαλε ανακοίνωση η ΔΑΠ-ΝΔΦΚ για την απεργία στις 16/03. Φυσικά, είναι κατά.
Αυτό από μόνο του, δεν είναι είδηση. Ωστόσο, έχει ένα σημείο με ιδιαίτερο συμβολισμό. Αναφέρει:
"Καλούμε σύσσωμη τη φοιτητική κοινότητα να συνταχθεί μαζικά με τη ΔΑΠ-ΝΔΦΚ, να σκύψουμε ευλαβικά το κεφάλι αυτές τις δύσκολες στιγμές που περνάει η Χώρα μας απόρροια του δυστυχήματος ... "
"... να σκύψουμε ευλαβικά το κεφάλι ... "
Μία φορά ΝΔούλος, για πάντα Δούλος.
Κάποτε εξοργιζόμουν με κάτι τέτοια. Δεν χώραγε ο νους μου το πως μπορείς να πετάς την ελευθερία σου στα σκουπίδια και να γίνεις, οικειοθελώς, δούλος.
Μετά, αποφάσισα πως η ζωή είναι μικρή για να στεναχωριέμαι με τα ανθρώπινα περιττώματα.
Γλέντι μέχρι να πατήσουν μαύρο χιόνι οι παρακατιανές δούλες.
Η καλύτερη μου είναι όταν τους πετυχαίνω στο twitter. Λεωνίδας/Μεγαλέξανδρος/Ελληνική Σημαία στη φωτό και ελληνικό σημαιάκι δίπλα (πολλές φορές μαζί με σημαία ΕΕ, ΗΠΑ, Ισραήλ, Γαλλίας (μετά τα Rafale), κλπ) και φονταμενταλιστική υποστήριξη του Κούλη.
Μου χαρίζουν χρόνια ζωής οι δούλες, με αυτά που γράφουν
Τετάρτη, 15 Μαρτίου, 2023
Βill δεν το έγραψαν τυχαία αυτό που απομόνωσες. Είναι επικοινωνιακό τέχνασμα για να συνδέσουν την πολιτικό τους λόγο με τον λόγο της εκκλησίας. Ξέρουν τις δεξαμενές ψήφων που πρέπει να προστατεύσουν και τους πυρηνάρχες που πρέπει να χαϊδέψουν.
Σε άλλη περίπτωση που ενδέχεται να τους ευνοεί επικοινωνιακά δεν θα διστάσουν να υιοθετήσουν κλασικιστικό και αρχαϊκά σκληρό λόγο.
Τετάρτη, 15 Μαρτίου, 2023
Πολύ σωστή παρατήρηση.
Τετάρτη, 15 Μαρτίου, 2023
Απεκαλύφθη Ρωσίδα κατάσκοπος που διατηρούσε κατάστημα με είδη ραπτικής, χειροτεχνίες καθώς και γουστόζικα είδη δώρων καταβάλλοντας κανονικά όλους τους προβλεπόμενους φόρους καθώς και τις σχετικές ασφαλιστικές εισφορές. Η κεκαλυμμένη της δράση ήταν άγνωστη ακόμα και στα πλέον κοντινά οικογενειακά της πρόσωπα.
Προφανώς όμως η συγκεκριμένη αποκαλυπτική είδηση δεν ήρθε τυχαία στο φως κατά την συγκεκριμένη χρονική συγκυρία. Πιθανότατα πρόκειται για προσπάθεια του γρουσούζη να κουκουλωθεί η πρόσφατη εθνική τραγωδία καθώς και να ξεθωριάσει το σκάνδαλο των υποκλοπών που λίγο έλειψε να γονατίσει την κυβέρνηση ανοίγοντας διάπλατα τον δρόμο στο κίνημα των ελπιδοφόρων νεολαίων που πλέον έχουν εξοργιστεί με όλα αυτά που λαμβάνουν χώρα στον τόπο μας από τότε που ήρθε στα πράγματα η κωμική κυβέρνηση των αθυρμάτων της Νέας Κλεπτοκρατίας.
Πέμπτη, 16 Μαρτίου, 2023
Οι Έλληνες Εθνικιστές με ηγέτη τον Κασιδιάρη μπαίνουν με σχεδόν 5% στην βουλή παρά τις φιμώσεις του συστήματος και εδώ ασχολείστε με Έβολες, μέταλ γκρουπάκια και εστιατόρια. Ανεβείτε στο άρμα πριν είναι αργά διότι η τελευταία ευκαιρία να σωθεί η πατρίδα μας βρίσκεται μπροστά μας. Μόνο με Ηλία αρχηγό μπορεί να διαλυθεί ο εξουσιαστικός φιλελευθερισμός.
Τετάρτη, 15 Μαρτίου, 2023
Άσε μας ρε φίλε με τον ξεφτίλα τον Κασιδιάρη. Κράτα τον τον Κασιδιάρη σου και τον Σφακιανάκη σου και οποίον άλλο παρακμιακό καγκουρα πουλάει φτηνιαρικο εθνικισμό αισθητικής σκυλαδικου.
Τα παιδιά της ΦΛΕΦΑΛΟ αντιπροτείνουν μια ολόκληρη πολιτισμική θεώρηση, μια συμπαγή εναλλακτική επιλογή που χαρακτηρίζεται από κύρος και ποιότητα που δεν υπήρχε και δεν υπάρχει πουθενά αλλού, κι εσύ έρχεσαι να αβανταρεις έναν θρασύδειλο και οπουρτουνιστη αληταρα που αντιπροσωπεύει όλα όσα διαχρονικά καταδικαζουν αυτή την ιδεολογία στο τίποτα; Έναν χαμερπη αλαζόνα που αποτελεί τον εκλεκτό και καλύτερο μαθητή του πρώην αρχηγού του; Ακόμα και η όψιμη ΧΑ ομοιάζει με πρότυπο σε σύγκριση με το καρναβάλι των ΓΤΠ.
Δεν ξέρω ποιοί είναι χειρότεροι τελικά, οι ΝΔουλοι ή τα πατριωτικά ζόμπι που υποστηρίζουν τον εθνικισμό fast food που σερβίρουν τύποι σαν τον συγκεκριμένο.
Πέμπτη, 16 Μαρτίου, 2023