Η κρίση των Ιμίων του 1996 αποτέλεσε μια ιστορική στιγμή με πολύ ιδιαίτερη σημασία για την πολιτική ζωή της χώρας κατά τις τελευταίες δεκαετίες. Ήταν το θερμό επεισόδιο στο οποίο έχασαν μάταια την ζωή τους τρεις Έλληνες. Οι Έκτορας Γιαλοψός, Παναγιώτης Βλαχάκος και Χριστόδουλος Καραθανάσης. Ήταν το πρώτο από μια σειρά θερμών επεισοδίων της χώρας μας με την Τουρκία (τα υπόλοιπα ήταν η κρίση στην Κύπρο, το καλοκαίρι του 1996, και η υπόθεση Οτσαλάν) μετά το πέρας των οποίων καθιερώθηκε η διεθνής γεωπολιτική γελοιοποίηση της Ελλάδας και η επιβολή της Τουρκίας ως μιας δυνάμει περιφερειακής δύναμης. Ήταν, επίσης, το άνοιγμα μιας, τρόπον τινά, κάνουλας, από την οποία το σύστημα Σημίτη έχυσε το δηλητήριο της ιδεολογίας του εξουσιαστικού φιλελευθερισμού στην μεταμοντέρνα του εκδοχή, με το οποίο μολύνθηκε η ελληνική κοινωνία για τα επόμενα χρόνια μέχρι και σήμερα.
Ναι, το επεισόδιο των Ιμίων έχει και ιδεολογικό περιεχόμενο. Το «σύστημα Σημίτη», χρησιμοποιώντας τους επικοινωνιακούς του μηχανισμούς και το χυδαίο life style, υπερασπίστηκε την πρόταση ότι η εθνική σημαία, λίγα νησιά του Αιγαίου και μερικές χαμένες ζωές Ελλήνων στρατιωτών έχουν μικρότερη σημασία από την οικονομική ανάπτυξη (την ενίσχυση των πορτοφολιών του μεγαλοαστικού κόσμου εννοούσε, αλλά αυτό είναι άλλο θέμα), την άνοδο του χρηματιστηρίου και την απρόσκοπτη ενδυνάμωση του υλιστικού τρόπου ζωής που περιελάμβανε αχαλίνωτο night clubbing, εξαγορασμένες ανθρώπινες σχέσεις, έλλειψη ηθικών φραγμών και κακόγουστη χλιδή. Κι ο μέσος Έλληνας επέλεξε να ακολουθήσει αυτή την ατραπό που του προσέφερε ο εκσυγχρονισμός του «συστήματος Σημίτη», σε συνέργεια με την γερμανική πρεσβεία και τον αμερικανικό παράγοντα. Επέλεξε να αποδεχτεί ως «διανοητές» τον Πέτρο Κωστόπουλο και τους παρουσιαστές των βραδινών δελτίων ειδήσεων. Επέλεξε να προσαρμόσει την καθημερινή κουλτούρα στις επιταγές των μεσημεριανάδικων και του τηλεοπτικού life style. Επέλεξε να φιλά το χέρι των πορτιέρηδων για να του επιτρέψουν να μπει στα night clubs της πλουτοκρατίας. Επέλεξε να αποδεχτεί ότι ιδέες όπως εκείνες της τιμής και της αξιοπρέπειας ήταν ξεπερασμένες.
Όλα όσα επέλεξε ο τότε μέσος Έλληνας οδήγησαν την πατρίδα σε αυτά που υπομένει σήμερα. Η κρίση των Ιμίων ήταν μια, τρόπον τινά, αρχή των όσων βιώνουμε στις μέρες μας. Το σύστημα Σημίτη έχει προσφέρει τους εξουσιαστικούς του διαύλους στις κυβερνήσεις Σαμαρά και Μητσοτάκη. Ωστόσο, μολονότι οι συστημικοί εκπαιδευτικοί φορείς και οι οργανωτές του δημόσιου διαλόγου προσπερνούν σήμερα ως αυτονόητες τις ιστορικές εξελίξεις, υπάρχουμε ορισμένοι που πετάμε στα σκουπίδια την εξουσιαστική αφήγηση. Που εστιάζουμε στην ουσία των πραγμάτων. Που δεν μένουμε στην επιφάνεια του λογιστικού τρόπου ζωής. Που διαθέτουμε μνήμη, τιμή και πατριωτικό φρόνημα. Που οραματιζόμαστε έναν άλλο πολιτισμό. Που θυμόμαστε όσους έδωσαν τις ζωές του για την Ελλάδα.
Χριστόδουλος Καραθανάσης
Έκτορας Γιαλοψός
Παναγιώτης Βλαχάκος
ΑΘΑΝΑΤΟΙ!!
Η Φ.ΛΕ.ΦΑ.ΛΟ. τίμησε την μνήμη των τριών νεκρών. Την Κυριακή κλιμάκιο της λέσχης μας βρέθηκε στο μνημείο που έχει ανεγερθεί για τους πεσόντες των Ιμίων στο άλσος του Παπάγου. Τα παιδιά της λέσχης βρέθηκαν μπροστά στην δυσάρεστη έκπληξη της θέας μιας περιοχής που έδειχνε παραδομένη στο έλεος μιας χιονόπτωσης η οποία διήρκεσε μόλις λίγες ώρες. Δέντρα που είχαν μείνει αφρόντιστα ήταν πεσμένα απ’ το βάρος του χιονιού, κλείνοντας κεντρικές οδικές αρτηρίες. Το Άλσος Παπάγου ήταν αποκλεισμένο από το χιόνι, στην πάνω είσοδο, εκεί όπου βρίσκεται το μνημείο. Μετά από πορεία μέσα στο χιόνι και κάποιες έξυπνες παρακάμψεις (η περιοχή μας είναι γνωστή γιατί εκεί ήταν παλιότερα το studio του ραδιοφωνικού σταθμού από το οποίο παρουσιαζόταν το «Ατσάλινο Ρόδο») η ομάδα των παιδιών της Φ.ΛΕ.ΦΑ.ΛΟ. έφτασε στο μνημείο.
Ο Παναγιώτης ανέλαβε την πρωτοβουλία να καθαρίσει με τα χέρια του τον χώρο του μνημείου, που έδειχνε ξεχασμένος απ’ όλους εδώ και πολύ καιρό. Στην συνέχεια ο Σταμάτης θύμισε τα γεγονότα του ’96 και μίλησε για μια μαθητική συγκέντρωση διαμαρτυρίας που πραγματοποιήθηκε αυθόρμητα στο κέντρο των Αθηνών, αμέσως μετά τον θάνατο των τριών αντρών. Ο Flammentrupp με τον Κώστα παρέθεσαν τις δικές τους αναμνήσεις από εκείνη την εποχή και ο Αριστείδης με τον Παναγιώτη αναφέρθηκαν στον τρόπο με τον οποίο γίνεται νοητό το συγκεκριμένο ιστορικό γεγονός στους ελάχιστους νέους που ενδιαφέρονται σήμερα να υπερασπιστούν την εθνική μνήμη.
Ακολούθησε η απόθεση ενός λευκού τριαντάφυλλου στη βάση του μνημείου από την Μαίρη. Την ίδια ώρα λίγοι περαστικοί, τυλιγμένοι στα ρούχα τους για να προστατευτούν από το χειμωνιάτικο ψύχος, κοιτούσαν με περιέργεια τι συνέβαινε καθώς πορεύονταν για τους προορισμούς τους αγνοώντας την ύπαρξη του μνημείου και έχοντας ξεχάσει την επέτειο. Αλλά, όπως έχουμε αναφέρει πολλές φορές, απέναντι στις αντιλήψεις και τις συνήθειες της εποχής μας υπάρχει ένα φρούριο ιδεών. Ένα τελευταίο καταφύγιο για τους ιδαλγούς της χίμαιρας και τους τελευταίους ρομαντικούς. ¨Ένα απάτητο οχυρό που για θησαυρούς έχει τις μνήμες των νεκρών της πατρίδας. Ψάξε στο βάθος του εαυτού σου. Ίσως βρεις κι εσύ το μονοπάτι που οδηγεί σ’ αυτό.
Ανδρών επιφανών πάσα γη τάφος!
Αθάνατοι!
Υ.Γ. Σύντομα ακόμα και αυτή η δισχιλιετής φράση του Θουκυδίδη μάλλον θα θεωρείται "σεξιστική"
Η αποψη της Φλεφαλο για ευρασιανισμο, ζεαν θιριαρτ και ντουγκινισμο είναι θετική, ουδέτερη ή αρνητική; Είναι η αντίθεση στο ΝΑΤΟ η μονη γραμμή πάνω στην οποία μπορεί να γίνει δεκτό το κάθε αντιφυλετικο ιδεολόγημα;
Καταρχάς ο όρος "ιδεολόγημα" είναι κάπως αδόκιμος. Δεν υπάρχει τέτοια έννοια στην πολιτική ανάλυση.
Από εκεί και πέρα είναι τρία διαφορετικά κεφάλαια αυτά που ανοίγεις. Αλλά το σημαντικότερο είναι ότι εστιάζεις σε ένα θέμα που ούτε με την ιδεολογία-θεωρία έχει να κάνει, ούτε την Ελλάδα αφορά άμεσα.
Ανοίγεις ένα θέμα συζήτησης που έχει να κάνει με την γεωπολιτική. Η γεωπολιτική είναι ξεχωριστό επιστημονικό ρεύμα από την πολιτική ανάλυση. Έχουν κοινά στοιχεία αλλά είναι διαφορετική. Εμείς δεν είμαστε γεωπολιτικοί επιστήμονες. Επίσης αναφέρεσαι σε γεωπολιτικές θεωρίες που αφορούν μεγάλους σχηματισμούς, όπως η ενωμένη δυτικο-κεντρικη Ευρώπη και η Ρωσία.
Σε ερχόμενη ανάρτηση θα δεις τις απόψεις μελών της λέσχης πάνω σε αυτό το θέμα (εντός των επόμενων δέκα ημερών).
Πάντως στην λέσχη προτεραιότητα έχει η Ελλάδα. Όχι η, γενικόλογα και σχηματικά επονομαζόμενη, "Ευρώπη" ή άλλη χώρα.
Το να λέμε ότι είμαστε ενάντια στο ΝΑΤΟ είναι αυτονόητο. Αλλά και εύκολο για κάποιους λακέδες που θέλουν να πουλούν τζάμπα μαγκιές. Προκειμένου να αποτιναχθει η Νατοϊκή επιβολή χρειάζονται εναλλακτικές συμμαχικές επιλογές. Το να τις αναζητήσουμε σε άλλες κατευθύνσεις δεν σημαίνει ότι θα αποδεχτούμε μια νέα υποταγή σε μια άλλη ιμπεριαλιστική δύναμη. Πρώτο μέλημα πρέπει να είναι η εθνική ανεξαρτησία και η ενδυνάμωση της Ελλάδας.
Περισσότερα στην προσεχή ανάρτηση.
Περιμένουμε με τεράστιο ενδιαφέρον το γεωπολιτικό σας άρθρο συναγωνιστές!
Καταρχάς ο Θιριαρτ από ποτέ είναι αντιφυλετιστης;
Kαλά τα ρουβλιά του Πούτιν κρυπτομπολσεβίκοι; Προδότες του έθνους, το ΝΑΤΟ σας φταίει τώρα, δεν βλέπετε τον πανσλαβικό κόκκινο κίνδυνο που γιγαντώνεται
Έπεσαν σήμερα εντελώς οι μάσκες πρακτοράκια, άντε στις τρύπες σας γιατί έρχεται σύντομα η ώρα που η Ευρώπη θα τσακίσει ξανά τους υπανθρώπους σλαβομόγγολους μπολσεβίκους του εβραίου πούτιν
Και που σου λέει ρε άνθρωπε ο Θιριαρτ ότι "ευρασιανισμός" σημαίνει να αναμιχθούν ευρωπαίοι και ασιάτες; Γεωπολιτικό προσανατολισμό δείχνει ο όρος. Είναι τελικά αντιφυλετιστής ο Θιριαρτ, γιατί δεν απαντάς ευθέως;
Ή η γριά σάλεψε τελείως ή ο εστιάτορας ήπια πάλι τα ξύδια του.
Οτι προωθεί διεθνισμό και παγκοσμιοποίηση με μάσκα αντιαμερικανισμου φυσικά κ είναι αντιφυλετιστικο.
Εντάξει είναι προφανές ότι δεν έχεις ιδέα για τα πράγματα που γράφεις
Γκαρσονι μάθε να γράφεις σωστά ελληνικά. Αντιφυλετισμος και όχι αντιφυλετικισμος .
Κοίτα να δεις που τα αγράμματα γκαρσονια κάνουν κριτική στον Jean Thiriart που υπηρέτησε στην μονάδα Καταδρομών του Otto Skorzeny!
Voivod
Θα μιλήσουν αυτοί για τον Βέλγο; Ξέρουν πού και με ποιους πολέμησε άραγε;
Ρε ορφανο του Σαμαρά και της Μέρκελ που γράφει ο Θιριαρτ να αναμιχθούν οι φυλές της Ευρασίας μεταξύ τους; Την γεωπολιτική συνένωση τους ζητάει όχι την φυλετική. Έχεις διαβάσει κάποιο βιβλίο του;
Ποιο διεθνισμό και παγκοσμιοποίηση προωθεί ο Θιριαρτ ρε απιθανε; Γεωπολιτική συνένωση των λαών της Ευρασίας ζητούσε ενάντια στον αμερικανισμό γιατί θεωρούσε ότι μόνο μακριά από την Αμερική η Ευρώπη θα είναι ελεύθερη. Έχεις μελετήσει Θιριαρτ ποτέ; Τα ίδια έλεγε και ο πρώην χιτλερικός Ρεμερ που έβλεπε στην Αμερική τον μεγάλο κίνδυνο και όχι στην ΕΣΣΔ.
Φυσικά και είναι. Πες μας όμως "αριε φυλετιστη" γιατί ο Χίτλερ πήρε στα SS τους Μογγόλους Τατάρους της Κριμαίας την ίδια στιγμή που άφηνε να λιμοκτονούν στα στρατόπεδα λευκοί Ρώσοι;
Με τους Μογγόλους έκανε αντι-φυλετικες συμμαχίες ο Χίτλερ στρατολογώντας Τατάρους και Καλμουκους της Στέπας στα S.S την ίδια στιγμή που άφηνε να λιμοκτονούν Άριοι Ρώσοι σε στρατόπεδα συγκέντρωσης και φυλάκιζε Ουκρανούς εθνικιστές. Πάλι καλά που παραδέχεστε ότι είστε ακροδεξιοί.
http://home.alphalink.com.au/~radnat/thiriart/index.html
Θέλει πολύ θράσος να συζητάς για το αν οι Σλάβοι είναι λευκοί ή όχι όταν η μορφή σου παραπέμπει σε προ-αριο ιθαγενή της νότιας ινδικής χερσονήσου
Πες τα ρε φιλαράκι. Που τον θυμήθηκες τον βλάκα τον Ianuarius; Υπάρχουν και άλλα προφίλ που λένε τις ίδιες παπαριές με αυτόν. Οι καραφλες μπροστινοί ενώ έχουν επίγνωση του φαινομένου δεν έχουν στηλιτεύσει ούτε μια φορά το παράδοξο διάφοροι "εθνικοσοσιαλιστές" να δηλώνουν υπέρ του ΝΑΤΟ και της ΕΕ.
Οι ακροδεξιοί του "χιτλερισμού" ξέρουμε τι εννοούν όταν μιλάνε για φυλετισμό. Νέες εκστρατείες για υποδούλωση των Σλάβων, ξανθούς καβαλάρηδες που θα έρθουν από τον Βορρά και το πόσο υπάνθρωποι είναι μουσουλμάνοι Άραβες με τους οποίους επιδιώκουν συμμαχίες οι στρασσεροδραγουμηδες μπολσεβίκοι της ΦΛΕΦΑΛΟ.
Χιτλερικοί Ε/Σ του τουιτερ όπως πχ ο Ianuarius πάντως είναι υπέρ του ΝΑΤΟ και του καπιταλισμού ενώ βγάζουν σπυριά όλο αυτό το παρεακι με αντιδιαφωτισμο, ρομαντισμό, σοσιαλισμό και αντιδυτικη γεωπολιτική. Τυχαίο που ηταν εξάλλου υπέρ του ΝΑΙ στο μνημόνιο; Τσιράκια των Βρυξελλών είναι παρα τα όσα λενε οι καραφλες μπροστινοί τους σε αστείες εκπομπές που γαβγιζουν και γελειοποιούν έναν ολοκληρο χώρο
Αφιερωμένο εξαιρετικά στους Βας Βας ο Παρασκευάς χιτλερικούς
https://counter-currents.com/2015/09/hitlers-failure/
Voivod
Κοίταξε δεν ξέρω αν είσαι τρολλακι ή αν τα γράφεις στα σοβαρά αλλά εγώ θα κάνω έναν κόπο να σου δώσω μια σοβαρή απάντηση:
Η κατάσταση της Ρωσίας προ-επαναστατικα ήταν άθλια. Μια φεουδαρχική (χωρίς ωστόσο να διατηρεί τα χαρακτηριστικά της αριστοκρατικής μεσαιωνικής φεουδαρχίας), δουλοκτητικη χώρα με τον μισό της πληθυσμό να ζει κάτω από το όριο της φτώχειας. Πράγματα κοινώς αποδεκτά και αντιληπτά μόνο με μια απλή μελέτη της ευρύτερης ρωσικής κουλτούρας και λογοτεχνίας της εποχής. Τσερνισεφσκι, Τσέχωφ, Τολστόι δεν ξέρω αν σου λένε κάτι. Όλοι στηλιτεύουν τις άθλιες συνθήκες ζωής του μέσου Ρώσου χωρικού. Απολύτως λογικό και επόμενο λοιπόν να κυριαρχήσουν οι μπολσεβίκοι. Ή μήπως θες να δούμε τι έγραφε σε άρθρο του ο Γκέμπελς το 1925 για το πώς "οι μπολσεβίκοι καταλάβαν καλύτερα από τον Τσάρο τι ζητούσαν οι Ρώσοι" και γιατί ο Λένιν είναι ο δεύτερος μεγαλύτερος άνδρας μετά τον Χίτλερ;
ο Ανώνυμος αδερφός πιο πάνω μόνο με την αναφορά του στον Τσερνισέφσκι με κέρδισε, τον έβαλα στην καρδιά μου.
και μιας και παράλληλα αναφέρθηκε ο κοσμοπολιτισμός, ας δούμε τι έλεγε για αυτόν ο Βησσαρίων Μπελίνσκι, δάσκαλος των Τσερνισέφσκι, Γκόγκολ και Ντοστογιέφσκι, και προπάτορας τόσο του ρωσικού λαϊκού εθνικισμού όσο και του ρωσικού σοσιαλισμού, και αγαπημένος του Λένιν:
"Το κράτος είναι η ύψιστη έκφραση της κοινωνικής ζωής, ο σχηματισμός που μετατρέπει έναν λαό από φυλή σε έθνος. Έχει ιερή διάσταση γιατί οι κοινωνικοί δεσμοί που δημιουργεί δεν πηγάζουν απλώς από ένα συμβόλαιο για το «κοινό καλό», αλλά από τη σάρκα και το αίμα των ανθρώπων, τη φυσική ουσία που παράγει στον πληθυσμό μια φυσική οικογενειακή ομοιότητα που, μαζί με τη γλώσσα, τη θρησκεία, τη μορφή διακυβέρνησης, τις κοινές αντιλήψεις και τρόπο ζωής κάνουν ένα έθνος ξεχωριστό.
Γι' αυτό ο κοσμοπολίτης είναι ένα ψεύτικο, διφορούμενο, παράξενο και ακατανόητο φαινόμενο, ένα χλωμό, μουντό φάντασμα παρά μια ζωηρή, ζωντανή πραγματικότητα. Γι' αυτό, για παράδειγμα, ένας Ρώσος που περνά τα πρώτα παιδικά του χρόνια στο Παρίσι και αποκτά τις πρώτες ζωτικές του εντυπώσεις από τη ζωή σε μια χώρα ξένη προς την εγγενή ουσία του, φαίνεται σ' εμάς σαν ένα αμφίβιο - φρικτό και απωθητικό όπως όλα τα αμφίβια. Γι' αυτό το άτομο που πιστεύει στο ubi bene ibi patria (όπου το καλό εκεί και η πατρίδα) είναι ένα ανήθικο, άκαρδο πλάσμα ανάξιο να αποκαλείται με το ιερό όνομα του ανθρώπου. Γι' αυτό, τέλος, ο προδότης της πατρίδας του είναι ένας κακούργος, η όψη του οποίου ανατριχιάζει την ανθρώπινη καρδιά, ένας κακούργος από τον οποίο η ανθρωπότητα αποστρέφεται με βδελυγμία."
(Μπελίνσκι, Δοκίμια για τη μάχη του Μποροντίνο)
αυτό το έγραψε το 1839 σε πολεμική ενάντια στον Φαντέι Μπουλγκάριν, έναν Πολωνό πρώην αξιωματικό του Ναπολέοντα που δωροδοκήθηκε από τον Τσάρο και, παίρνοντας ρώσικη υπηκοότητα, πουλούσε στους Ρώσους έναν ακίνδυνο για την ολιγαρχία εθνικισμό (γι' αυτόν ο Πούσκιν είπε "πατρίδα του είναι όπου του δίνουν το περισσότερο χρήμα"). Κάτι, δηλαδή, σαν τον ΚΥΠατζή Πατριάρχη, τον εξ Αλβανίας Ρομπέρτο (ή μήπως Χάιντι;), την Ουκρανή του κόμματος ΓΤΠ, τον "μεγάλο φυλετιστή" που πληρώνεται τώρα από την ΕΕ για να φυλάει προσφυγάκια, ή τους ΝΑΤΟφρονες "εθνικιστές" μας, ξέρετε εσείς.
Συντομα ενα δυνατο εργο, του Pierre drieu la Rochelle, ενος απο τους μεγαλυτερπυς διανοουμενους του 20ου αιωνα, που πληρωσε την επιλογη του να σταθει στο πλευρό του αξονα.
Αυτα που θα διαβασετε μεσα στο βιβλιο αυτο, οσοι το επιθυμείτε, ειναι αρκετα πρωτοποριακά για ανθρώπους με κομπλεξ και κλειστους οριζοντες.
Καλο ειναι ομως να τα διαβασει καποιος διοτι καταγραφει τον λογο που επελεξε τον Αδολφο, λεει για την Ρωσια , τον μπολσεβικισμο, τους Αμερικανούς,τους λογους που προτιμουσαν Ρωσια και οχι νυν Νατοικους..πονανε αλλα τα εγραψαν καποιοι που ΠΟΛΈΜΗΣΑΝ ΚΑΙ τραυματιστηκαν στα χαρακώματα και το μυαλό τους σε σκέψη ήταν πολύ μπροστα.
Ουτε Αμερικη Ουτε Ρωσια..Ευρωπη τριτη θεση..ειναι κατι που φωναζαν οι συντροφοι την δεκαετια του 70 που ματωναν στα πεζοδρομια....
Καλημερα σας
"Συντομα ενα δυνατο εργο, του Pierre drieu la Rochelle, ενος απο τους μεγαλυτερους διανοουμενους του 20ου αιωνα.."
Αριστοκράτης μα και κοινωνιστής..
"Ένας αληθινός διανοούμενος είναι πάντοτε ένας παρτιζάνος, αλλά πάντοτε ένας εξόριστος παρτιζάνος: πάντοτε ένας άνθρωπος με πίστη, αλλά πάντοτε ένας αιρετικός".
Θα κυκλοφορήσει σε βιβλίο κάποιο δοκίμιό του ή κάποιο ακόμα λογοτεχνικό του έργο;
"Η παρακμή, πάντοτε η παρακμή... Η ζωή είναι μια αέναη παρακμή, από την αρχή".
Μια τεράστια προσωπικότητα λογοτεχνική, για μένα η μεγαλύτερη αφού εχω μελετησει τα εργα του και εχω υιοθετήσει τις πολιτικες και ιδεολογικες του αποψεις για την Ευρωπη.
Αυτό που ετοίμασα και θα βγει σε λίγες μέρες, είναι το "Ιδέες για μια επανάσταση των Ευρωπαιων". Προκειται για ενα εξαιρετικό πολιτικό του ανθολογιο ιδεων και σκέψεων, κάτι που ειχε επιμεληθεί ο jean Mabire.
Κάνω εγώ μια προσωπική εισαγωγή για να δώσω το πνεύμα και ακολουθεί το καταπληκτικό , ριζοσπαστικό και επικριτικό κείμενο που ανέφερα παραπάνω με πρόλογο του Pino Romualdi, ενός νεοφασιστα διανοούμενο δεκαετίας του 60 και μελετητή του Drieu.
Πραγματικά και ανεπιφύλαχτα ένα έργο που πρέπει να μελετηθει με προσοχή. Είναι κάτι που έλειπε όπως και άλλα. Να είμαστε καλά να ετοιμάσουμε και επόμενα.