του Αχιλλέα
Μόνο έκπληξη δεν προκαλούν τα νέα για διαφαινόμενο ομαδικό βιασμό νεαρής γυναίκας στην Θεσσαλονίκη, από άτομα της εν Ελλάδι φιλελεύθερης ελίτ. Τα παιδιά με τα χρυσά κουτάλια μπορεί τελικά να έχουν ιδιαίτερα γούστα που βγάζουν σε καθημερινές κοπέλες της διπλανής πόρτας. Ασφαλώς το έργο τους γίνεται ευκολότερο όταν τα κορίτσια της διπλανής πόρτας απαρνιούνται την λαϊκή κουλτούρα του έθνους μας και καταφεύγουν ανοήτως στην αποδοχή του συγκεκαλυμμένα δηλητηριώδους φιλελευθερισμού που λανσάρει το life style των media.
Υπάρχει το εξής λογοτεχνικό στερεότυπο σε βιβλία και κυρίως κλασικές ταινίες γοτθικού τρόμου που έχουν να κάνουν με βρικόλακες. Ο βρικόλακας, ως μέρος μιας κλειστής ελίτ ή και μόνος, είναι κλεισμένος στο κρησφύγετό του, απομονωμένος και δυσανάγνωστος ως χαρακτήρας, μολονότι απολαμβάνει την αποδοχή των ανθρώπων που ακολουθούν την λογική του συμβατικού καθωσπρεπισμού. Αυτό τον βοηθά να πίνει το αίμα νεαρών γυναικών, τις οποίες αποπλανεί εκμεταλλευόμενος την κοινωνική του αποδοχή. Ο πρόχειρος αυτός παραλληλισμός ανάμεσα στον βρικόλακα και την πραγματική αστική ελίτ ταιριάζει θαυμαστά. Με την διαφορά, βέβαια, ότι ο βρικόλακας της αρχαίας και της μεσαιωνικής παράδοσης ήταν ένα αποκύημα της φαντασίας του λαού ή συγγραφέων (σε ορισμένες περιπτώσεις διέθετε και ορισμένα γοητευτικά γνωρίσματα της παλιάς αριστοκρατίας), οι οποίοι ήθελαν να δείξουν ότι κάποιοι άνθρωποι μπορούν να εκπέσουν της ανθρώπινης φύσης τους αν να διαφθαρούν. Ειδικά όταν αυτή η διαφθορά είναι σφόδρα αντιχριστιανική. Ας μην ξεχνάμε ότι ο βρικόλακας στις περισσότερες αφηγήσεις τρέμει τον σταυρό και είναι εκπρόσωπος του απόλυτου κακού.
Αυτός ο βρικόλακας, βέβαια, ο οποίος ήταν η εξαίρεση της αρχαιότητας και του Μεσαίωνα, είναι η δική μας καθημερινότητα στα χρόνια του φιλελευθερισμού. Μετά το τέλος του 18ου αιώνα η ελευθερία έγινε το νέο φετίχ του σύγχρονου κόσμου. Ελευθερία στην οικονομία, ελευθερία στις μετακινήσεις, ελευθερία στις σχέσεις και σε όλες τις πτυχές της ζωής μας. Ποια είναι όμως η τελεολογία της ελευθερίας; Ποιος ο σκοπός της; Προφανώς η ελευθερία από τα πάντα! Όπως έγραψε ο υπέροχος Τόμας Καρλάιλ πριν ακριβώς διακόσια χρόνια, οι πολιτικές και κοινωνικές μας ελευθερίες κατοχυρώνονται ολοένα και περισσότερο αλλά η ηθική μας ελευθερία έχει ολικά απολεσθεί. Πράγμα που επιτρέπει στην καπιταλιστική ελίτ να αγοράσει τα πάντα. Ακόμη και μια θεσμική κάλυψη σε διαφαινόμενα εγκλήματα. Σύμφωνα με την δημοσιογραφική έρευνα πολλά πλουσιόπαιδα αυτής της ελίτ πληρώνουν άτομα για να βρουν εμφανίσιμες νεαρές κοπέλες, οι οποίες αργότερα ναρκώνονται και βιάζονται σε ακριβοπληρωμένους χώρους που έχουν νοικιάσει τα παιδιά των «αρίστων»! Η πραγματικότητα της εποχής μας δείχνει να κυλά σε απύθμενα βάθη αηδίας. Νεαροί και εμφανίσιμοι κροίσοι, που θα μπορούσαν να πληρώσουν την πιο εμφανίσιμη συνοδό πολυτελείας ή να προσεγγίσουν τις πλέον εντυπωσιακές μοντέλες, καταφεύγουν σε πρακτικές απόλυτα εξευτελιστικές για να συναναστραφούν κορίτσια της διπλανής πόρτας τα οποία είναι ημιλιπόθυμα. Αν μη τι άλλο η εποχή μας είναι από κάθε άποψη τραγελαφική.
Τρόμο, αηδία και ανείπωτο θυμό προκαλεί σε όλους τους ρομαντικούς η εκμετάλλευση νεαρών γυναικών οι οποίες κάλλιστα θα μπορούσαν να είναι αδερφές μας, γυναίκες μας, κόρες μας. Φαίνεται πως ο μεταμοντέρνος καπιταλισμός τελικά όχι απλά σκοτώνει αλλά και... βιάζει! Ευάλωτη η σύγχρονη γυναίκα. Σε μια κοινωνία όπου η μητρότητα είναι τροχοπέδη και η σοβαρότητα αμάρτημα οι γυναίκες καταλήγουν να άγονται και να φέρονται από άθλιες μόδες, βάζοντας τον εαυτό τους σε κίνδυνο. Αλλά, όπως έλεγε χαρακτηριστικά και ο Carl Gustaf Jung στο βιβλίο του Εισαγωγή στην ψυχολογία, ο άνθρωπος του παρελθόντος μπορεί να μην είχε τις σύγχρονες ανέσεις αλλά του ήταν ξεκάθαρες οι αντικειμενικές αλήθειες του καλού και του κακού. Αναμενόμενο ήταν να διασαλευτεί αυτή η βεβαιότητα που θεμελίωνε ήθη και συμπεριφορές στο νεωτερικό χάος μιας εποχής που τις βουλές του Θεού αντικατέστησε η βουλιμία της ύλης. Ας προσπαθήσουμε όσοι ζωντανοί έχουμε μείνει να ζούμε μέσα σε ερείπια, για μια κοινωνία η οποία να αναγνωρίζει τους ξεχωριστούς ρόλους των ανδρών και των γυναικών και να προστατεύει και τους δύο από τις κακοτοπιές της μετα-νεωτερικότητας.
Σχόλια:
Φοβερό κείμενο! Πραγματικά φοβερό! Από τις καλύτερες αναλύσεις του χώρου πάνω στο ζήτημα.
Αχιλλεα που σου την εφερε ο παρης ο παπαρης με την λενιο, εσυ ξεπερασες και τον Μαμουτο σε μπολσεβικισμο. και φεμινισμος τωρα προβαλλεται. μαλιστα! σοσιαλισμος και φεμινισμος οπως το θελει η κομμουνιστικη παγκοσμιοποιηση που αφαιρει καθημερινα ολο και περισσοτερες ελευθεριες μας με προσχημα τον Κορωδοϊό!!! ενα πουλακι μου ειπε οτι ο Μαμουτος φοραει τριπλη μασκα τωρα για δωσει εκει περα τα διαπιστευτηρια του. δεν μας εφταναν ολα αυτα τα κομμουνιστικα μετρα του Μητσοτακη για το ''κοινό καλό'', θελετε τωρα να σας δειχνουμε πιστοποιητικο και για το που θα χωνουμε το λιλι μας, λες και με τη βια πηγε το θυμα σου στη σουιτα των κλαρινογαμπρων. αντι να πειτε οτι τα ηθελε ο κωλος της για αυτο που εκανε (ενω θα μπορουσε να κυκλοφορει με μπουρκα σε ελεγχομενο περιβαλλον απο Λεμουρια αρσενικα μας), εσεις πηρατε το μερος της σαν θειτσες. τουλαχιστον εμεις οι βασιλικοι Λεμουριοι δεν προτιμαμε ναρκωμενες γυναικες, γιατι δεν θελουμε να νιωθουμε οτι χωνουμε το λιλι μας σε σακι με πατατες ή σε πτωμα για οσους ειναι βρικολακες! και ναι, βρικολακες δεν υπηρξαν ποτε σε σοσιαλιστικη κοινωνια. ρωτα τους σερβους που καρφωνανε σκορδα στις πορτες τα βραδια για να μην μπαινουν μεσα στα σπιτια τους. μετα ηρθαν τα σφυροδρεπανα του Μαμουτου και τους εδιωξαν σε αλλη ελευθερη χωρα δυστυχως... -Λεμουριος τρολιστας...ο πανταχου παρων και στις 1.30 τη νυχτα του Σαββατου για να σχολιασει εδω περα!
Δημοσιεύτηκε γιατί θέλουμε να μπούμε νωρίτερα στο αποκριάτικο κλίμα.
Λεμούριε κωλομπαρίστα δεν πρόκειται να ασχοληθώ με το ότι είσαι ένα ανορθόγραφο, προβοκατόρικο γκαρσόνι. Απλά να σου υπενθυμίσω ότι όσο υπάρχει η ΦΛΕΦΑΛΟ με την ποιοτική της αρθρογραφία τόσο θα τρέμετε και τόσο θα σας βάζουν να ξενυχτάτε για να γράφετε απαντήσεις.
Μια απάντηση στο ακροδεξιό τρολλακι. Παραφράζοντας τον Alain de Benoist:
Κάποιος που επικρίνει τον καπιταλισμό ενώ εγκρίνει τη σεξουαλική απελευθέρωση της οποίας η εργατική τάξη είναι το πρώτο της θύμα, καλά θα έκανε να σιωπήσει. Αυτός που επικρίνει τη σεξουαλική απελευθέρωση ενώ μένει σιωπηλός σχετικά με τον καπιταλισμό πρέπει να κάνει το ίδιο.
Voivod
Σταμ ποια η γνώμη σου για τον Γεώργιο Γρίβα;
Σπουδαία προσωπικότητα της ελληνικής ιστορίας. Καταπληκτικός στρατιωτικός νους. Αν ήταν πολιτικά και ιδεολογικά το ίδιο δυνατός, ενδεχομένως να είχαν πάρει άλλη τροπή οι ιστορικές εξελίξεις. Σε αυτά τα πεδία υστερούσε.