Politically Incorrect


Το μακρινό 1995, όταν ακόμη οι δυνάμεις της παγκοσμιοποίησης δεν είχαν επιβάλει την ιδεολογική ηγεμονία της «πολιτικής ορθότητας» στον βαθμό που το έκαναν αργότερα, ο Αλεκάρας Θεοφιλόπουλος μας χάρισε ένα ανεπανάληπτο σχόλιο για τον διαιτητή του αγώνα μπάσκετ της εθνικής ενάντια στην Κροατία. Το ξανακούμε χαμογελώντας, ενθυμούμενοι την απλοική αλλά και αγαπημένη Ελλάδα που χάθηκε.


Παράλληλα θυμόμαστε την πρόσφατη περίπτωση απομάκρυνσης δημοσιογράφου από την δημόσια τηλεόραση για ένα ανάλογο σχόλιο. Ένα σχόλιο που ολοκληρωνόταν με ένα κακόγουστο αστείο μεν, το οποίο η εξουσιαστική λογοκρισία του φιλελεύθερου διεθνισμού βάφτισε «ρατσιστικό». Η σύγκριση της ελευθερίας του λόγου που προϋπέθετε η λαϊκή κουλτούρα της παλιάς Ελλάδας με την δυστοπική πραγματικότητα της σημερινής ηγεμονίας του εξουσιαστικού φιλελευθερισμού μπορεί να μας προσφέρει ένα ακόμη μικρό αλλά και ενδεικτικό συμπέρασμα για το τι ζούμε.

Σχόλια:

Ο/Η Ανώνυμος είπε...

Παιδιά ποια βασικά συγγράματα οικονομικής φυσης προτείνετε για την θεμελιώδη σοσιαλιστική οπτική των ρομαντικων εθνικιστών/Ε-Σ/φασιστών; Με μιχαλακηδες έψιλον, γκαρσονια, εθνικοφιλελευθερους "ακαδημαϊκούς" και Πλεύρηδες που προτείνουν ελεύθερες οικονομίες και αγορές παραπλανωνται νεαρά παιδιά που θα πιστέψουν οτι εθνικισμός είναι απλα ένας ρατσιστικος καπιταλισμος.

Κυριακή, 28 Νοεμβρίου, 2021

 

Η Φοιτητική Λέσχη Φανταστικής Λογοτεχνίας είπε...

Υπάρχει σοβαρό ζήτημα στο πεδίο συζήτησης που ανοίγεις. Αν αναλογιστούμε ότι στα ελληνικά δεν έχουν μεταφραστεί ούτε τα βασικά εγχειρίδια της πολιτικής θεωρίας του ρομαντικού αντιδιαφωτιστικού εθνικισμού και των ιδεολογικών εκφράσεων του (ε/ς, φασισμός, ηπειρωτικός συντηρητισμός κλπ), τότε γίνεται κατανοητό ότι η εκδοτική ανομβρία στο βιβλιογραφικό κομμάτι της οικονομίας είναι ακόμα μεγαλύτερη. Θα χρειαστεί να γράψουμε ορισμένα εισαγωγικά άρθρα κάποια στιγμή.

Από εκεί και πέρα, τα ελάχιστα που μπορούν να βοηθήσουν προς το παρόν είναι ορισμένα βιβλία που πιάνουν και το οικονομικό ζήτημα ανάμεσα στα άλλα. Για παράδειγμα αν θες να δεις την γερμανική οικονομική εθνικιστική σκέψη του μεσοπολέμου, όπως εκφράστηκε από τη συντηρητική επανάσταση, διάβασε το βιβλίο του Jeffrey Herf, Αντιδραστικός Μοντερνισμός, των Πανεπιστημιακών Εκδόσεων Κρήτης. Ανάμεσα στις αναλύσεις της ιδεολογίας περιλαμβάνει και θέσεις για την οικονομική πολιτική και την παραγωγή.

Αν θες να δεις μια σημερινή προσέγγιση θα βρεις κάποιες οικονομικές προσεγγίσεις στο βιβλίο του Κάι Μούρρος, Η επανάσταση και πως να την κάνεις σε μια σύγχρονη κοινωνία, των εκδόσεων Έξοδος.

Για τους θεωρητικούς και τα κινήματα του 19ου αιώνα, μερικές χρήσιμες πληροφορίες υπάρχουν στο βιβλίο του John Weiss, Συντηρητισμός και ριζοσπαστική δεξιά, παραδοσιοκρατία, αντίδραση και αντεπανάσταση στην Ευρώπη 1770-1945, των εκδόσεων Θύραθεν. Στα αγγλικα και τα γερμανικά υπάρχουν περισσότερα αλλά είναι δύσκολα κείμενα, χωρίς επιμέλεια, ιδίως εκείνα της πρωτογενούς βιβλιογραφίας.

Υπομονή μέχρι να ολοκληρωθούν κάποια θέματα της λέσχης και να αρχίσουμε να κυκλοφορούμε ξανά βιβλία.

Κυριακή, 28 Νοεμβρίου, 2021

 
Ανώνυμος Ο/Η Ανώνυμος είπε...

Όποιος ψάχνει συγγράματα οικονομικής φύσης γύρω από μία εθνικιστική και σοσιαλιστική σκοπιά εγώ συνιστώ το παρακάτω. Το βίβλιο γράφτηκε το 1943 και ο συγγραφέας ήταν επηρεασμένος από τα τότε φασιστικά και εθνικοσοσιαλιστικά ρεύματα.
https://www.politeianet.gr/books/9789604454488-zolotas-xenofon-sakkoulas-ae-dimiourgikos-sosialismos-208473

Επιπλέον υπάρχουν κάποια βίβλια του Έλληνα εθνικοσοσιαλιστή οικονομολόγου Δημοσθένη Στεφανίδη ο οποίος μιλούσε εναντίον του οικονομικού ιμπεριαλισμού και κατά του ξένου κεφαλαίου το οποίο καλούν να επενδύσει στην χώρα μας κάποιοι σημερινοί δήθεν συντηρητικοί. Δεν ξέρω αν κυκλοφορούν.
https://el.metapedia.org/wiki/%CE%94%CE%B7%CE%BC%CE%BF%CF%83%CE%B8%CE%AD%CE%BD%CE%B7%CF%82_%CE%A3%CF%84%CE%B5%CF%86%CE%B1%CE%BD%CE%AF%CE%B4%CE%B7%CF%82

Κάτα τα άλλα στα αγγλικά υπάρχει πληθώρα.

Κυριακή, 28 Νοεμβρίου, 2021

 
Ανώνυμος Ο Σταμάτης είπε...

Ας έχουμε και το "Ο σοσιαλισμός πέραν της Δεξιάς και της Αριστεράς" του Αλαίν ντε Μπενουά, στα υπόψη. Κι αυτό από τις εκδόσεις Έξοδος κυκλοφορεί.

Δευτέρα, 29 Νοεμβρίου, 2021

 

Ο Ανώνυμος είπε...

Ολοκληρωμένη απάντηση, ευχαριστώ πολύ! Σκατά σε καπιταλιστικά εστιατόρια και εθνικοφιλελευθερους ακροδεξιούς

Κυριακή, 28 Νοεμβρίου, 2021

Ανώνυμος Ο/Η Ανώνυμος είπε...

Μην βάζετε έξοδος μη θα αρχίσουν την έξοδο διαμαρτυρίας οι γύφτοι εκδότες δήθεν εσ και πόρνες των δεξιών Φαραώ

Κυριακή, 28 Νοεμβρίου, 2021

 
Ανώνυμος Ο/Η Ανώνυμος είπε...

Μην τους τα λέτε. Θα τα δώσουν στον φαλαγγάρχη τους να τα βάλει στο βιβλίο του και για να λένε ότι είναι δικά του.

Κυριακή, 28 Νοεμβρίου, 2021

 

Για την διαχείριση της υγειονομικής κρίσης

   

Φτάνοντας σε ένα κομβικό σημείο της υγειονομικής κρίσης που έχει προκαλέσει ο covid19 και θέλοντας να απαντήσουμε σε ερωτήσεις καλοπροαίρετων και κακοπροαίρετων σχολιαστών για την θέση της λέσχης μας, θα παραθέσουμε ορισμένα συμπεράσματα. Όπως γράψαμε και στο παρελθόν οι πολιτικές παθογένειες που ανέδειξε η υγειονομική κρίση είναι δύο. Πρώτη παθογένεια είναι η κυβερνητική μαφία του εξουσιαστικού φιλελευθερισμού της παγκοσμιοποίησης, που διαχειρίζεται την κρίση με τον αναμενόμενα άθλιο τρόπο. Δεύτερη παθογένεια είναι η τοξική νοοτροπία όσων συμπεριλαμβάνουν την συνωμοσιολογία και άλλες εκδοχές μιας φιλελεύθερης δήθεν κριτικής των κυβερνώντων στον αντιπολιτευτικό λόγο. Με αυτό τον τρόπο δίνουν ένα κατάλληλο πάτημα στην εξουσία ώστε να φέρνει τα πράγματα εκεί που θέλει. Ορισμένοι εξ αυτών, βέβαια, μπορεί τούτο ακριβώς να επιδιώκουν. Να δώσουν δηλαδή στην φιλελεύθερη εξουσία το άλλοθι που χρειάζεται προκειμένου να πετύχει την ισορροπία που επιδιώκει. Ας γίνουμε όμως πιο σαφείς εξετάζοντας το παράδειγμα του lockdown.

Υπάρχουν πολλοί που ανακατεύουν στο θολωμένο τους μυαλό τις ανοησίες των tabloids και τις κραυγές της φιλελεύθερης άκρας δεξιάς. Και με αυτό το νοοτροπιακό φίλτρο προσπαθούν να ερμηνεύσουν την τρέχουσα πραγματικότητα. Ενώ αγνοούν, ταυτόχρονα, ότι η αρχική τους ιδεολογική προσαρμογή στις κραυγές των tabloids και των συνωμοσιολόγων προδιαγράφουν και το ιδεολογικά φιλελεύθερο περιεχόμενο της φαινομενικά αντικυβερνητικής κριτικής τους. Θα ακούσουμε συχνά τέτοιους τύπους να υποστηρίζουν ότι το lockdown είναι πολιτική των πολυεθνικών και εργαλείο των κυβερνήσεων προκειμένου να επιβάλλουν με αυταρχισμό περιορισμούς στις ατομικές ελευθερίες. Αν αυτοί οι τύποι είχαν την στοιχειώδη γνώση της ιστορίας των πολιτικών ιδεών θα αντιλαμβάνονταν ότι η ίδια η διατύπωση του επιχειρήματός τους «μυρίζει» φιλελευθερισμό από μίλια μακριά.

Ας δούμε όμως και το περιεχόμενο του επιχειρήματος. Προφανώς όλοι αντιλαμβανόμαστε ότι η μεταμοντέρνα εκδοχή του εξουσιαστικού φιλελευθερισμού της παγκοσμιοποίησης εμπεριέχει και αρκετές δόσεις αυταρχισμού στην πολιτική της συνταγή. Είναι, όμως, ο αυταρχισμός υπαρκτός στο θέμα του lockdown στον βαθμό που υποτίθεται ότι τον εντοπίζουν αυτοί οι κύριοι; Για να δούμε. Το εξουσιαστικό σύστημα είναι ένα σύστημα ελεύθερης αγοράς και αχαλίνωτων ατομικών ελευθεριών. Σε αυτές τις δυο απαράβατες αρχές οικοδομείται η υπόλοιπη πρακτική εφαρμογή του. Για να αναπαραχθεί η εξουσία του είναι νομοτελειακός κανόνας ότι θα πρέπει να υπάρχουν ελεύθερες αγορές και αχαλίνωτος ελευθεριακός ατομικισμός. Ελεύθερες αγορές προκειμένου να είναι οι κεφαλαιούχοι απόλυτοι και ανενόχλητοι διαμορφωτές των οικονομικών όρων. Και ελευθεριακός ατομικισμός προκειμένου να διασαλευτεί κάθε κοινωνικός ή ηθικός δεσμός που θα μπορούσε να μεσολαβήσει ανάμεσα στα πρόσωπα και την αγορά. Πως είναι, λοιπόν, δυνατόν να υποστηρίζει το εξουσιαστικό σύστημα την επιλογή του lockdown, όταν αυτή προϋποθέτει το σταμάτημα (το μερικό έστω) της ελευθερίας των αγορών και τον περιορισμό του αχαλίνωτα ελευθεριακού ανταγωνισμού; Είπαμε ότι ο καπιταλισμός είναι αντιφατικός. Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι είναι και αυτοκαταστροφικά ανόητος.

Διαβάσαμε το σχόλιο ενός ανόητου «σερβιτόρου του Πώποτα» που έγραφε σε προηγούμενη ανάρτηση του ιστολογίου μας ότι το lockdown έγινε για να πωληθούν τα εμβόλια και άλλα ωραία. Ο τύπος ξέχασε φαίνεται ότι τα lockdown είχαν προηγηθεί μήνες της πώλησης των εμβολίων. Διαβάσαμε επίσης ότι το lockdown είναι σχέδιο των πολυεθνικών ώστε να κλείσουν οι μεσαίες επιχειρήσεις και να κυριαρχήσουν οι πολυεθνικές στην αγορά. Αν συνέβαινε αυτό η κυβέρνηση δεν θα χρηματοδοτούσε με τις «επιστρεπτέες» τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις. Θα τις άφηνε αβοήθητες να χρεοκοπήσουν. Για άλλη μια φορά οι συνωμοσιολόγοι εκτόξευσαν μια επιφανειακή ανοησία την οποία το σύστημα εξουσίας απέκρουσε εύκολα. Η κυβέρνηση Μητσοτάκη σε αυτή την περίπτωση φάνηκε ιδιαιτέρως στοργική με τους μεσαίους επιχειρηματίες, οι οποίοι αποτελούν και μέρος του εκλογικού της κοινού, σε αντίθεση με την ανάλγητη στάση που επιδεικνύει από την πρώτη στιγμή που ανέλαβε την κυβέρνηση προς τους άνεργους. Ασφαλώς, τα ακροδεξιά σκουπίδια με το τραμπικό ή το χιλτερικό προσωπείο που κάνουν την βρώμικη δουλειά της κυβέρνησης στον εθνικιστικό χώρο, δείχνουν να κόπτονται για τα συμφέροντα των, μεσαίας εμβέλειας, επιχειρηματιών αλλά δεν βγάζουν τσιμουδιά για τους άνεργους ή τους άστεγους.

Η δική μας γνώμη είναι η εξής. Το lockdown στην Ελλάδα έγινε εξαναγκαστικά. Η κυβέρνηση Μητσοτάκη φοβήθηκε ότι το σύστημα υγείας θα κατέρρεε, υπολόγισε ότι μια τέτοια εξέλιξη θα προκαλούσε ακόμη μεγαλύτερη δυσαρέσκεια και έκανε την λιγότερο επίπονη για την ίδια επιλογή. Όταν κυκλοφόρησε το εμβόλιο, έχοντας πλέον μια πρόφαση, φόρτωσε επικοινωνιακά τα δεινά της πανδημίας στους ανεμβολίαστους και έκανε μέχρι σήμερα αυτό που ταιριάζει γάντι με την ιδεολογία της. Άφησε, δηλαδή, την αγορά ανοικτή. Μολονότι τα κρούσματα είναι περισσότερα από ποτέ, μολονότι οι θάνατοι είναι γύρω στους εκατό κάθε μέρα, μολονότι οι κυβερνητικοί γιατροί συστήνουν πιο επίμονα από ποτέ νέο lockdown, η κυβέρνηση θα προσπαθήσει μέχρι τέλους να κρατήσει την αγορά ανοιχτή. Πλέον έχει το επικοινωνιακό αφήγημα ότι για όλα φταίνε οι ανεμβολίαστοι.

Ένα lockdown θα προκαλέσει ξανά ζημιές σε πολλούς τομείς της αγοράς. Τόσο στις πολυεθνικές (κατά το περσινό lockdown εγκλωβίστηκαν στο λιμάνι του Πειραιά τεράστιες ποσότητες εισαγόμενων εμπορευμάτων προερχόμενων από παγκόσμιους εμπορικούς κολοσσούς), όσο και στις μικρότερες επιχειρήσεις. Το επιχείρημα ότι κερδίζουν κάποιες πολυεθνικές στο χρηματιστήριο δεν είναι επαρκής αντίλογος. Το χρηματιστήριο είναι μια παράπλευρη λειτουργία της αγοράς. Εκείνο που θέλουν οι αγορές είναι σταθερότητα και όχι έκτακτες καταστάσεις όπως το lockdown. Επιπλέον ένα νέο lockdown θα βραχυκυκλώσει αφανείς αλλά σημαντικές επιμέρους λειτουργίες του συστήματος εξουσίας. Φανταστείτε ότι λόγω του lockdown οι κομματικοί μηχανισμοί των φοιτητικών παρατάξεων δεν μπορούν να προπαγανδίσουν με την παλιά τους άνεση την κουλτούρα και τις ιδέες της εξουσίας σε μάζες νέων φοιτητών, εφόσον τα μαθήματα μεταδίδονται από τους υπολογιστές στα σπίτια των φοιτητών. Υπάρχει ο κίνδυνος να χαθεί ένα καλό μαζικό φυτώριο της εξουσίας.  Ασφαλώς ένα νέο lockdown θα αναγκάσει τον εκάστοτε πολίτη να αποδεχτεί μια συλλογική μορφή πειθαρχίας και να απολέσει μικρές ατομικές ελευθερίες. Είναι δυνατόν να θέλει το σύστημα εξουσίας κάτι τέτοιο; Είναι δυνατόν να θέλει συλλογικές μορφές πειθαρχίας; Και αν αυτό γίνει συνήθεια; Πως θα λειτουργήσει και πως θα αναπαραχθεί μετά χωρίς τον αχαλίνωτο ελευθεριακό ατομικισμό του;

Θα μπορούσε κανείς να μας ρωτήσει, εσείς θέλετε το lockdown; Η απάντηση είναι σαφής. Εμείς θέλουμε εκείνο που θεωρούμε καλύτερο βάσει της εθνικιστικής ιδεολογίας που υιοθετούμε. Δεν είμαστε τρελοί ή εκδικητικοί ώστε να θέλουμε ένα lockdown προκειμένου να δυσκολευτούν συγκεκριμένες κοινωνικές τάξεις. Δεν το θέλουμε. Αλλά δεν το φοβόμαστε κιόλας. Ούτε θέτουμε ως πρώτη μας προτεραιότητα την υπεράσπιση των μικρών ατομικών αχαλίνωτων ελευθεριών που απολαμβάνουν οι μικροαστοί. Γιατί η ουσία του θέματος βρίσκεται εκεί. Όχι στο οικονομικό υπόβαθρο του lockdown αλλά στην ιδεολογική του ερμηνεία. Εκεί εστιάζουν οι κακοπροαίρετοι σχολιαστές μας. Επαναλαμβάνουμε λοιπόν ότι καλό θα ήταν γι αυτούς να αντιμετωπίσουν το lockdown ως προπαίδευση. Γιατί αν ποτέ επικρατήσουν οι δικές μας ιδέες, οι μικρές αχαλίνωτες ατομικές ελευθερίες που θα τους στερήσουμε -προκειμένου να υπερασπιστούμε την ανώτερη εθνική συλλογική ελευθερία- θα είναι περισσότερες.  

Στους πονηρούληδες που λένε ότι αυτή μας η στάση σηματοδοτεί μια δικαίωση της κυβερνητικής πολιτικής απαντάμε, «τον κακό σας τον καιρό!». Ακόμη και ένα μικρό παιδί μπορεί να αντιληφθεί την διαφορά. Αμφιβάλουμε, βέβαια, για τους συνωμοσιολόγους των δεξιών tabloids, για τους θαμώνες των «εστιατορίων» και για τα «γκαρσόνια» του «Πώποτα». Αυτοί μπορεί να θέτουν ως προτεραιότητα την υπεράσπιση των αξιών της φιλελεύθερης παράδοσης. Δεν θα είναι η πρώτη φορά άλλωστε. Με τις κραυγές τους για την καταπάτηση των ατομικών δικαιωμάτων βάζουν πλάτη ώστε η κυβέρνηση να αποφύγει για λίγο ακόμη διάστημα την δυσάρεστη επιλογή του lockdown. Υπάρχει και η κρίσιμη απόφαση των μέσων του Δεκέμβρη. Ο κύριος Μητσοτάκης θέλει οπωσδήποτε την αγορά ανοιχτή κατά τις εορτές ενώ οι γιατροί του προτείνουν lockdown. Η απόφαση είναι κρίσιμη και στη μεριά του πρωθυπουργού συναθροίζονται εκείνοι που αντιμετωπίζουν το lockdown ως «φασισμό» και ως πολιτική του «θηρίου της Αποκάλυψης».

Καταληκτικά, αν θέλουμε να δούμε το πιο απάνθρωπο πρόσωπο της φιλελεύθερης εξουσίας σε αυτή την διαχείριση της υγειονομικής κρίσης θα πρέπει να σκεφτούμε το εξής. Οι φαρμακευτικές εταιρίες έβαλαν τα δυνατά τους ώστε να δημιουργήσουν ένα εμβόλιο πριν το φάρμακο. Γιατί το εμβόλιο θα το κάνουν σχεδόν όλοι. Ενώ το φάρμακο θα το πάρουν μόνο οι ασθενείς. Κρύβει μεγάλη διαφορά κέρδους η μια επιλογή από την άλλη. Η επιστήμη στην υπηρεσία της αγοράς. Επιπλέον, θεραπείες όπως αυτή των μονοκλωνικών αντισωμάτων που χρησιμοποιήθηκε για να αναρρώσουν σε μια ημέρα περσόνες όπως ο Τραμπ παράγονται αργά, σε μικρές ποσότητες και με μεγάλο κόστος. Ασφαλώς η κυβέρνηση Μητσοτάκη φρόντισε να εξαφανίσει ή να απαξιώσει ελληνικές φαρμακευτικές πατέντες προς όφελος των πολυεθνικών φαρμακευτικών. Αυτά και πολλά ακόμη είναι οι αληθινές συνωμοσίες της υγειονομικής πολιτικής. Θέλετε να τις δείτε; Κάντε το με θάρρος και χτυπήστε το κατεστημένο εκεί που πονάει. Για τους υπόλοιπους αφήνουμε τα δεξιά ιδεολογικά κατάλοιπα, τις κάμερες στο αίμα που ρίχνουν τα εμβόλια και το φόβο για φάντασμα του «παν-φασισμού» που θα τους στερήσει τις ατομικές ελευθερίες.

ΥΓ. Εντωμεταξύ, ακόμη περιμένουμε πότε θα προγραμματιστεί η πρώτη μαζική συγκέντρωση στην παλτεία Συντάγματος από την μέρα που ανέλαβε Υπουργός Υγείας ο υιός του "πατριάρχη". 


Σχόλια:
 Ο/Η Ανώνυμος είπε...

Αποστομωτικοτατη απάντηση στους κολλητους του χατζη-gogo και του πανουργουση.

Παρασκευή, 26 Νοεμβρίου, 2021

 
Ανώνυμος Ο/Η Ανώνυμος είπε...

δείξτε έλεος σε εστιατόριο και Πωποτέους

Παρασκευή, 26 Νοεμβρίου, 2021

 
Ανώνυμος Ο/Η Ανώνυμος είπε...

Επειδή είστε κάποιας ηλικίας και ώριμοι πολιτικά θα πρέπει να δείτε ποιοι είναι οι επικριτές σας. Μια διασπαση της διάσπασης που έχουν τσακωθεί με όλους και έχουν δώσει βήμα σε Πλεύρη Καλέντζη Πανούση Χατζηγώγο Λαγό Σπίνο ότι πιο σκοτεινό υπάρχει ή ακροβλακοδεξιό με έναν εκδότη της πλάκας που μεγάλωσε στα γόνατα του τον Ιανό και του έμαθε να δίνει λόγο στα αφεντικά που εκμεταλλεύτηκε την αυτονομία για δικό του συμφέρον και καλά έκανε αφού τους έπιασε στον ύπνο και έχει επαφές με ραβίνο και φίλο του βέλο και τέλος με έναν καράφλα που έχει χιλιάδες επισκέψεις επειδή βοηθάει στο να τρώνε τα παιδάκια το φαι τους όταν κλαίνε και σε δεκάδες εκπομπές διαφήμιζε αρκουδάκια και σαύρες και κάθεστε εσείς που έχετε αναλυτική σκέψη να χαθείτε στον πέμπτο λασπόδρομο του κάθε πρώην θαυμαστή ή νυν οπαδού του πρώην υπαρχηγού του νγμ ο οποίος ιδιωτεύει πλήρως και θα βγάλει βιβλίο ξαφνικά έτσι ναχουμε να λέμε είστε η πιο ποιοτική πολιτική ομάδα με μεταπτυχιακά και χάνετε χρόνο με παιδάκια που τους είπαν ότι κακός δράκος μένει Καλλιθέα μην πέφτετε σε παγίδες

Παρασκευή, 26 Νοεμβρίου, 2021

 
Ο/Η Ανώνυμος είπε...

Καλά για το θέμα Παλαιστίνη πρώτη φορά το ακούω είχαν πάρει ίσες αποστάσεις; Όπως όταν σε παλιές εκπομπές με τον μικρό Κιούμπρικ του χώρου στην πιο κρίσιμη φάση του συριακού έβριζαν τον Άσαντ ότι δεν είχε ταξιαρχία για το Γκολάν; Όπως έκανε και και ο νάρκισσος αρχηγός κόμματος που και αυτός έλεγε κατά του συριακού στρατού και παράλληλα για το πετρέλαιο έλεγε ναι σε όποιον πάρει το διαγωνισμό και έδειχνε ότι προτιμάει τις σιωνιστικές εταιρείες; όλα παιδάκια ξεκινάνε από τον φίλο τους τον εκδότη που έχει κονέ με ραβίνο και απειλούσε άτομο του ΕΑΜ με εξώδικο ή ότι θα γράψει δημοσίως τι δουλειά κάνει. Ο δικηγόρος μπαμπάς του υπουργού έγραφε για μπανανομύτηδες ο Νοσφεράτου λέει τα παιδιά με την μύτη. Μέχρι τον Πινόκιο η κριτική τους στον σιωνισμό δύσκολο βέβαια όταν έχεις συνομιλητές ακροδεξιούς που παλιά διαφήμιζαν Δραγούμη και μετά τον έβριζαν ή ζητάνε υποταγή στις ΗΠΑ με τον πρέσβη πίνουν και κοκτέιλ έτσι Τέοντορ;

Παρασκευή, 26 Νοεμβρίου, 2021

 
 Ο/Η Ανώνυμος είπε...

Πήγαινε δες την εκπομπή του Μαϊου λογικά έχει ανέβει Bitchute. Όχι μόνο ζητούν ίσες αποστάσεις αλλά βρίζουν τους Παλαιστίνιους ως Σημίτες και εχθρούς του ελληνισμού. Την ακριβώς ίδια περίοδο ο Ιανός έβγαζε πυρήνα άρθρα υπέρ του Ισραήλ και μιλούσε για Μακκαβαίους και Σπαρτιάτες. Τελικά η φάση στον χώρο είναι πολύ πιο σκοτεινή από ότι νομίζουμε. Ομάδες και άτομα φαινομενικά εχθρικά που όμως εξυπηρετούν εντελώς ίδια συμφέροντα. Για τον Άσαντ δεν ξέρω τι λες αν θες εμβάθυνε λίγο. Μια άλλη γκρουπα που διευθύνει πρώην μετέχων της αυτιστικής εκπομπής προ μηνών έβγαζε άρθρα κατά του Καντάφι. Ορντινάτσες του ΝΑΤΟ με προβιά σκληροπυρηνικού χιτλερικου. Αυτό που λες για το ΕΑΜ ισχύει και δυστυχώς δεν το ξέρουν πολλοί στον αυτόνομο χώρο ότι τα νομικιστικά τερτίπια ο Αλέκος τα έμαθε από την τρύπα που σύχναζε και ότι ο εστιάτορας είναι νυμφευμένος με γνωστή δικηγόρο οπότε είναι μέσα στα παρακρατικά κόλπα. Έχει ο καιρός γυρίσματα όμως. Ήρθε η ώρα αυτό που αποκαλείται ριζοσπαστικός ή αυτόνομος χώρος να αποκτήσει υγιείς βάσεις και να ξεριζώσει τα παράσιτα.

Παρασκευή, 26 Νοεμβρίου, 2021

 
Ανώνυμος Ο/Η Ανώνυμος είπε...

εγώ που δεν είμαι εθνικιστής αλλά απλά ένας με πατριωτικές απόψεις θέλω να ευχαριστήσω τους ακροδεξιούς κωμικούς κλόουν που πίσω από τα σημερινά σχόλια με έκαναν να εκτιμήσω βαθύτατα τους ρομαντικούς τους στρασσερικούς τους εθνικοαναρχικούς όλους αυτούς που δεν θα μπορούσα να βρω αλλιώς στο διαδίκτυο χωρίς την βοήθεια τους να είστε καλά παιδιά πέρα από γέλιο στην εκπομπή που έχετε τόσο καιρό να και κάτι χρήσιμο τελικά και όσο για το 34 που γράφετε αν εννοείτε την νύχτα των μεγάλων μαχαιριών μπορεί να γίνει και αγγουριών αν δεν προσέχετε όταν περπατάτε νύχτα στην Αθήνα να σας θυμίσω ότι στα δημοσιεύματα της εποχής εκείνης λοιπόν οι πρώτοι που πανηγύρισαν για τις δολοφονίες αυτές ήταν οι φιλελεύθεροι ακροδεξιοί του Λονδίνου και οι αντιφασίστες μεγαλοαστοί κολλητοί του Βενιζέλου και κυρίως του Μπενάκη σύμπτωση μάλλον θα είναι ο δε Πούλος που έχετε στην υπέροχη εκπομπή σας στην αρχή όταν πήγε στο δικαστήριο αποκήρυξε τον εθνικοσοσιαλισμό εύκολα και δήλωσε βασιλόφρονας και φίλος του στρατηγείου της Μέσης Ανατολής έτοιμος να τεθεί στην διάθεση του βασιλέως! Ο δε Σαμψών ήταν πιστός Μακαριακός λόγω της κυπριακής δεξιάς αλλά μετά κράτησε άλλη στάση δεν δήλωνε Εθνικοσοσιαλιστής αλλά απλά ενωτικός και έχετε και ένα κόλλημα με τον χιτλερισμό και μου αρέσει εμένα αλλά το παράδοξο είναι να κατηγορείτε την πιο φανατική Ελληνίδα χιτλερική την Καραϊσκάκη γιατί; Επειδή ο πρώην φίλος σας κολλητός του Ιανού και μερακλής ... έβγαλε βιβλία; Μάθετε τα προσωπικά σας να τα ξεχωρίζετε εθνικοσοσιαλισμός σημαίνει σεβασμός πίστη ιδανικά από ότι διάβασα στα σάιτ σας όχι αναπαραγωγή αλογίσιας κοπριάς του συστήματος για να το παίξουμε αντισυστημικοί στο γυαλί

Παρασκευή, 26 Νοεμβρίου, 2021

 
Ανώνυμος Ο/Η Ανώνυμος είπε...

Το εμβόλιο λέει βγήκε μετά τα λοκνταουν άρα το λοκνταουν δεν γίνεται να συνδέεται μαζί του. Πόσο αφελείς είστε εκεί στην ΦΛΕΦΑΛΟ; Τα πάντα είναι άρτια στημένα και το σύστημα ξέρει πολύ καλά πως να τα φτιάξει. Το λοκνταουν ήταν το πρώτο βήμα μαζί με την καλλιέργεια του τρόμου. Το εμβόλιο και οι χρυσές δουλειές των φαρμακοκαπιταλιστων το επόμενο. Μόνο ένας τελείως ηλίθιος ή βάλτος πιστεύει ότι η κυβέρνηση έχει αγαθές προθέσεις. Στο ψητό τώρα. Όσο και να γράφετε περί του αντιθέτου είναι ολοφάνερο ότι στηρίζετε τις κυβερνητικές πολιτικές και ότι γουσταρετε καραντίνες. Η κυβέρνηση λέτε δεν είχε ως πρόθεση τον εγκλεισμό και απλώς αναγκάστηκε να τον χρησιμοποιήσει για την καταπολέμηση του ιού. Δηλαδή ήταν σύμπτωση τα αλλεπάλληλα μαζικά λοκνταουν σε όλο τον κόσμο την ίδια περίοδο; Κανένα κράτος δεν είχε τέτοιο σκοπό; Απλώς έτυχε όλοι μαζί να κλείσουν ή απλά είδαν όλοι πόσο έξυπνοι είμαστε εδώ στο Ελλαντα και το αντέγραψαν. Για γέλια και για κλάματα το παρεάκι του Μαμούτου. Περί μεσαίας τάξης τώρα και πως συνδέεται το λοκνταουν με την κυριαρχία του καπιταλισμού. Οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις (τις οποίες μάλιστα υποτιμάς μάλλον προς όφελος των καπιταλιστικών κολοσσών) δεν έχουν τόσο μεγάλο απόθεμα όσο οι αλυσίδες τύπου Τζαμπο, Πλαίσιο, Παμπλικ, ΙΚΕΑ και δεν συμμαζευται. Ούτε φυσικά έχουν τόσες δυνατότητες όσες οι πολυεθνικές και μεγάλες εταιρείες οι οποίες εκτελούσαν καθόλη την διάρκεια της καραντίνας αποστολές κούριερ. Αναπόφευκτο λοιπόν να καταρρεύσουν οικονομικά τα ελληνικά μαγαζάκια της γειτονιάς ενώ θα συνεχίσουν να υπάρχουν οι κολοσσοί και οι πολυεθνικές. Τα κατεστραμμένα μεσαία στρώματα θα προλεταριοποιηθούν και θα μετατραπούν σε μισθωτούς σκλάβους της πλουτοκρατίας ενώ όσοι αντέξουν θα υπερχρεωθούν στις εβραϊκές τράπεζες. Στις ίδιες σιωνιστικές τράπεζες δεν θα δεσμευτούν μόνο καταστηματάρχες αλλά και ολόκληρα κράτη τα οποία θα αναγκαστούν να δανειστούν λόγω της διαλυμένης οικονομίας. Ποιοι βγαίνουν λοιπόν κερδισμένοι; Το αρπακτικό τραπεζικό κεφάλαιο και οι πολυεθνικές! Μόνο ένας βάλτος ή ένας εντελώς βλάκας δεν αντιλαμβάνεται την πραγματικότητα. Αλλά τι να λέμε εδώ εσύ είπες ότι η ΝΔ στήριξε την μεσαία τάξη με επιδόματα. Πάλι καλά δηλαδή. Και μετά σου φταίει το ριστοραντε για τις φωτιές. Η εστίαση εν τω μεταξύ έχει ξεκληριστεί και το ένα μαγαζί κλείνει μετά το άλλο αλλά ο Μαμούτος και η κλίκα του μας λένε ότι ο Μητσοτάκης μοιράζει λεφτά. Ο εθνικοσοσιαλισμός και ο φασισμός είναι ιδεολογίες που απευθύνονται στα λαϊκά στρώματα, στην μεσαία και εργατική τάξη οι οποίες πρέπει να συνενωθούν και στα πλαίσια μιας συνεργατικής οικονομίας να στείλουν στον διάολο τα πλουτοκρατικά παράσιτα και τους πολυεθνικούς κολοσσούς που σκοτώνουν την εθνική οικονομία. Είστε ή στοκοι ή βαλτοί. Διαλέξτε!

Παρασκευή, 26 Νοεμβρίου, 2021

 
Η Φοιτητική Λέσχη Φανταστικής Λογοτεχνίας είπε...

Μπετόβλακα συνωμοσιολόγε δεν έγινε τυχαία το ταυτόχρονο lockdown σε όλο τον κόσμο, πράγματι. Αλλά αν είχες μυαλό θα καταλάβαινες ότι αυτό συνέβη γιατί ο ιός απλώθηκε σε όλο τον κόσμο την ίδια εποχή. Δεν σου πέρασε απ' το φτωχό σου μυαλό, έτσι;

Μετά από αυτό δεν θα είχε νόημα να σχολιάσουμε τίποτα άλλο. Αλλά παραδεχόμαστε ότι είμαστε λίγο σαδιστές και θέλουμε να προσφέρουμε πόνο στα ακροδεξιά σαπάκια των εστιατορίων.

Πάμε στο επιχείρημα με τα κούριερ. Πρέπει να ζεις σε υπόνομο για να μην γνωρίζεις ότι το 70% των μεσαίων (και όχι μόνο) επιχειρήσεων είχαν την δυνατότητα του κούριερ. Εμείς μόνο γνωρίζουμε κυριολεκτικά δεκάδες βιβλιοπωλεία μικρής και μεσαίας εμβέλειας που την χρησιμοποίησαν. Άρα το επιχείρημα ότι μόνο οι πολυεθνικές είχαν κούριερ είναι πιο τρύπιο απ' το μυαλό σου (δεν λέμε από τίποτα άλλο). Γράφεις ότι τα μεσαία στρώματα θα προλεταριοποιηθούν, -λόγω ελλείψεως κούριερ!!- και θα μετατραπούν σε μισθωτούς σκλάβους της πλουτοκρατίας. Δεν μας λες όμως τι γίνεται με τους ήδη προλεταριοποιημένους σκλάβους της ανεργίας και της εργασιακής γαλέρας των 560 ευρώ. Φοβάσαι φαίνεται μη χάσεις το μεσοαστικό σου level. Τώρα για το αν θα χρεωθούν τα κράτη στο εβραϊκό κεφάλαιο δεν νομίζουμε ότι χρειάστηκε ο covid για να γίνει. Ξεχνάς φαίνεται τα μνημόνια του κυρίου Σαμαρά που ψηφίσατε δαγκωτό.

Ο εθνικισμός σε οποιαδήποτε μορφή εθνικοσοσιαλιστική, συντηρητική κλπ είναι η πολιτική πραγματικότητα που θα δαπανήσει κρατικό χρήμα όχι μόνο για μέσο και μεγαλοαστούς. Αλλά για άνεργους και χαμηλόμισθους. Είναι η πραγματικότητα που θα στήσει εν ανάγκη δημόσιες εταιρείες για να εργαστούν όλοι αυτοί. Είναι η πραγματικότητα που θα προστατεύσει την δημόσια υγεία και την δημόσια δωρεάν παιδεία. 

Παρασκευή, 26 Νοεμβρίου, 2021

Ο/Η Ανώνυμος είπε...

βρε υπάνθρωπο γκαρσόνι το κάθε σουβλατζίδικο της γειτονιάς έχει ντελίβερι υπηρεσία. αυτό είναι το όπλο των πολυεθνικών; όλα τα ταχυφαγεία και όσα βιβλιοπωλεία είχαν ιντερνετικές πωλήσεις διπλασίασαν το τζίρο τους στο λοκ ντάουν. να μου πεις ότι αυτό είναι το χάλι μας ως λαού να περιμένουμε τα λοκ ντάουν για να διαβάσουμε ένα βιβλίο να το δεχτώ. να μου πεις ότι περίμενε το πολυεθνικό κεφάλαιο το λοκ ντάουν για να αγοράσει τα κράτη και τα ψιλικατζίδικα θα πρέπει να είσαι πολύ μαλ@##ας. το ελληνικό κράτος είναι αγορασμένο από το εβραικό κεφάλαιο απο τη δεκαετία του 1820 ρε ζώον. δεν σας το είπαν στην ε.ω. και στο εστιατόριο; το χειρότερο απ όλα είναι το ύφος σου ρε στοκάδι. αντιγράφεις τις κνίτισες της δεκαετίας του '70 έτσι όπως εκφράζεσαι με βλακώδεις γενικεύσεις και ξύλινο συνθηματικό λόγο. κατά τα άλλα είστε αντικομμουνιστές.

Παρασκευή, 26 Νοεμβρίου, 2021

 
Ο/Η Ανώνυμος είπε...

Πολύ σωστά τα είπες ανώνυμε πιο πάνω! Πανδημίες, lockdown, εμβόλια ήταν απολύτως προσχεδιασμένα. Όχι από τους φιλελεύθερους, αλλά από τα αφεντικά των φιλελεύθερων, που είναι και τα αφεντικά των κομμουνιστών, των ναζιστών, των κεντρώων και όλων όσων έχουν βρεθεί στην εξουσία και στην αντιπολίτευση σε όλες τις χώρες τα τελευταία 200 χρόνια (με ελάχιστες εξαιρέσεις).

Οι οποίοι είναι οι εβραίοι τραπεζίτες. Απόλυτα ξεκάθαρα είναι τα πράγματα. Δεν είναι καν ο Μπιλ Γκέητς, ο Κλάους Σβαμπ και ο Έλον Μασκ.

Οι ιδεολογίες είναι κάθε φορά για να βολεύουν το αφήγημα και την εξυπηρέτηση του τελικού σκοπού των τραπεζιτών, οι οποίοι θέλουν να φέρουν τον Παγκόσμιο Ηγέτη, που θα είναι ο Μεσσίας των Εβραίων (ο Αντίχριστος της Αποκάλυψης).
Το κέντρο επιχειρήσεων παραμένει το ίδιο.

Ο σκοπός στην παρούσα φάση, όπως πολύ σωστά είπες, είναι η απόλυτη φτωχοποίηση των μεσαίων στρωμάτων, σε φάση που να ζητούν το Ελάχιστο Εγγυημένο Εισόδημα (ΕΕΕ) για να ζήσουν, και το οποίο θα τους δοθεί εφόσον έχουν το πιστοποιητικό εμβολιασμού τους αρχικά. Γι’ αυτό και η ελληνική κοινωνία, ειδικά μετά τα μνημόνια, έχει μπει σε μια κουλτούρα επιδομάτων. Για να εκπαιδευτούμε στην ιδέα ότι το τελικό επίδομα θα είναι το ΕΕΕ. Δεν νοιάζονται δηλαδή να δημιουργήσουν θέσεις εργασίας, ενδιαφέρονται όμως για τα επιδόματα ώστε να στηρίξουν την ανεργία που εκείνοι δημιουργούν.

Στην συνέχεια θα ζητηθεί μια περαιτέρω (και πάλι δια της βίας) επέμβαση στο σώμα των ανθρώπων, με εκβιασμούς, η οποία θα πιστοποιηθεί και αυτή ότι έχει γίνει, μέσω του QR code πιστοποιητικού. Ο κόσμος δηλαδή ο πολύς, στην καλύτερη περίπτωση θα επιβιώνει με το συσσίτιο που θα του δίνει το κράτος, με αντάλλαγμα την παραχώρηση του σώματός του, διότι έρχεται και μεγάλη επισιτιστική κρίση μέσα στο 2022, όπως ακούγεται. Σε φάση που δεν θα βρίσκεις να φας, όχι δεν θα έχεις λεφτά να αγοράσεις.

Αυτό το QR code πιστοποιητικό μην απορήσεις αν αύριο σου ζητηθεί να υπάρχει πάνω στο σώμα σου, όπου θα υπάρχουν και όλα τα χρήματά σου επίσης. Θα μου πεις, θα το δεχτεί ο κόσμος; Μα εδώ δέχτηκε να πηγαίνει στις καφετέριες και να σκανάρεται, την στιγμή μάλιστα που δεν υπήρχε καμία ανάγκη να το δεχτεί, δεν θα το δεχτεί αυτό όταν θα είναι σε πραγματικό αδιέξοδο; Στο Βέλγιο για παράδειγμα, ζητήθηκε από όσους παρευρεθούν στην κεντρική πλατεία των Βρυξελλών την πρωτοχρονιά να φορέσουν βραχιολάκι!

Αυτά δεν τα λένε οι 'τραμπικοί', ο Τραμπ απλώς βρήκε φως και μπήκε. Αυτό είναι το πεπρωμένο της ανθρωπότητας, αν δεν αφυπνισθεί. Μην σου πω ότι και ο Τραμπ να ήταν επάνω θα έτρεχε με διαφορετικό τρόπο την ατζέντα, όπως έτρεξε και το θέμα με τα εμβόλια.

Η ανάλυση της ΦΛΕΦΑΛΟ θα ήταν σωστή, με την παραδοχή ότι όλα συνέβησαν τυχαία και πως η προσαρμογή έγινε όπως όπως, προκειμένου να βγούμε από το οικονομικό τούνελ εξαιτίας της πανδημίας.
Τα πάντα όμως ήταν προσχεδιασμένα.

Παρασκευή, 26 Νοεμβρίου, 2021

 Διαγραφή
Ανώνυμος Ο/Η Ανώνυμος είπε...

Συνεχίζω από το προηγούμενο, λόγω έλλειψης χώρου.
Όσο για τις επιστρεπτέες κλπ, ο Μητσοτάκης έδινε λεφτά για το ξεκάρφωμα ώστε να μην προκαλέσει την οργή του κόσμου, ο οποίος βολεύτηκε με το 800άρι που του δόθηκε ώστε να κάθεται σπίτι του για να μην αντιδράσει.

Άλλωστε, δεν ήταν δικά μας λεφτά αυτά, των φορολογουμένων δηλαδή, ήταν λεφτά της ευρωπαϊκής ένωσης μέσω του προγράμματος SURE, το οποίο προβλέπει διάβασε εδώ: https://ec.europa.eu/info/business-economy-euro/economic-and-fiscal-policy-coordination/financial-assistance-eu/funding-mechanisms-and-facilities/sure_el
Και θα συνεχιστεί η χρηματοδότηση με το εν λόγω πρόγραμμα, αφού για κάθε lockdown η Ελλάδα θα παίρνει 2,5 δις. όσο περίπου είναι το μηνιαίο κόστος του. Χαζοί είναι επομένως να χάσουν, συν τοις άλλοις, τις πλουσιοπάροχες μίζες τους;

Και η αύξηση των τιμών που παρατήρησες τελευταία ήταν λόγω του υπερπληθρωρισμού ο οποίος δημιουργήθηκε επειδή ακριβώς παραγόταν χρήμα εκ του μηδενός, με τα δωρεάν επιδόματα που σου έδιναν για να κάθεσαι.

Η ‘πανδημία’ θα συνεχιστεί μέχρις ότου ολοκληρωθεί ο ψηφιακός μετασχηματισμός της ανθρωπότητας με την κατάργηση του μετρητού (διακαείς πόθος) και την μετατροπή του ανθρώπου σε cyborg (με τον τρόπο που σου περιέγραψα) και την τελική επικράτηση της τεχνητής νοημοσύνης, σε βάρος της συναισθηματικής νοημοσύνης (για να μην πλατειάζω στο θέμα, που είναι ένα ξεχωριστό θέμα συζήτησης από μόνο του, δες τι έκανε ο Ζούκεμπεργκ που ονόμασε το facebook σε metaverse δηλαδή 'το σύμπαν μετά').

Διότι με την τέταρτη βιομηχανική επανάσταση, δηλαδή ψηφιακή επανάσταση, όπως ονομάζουν τον μετασχηματισμό αυτόν, όλες τις δουλειές θα τις κάνουν τα ρομπότ, οι άνθρωποι τους είναι άχρηστοι. Άσε που τρώνε και πολύ και επιβαρύνουν το περιβάλλον, ενώ τα ρομπότ δεν έχουν σωματικές ανάγκες.

Αυτοί θέλουν να διατηρήσουν έναν αριθμό 500εκ. επάνω στον πλανήτη, ώστε να τον προστατεύσουν από τους 'κακούς' ανθρώπους που επιβαρύνουν το κλίμα, τα έχουν πει στις πλάκες της Ατλάντα (https://el.wikipedia.org/wiki/%CE%9A%CE%B1%CF%84%CE%B5%CF%85%CE%B8%CF%85%CE%BD%CF%84%CE%AE%CF%81%CE%B9%CE%BF%CE%B9_%CE%BB%CE%AF%CE%B8%CE%BF%CE%B9_%CF%84%CE%B7%CF%82_%CE%A4%CE%B6%CF%8E%CF%81%CF%84%CE%B6%CE%B9%CE%B1).

Ήδη, τις ώρες που γραφόταν αυτό το άρθρο της ΦΛΕΦΑΛΟ, γίνεται λόγος για την αφρικανική μετάλλαξη την οποία δεν θα πιάνουν τα εμβόλια (σας το λέω από τώρα), έτσι ώστε να γίνει καινούριο lockdown, και μάλιστα πριν τα Χριστούγεννα.
Διότι ο Μητσοτάκης υποσχέθηκε την ελευθερία σε όσους εμβολιάζονται, και ελευθερία δεν έχουν δει ακόμη. Ο Μητσοτάκης δεν αποφασίζει για το lockdown, άλλοι το αποφασίζουν. Ο Μητσοτάκης είναι απλώς μια μαριονέτα, ένας προσκυνημένος μασόνος. Πρέπει επομένως να βρεθεί ένα νέο αφήγημα που θα αιτιολογήσει το νέο lockdown σε όσους υποσχέθηκε ότι με τις δύο δόσεις θα είναι ελεύθεροι.

Όσο για το αν είναι συνωμοσιολογίες αυτά, συνωμοσιολογία ήταν και πριν από ένα 6μηνο το ότι και σε καφετέρια να κάτσεις θα έπρεπε να δείχνεις τα χαρτιά σου, σαν να είμαστε στην Ανατολική Γερμανία.
Ο σκοπός αυτών των ανθρώπων στην παρούσα φάση είναι να φέρουν το χάος, να δημιουργήσουν κοινωνικό αυτοματισμό, και εμφύλιο αν γίνεται, ώστε να έρθει η Τάξη μέσα από το Χάος (ORDO AB CHAO), που είναι και το δόγμα τους.
Εδώ έχουμε γεγονότα αδιάσειστα, και στην τελική το μοναδικό επομένως διακύβευμα είναι αν τα γεγονότα αυτά είναι προσχεδιασμένα ή όχι. Αν ήταν τυχαία, δεν θα εργαλειοποιούσαν την πανδημία ώστε να εφαρμόσουν την ατζέντα τους.

Παρασκευή, 26 Νοεμβρίου, 2021

 Η Φοιτητική Λέσχη Φανταστικής Λογοτεχνίας είπε...

Κυριάκο τα δημοσιεύσαμε τα σεντόνια σου για να μη διαμαρτύρεσαι ότι σε λογοκρίνουμε αλλά κυρίως για τον κόπο που έκανες και τον χρόνο που δαπάνησες ώστε να τα γράφεις. Όμως είμαστε στο όριο. Για όνομα ρε φίλε! Δεν είμαστε Ελεύθερη Ώρα και Λιακόπουλος εδώ. Δεν θα δημοσιεύσουμε ξανά τέτοια σενάρια. Να είμαστε εξηγημένοι.

Σάββατο, 27 Νοεμβρίου, 2021

 
 Ο Ρεμπούτζουλος είπε...

Έκαψε το σενάριο ο τύπος. Εγώ πιστεύω ότι καλό είναι να δημοσιεύονται και αυτά τα σχόλια για να καταλάβουν οι εθνικιστές και εθνικοσοσιαλιστές ποιοί είναι οι μπατριώτες με τους οποίους συνεργάζονται τα γκαρσόνια και άλλοι αφελείς συναγωνιστές. Αυτοί που θεωρούν ότι έχουμε το ίδιο αφεντικό με τους φιλελεύθερους δηλαδή τον Αντίχριστο (γαμώ τη σχιζοφρένεια μου).

Σάββατο, 27 Νοεμβρίου, 2021

 
Ο/Η Ανώνυμος είπε...

Δεν κατάλαβες για τι συζητάμε, εσύ ο πιο πάνω που βρίζεις...Φυσικά και είναι πουλημένες στους εβραίους οι ελληνικές τράπεζες και φυσικά και έχουμε δοσιλογικές κυβερνήσεις, όλες μετά τον Καποδίστρια (θες να βάλω ως εξαίρεση και τον Μεταξά; Δεν έχω πρόβλημα, αλλά είναι άλλη συζήτηση αυτή).
Ποιος είπε το αντίθετο;

Αυτό τι σημαίνει όμως; Δεν ζούσες εσύ ως τώρα με τον δικό σου μισθό;

Για τα βιβλιοπωλεία και τους εκδοτικούς οίκους ναι, υπήρχε αυτό που λες. Επίσης, εστίαση δεν είναι μόνο τα ψητοπωλεία, το μεγάλο μέρος είναι τα κέντρα διασκέδασης και οι ταβέρνες/μεζεδοπωλεία.

Επίσης, τεράστιο μέρος του τζίρου και της οικονομίας είναι και η ένδυση/υπόδηση.

Αν εσύ πιστεύεις ότι με τα βιβλιοπωλεία μόνο θα διασωθεί η οικονομία, εντάξει δεν έχω να πω κάτι σε αυτό. Αυτά άλλωστε είναι αλυσίδα. Όταν δεν υπάρχουν λεφτά, καταρρέουν τα πάντα. Πόσους εργαζόμενους θα απασχολήσουν τα βιβλιοπωλεία;
Έπειτα, μην ξεχνάς ότι αυτός ο τζίρος που πήγε στα βιβλιοπωλεία προήλθε από τα λεφτά που μας έδιναν για να καθόμαστε, δεν ήταν αποτέλεσμα οικονομικής ανάπτυξης.

Το διακύβευμα στην σημερινή εποχή είναι ότι παραχωρείς το σώμα σου σε αυτούς πλέον με αντάλλαγμα να έχεις ζωή και δικαιώματα (μέσω της οικονομικής κατάρρευσης που θα επέλθει και της γενικότερης οικονομικής δυσπραγίας που έχει ήδη ξεκινήσει με τα μνημόνια εδώ και 11 χρόνια), με τελικό στόχο την επικράτηση της τεχνητής νοημοσύνης σε βάρος της συναισθηματικής νοημοσύνης.

Άρα ενώ ως τώρα ζούσες κανονικά ως άνθρωπος (με τις όποιες δυσκολίες), ως άνθρωπος όμως, τώρα πια αυτοί σου ζητούν να εμβολιαστείς για να συνεχίσεις να ζεις. Αυτό και μόνο θα πρέπει να σε προβληματίσει γιατί σου το ζητάνε.

Ήδη, ο φτωχός Σαλονικιός, ο Μπουρλά, έχει δηλώσει ότι θα γίνει διασύνδεση της βιολογίας με την τεχνητή νοημοσύνη και πολλά από τα πειράματα αυτά θα διεξαχθούν στο 'κατάστημα' της Pfizer στην Θεσσαλονίκη, που πρόκειται να ανοίξει. Τώρα τι εννοούσε ακριβώς, θα φανεί στο κοντινό μέλλον.

Για τον Βόβολη τώρα, που λέει ο Σταμάτης πιο πάνω, τα έχουμε πει. Ποιος ήταν ο σκοπός που προσπάθησαν να ταυτίσουν τους διαδηλωτές με τον Βόβολη. Το νεώτερο που έχω σχετικά, και από έγκυρη πηγή το λέω, είναι ότι αυτοί που τον διαφήμισαν και του έδωσαν μια κάποια δημοσιότητα έχουν απογοητευτεί μαζί του.

Ο δε Τράγκας είναι απόλυτα ένας Δούρειος Ίππος του συστήματος. Παραπάνω δεν μπορώ να πω.

Αυτό που θα πω μόνο είναι ότι ο Δημήτρης Γιαννακόπουλος φέρεται να είναι αυτός που θα αναλάβει την επόμενη ημέρα, μετά την κατάρρευση του υπάρχοντος πολιτικού συστήματος (μετά την μία ή τις δύο συγκυβερνήσεις που ψήνονται).

Σάββατο, 27 Νοεμβρίου, 2021

 
 Ο/Η Ανώνυμος είπε...

Ισχύει αυτό που λες για Γιαννακοπούλου. Έχει αρχίσει και φορά δελφικά Ε στον λαιμό ενώ κάνει συχνά πυκνά δηλώσεις κατά του εμβολίου και των ομοφυλόφιλων. Λέτε να γίνει ο Έλληνες Τραμπ;

Κυριακή, 28 Νοεμβρίου, 2021

 
Ανώνυμος Ο/Η Ανώνυμος είπε...

Αφού θα αναλάβει ο Δημητράκης τα πιάσατε τα λεφτά σας. Προσέξτε μόνο μη φάει πολύ "κουραμπιέ" τώρα που έρχονται και Χριστούγεννα.

Κυριακή, 28 Νοεμβρίου, 2021

 
Ανώνυμος Ο/Η Ανώνυμος είπε...

😆😆🤣 έχει και μελομακάρονα τα Χριστούγεννα. Όχι μόνο "κουραμπιέ" και "λουκούμι", συνωμοσιολόγοι της φάπας. Μου θέλετε και άλλο Τραμπ. Δε σας έφτασε ο πρώτος.

Κυριακή, 28 Νοεμβρίου, 2021

 
 Ο/Η Ανώνυμος είπε...

Το κράτος ενίσχυσε την θέση του με τα lockdown διότι ενήργησε πατερναλιστικά...Δηλαδή, οι πιο πολλοί τσίμπησαν στο παραμύθι και υποδέχτηκαν με ανακούφιση το lockdown και είπαν ότι σωστά έπραξε ο πρωθυπουργός, διότι αυτό ήταν μια επιβεβλημένη κίνηση, εφόσον προηγουμένως όλες οι άλλες χώρες έπραξαν το ίδιο.
Του ζήτησαν εμμέσως να κάνει κάτι το κράτος για αυτούς, και το κράτος το έπραξε.
Δέχτηκαν επίσης και το γεγονός με το 13033 ή το εξοδόχαρτο. Αυτό ήταν το αντίστοιχο με το παιδί που ρωτάει τον πατέρα του αν τον αφήνει να βγει έξω. 'Να βγεις αλλά να μην αργήσεις!' μας έλεγε το κράτος όταν έλεγε π.χ. ότι η επιλογή '6' δεν θα πρέπει να διαρκεί πάνω από 2 ώρες.
Τα κράτη επίσης παρενέβησαν στην οικονομία, ακόμη και στο διάστημα που αυτή υπολειτουργούσε (βλ. κανόνες για click away).
Ποτέ δεν αναρωτήθηκε ο κόσμος και για το εναλλακτικό σενάριο, μήπως δηλαδή υπάρχει μια κεντρική οδηγία που υποχρεώνει όλους τους πρωθυπουργούς να πάνε σε lockdown;
Επίσης, στην συνέχεια έδωσε και επιδόματα σαν τον καλό πατέρα που συμβουλεύει το παιδί του να κάτσει φρόνιμα, γιατί αν το πράξει θα του πάρει μαντολάτο...Άλλη μία πράξη πατερναλισμού...

Παρασκευή, 26 Νοεμβρίου, 2021

 
Η Φοιτητική Λέσχη Φανταστικής Λογοτεχνίας είπε...

Πάντως αν είναι να υπάρχει ένα πατερναλιστικό κράτος που δίνει επιδόματα τότε αν είναι φιλελεύθερο θα εξοργιστούμε με την κυβέρνηση του, γιατί θα μας έχει κλέψει το πρόγραμμα, ενώ αν είναι κανονικό πατερναλιστικό θα το υποστηρίξουμε ανεπιφύλακτα. Αλλά τίποτα από τα δύο που σκέφτηκε το Λεμούριο μυαλό σου δεν ισχύει.

Σάββατο, 27 Νοεμβρίου, 2021

 
Ανώνυμος Ο/Η Ανώνυμος είπε...

Άσχετα αν διαφωνώ, όπως φαντάζομαι και οι περισσότεροι αντιμπολιαστές, με την ανάλυσή σας,
σας τιμά που μετά το χθεσινό χαμό δε θάψατε το θέμα, αλλά απαντήσατε εκτενώς έστω εν είδει damage control.

Από κει και πέρα, είστε τραμπούκοι.

Παρασκευή, 26 Νοεμβρίου, 2021

 
Η Φοιτητική Λέσχη Φανταστικής Λογοτεχνίας είπε...

Ευχαριστούμε για τις "ευχές". Κι εμείς σε αγαπάμε. Από εκεί και πέρα αυτά τα damage control και τα ρέστα μας φάγανε. Πολύ αγγλικό ρε μεγάλε. Και το ταιριάζεις μάλιστα με το "μπόλιασμα". Είναι αυτό που λέμε ότι η συνωμοσιολογία έχει αμερικανικές καταβολές.

Παρασκευή, 26 Νοεμβρίου, 2021

 
Ο/Η Ανώνυμος είπε...

Ώστε πήραν και επιστρεπτέες τα εστιατόρια από τον Μητσοτάκη. Πώς να μην τον ψηφίσουν δαγκωτό; Δικαιολογημένοι είναι.

Παρασκευή, 26 Νοεμβρίου, 2021

 
Ανώνυμος Ο/Η Ανώνυμος είπε...

Βρε κάτσε μην τους βρούμε και στη λίστα Πέτσα στο τέλος.

Παρασκευή, 26 Νοεμβρίου, 2021

 
Ο/Η Ανώνυμος είπε...

Αλλού συμφωνώ, αλλού διαφωνώ αλλά σε κάθε περίπτωση καλό άρθρο. Πρέπει επιτέλους να μιλήσουμε με σοβαρότητα γι'αυτά τα θέματα.

Το lockdown δεν είναι ούτε πανάκεια, ούτε ο σατανάς. Είναι ένα εργαλείο. Το φιλελεύθερο καθεστώς αναγκάστηκε να το υιοθετήσει στην αρχή της πανδημίας για να αποφύγει μια ολοκληρωτική κατάρρευση του συστήματος υγείας. Λόγω των ιδεολογικών και πρακτικών αγγυλώσεων της κυρίαρχης στην δύση φιλελεύθερης τάσης αυτή η εφαρμογή ήταν αναποτελεσματική, χωρίς σχέδιο και με μοναδική προοπτική να περάσουν οι μήνες και να βρεθεί κάποιο εμβόλιο. Τι νόημα έχει να κάνεις lockdown για να ρίξεις τα κρούσματα και έπειτα να ξανά ανοίξεις και σε δύο μήνες να είσαι στο σημείο μηδέν; Στην εφαρμογή του lockdown στην δύση φάνηκαν ξεκάθαρα οι ανεπάρκειες ενός ολόκληρου συστήματος.

Αντιθέτως, σε χώρες όπως η Κίνα το lockdown εφαρμόστηκε στοχευμένα και αποτελεσματικά καθώς συμπληρώθηκε με αυστηρούς περιορισμούς και ελέγχους στην είσοδο στην Κίνα. Ο στόχος ήταν σαφής, η εξάλειψη του ιού και η εξασφάλιση ότι αυτός δεν θα επιστρέψει από την "πίσω πόρτα" με μαζικούς ελέγχους στις περιοχές που εμφάνιζαν κρούσματα και επιβεβλημένη καραντίνα σε όσους εισέρχονταν στην χώρα. Και κάπως έτσι στην αυταρχική, "κομμουνιστική" κίνα οι πολίτες έζησαν, ακόμα και στην wuhan, lockdown διάρκειας 2-3 μηνών, ενώ εδώ στην φιλελεύθερη Ελλάδα όλη την άνοιξη του 20' και από το φθινόπωρο του 20' μέχρι το καλοκαίρι του 21' βγαίναμε από το σπίτι με άδεια.

Ο ιός υπάρχει και είναι επικίνδυνος αν αφεθεί ανεξέλεγκτος. Η ριζοσπαστική/φασιστική/εθνικιστική πολιτική δεν θα ήταν να αγνοηθεί ο ιός, θα ήταν όμως σε ριζικά διαφορετική κατεύθυνση από την σημερινή "δυτική" που πλέον χρησιμοποιεί ως αποδιοπομπαίο τράγο τους ανεμβολίαστους για να αποφύγει τις ευθύνες της τραγική πολιτικής της. Σε όλα αυτά προσθέτουμε και πως προφανώς σύστημα σε αυτά τα πλαίσια κάνει ό,τι μπορεί για να εκμεταλλευθεί τις καταστάσεις.

Παρασκευή, 26 Νοεμβρίου, 2021

 
Ανώνυμος Ο/Η Ανώνυμος είπε...

Επίσης ξέχασα να σημειώσω το εξής. Είναι άλλο να δέχεται κάποιος περιορισμούς στις προσωπικές του ελευθερίες όταν ζει σε ένα ανεξάρτητο εθνικιστικό/φασιστικό/εσ (όπως θέλετε πείτε το τέλος πάντων) κράτος και άλλο να κάνει το ίδιο όταν βρίσκεται σε ένα κράτος υπό κατοχή. Προσωπικά το θέμα μου δεν είναι ότι χάνω ατομικές ελευθερίες, αυτό θα το δεχόμουν ακόμα και με ικανοποίηση υπό προυποθέσεις. Το θέμα είναι πως χάνουμε ατομικές ελευθερίες ζώντας σε ένα εχθρικό κράτος που θα εκμεταλλευτεί τις μειωμένες ελευθερίες μας για να ενισχύσει την θέση του.

Παρασκευή, 26 Νοεμβρίου, 2021

 
Η Φοιτητική Λέσχη Φανταστικής Λογοτεχνίας είπε...

Συμφωνούμε στα περισσότερα φίλε αναγνώστη. Αλλά πώς ενίσχυσε τη θέση του το κράτος με το lockdown; Αν πούμε ότι ενίσχυσε τη θέση του εναντίον των ανεμβολίαστων, τότε ναι. Έχεις δίκιο. Αυτό όμως είναι άλλο μέτρο. Εμείς εστιάσαμε στο lock down γιατί σε αυτό το μέτρο βρήκαν πάτημα οι προβοκάτορες για να ψελλίσουν ότι τάχα δεν ασκήσαμε κριτική στην εξουσία. Στο θέμα του lock down μετά τα περσινά επεισόδια στη Νέα Σμύρνη το κράτος υποχώρησε με την ουρά στα σκέλια. Οι έλεγχοι σε δημόσιους χώρους μειώθηκαν, οι μάσκες βγήκαν από τους δημόσιους χώρους, οι χρονικοί περιορισμοί άρθηκαν. Άρα;

Παρασκευή, 26 Νοεμβρίου, 2021

 
Ανώνυμος Ο/Η Ανώνυμος είπε...

Ναι σωστά άμα το πάρετε έτσι, εγώ το βλέπω περισσότερο συνολικά. Δηλαδή πχ ο έλεγχος πιστοποιητικού ακόμα και για να βγεις από το σπίτι σου είναι ένα μέτρο που δίνει σημαντικές εξουσίες στο κράτος και αν παγιωθεί με οποιαδήποτε αφορμή δύσκολα θα γυρίσει πίσω. Πχ τα μέτρα "εκτάκτου ανάγκης" που πήραν στις ΗΠΑ μετά τους δίδυμους πύργους όχι μόνο δεν γύρισαν ποτέ πίσω αλλά αντιθέτως μονάχα ενισχύθηκαν από τότε. Οπότε δεν βρίσκω κάποια ασυνέπεια στο να είναι ένας αντιφιλελεύθερος κατά της άρσης των ατομικών ελευθεριών από το σημερινό εχθρικό κράτος. Φτάνει να μπορεί να κάνει αυτή την διάκριση και να μην μένει η κριτική του στο επίπεδο ενός φιλελεύθερου, αντικοινωνικού ατομικισμού

Παρασκευή, 26 Νοεμβρίου, 2021

 Η Φοιτητική Λέσχη Φανταστικής Λογοτεχνίας είπε...

Προφανώς και συμφωνούμε με το συμπέρασμα που παραθέτεις.

Κυριακή, 28 Νοεμβρίου, 2021

Ο/Η Σταμάτης είπε...

Παιδιά προσέξτε κάτι. Σε κάθε οικονομική συγκυρία κάποιοι μπορεί να έχουν κέρδος. Το θέμα δεν είναι οι κλάδοι που, μπορεί κατά τύχη ή λόγω τακτικών ελιγμών των εκπροσώπων τους, να βγουν κερδισμένοι. Το θέμα είναι κατά πόσο μια συνολική κατάσταση όπως αυτή του lockdown είναι προς όφελος του συστήματος ή ακόμη περισσότερο αν είναι επακριβώς σχεδιασμένη από αυτό. Όλες οι μέχρι σήμερα σοβαρές προσεγγίσεις υποστηρίζουν ότι η αγορά θέλει σταθερότητα και όχι έκτακτες συνθήκες (όπως το lock down). Φαντάζομαι ότι το ίδιο θέλουν και εκείνοι που στηρίζουν την ιδεολογική τους ηγεμονία στην ελεύθερη αγορά.

Από εκεί και πέρα αναφέρει ο σερβιτόρος το παράδειγμα της εστίασης. Πράγματι ο κλάδος της εστίασης στην Ελλάδα είχε μεγάλο πρόβλημα με το lock down. Aπο την άλλη, ο κλάδος του βιβλίου εκτόξευσε τον τζίρο του (όπως σωστά αναφέρθηκε). Ακόμη πιο χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι τα φαρμακεία.

Θυμόμαστε όλοι ότι έχει ξεκινήσει η συστημική προσπάθεια να πωλούν φάρμακα και τα super market. Αν λοιπόν υπήρχε σχεδιασμός να ισχυροποιηθούν τα ισχυρά κεφάλαια εις βάρος των μεσαίων επιχειρήσεων, θα είχαν φροντίσει οι κυβερνώντες να επιτρέψουν την πώληση φαρμάκων στα super market πριν την κρίση. Έτσι ώστε να μην άφηναν τους μικρομεσαίους επιχειρηματίες φαρμακοποιούς να αποκομίσουν τα κέρδη που πολλαπλασιάστηκαν λόγω του φόβου του lock down που έστειλε κόσμο μαζικά στα φαρμακεία, λόγω των τέστ ανίχνευσης COVID κλπ.

Δεν μπορώ να φανταστώ ότι υπάρχουν αναγνώστες μας που θα αγνοήσουν την δική τους κρίση και την καθημερινή εμπειρία και θα λάβουν υπόψη τις παρασιτικές ουρές της αστικής δεξιάς με τον παρανοϊκό λόγο. Στην αρχή έλεγαν ότι δεν υπάρχει ιός και άλλα ωραία. Δυστυχώς έχουν χάσει την ζωή τους γνωστοί μου που δεν είχαν κανένα υποκείμενο νόσημα. Δυστυχώς κολλήσαμε όλοι στον εργασιακό και τον οικογενειακό μου χώρο, με συναδέλφους που χρειάστηκε να νοσηλευτούν σε ΜΕΘ για να σωθούν. Τουλάχιστον αποφύγαμε τον επαναλαμβανόμενο εμβολιασμό και έτσι γλιτώσαμε από μια ακόμη βαρυσήμαντη καταγγελία των δεξιών αποβρασμάτων του κάθε Πώποτα. Αλλά όπως γράφει και το παιδί πιο πάνω, υπάρχει η ασθένεια. Για άλλη μια φορά έπεσαν οι έξω οι προφητείες των συνωμοσιολόγων.

Υπάρχει χώρος για σοβαρή αντιπολίτευση ή και αντίδραση. Οι ψεύτικες υποσχέσεις για δημιουργία ΜΕΘ της κυβέρνησης. Ο υγειονομικός τζόγος και η ασυδοσία του ιδιωτικού τομέα στην υγεία. Η τραγική κατάσταση των νοσοκομείων (ως ασθενής αυτοάνοσης πάθησης έχω άμεση και καλή εικόνα), η σιωπή των αντιεμβολιαστικών κινήσεων την αμέσως επόμενη μέρα από την ανάληψη του υπουργείου από τον υιό Πατριάρχη και όλα όσα αναφέρω στο άρθρο.

Σάββατο, 27 Νοεμβρίου, 2021

 Ο/Η Ανώνυμος είπε...

Σήμερα, αυτός που αποκαλούσε ψεκασμένους και συνωμοσιολόγους όσους είχαν διαφορετική γνώμη περί πανδημίας ανακοίνωσε υποχρεωτικό μηνιαίο χαράτσι 100 € για τους 570.000 συνωμοσιολόγους άνω των 60 που δεν θέλουν να τρυπηθούν.
Ο γραφικός ποτέ δεν μπορεί να είναι και επικίνδυνος. Άρα οι 'συνωμοσιολόγοι' δεν είναι γραφικοί, είναι επικίνδυνοι για το σύστημα.
Καλή συνέχεια εύχομαι και να προσέχετε τους γέρους σας. Ραντεβού στις 4 Δεκέμβρη στο Σύνταγμα. Κάτω τα χέρια από τους γονείς μας!
Μπορείτε να λέτε και να γράφετε ό,τι θέλετε αλλά το τέρας του ολοκληρωτισμού ξεδιπλώνεται μπροστά στα μάτια μας, και αυτό δεν είναι συνωμοσιολογία.
Καλή Λευτεριά στην Ελλάδα μας!

Τρίτη, 30 Νοεμβρίου, 2021

 
Ανώνυμος Ο/Η Φοιτητική Λέσχη Φανταστικής Λογοτεχνίας είπε...

Αυτά είναι σπεσιαλιτέ του. Όλα κρίνονται με όρους χρημάτων. Αυτό όμως δεν είναι lockdown. Επίσης χωρά πολλή συζήτηση για το αν είναι ολοκληρωτισμός.

Τρίτη, 30 Νοεμβρίου, 2021

 

Λεφτά από τις πολυεθνικές στους μνημονιακούς πολιτικούς, στα think tanks και στα «εστιατόρια» της μνημονιακής Δεξιάς


Η εισήγηση της εισαγγελέως Ελένης Μιχαλοπούλου επιβεβαίωσε αυτό που άπαντες υποπτεύονται. Ότι, δηλαδή, το διεφθαρμένο κατεστημένο των φιλελεύθερων (δεξιών, ακροδεξιών και αριστερών) ελλαδιτών πολιτικών που εφάρμοσαν τα μνημόνια της Μέρκελ λαδώνονται με μαύρο χρήμα. H εισαγγελέας πρωτοδικών Ελένη Μιχαλοπούλου, στην εισήγησή της προς το αρμόδιο δικαστικό συμβούλιο, πρότεινε να παραπεμφθούν ενώπιον του τριμελούς εφετείου κακουργημάτων το στέλεχος της Novartis Κωνσταντίνος Φρουζής και δύο γιατροί προκειμένου να δικαστούν για κακουργήματα. Ασφαλώς η εισαγγελική πρόταση καταρρίπτει το αφήγημα της «σκευωρίας» που κατασκεύασε η Νέα Δημοκρατία για να διώξει με αθέμιτα μέσα την κυρία Τουλουπάκη και τους εισαγγελείς που ερεύνησαν την εμπλοκή πολιτικών προσώπων, προσκείμενων στον γερμανικό παράγοντα, στο σκάνδαλο της Novartis.

Στην εισαγγελική πρόταση της Ελένης Μιχαλοπούλου περιγράφεται πώς είχε οργανωθεί το κόλπο από τη Novartis προκειμένου να αυξηθούν οι πωλήσεις φαρμάκων στην Ελλάδα. Ένα από τα σκευάσματα για τα οποία υπάρχει η ένδειξη ότι δωροδοκούνταν γιατροί και πολιτικοί είναι το οφθαλμολογικό Lucentis. Πρόκειται για ένα από τα φάρμακα για τα οποία ασκήθηκε ποινική δίωξη σε βαθμό κακουργήματος, που εκκρεμεί ακόμη στην ανάκριση, σε βάρος του Ανδρέα Λοβέρδου. Συγκεκριμένα η εισαγγελία έκρινε ότι ο Ανδρέας Λοβέρδος έλαβε για την εξυπηρέτηση των συμφερόντων της Novartis τουλάχιστον 200.000 ευρώ. Αλλά και τα ογκολογικά φάρμακα φαίνεται ότι σχετίστηκαν με την πολιτική διαπλοκή. Σε αυτή την συζήτηση εμπλέκεται το όνομα του Άδωνι Γεωργιάδη,


Ακόμη ένα πρόσωπο σε βάρος του οποίου είχαν ασκηθεί αρχικά ποινικές διώξεις, αλλά δεν προτείνεται η παραπομπή του γιατί, σύμφωνα με πληροφορίες το αδίκημα έχει παραγραφεί κατά τη συμπληρωματική εισαγγελική πρόταση προς το δικαστικό συμβούλιο, είναι ο Γκέοργκ Σρέκενφουκς. Ο εν λόγω ήταν πρώην πρόεδρος της Novartis Ελλάς και είχε στενές σχέσεις με την κυβέρνηση Σαμαρά. Σε επιστολή που είχε αποστείλει στις 14 Ιανουαρίου 2013–επίσης εμπεριέχεται στη δικογραφία– ο Jonathan RSimonds, πρώην Chief Financial Officer της μητρικής Novartis, προς τον τότε πρωθυπουργό Αντώνη Σαμαρά παραδέχεται ότι ο Φρουζής και ο Γκέοργκ Σρέκενφουκς ήταν μέλη του think tank που είχε δημιουργήσει ο πρώην πρωθυπουργός. Όπως χαρακτηριστικά αναγραφόταν στη συγκεκριμένη επιστολή που στάλθηκε στον Αντώνη Σαμαρά: «Ο πρόεδρος της Novartis Hellas κ. Georg Schroeckenfuchs και ο αντιπρόεδρος κ. Κώστας Φρουζής, ο οποίος είναι επίσης πρόεδρος του ΣΦΕΕ, είναι μέλη του think tank που δημιουργήσατε πρόσφατα για να οδηγήσετε την Ελλάδα από τη διαδικασία της επιβίωσης στη σταθερότητα και την ανάκαμψη».

Αν μη τι άλλο η αναζήτηση παράνομων ροών χρήματος προς τα πολιτικά πρόσωπα είναι αρμοδιότητα των δικαστικών αρχών. Εμάς εκείνο που μας ενδιαφέρει είναι το πολιτικό υπόβαθρο της υπόθεσης. Βλέπουμε, δηλαδή, πόσο στενά συνδεδεμένος είναι ο γερμανικός παράγοντας, που επέβαλε τα μνημόνια στην χώρα μας, με την ελληνική Δεξιά. Η αδιανόητη δήλωση του Άδωνι Γεωργιάδη ότι αν συνεχίσει η εισαγγελία να κάνει την δουλειά της σωστά αυτός θα καταφύγει σε ευρωπαϊκά δικαστήρια (εναντίον της υποτιθέμενα ανεξάρτητης δικαιοσύνης της χώρας του!!), καταδεικνύει αυτό που γράφουμε εδώ και καιρό. Ότι η Ευρωπαϊκή Ένωση αποτελεί τον θεσμικό μπράβο των «τριτοκοσμικών ευρωπαϊστών». Ότι η Ευρωπαϊκή Ένωση αποτελεί την κορυφή του καρτέλ της πολιτικής μαφίας που λειτουργεί ως κυβερνητικό προσωπικό στην χώρα μας.

Ασφαλώς αν θελήσουμε να εισέλθουμε και πιο βαθειά είναι σίγουρο ότι θα φτάσουμε και στο βαθύ ακροδεξιό παρακράτος που έχει την αποστολή να μοχλεύει τον ελληνικό εθνικιστικό χώρο. Η ύπαρξη καλβινιστικά μεγαλοαστικών καπιταλιστικών think tanks του Αντώνη Σαμαρά δεν μας προκαλεί έκπληξη. Γνωρίζουμε πολύ καλά ότι ο συγκεκριμένος πολιτικάντης έχει δημιουργήσει και μικρότερης εμβέλειας think tanks, με γνωστά πρόσωπα της άκρας δεξιάς, που εργάζονται με σκοπό να αποκρυφθεί η αληθινή ιδεολογία του εθνικισμού και να προβληθούν μεταμοντέρνες Δεξιές πομφόλυγες (οι οποίες έχουν δανειστεί επιδερμικά εθνικιστικά στοιχεία) ως υποτιθέμενα νέες εκδοχές του εθνικισμού. Πρόκειται για «νέες εκδοχές» που υπονομεύουν και τον παραδοσιακό συντηρητισμό και τον ριζοσπαστικό εθνικισμό-ε/ς κλπ. Αυτά τα δεξιά think tanks (που δεν είναι μόνο γερμανικής, αλλά και αμερικανικής προέλευσης) τροφοδοτούν με ιδέες τους διάφορους αρλεκίνους που εμφανίζονται τα τελευταία χρόνια ως καθοδηγητές του εθνικιστικού χώρου είτε σε διαδικτυακές (δήθεν) συντηρητικές, alt right και δε συμμαζεύεται εκπομπές, είτε στα γνωστά «εστιατόρια». Ψάξτε λίγο τις ιδεολογικές συνάφειες με την μνημονιακή Δεξιά που έχουν όλοι αυτοί κάτω από τις προμετωπίδες των λογοτύπων τους και θα καταλάβετε τι εννοούμε.


Σχόλια:
Η Φοιτητική Λέσχη Φανταστικής Λογοτεχνίας είπε...

Ανώνυμο γκαρσόνι, αν είναι να γράφεις διαφορετικά σχόλια γράφε τα τουλάχιστον σε διαφορετικά χρονικά διαστήματα. Όχι με τις ίδιες φράσεις και μετά από δύο λεπτά. Φαίνεται ότι είσαι ο ίδιος σχολιαστής.

Τρίτη, 23 Νοεμβρίου, 2021

 
Ανώνυμος Ο/Η Ανώνυμος είπε...

Παρολα αυτά κανένα εκ των δύο δεν δημοσίευσες. Έγραψα δύο σχόλια γιατί το πρώτο ήταν ατελής. Το δεύτερο παρουσιάζει καλύτερη τα πράγματα και τον ρόλο του Σταμούλη.

Τρίτη, 23 Νοεμβρίου, 2021

 
Ανώνυμος Η Φοιτητική Λέσχη Φανταστικής Λογοτεχνίας είπε...

Αφού το πρώτο σχόλιο ήταν "ατελής", δημοσίευσα το τελευταίο που έγραψες για να αποκαλυφθεί ο πλούτος της μόρφωσης που διαθέτεις και ο τρόπος που χρησιμοποιείς την ελληνική γλώσσα 🤣🤣😂

Για γέλια και για κλάματα η κατάσταση. Τέτοιου μορφωτικού επιπέδου ανθρώπους επέλεξε η ΝΔ και οι πρεσβείες για να πραγματώσουν την αλλοίωση της εθνικιστικής ιδεολογίας. Δεν ξέρει κανείς για ποιο λόγο να τραβήξει τα μαλλιά του. Για τον πρόστυχο στόχο του συστήματος; Για τους πανίβλακες, σαν και σένα, που έβαλε στο παιχνίδι;
Απόγνωση..

Τρίτη, 23 Νοεμβρίου, 2021

 
Ανώνυμος Ο Σταμάτης είπε...

Βρήκα στην Αμφιλοχία, τον Σταμούλη το λοχία, παλιό μου συμπολεμιστή, με το κεφάλι του σταχτί..

Τρίτη, 23 Νοεμβρίου, 2021

 
Ανώνυμος Ο/Η Ανώνυμος είπε...

Ρε παιδιά ο Σταμούλης ποιος είναι ;

Τρίτη, 23 Νοεμβρίου, 2021

 
Ανώνυμος Ο/Η Ανώνυμος είπε...

αφού δεν μπορούν να ξεχωρίσουν το θηλυκό από το ουδέτερο δεν είναι να μας κάνει εντύπωση που θεωρούν διανοούμενο το γέρο Πλεύρη

Τρίτη, 23 Νοεμβρίου, 2021

 
 Ο/Η Ανώνυμος είπε...

Εδώ παρουσιάζουν ως διανοητή το Γιαννάκη τον "Φιλίππου" στον Πλεύρη θα κολλούσαν;

Τετάρτη, 24 Νοεμβρίου, 2021

 
Ο/Η Ανώνυμος είπε...

Ο Γιαννάκης στην τελική δήλωσε πρόσφατα "ευρωπατριώτης" και "χιτλερικός". Όχι εθνικοσοσιαλιστής. Ξέρουν τι κάνουν τα παιδιά. Μισό τσιγάρο δρόμο από τον ευρωπατριωτισμό του Σαμαρά και του Άδωνι που κράζει το άρθρο βρίσκονται.

Τετάρτη, 24 Νοεμβρίου, 2021

 
Ο Αχιλλέας είπε...

Ο σκληρός καπιταλισμός της μνημονιακής δεξιάς και αριστεράς. Οι άνθρωποι που μας ρουφάνε το αίμα στις δουλειές, στην πολιτική, στην καθημερινότητα μας. Ας προσευχηθούμε να τιμωρηθούν από τους, ελάχιστους, τίμιους δικαστές και εισαγγελείς. Πότε θα ξυπνήσεις ραγιά; Τι άλλο περιμένεις να δεις επιτέλους;

Τρίτη, 23 Νοεμβρίου, 2021

 
Ο Σταμάτης είπε...

Αχιλλέα μου και να θελήσει ένας εισαγγελέας να τους ελέγξει, υπάρχει ο νόμος Βενιζέλου που τους δίνει ασυλία. Οπότε....

Τετάρτη, 24 Νοεμβρίου, 2021

 
Ανώνυμος Ο/Η Ανώνυμος είπε...

Ο χώρος έχεις τους χωρικούς και τους χωριάτες. Έχεις αυτούς που νοιάζονται και αυτούς που απλά κρίνουν για να κρίνουν. Που αν τους γυρίσεις ανάποδα πέντε ευρώ δεν θα πέσουν. Αλλά που η γλώσσα τους έχει μόνο να λέει

Τετάρτη, 24 Νοεμβρίου, 2021

 
Η Φοιτητική Λέσχη Φανταστικής Λογοτεχνίας είπε...

Φίλε ανώνυμε να πούμε την πικρή μας αλήθεια δεν καταλάβαμε σε ποιον απευθύνεσαι. Ίσως και να είναι όπως γράφεις τα πράγματα. Πάντως εκείνο που ξέρουμε είναι ότι το παράδειγμα με τα πενταευρα δεν είναι καλό για κάποια πρόσωπα που φαίνεται ότι υποστηρίζεις με το σχόλιό σου. Άστο καλύτερα γιατί θα ανοίξουμε μια συζήτηση που δεν θα καταλήξει σε καλό για εκείνους που εννοούμε. Φανταζόμαστε ότι γνωρίζετε, όσοι μας διαβάζετε καιρό, ότι μιλάμε πάντοτε βάσει μιας αρκετά μεγάλης εμπειρίας σε καταστάσεις του χώρου (είναι αληθινά παλιοί ορισμένοι στη ΦΛΕΦΑΛΟ, θυμίζουμε για να τρολάρουμε ανώνυμους αναγνώστες) και χωρίς να μασάμε τα λόγια μας. Ας αρκεστούμε λοιπόν στο ότι δεν θα υπάρξει καμία προβολή, θετική ή αρνητική, για έντυπα άσχετα με την λέσχη μας στο δικό μας ιστολόγιο. Ας αρκεστούμε στο ότι η γνώμη μας για τη συγκεκριμένη περίπτωση είναι αυτή που αναφέραμε σε προηγούμενο σχόλιο. Τα υπόλοιπα λόγια είναι περιττά. Ας το λάβουν ως προειδοποίηση ορισμένοι.

Τετάρτη, 24 Νοεμβρίου, 2021

 
Ο/Η Ανώνυμος είπε...

το πεντάευρω δεν πήγαινε για τα μέλη της λέσχης σας. αλλά για αυτούς που κρίνουν τους πάντες ως ακροδεξιούς αλλά τους έχουν καλέσει σε δέκα εκπομπές. αν δεν σου αρέσει κάτι κάνε εσύ το καλύτερο έτσι είναι γιατί έτσι πάει

Τετάρτη, 24 Νοεμβρίου, 2021

 
Ανώνυμος Ο/Η Ανώνυμος είπε...

Ρε μάγκες, εξηγείστε αυτά τα κορακίστικα και σε μας που ψιλοπαρακολουθούμε, αλλά δεν είμαστε και τόσο μπασμένοι στα του χώρου.

Προφανώς Πώποτας = Περίανδρος ο αρβανίτης.

Αλλά ποιος είναι ο "Φιλίππου", ποιος ο "Μπρέγκοβιτς" και σε ποιο έντυπο αναφέρεστε; Αν δε θέλετε να πείτε τουλάχιστον δώστε κάνα στοιχείο να γκουγκλάρουμε.

Και μιας και σας πέτυχα θα ήθελα links με αξιόλογα αγγλόφωνα και ελληνόφωνα sites και μπλογκς με ριζοσπαστικό περιεχόμενο. Εννοώ πέρα από τα τραμπικά. Προσωπικά δεν μπορώ να βρω κάτι.

Τετάρτη, 24 Νοεμβρίου, 2021

 
Η Φοιτητική Λέσχη Φανταστικής Λογοτεχνίας είπε...

Φίλε τα κορακίστικα είναι χρήσιμα τόσο για να αποφευχθούν νομικές συνέπειες όσο και για να μην δημιουργηθεί πρόβλημα στις προσωπικές ζωές ανθρώπων. Την πολιτική τους αθλιότητα ή ανεπάρκεια στηλιτεύουμε. Δεν θέλουμε να τους προκαλέσουμε προσωπικά προβλήματα. Φαίνεται πως αυτή η πρακτική έγινε συνήθεια και σε αναγνώστες που εφευρίσκουν δικά τους παρατσούκλια και τα γράφουν, με αποτέλεσμα να αυξάνεται η λίστα. Γνωστή ελληνική συνήθεια αυτή.

Μας δίνεις ιδέα πάντως. Να αναρτήσουμε ένα άρθρο-λεξικό του χώρου, με διευκρινήσεις και λήμματα που θα ανανεώνονται 😆

Τον Πώποτα τον πέτυχες. Και εμείς πρόσφατα μάθαμε αυτό το παρατσούκλι από σχολιαστή.

Ο Φιλίππου είναι μεγάλης ηλικίας παλιό χιτλερικό στέλεχος της ΧΑ που αρθρογραφούσε παλιά και εξακολουθεί να αρθρογραφεί σήμερα σε τραμπικά ιστολόγια με το ψευδώνυμο Ιών Φιλίππου.

Το "Μπρέγκοβιτς" είναι σπάνιο. Δεν χρησιμοποιείται συχνά. Πρόκειται για τον "εστιάτορα". Αυτό είναι το συνηθισμένο του παρατσούκλι. Μεγάλη φίρμα του χώρου τα τελευταία δέκα χρόνια. Διατηρεί το ιστολόγιο από το οποίο ξεκίνησε η προπαγάνδα του νεοφιλελεύθερου ψευδοχιτλερισμού, την οποία ασπάστηκαν και αναπαράγουν οι υποστηρικτές του Πώποτα. Αυτοί αποκαλούνται συνήθως "γκαρσόνια". Για τους ευνόητους λόγους (τα "γκαρσόνια" του "εστιάτορα"). Παλιότερα ήταν μαζί στο εστιατόριο οι Πώποτας και εστιάτορας. Αργότερα ήρθαν σε ρήξη. Πήρε ο Πώποτας τα γκαρσόνια και αποχώρησαν. Το "εστιάτορας" βγήκε από το όνομα του ιστολογίου που διαχειρίζεται ο συγκεκριμένος αρθρογράφος.

Στο να προτείνουμε άλλα ιστολόγια δεν είμαστε καλοί. Αν θες να προτείνουμε βιβλία μετά χαράς.

Τετάρτη, 24 Νοεμβρίου, 2021

 
Ανώνυμος Ο/Η Ανώνυμος είπε...

Ευχαριστώ για την απάντηση.

Στο ερώτημα για τα σαιτς-μπλογκς δεν ήθελα να σας φέρω σε δύσκολη θέση, ούτε να κάνω αντίπραξη στο δικός σας ιστολόγιο. Απλώς πραγματικά δεν μπορώ να βρω τίποτα στο αγγλόφωνο διαδίκτυο, πέραν από τραμπικές και παραληρηματικές ακροδεξιές σελίδες και έλεγα μπας και υπάρχει κάτι το αξιοπρεπές που αγνοώ.

Για τον Μπρέγκοβιτς και τους άλλους να πω την αλήθεια δε μου φαίνεται και τόσο αντιφατικό το μπόλιασμα καθεστωτικού φιλοδυτικισμού και χιτλερισμού. Κακά τα ψέματα, και ο Αυστριακός πέρα από τις ρητορείες, τα συνθήματα και τις παράτες και λαμβάνοντας υπόψιν την εποχή τέτοιος πρέπει να ήταν. Ένας αντιμπολσεβίκος δυτικός Πρώσος αστός. Σα να λέμε ένας πιο αυταρχικός Ρούσβελτ, ο οποίος Ρούσβελτ μη ξεχνάμε είχε ξαμολήσει την ΚΚΚ στον νότο και είχε φτιάξει, λόγω καπιταλιστικού κραχ, ένα ας πούμε συντεχνιακό κράτος. Τα υπόλοιπα για τον κοινωνικό επαναστάτη Χίτλερ είναι μεταπολεμική μυθολογία νοσταλγών. Τέλος πάντων, μεγάλη κουβέντα.

Τετάρτη, 24 Νοεμβρίου, 2021

 
 Ο/Η Ανώνυμος είπε...

Συμπληρώνω και εγω το λεξικό:

Χατζηgogo ή Ψευτοθόδωρος ή τροβαδούρος: Αρχιερέας της προσπάθειας να αλλοιωθεί ο εθνικισμός σε ουρά της ακροδεξιάς. Αρχισυντάκτης της κυπατζηδοεφημεριδας των "Στόκων". Φίλος με τραμπικούς και χιτλερικούς νεοφιλελεύθερους, θαμώνας (κατά δική του δήλωση) της αμερικανικής πρεσβείας. Οργανωτής της ποταπής προσπάθειας αλλοίωσης της σκέψης του Δραγούμη, του Γιαννόπουλου, του Καζαντζάκη, της Σίτσας και άλλων προσωπικοτήτων της ελληνικής διανόησης, που στη συνέχεια υιοθέτησαν τα γκαρσόνια και ο εστιάτορας.

"Πατριάρχης": Γνωστός ηλικιωμένος καρνάβαλος των μυστικών υπηρεσιών που παριστάνει το θεωρητικό του χώρου εδώ και μισό αιώνα. Πατέρας υπουργού της δεξιάς παράταξης.

"Στόκος στο μυαλό": Εφημερίδα για μπετόβλακες που μολονότι προβάλλει μια ακροδεξιά πληβειακή στρατοκρατία ο αρχισυντάκτης της Αμερικανόφιλος "τροβαδούρος" προτείνει την άρνηση στράτευσης στους νέους εθνικιστές. Ο ιδιοκτήτης της εφημερίδας υπήρξε μέλος της ΟΝΝΕΔ και έπειτα της Πολιτικής Άνοιξης του Αντώνη Σαμαρά. Με Αντώνη αρχηγό και Πατριάρχη ονειρεύεται την ανακατάληψη της Πόλης.

Ε.Ω: Εφημερίδα συνωμοσιολογων δεξιών που τα εξώφυλλά της γράφουν ότι θα βγάλουν λέπια όσοι δείχνουν πιστοποιητικό εμβολιασμού, ότι έρχεται η δευτέρα παρουσία και ότι η πατριωτική δεξιά θα νικήσει αν πολιτευθεί βάσει των προφητειών της Αγίας Αθανασίας του Αιγάλεω. Ο ιδιοκτήτης της είναι γιος παλιού ακροδεξιού δημοσιογράφου και καναλάρχη που είχε εργαστεί για το συμφέρον της δεξιάς, είχε υπονομεύσει για χρόνια τον εθνικιστικό χώρο και κατέληξε στη φυλακή σαν πληροφοριοδότης της τρομοκρατικής οργάνωσης 17Ν.

Πέμπτη, 25 Νοεμβρίου, 2021

 
 Ο/Η Ανώνυμος είπε...

Ευτυχώς έχουμε το δικό σου περιοδικάκι που είναι γεμάτο γαμάτα άρθρα. Θα γράψεις ποτέ πολιτικά ή μόνο για μάγισσες και κενταύρους θα διαβάζουμε;

Τετάρτη, 24 Νοεμβρίου, 2021

 
 Η Φοιτητική Λέσχη Φανταστικής Λογοτεχνίας είπε...

Ο Ραούτι έγραφε για τα Χόμπιτ. Έτσι είχε ονομάσει και μέρος της νεολαίας του MSI. Αν δεν γνωρίζεις ποιος είναι αυτός να σε ενημερώσουμε. Καλά, για τα Hobbit's θα χρειαστείς εντατικό φροντιστήριο.

Πέμπτη, 25 Νοεμβρίου, 2021

 
Η Φοιτητική Λέσχη Φανταστικής Λογοτεχνίας είπε...

Ανώνυμε κάνεις λάθος. Εξακολουθούμε να διαβάζουμε με ενδιαφέρον τον Μαύρο Κρίνο και τα υπόλοιπα στρασερικά ιστολόγια, ασχέτως αν διαφωνούμε σε κάποιες προσεγγίσεις.

Όσον αφορά τον οπορτουνισμό μας επαναλαμβάνουμε ότι με αυτό τον χαρακτηρισμό κατηγορούσαν τον Άβαταρ που προσκυνάς όταν ήταν στα πάνω του.

Κανείς δεν μας έβαλε κουμανταδόρους του χώρου. Μόνοι μας αποφασίζουμε. Αυτόνομοι είμαστε, αποφασίζουμε και κάνουμε πράξη τις αποφάσεις μας. Αν έχεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να μας το εκφράσεις από κοντά.

Εμείς γράφουμε για νεράιδες, ο Ραούτι έγραφε για Χόμπιτ. Έτσι είχε ονομάσει και μέρος της νεολαίας του MSI. Αν δεν γνωρίζεις ποιος είναι πες μας να γράψουμε άρθρο.

Ασφαλώς θα συνεχίσουμε να παρουσιάζουμε συνεντεύξεις αναρχικών και άλλων εφόσον έχουν ενδιαφέρον και συνδέονται με τον διάλογο που θέλουμε να ανοίξουμε και με την συνολική μας αισθητική πρόταση (στην οποία συμπεριλαμβάνεται ο εθνικισμός και οι εκδοχές του, όπως οι εθνικοσοσιαλισμός, φασισμός, εθνικομπολσεβικισμός, προφασισμός, νεοφασισμός κλπ).

Επίσης, θα συνεχιστεί η "σταυροφορία" ενάντια σε εστιατόρια, τραμπικούς και όλο το δεξιό κακό συναπάντημα. Μέχρι να ισοπεδωθόύν σε ερείπια. Ακόμη είμαστε στα προκαταρκτικά. Δεν σου λέω τι θα ακολουθήσει για να μην τρομάξεις.

Τώρα για το αν είμαστε το επίκεντρο του χώρου, ποτέ δεν τρέφαμε τέτοια φιλοδοξία για τους εαυτούς μας. Οι σερβιτόροι και οι εστιάτορες μας φέρατε στο επίκεντρο. Ας προσέχατε ρε παιδιά. Ποιος σας είπε να γεμίσετε το indymedia και τα υπόλοπια γνωστά sites με λιβελογραφήματα κατά της λέσχης μας; Δεν γνωρίζατε ότι με αυτό τον τρόπο μας κάνατε διαφήμιση;

Πέμπτη, 25 Νοεμβρίου, 2021

 
 Ο/Η Ανώνυμος είπε...

Ρε μάγκες, προσπαθείτε να φέρετε στον ίσιο δρόμο το λούμπεν κοινό του Βελόπουλου και της Ελ. Ώρας; Χαμένη υπόθεση πραγματικά. Μιλάμε για ανθρώπους τελείως διαφορετικού μήκους κύματος. Ανίατες περιπτώσεις.
Ποιο πολλές πιθανότητες έχετε να πάρετε με το μέρος σας απογοητευμένους αναρχικούς και αριστερούς που σιχάθηκαν την λίμπεραλ στροφή των χώρων τους, παρά τους ημίτρελους με τις προφητείες και τα εξαμίλια.

Επίσης, αν θέλετε να κάνετε κριτική σε άλλους δεν θα ήταν πιο συνεπές να προτείνετε και εσείς κάτι; Σας παρακολουθώ χρόνια και εκτός από ένα άρθρο υπέρ των αγανακτισμένων το '12 και ένα για το Μακεδονικό πέρυσι δεν έχετε τίποτα άλλο για την τρέχουσα πολιτική. Καταλαβαίνω ότι ασχολείστε κυρίως με την κριτική λογοτεχνίας, αλλά πείτε και κάτι για τον κορονοιό και τις καραντίνες ρε μάγκες. Μιλάμε για ένα παγκόσμιο υπαρξιακό ζήτημα τεράστιας σημασίας, που εσείς απλά περιμένετε να περάσει ντούκου για να ξαναγυρίσετε στον Μπλεκ και στους Iron Maiden. Αυτό δεν είναι ιδεολογικά συνεπές. No offense.

Πέμπτη, 25 Νοεμβρίου, 2021

 
Ανώνυμος Η Φοιτητική Λέσχη Φανταστικής Λογοτεχνίας είπε...

Μας αδικείς. Το '11 ήμασταν η πρώτη αυτόνομη ομάδα του χώρου που κατέβηκε στο Σύνταγμα όταν κάποιοι έλεγαν (μαζί με το ΚΚΕ) ότι όσοι συμμετείχαν ήταν άνθρωποι της πρεσβείας των ΗΠΑ (άσχετα αν μετά το γύρισαν γιατί δεν τους έπαιρνε να κάνουν αλλιώς). Στο μακεδονικό ήμασταν όχι μόνο σε μια αλλά σε όλες τις συγκεντρώσεις. Ήμασταν και στον οργανωτικό πυρήνα. Είχαμε εικόνα εκ των έσω για το πώς λαμβάνονταν οι αποφάσεις. Για αυτό θα μιλήσουμε όταν έρθει η ώρα.

Στο θέμα της καραντίνας μας γυρίζεις στο πεδίο εκείνων που σωστά ειρωνεύεσαι στην αρχή του σχολίου σου. Δεν είμαστε στον πυρήνα των ιατρικών δομών που έχουν πληροφόρηση. Συνεπώς τι θες να πούμε; Εφόσον δεν έχουμε σωστή πληροφόρηση, θες να πάρουμε θέση; Δύο φορές πρέπει να μιλάς στην ζωή σου. Ή για αυτά που γνωρίζεις καλά ή για αυτά που έχεις ανάγκη, έλεγε ο Ισοκράτης και είχε δίκιο.

Αν θες τώρα τη γνώμη μας για το πως εκμεταλλεύεται την πανδημία το σύστημα, φοβόμαστε ότι το κλείσιμο δεν είναι το επίκεντρο της υπόθεσης. Ο φιλελεύθερος καπιταλισμός της παγκοσμιοποίησης λειτουργεί βασιζόμενος στην απόλυτη ατομική ελευθερία. Όχι σε περιορισμούς επιβεβλημένους άνωθεν. Το lockdown είναι αντίθετο στον πυρήνα της εξουσιαστικής ιδεολογίας. Δεν μπορεί να το υιοθετούν έτσι άκριτα. Δεν είναι δική τους πολιτική. Συνεπώς, ή όντως αναγκάζονται να το κάνουν (και όσοι αντιδρούν χωρίς να το καταλαβαίνουν τους δίνουν το πρόσχημα που θέλουν ώστε να το λήξουν πιο γρήγορα απ' ότι τους λένε οι γιατροί) ή κάτι άλλο συμβαίνει.

Πάντως taboo ελευθεριακά δεν έχουμε. Θα προτιμήσουμε να κινητοποιηθούμε για θέματα ανεργίας, για θέματα αστέγων, για θέματα παθογενειών της εκπαίδευσης, για εθνικά και κυρίως για πολιτιστικά και ιδεολογικά ζητήματα, παρά για την στέρηση ελευθεριών. Γιατί πολύ απλά όταν έρθουμε θα σας στερήσουμε πολλές περισσότερες ελευθερίες για να υπηρετήσουμε την μόνη ελευθερία που αναγνωρίζουμε. Την εθνική.

Για ζητήματα που άπτονται της δημόσιας υγείας δεν έχουμε την απαραίτητη πληροφορία ώστε να το κάνουμε. Τα λίγα που γνωρίζουμε από τα παιδιά της λέσχης που είναι γιατροί ή φοιτητές ιατρικής, μας κάνουν να συμπεράνουμε ότι έχουμε μια άθλια διαχείριση του ζητήματος τόσο από την ελλαδική όσο και από τις ευρωπαϊκές κυβερνήσεις.

Καταληκτικά κάνουμε πάντα προτάσεις απαντώντας σε ό,τι κατακρίνουμε. Απέναντι στην παρακμή της μαζικής φιλελεύθερης κουλτούρας προκρίνουμε την ρομαντική μας αισθητική (λογοτεχνία, τέχνη, μουσική κλπ). Απέναντι στον εξουσιαστικό διεθνισμό προκρίνουμε τον αντιδιαφωτιστικό εθνικιστικό Ρομαντισμό (ριζοσπαστικό ή συντηρητικό). Απέναντι στην μόδα προκρίνουμε την παραδοσιοκρατία. Απέναντι στον ατομικιστικό προκρίνουμε την Ελλάδα. Απέναντι στην ελεύθερη αγορά προκρίνουμε τον οικονομικό κοινοτισμό και τον σοσιαλισμό. Απέναντι στην ΕΕ προκρίνουμε την εθνική ανεξαρτησία.

Πέμπτη, 25 Νοεμβρίου, 2021

 
 Ο/Η Banshee είπε...

Να σημειώσω κι εγώ κάποιες προτάσεις μας.

Στον εθνοκαπιταλισμό και στους πατριαρχικούς χουντέους, στους τραμπικούς και στους νεοφιλελε χιτλερικούς, απαντάμε με την ιστορία των αληθινών εθνικιστών ιδεών.

Στους πληρωμένους από τη ΝΔ απαντάμε με την ανιδιοτέλεια.

Στους χαφιέδες και τους ψευτόμαγκες απαντάμε με το νταιλικι μας.

Όπως βλέπετε Μιχαλάκηδες και Πωποτέοι έχουμε πολλές προτάσεις.

Πέμπτη, 25 Νοεμβρίου, 2021

 Διαγραφή
Ανώνυμος Ο/Η Ανώνυμος είπε...

Μάλιστα. Άρα κρυφογουστάρετε λοκντάουν και υποχρεωτικούς εμβολιασμούς γιατί όλα αυτά τα βλέπετε ως νίκη του αυταρχισμού έναντι της "ελεύθερης αγοράς" και του "ατομικιστικού φιλελευθερισμού". Κρίμα.
Και μετά σας φταίνε οι τραμπικοί και οι χουνταίοι οννεδίτες. Και πάλι κρίμα.

Πέμπτη, 25 Νοεμβρίου, 2021

 Η Φοιτητική Λέσχη Φανταστικής Λογοτεχνίας είπε...

Δεν κρυφογουστάρουμε εμείς. Όταν γουστάρουμε το λέμε ανοικτά. Για να γίνουμε πιο κατανοητοί θα μπορούσαμε να πούμε το εξής. Μια από τις ατομικές ελευθερίες που θα καταργήσουμε είναι αυτή των αντρών άνω των σαράντα ετών να βάφουν τα μαλλιά τους. Θα εξαιρεθούν όσοι είναι ηθοποιοί ή καλλιτέχνες που πρέπει να βάφουν τα μαλλιά τους για λόγους θεάματος. Θα απαγορευθεί όμως το βάψιμο των μαλλιών σε όλους τους υπόλοιπους άντρες άνω των σαράντα ετών. Ιδίως σε πρώην αστυνομικούς, σε γεννημένους (κάτι σαν) Έλληνες που χρησιμοποιούν λεμόνια για να μοιάζουν με νορτντικ τζερμανιανς και σίγουρα σε παρενδυτικούς, εστιάτορες κλπ.

Πέμπτη, 25 Νοεμβρίου, 2021

 
Ο/Η Ανώνυμος είπε...

Ρε ανώνυμε άσε τα κρίματα για το λαιμό σου και πάμε στο βασικό ερώτημα. Ψήφισες Σαμαρά και Ναι στο δημοψήφισμα το 2015; Ναι ή ού; Αυτό έχει σημασία.

Τι είναι τα παιδιά κομματάρχες για να σε απογοητεύσουν; Έχουν δίκιο σε αυτά που γράφουν; Είναι άρρηκτα συνδεδεμένη η γερμανική πρεσβεία με την ελληνική δεξιά; Είναι άρρηκτα συνδεδεμένοι με την δεξιά οι κουμανταδόροι του χώρου ναι ή όχι; Αυτό έχει σημασία. Άσε τα σάπια τώρα και πήγαινε στη νου δούλα να πάρεις το 500ευρω σου. Πρόσεξε μόνο μην αρχίσεις να ζητάς δανεικά γιατί η οικογένεια είναι υπέρ της αυστηρής προσαρμογής στα προγράμματα λιτότητας.

Πέμπτη, 25 Νοεμβρίου, 2021

 
 Ο/Η Ανώνυμος είπε...

Να σου απαντήσω λοιπόν για να καταλάβεις ότι δεν είναι όλα φλέφαλο vs Μπρέγκοβιτς ή όπως στο καλό τον λένε τέλος πάντων.

Για ποιους Σαμαράδες και ΝΑΙ μιλάς; Ούτε καν. Αγανακτισμένος ήμουν κάτι ανάμεσα σε Συριζα και Ανταρσύα τότε. Στα θέματα μνημονίου και αντιΕΕ, όχι στην αριστερίλα τους. Επίσης, σχεδόν όλους αυτούς τους βαψομαλλιάδες που αναφέρεις από σας εδώ τους έμαθα.

Από κει και πέρα σας διαβάζω χρόνια και μπορώ να πω ότι σας εκτιμούσα και συμφωνούσα με τις αναλύσεις σας, όμως ήταν σοκαριστικό το ότι υποστηρίξατε, αρχικά δια της σιωπής και τώρα ρητά και φανερά, τα εμβόλια και τα λοκντάουν. Και μάλιστα με αστεία επιχειρήματα ότι και καλά "έτσι βάλλεται η ελεύθερη αγορά και ο φιλελευθερισμός".

Αν και η καθεστωτικίλα σας φάνηκε στο ότι τόσα χρόνια δεν θίξατε το μεταναστευτικό. Ένα άλλο πελώριο θέμα της σύγχρονης εποχής. Αλλά έλεγα τότε ότι επειδή γράφετε επώνυμα- και σας τιμά αυτό- δεν θέλατε να μπείτε στο στόχαστρο ακραίων ομάδων ή των εργοδοτών σας.

Αλλά το να υποστηρίζετε ευθέως εμβόλια, καραντίνες και απομόνωση και μάλιστα θεωρώντας αυτόν τον εξ ΗΠΑ και ΕΕ λίμπεραλ αυταρχισμό ανάλογο με αυτόν του εθνικού κράτους πάει πολύ.

Σας αφήνω τώρα να συνεχίσετε την ενασχόλησή σας με Πώποτες και Κόκοτες. Α και μην ξεχνάτε τα ράπιντ, τα αντισηπτικά και τις αποστάσεις μη μου αρρωστήσετε. Ξαναλέω απογοήτευση.

Πέμπτη, 25 Νοεμβρίου, 2021

 
Η Φοιτητική Λέσχη Φανταστικής Λογοτεχνίας είπε...

Δεν είσαι ο ανώνυμος που έγραψε το συγκεκριμένο σχόλιο αλλά το δικό σου σχόλιο γράφτηκε τρία λεπτά μετά το δικό του. Πολλές συμπτώσεις ρε παιδί μου.

Κατά τα άλλα τα επιχειρήματα που παραθέτεις έχουν μορφή κλαψιάρικου
συνθήματος. Από ουσία μηδέν. Γιατί πολύ απλά το lockdown έγινε πριν κυκλοφορήσει το φάρμακο από τις φαρμακευτικές. Επίσης το lockdown επηρέασε και τις πολυεθνικές. Κλειστές αγορές ήταν. Όχι μόνο δεν είχαν τεράστια κέρδη αλλά είχαν και απώλειες. Αν είχες δουλέψει έστω και μια ώρα στη ζωή σου θα καταλάβαινες τι εννοούμε. Μόνο τα κοντέινερ που είχαν κλειστεί στο λιμάνι του Πειραιά αν γνώριζες, επί lockdown, θα έβλεπες τι απώλειες είχαν οι μεγάλες εταιρείες. Οι τράπεζες πάλι μόνο εσύ καταλαβαίνεις τι κέρδος είχαν. Θεωρούμε ότι τα γράφεις για να προβοκάρεις όλα τα παραπάνω. Αν τα πιστεύεις το πρόβλημα είναι πολύ μεγαλύτερο.

Συμπερασματικά για να αναπαράγεται το καπιταλιστικό σύστημα -που είναι σύστημα ελεύθερης αγοράς- θα πρέπει η ελεύθερη αγορά να λειτουργεί. Τόσο μυαλό θέλει να το καταλάβεις; Ότι την εμποδίζει να λειτουργεί ελεύθερα εμποδίζει και την εξουσία της να αναπαραχθεί. Οι αναρχικοί που γράφουν για σαμποτάζ στην ελευθερία και την εύρυθμη λειτουργία της αγοράς είναι μαλακές; Ή μήπως θέλουν το καλό των πολυεθνικών;

Βάλτε μυαλό γκαρσόνια του Πωποτα και των εστιατορίων γιατί αν νομίζετε ότι με τέτοιες φτηνές προβοκάτσιες θα την βγάλετε καθαρή κάνετε λάθος. Θα το διαπιστώσετε σύντομα.

Ένας άνθρωπος με ιδεολογικές αναφορές στον ΣΥΡΙΖΑ και την εξωκοινοβουλευτική αριστερά να ζητά παρεμβάσεις μας για το μεταναστευτικό; Τι λες ρε παιδί μου! Χάλασε ο κόσμος. Ιδίως αν μας πεις ότι από τον ΣΥΡΙΖΑ βρέθηκες στις ομάδες του Πώποτα και γευμάτισες σε γνωστά εστιατόρια. Έτσι για να συζητήσετε το μεταναστευτικό.

Αφού μας παρακολουθείς από τόσο παλιά θα έπρεπε γνωρίζεις ότι υπάρχουν και για το μεταναστευτικό παρεμβάσεις. Πώς και σου διέφυγε; Εκτός και αν έβαφες το μαλλί εκείνη την ώρα. Στείλε τους χαιρετισμούς μας στον Άδωνι και τον Πατριάρχη και ετοιμάσου για hard core συνέχεια.

Το παρακράτος έχει να υποστεί πολλά ακόμα από εμάς.

Πέμπτη, 25 Νοεμβρίου, 2021

 
Ανώνυμος Ο/Η Ανώνυμος είπε...

Αυτό που κάνεις είναι άτιμο. Απαντάς στα σχόλια που μου κόβεις. Έτσι απαντάς σε ότι θες εσύ.

Επίσης, από που και ως που "ψευτόμαγκας"; Δήλωσα εδώ μέσα πουθενά μάγκας ή μήπως συναντηθήκαμε από κοντά και με ξέρεις;

Τρίτον, δεν έγραψα για ποζέρια και νταήδες. Μου φαίνεται εσείς γράφετε αυτά τα σχόλια για να ακυρώσετε την κριτική των αντιεμβολιαστών. Αλήθεια γιατί δε με κόψατε απ την αρχή να ησυχάσετε;

Αναφορικά με τη γρίπη τώρα. Μια απλή ερώτηση. Γιατί όλο το λίμπεραλ πολιτικό, οικονομικό και δημοσιογραφικό έχει λυσσάξει για μέτρα και εμβόλια; Αν απαντήσετε επαρκώς σε αυτό τελειώνει εδώ ο διάλογος και όποιος αντιδρά χαρακτηρίζεται ακροδεξιός και εθνικιστής, δηλαδή του αποδίδεται η χειρότερη μομφή στον σύγχρονο κόσμο.

Όλα τα άλλα τα ακαταλαβίστικα για Πλεύρηδες, επιδοτούμενους νδκράτες και Πώποτες είναι φθηνά κόλπα.

ΑνώνυμοςΗ Φοιτητική Λέσχη Φανταστικής Λογοτεχνίας είπε...

Αυτό που κάνεις εσύ είναι άτιμο και αμετροεπές.

Μας είπες ειρωνικά "μάγκες". Σου απαντήσαμε στο ίδιο ύφος με τη λέξη "ψευτόμαγκα".

Το αν δεν έγραψες τα υπόλοιπα σχόλια αν θέλουμε το πιστεύουμε. Σου γράψαμε και πριν ότι φαίνεται στο χρονόμετρο του blog πότε σχολιάζεις. Αλλά είμαστε large με τους αναγνώστες μας, ακόμη και με τους αναγωγους όπως εσύ.

Η συζήτηση στο δικό μας ιστολόγιο τελειώνει όταν το αποφασίσουμε εμείς και όχι όποτε θες εσύ.

Το άθλιο λίμπεραλ κατεστημένο ζητά μέτρα κατά των ανεμβολίαστων. Όχι μόνο δεν ζητά lockdown αλλά του εναντιώνεται. Λίγες εξαιρέσεις αρθρογράφων σε συστημικά έντυπα υπάρχουν που ζητούν lockdown. Κανείς τηλεοπτικός.

Ένας ακόμη λόγος που κόψαμε σχόλια που έγραψες είναι για να σε προστατέψουμε από τα ορθογραφικά λάθη. Επίσης χρεώσεις, σε προηγούμενο σχόλιο που διαγράφηκε, σε εμάς κάτι που σου έγραψε ανώνυμος αναγνώστης. Αν μη τι άλλο αυτό δείχνει τουλάχιστον αρνητική προκατάληψη. Κάτι σε ώθησε να βιαστείς να στραφείς εναντίον μας με ένα επιχείρημα που αναπαράγουν τα γκαρσόνια του εστιατορίου εδώ και μήνες. Τυχαίο;

Το θέμα με το lockdown, όπως το θέτεις, δεν αφορά αυτό καθαυτό το μέτρο. Αλλά την ερμηνεία του. Σε αυτή την ερμηνεία μας διαφώνησες. Εύλογο εφόσον εμείς ερμηνεύουμε τα πράγματα μέσα από το πρίσμα του εθνικισμού ενώ εσύ μέσα από ένα θολό πεδίο το οποίο ξεκινά από ΣΥΡΙΖΑ και ΑΝΤΑΡΣΥΑ για να φτάσει..που; Αλήθεια όταν μιλάς για χώρο, τι εννοείς; Ξέρεις, δεν φαίνεται τόσο ξεκάθαρο.

Μετά από αυτά θες να σε πάρουμε στα σοβαρά; Ακόμη και αν διαφωνούσες ήταν λόγος για μια διαφωνία σε ένα θέμα (εφόσον εκτιμούσες όπως λες την αρθρογραφία μας στα υπόλοιπα) να σχολιάσεις, εν μέσω προβοκατόρικων παρεμβάσεων που φανταζόμαστε ότι διαβάζεις στα υπόλοιπα σχόλια, με τέτοιο καταγγελτικό ύφος; Τι είσαι; Μέλος της λέσχης; Κόμμα είμαστε και μας ψήφισες για να νιώσεις τόσο προδομένος;

Άσε λοιπόν τα σάπια και πρόσεξε μην σε πετύχουμε από κοντά γιατί τότε θα δεις ποιος είναι ο μάγκας και ποιος ο ψευτόμαγκας.

Παρασκευή, 26 Νοεμβρίου, 2021

 
Ο Σταμάτης είπε...

Εγώ πάντως βλέπω ως "ακαταλαβίστικα" κόλπα - σύμφωνα με την ορολογία σου- και ως φτηνές υπεκφυγές, τις διαδοχικές σου αρνήσεις να απαντήσεις πότε θα οργανώσετε μια αντιεμβολιαστική εκδήλωση κατά του υιού Πλεύρη. Όταν θα μας απαντήσεις σε αυτό το ερώτημα τότε θα τελειώσει η συζήτηση. Όχι όποτε θες εσύ.

Άσε δε που νομίζω ότι τελικά κάπου μπορεί να έχουμε συναντηθεί. Θα το διαπιστώσω με μια μίνι "ανάκριση" όταν τύχει να συναντηθούμε ξανά κάπου, κάπως, κάποτε.

Παρασκευή, 26 Νοεμβρίου, 2021

 
Ανώνυμος Ο/Η Ανώνυμος είπε...

Το ότι αρνείστε ότι σπουδαία στελέχη του ελληνικού εθνικοσοσιαλισμού είναι ...εθνικοσοσιαλιστές ,οφείλεται σε προσωπικές ξεχωριστές κόντρες με τον καθένα ή σε αιρετική ιστορική άποψη για τα γεγονότα του 1934; Μιλάω για Φιλίππου και Πόπωτα (αντε και Μπρέγκοβιτς) όχι για άλλους που αναφέρθηκαν.

Πάντως καλό είναι να ξέρουμε ότι οι πιο σπουδαίοι ευρωπαίοι εθνικιστές ιστορικά ήταν χιτλερικοί.

Πέμπτη, 25 Νοεμβρίου, 2021

 
Η Φοιτητική Λέσχη Φανταστικής Λογοτεχνίας είπε...

Οι σημαντικότεροι Ευρωπαίοι εθνικιστές γεννήθηκαν όταν ζούσε ο προπάππους του Χίτλερ. Είναι ένα ανόητο κατάλοιπο της αμορφωσιάς του ΝΓΜ να περιορίζεται η ιστορία της εθνικιστικής ιδεολογίας και να προσαρμόζεται στη ζωή της συγκεκριμένης ιστορικής προσωπικότητας. Μια ανοησία που δυστυχώς υιοθέτησαν και νεότερες γενιές.

Αν έχεις την καλοσύνη θέσε ξανά το ερώτημα της πρώτης παραγράφου του σχολίου σου γιατί δεν καταλαβαίνουμε ποιο είναι και ποια πρόσωπα αφορά.

Πέμπτη, 25 Νοεμβρίου, 2021

 
Ο/Η Ανώνυμος είπε...

Όχι φίλε δεν οφείλεται στο 34 και μιλάω όχι ως εκπρόσωπος της ΦΛΕΦΑΛΟ αλλά του ανώνυμου εαυτού μου. Δεν είναι δυνατόν να θεωρούνται εθνικοσοσιαλιστές άνθρωποι σαν τον "Μπρέγκοβιτς" - εστιάτορα του χώρου που έλεγαν σε άρθρα τους τον Κούλη πατριώτη, εξυμνούν την αυστριακή αστυνομία και γενικότερα τα σώματα ασφαλείας, ζητούσαν να ψηφίσουμε ΝΑΙ στο δημοψήφισμα του 2015, γράφουν υπέρ της ΕΕ, ξεπλένουν την κυβέρνηση για τις φωτιές του καλοκαιριού και κάνουν κάτι τελείως ζητωπατριωτικες αναρτήσεις απαιτώντας να αγοράσουμε F35 από την "σύμμαχο" Γαλλία. Ομοίως για τον Φιλίππου που, πέραν του ότι αρθρογραφεί σε ιστολόγιο Έλληνα μπλόγκερ που εισήγαγε την έννοια "νεοεθνικισμός" στην Ελλάδα, θεωρεί τον Πλεύρη φυσικό ηγέτη του χώρου και προτρέπει τον Κασιδιάρη να συνεργαστεί με πρώην κυπατζίδες τύπου Καλεντερίδη. Αν αυτοί οι δύο είναι εθνικοσοσιαλιστές εγώ είμαι διαστημόπλοιο. Όσο για τον Πόπωτα πολύ μπλεγμένη η φάση του αν και έχει έμφυτες ικανότητες, μια αληθινά ηγετική στόφα και είναι ιδεολογικά καταρτισμένος. Καλύτερη να ρωτήσεις παλιότερους οι οποίοι θα σου αποκαλύψουν ενδιαφέροντα πράγματα. Κατά τα άλλα οι "αυτόνομες" ομάδες οι οποίες επικαλούνται το όνομα του έχουν επιδοθεί σε μια εκστρατεία λάσπης κατά οτιδήποτε ελληνικού υπάρχει από Δραγούμη και Περικλή Γιαννόπουλο μέχρι Σίτσα Καραϊσκάκη. Από όσο γνωρίζω ο ξανθός δεν έχει αποστασιοποιηθεί δημόσια από τέτοιες ενέργειες. Μήπως τις στηρίζει;

Πέμπτη, 25 Νοεμβρίου, 2021

 
Ο/Η Ανώνυμος είπε...

Αφού έφτασαν κάποιοι να βλέπουν προσωπικά με Φιλίππου και άλλους λόγω του 34 τι άλλο θα δούμε. Κανένα προσωπικό δεν υπάρχει πολιτικό ναι οι Στρασσερικοί σας έχουν καλέσει πολλές φορές σε συζήτηση ανοιχτή αλλά μόνο λόγια είστε

Πέμπτη, 25 Νοεμβρίου, 2021

 
Ο/Η Ανώνυμος είπε...

Τις εκπομπές των στρασερικων τύπου μαύρες φλόγες ζήτημα είναι αν τις βλέπουν 20 άτομα

Τη αντικαθεστωτική τη βλέπουν δεκαδες χιλιαδες και ο γνωστός σ@# του χώρου ουτε που πάτησε στην πρόσκληση που του έγινε.

Τοτε το 34 έγινε μισή δουλεια τελικά..

Παρασκευή, 26 Νοεμβρίου, 2021

 
Ανώνυμος Ο/Η Ανώνυμος είπε...

Ρε Βλακέντιε στο έχω ξαναγράψει ασχολείσαι συνέχεια με εκπομπές άλλων και τρίτους αφού άφησες μισή δουλειά το 34 να την τελειώσεις όταν και αν βρεις τρόπο που χλωμό με τέτοιο μυαλό που κουβαλάς

Παρασκευή, 26 Νοεμβρίου, 2021

 
Ο/Η Ανώνυμος είπε...

δεν την ήξερα την εκπομπή και σε ευχαριστώ που την έγραψες εδώ το να την βλέπουν είκοσι δεν ισχύει με τα νούμερα που βλέπω στις προβολές και τα σχόλια αλλά δεν θα στο χαλάσω το όνειρο τώρα για σπαγγέτι και συνταγές δείχνεις ότι πέρα από πειναλέος είσαι και γνώστης της γνωστής κουζίνας αλλά οι στρασσερικοί τρέχουν κατά καιρούς κάτι κινήσεις αλληλεγγύης τελευταία έμαθα όμως ότι κάτι φιλαράκια σου που πουλάνε χιλιάδες ιερά βιβλία δεν είδα να δώσουν ποτέ ευρώ σε κάποιον ή μέσα από εκπομπές να στηρίξουν φυλακισμένους λογικό αφού έχετε μείνει στο 34 πίσω από το πισι πάντα μην έχετε και καμία νύχτα αντίστροφη

Παρασκευή, 26 Νοεμβρίου, 2021

 
Ο/Η Ανώνυμος είπε...

Μια παρέμβαση θέλω να κάνω. Θεωρώ εν μέρει σωστή την στάση σας απέναντι στο εμβόλιο και την καραντίνα διότι είναι εντελώς ανώφελο και αντιπαραγωγικό να παρασυρθεί ο "χώρος" στις εντελώς ελεγχόμενες και ακίνδυνες για το σύστημα ατραπούς της συνομωσιολογίας. Η αντίθεσή μας πρέπει να ειναι πολιτική, ιδεολογική και να εδράζεται σε ένα διαφορετικό αξιακό πλαίσιο. Είσαστε από τις λίγες ομάδες που φάνηκαν να το καταλαβαίνουν αυτό.

Παρ'όλα αυτά στο ζήτημα του κατά πόσον το lockdown "συμφέρει" το σύστημα έχετε καταφανώς άδικο. Αυτό που γράφετε για τα κοντέινερ δεν αποδεικνύει κάτι, είναι αστείο επιχείρημα. Σαν να λέμε για την ανεργία και να λέτε "ναι αλλά ο ξάδερφός μου βρήκε αμέσως δουλειά". Γιατί δεν βλέπετε την πορεία των χρηματαγορών την τελευταία διετία; Τις αυξήσεις στα έσοδα κολοσσών όπως η Αμαζον; Την επίδραση στις περιουσίες του 1% και στους δείκτες οικονομικής ανισότητας; Αρχικά τα lockdown φάνηκε να τρομάζουν το καθεστώς και να επιβάλλονται ως λύση εκτάκτου ανάγκης αλλά πολύ γρήγορα είχαμε προσαρμογή και αξιοποίηση των μέτρων προς όφελος του συστήματος.

Πέμπτη, 25 Νοεμβρίου, 2021

 
 Η Φοιτητική Λέσχη Φανταστικής Λογοτεχνίας είπε...

Σε γενικές γραμμές συμφωνούμε. Η προσέγγιση σου για το χρηματιστήριο χώρα πολλή συζήτηση. Απαντάμε στο νέο άρθρο. Πάντως οι προβοκάτορες δεν ανοίγουν το θέμα για την ουσία του lockdown. Aλλα για την ιδεολογική ερμηνεία του. 

Παρασκευή, 26 Νοεμβρίου, 2021

 
Ανώνυμος Ο/Η Ανώνυμος είπε...

Οι εκατοντάδες κάθε χρόνο (έως κι χιλιάδες) βιβλιοπωλησεις του Μπρέγκοβιτς σε σχέση με τα μηδενικής δημοτικότητας περιοδικά σας δεν αποτελεί δείγμα του ποιες ιδέες εμπνέουν τελικά την εθνικοσοσιαλιστική νεολαία ρε παιδιά;

Το ότι τα γκαρσονια μέσω της γνωστής εκπομπής είναι τα μόνα που τάσσονται κατά της ΧΑ., των ΕΕ , Ευρώ, ΝΑΤΟ, καπιταλισμού, κτλ είναι τυχαίο;

Το οτι ο ποπωτας φυλακίστηκε για τις ιδέες του ενω οι ρομαντικοί αντιμετωπίζουν κρατικη αδιαφορία έως και ευμένεια απο το καθεστώς δεν σας προβληματίζει;

Το ότι Ολοι οι ΕΣ βγήκαν στον δρόμο εναντια στην υγειονομική χούντα των λιμπεραλιστων ενω εσεις πεταξατε μπαλάκι στους..ειδήμονες δεν λέει ουτε αυτό τίποτα;

Μήπως τελικά το νεο βιβλιο που οπου νάναι θα κυκλοφορήσει ο ποπωτας θα αποτελέσει την μεγαλύτερη βόμβα της δεκαετίας στον χώρο μας;

Η ώρα των Εθνικοσοσιαλιστών έρχεται. Καλό είναι να προσδεθουμε Ολοι στο νεο αυτόνομο άρμα που θα σχηματίσουν άξιοι συναγωνιστές πολεμιστές και Οχι θεωρητικοί των ιδεολογιών.

Πέμπτη, 25 Νοεμβρίου, 2021

 
Ο/Η Ανώνυμος είπε...

Είχατε δεν είχατε το κάνατε πάλι το κομμάτι σας. Για ποζερια και νταηλικι στην ΦΛΕΦΑΛΟ καλοί είστε. Από πολιτική όμως δεν σκαμπάζετε και πολλά.

Πέμπτη, 25 Νοεμβρίου, 2021

 
Ανώνυμος Η Φοιτητική Λέσχη Φανταστικής Λογοτεχνίας είπε...

Εντάξει σου επιτρέπουμε να διαφημίσεις το νέο βιβλίο του Πώποτα μέσα από το ιστολόγιο μας. Βλέπεις διασκεδάζουμε πολύ μαζί σας.

Παρασκευή, 26 Νοεμβρίου, 2021

 
Ο/Η Ανώνυμος είπε...

Το ότι ένα βιβλίο θα είναι βόμβα το διαβάσαμε και αυτό. Το ότι μιλάτε για αυτονομία κάποιοι που είστε υπέρ κομμάτων και ηγετών πάλι μας κάνατε να γελάσουμε. Το ότι εσείς οι πολεμιστές είστε οι μόνοι που μιλάτε κατά ΝΑΤΟ κλπ είναι τουλάχιστον αστείο. Τουλάχιστον πείτε ότι είστε γεννημένοι το 2001. Οσο για τον πωλητή βιβλίων φίλο του Ησαία του βέλο είναι τόσο εσ που γελάνε και οι ξιφίες του Αιγαίου. Υπέρ της ΕΕ υπέρ της μπατσαρίας που σκότωνε Αυστριακούς εσ υπέρ του ναι το 2015. Αυτονομία δεν σημαίνει Φύρερ και κόμματα και αρχηγοί. Και όσο για τα λεφτά σας καλές μπύρες γερμανικές και αμερικανικά τσιγάρα

Παρασκευή, 26 Νοεμβρίου, 2021

 
Ο/Η Ανώνυμος είπε...

Τις εκατοντάδες και τις χιλιάδες βιβλιοπωλήσεις σε ποιο όνειρο τις είδες βρε γκαρσον; Γιατί εγώ μπαίνω στο σάιτ του και βλέπω πως τα μισά βιβλία είναι εξαντλημένα. Αν είχε τόση δουλειά όσο λες οι ανατυπώσεις θα γίνονταν στο φτερό. Η εκπομπή η οποία αναφέρεις είναι η ίδια που ζητούσε ουδετερότητα στην διαμάχη Ισραήλ - Παλαιστίνης; Τόσο αντισυστημικοί είστε που θέλετε να μείνει ανέπαφος ο διεθνής σιωνισμός; Το κάδρο του Βενιζέλου, προπάτορα των Μητσοτάκηδων, γιατί το έχετε στο πάνελ σας πρώτη μούρη; Γιατί βγάζετε προπαγανδιστικές αφίσες με τον Παύλο Γύπαρη, τον άνθρωπο που πολιτευόταν με τους φιλελεύθερους του Σοφούλη και του έκανε αφιέρωση ο Παπανδρέου όταν πέθανε; Και τώρα η σημαντικότερη και πιο δυσκολη ερώτηση: ο "Πόπωτας" πως ήξερε πως θέλει τις μηνύσεις ο Δένδιας;

Παρασκευή, 26 Νοεμβρίου, 2021

 
Ο/Η Ανώνυμος είπε...

πείτε μου πότε θα βγάλει βιβλίο ο Περίανδρος για να μην αγοράσω χαρτί υγείας

Παρασκευή, 26 Νοεμβρίου, 2021

 
Ο ΜΑΥΡΟΣ ΚΡΙΝΟΣ είπε...

Επειδή έγινε έμμεση αναφορά για πολλοστή φορά στην συντακτική μας ομάδα από ανώνυμο σχολιαστή σχετικά με πρόσκληση μας σε γνωστή εκπομπή σας κάνουμε ως σ.ο. γνωστά τα παρακάτω: πράγματι τον Δεκέμβριο του 2020 γνωστό άτομο του χώρου που παρουσιάζει απόψεις και θέσεις σε εκπομπή του διαδικτύου επικοινώνησε με τον Σ.Λ. του ΜΚ ώστε να παραστεί σε μια μαγνητοσκοπημένη συζήτηση. Έγινε πρόταση εκ μέρους του Σ.Λ. να υπάρξει εκτενής αναφορά και ανταλλαγή απόψεων για την οργάνωση των αυτόνομων συναγωνιστών τις κοινωνικές εξελίξεις το ΝΑΤΟ την ΕΕ τον καπιταλισμό και τους σχεδιασμούς της ακροδεξιάς ή άλλο φλέγον ζήτημα εκείνης της περιόδου. Η πρόταση αυτή απορρίφθηκε από τον υπεύθυνο της εκπομπής και ζητήθηκε εκ μέρους του να γίνει διάλογος ΜΟΝΟ για τον Μεταξά. Αυτή η ιδέα δεν έγινε δεκτή για ευνόητους λόγους και δεν υπήρξε περαιτέρω επικοινωνία με άτομα της εκπομπής. Τα ανωτέρω μπορεί αν θέλει να τα επιβεβαιώσει και ο Χ.Τ.

Ευχαριστίες για τον χρόνο σας και την ευκαιρία να απαντήσουμε σε ένα ακόμη ανώνυμο σχόλιο.

Παρασκευή, 26 Νοεμβρίου, 2021