Ανταπόκριση από το 1ο Μεσαιωνικό Φεστιβάλ στο Παλιούρι της Χαλκιδικής: Ένα Μαγικό Ταξίδι στον Χρόνο


                                                                     του Αχιλλέα

Τα Μεσαιωνικά Φεστιβάλ αποτελούν έναν συναρπαστικό προορισμό για όσους αγαπούν τον Μεσαίωνα και τον πλούτο της ευρωπαϊκής ιστορίας. Στις 15 Οκτωβρίου του 2023, στο Παλιούρι της Χαλκιδικής, διοργανώθηκε ένα ακόμη Μεσαιωνικό Φεστιβάλ. Πρόκειται για μια εκδήλωση που δημιουργήθηκε με πάθος και μεράκι από νέα παιδιά με ουσιαστικές γνώσεις επάνω στην λογοτεχνία του Φανταστικού και αγάπη για την αισθητική του Μεσαίωνα.


Τα Μεσαιωνικά Φεστιβάλ σε όλη την Ευρώπη αποτελούν για τους Ρομαντικούς μία όαση για τα αυτιά και τα μάτια μας, τα οποία δυστυχώς, βομβαρδίζονται διαρκώς από τις εικόνες του αντιαισθητικού (μετα) μοντέρνου μονισμού της εποχής μας. Μέσω αυτών των φεστιβάλ ο μέσος άνθρωπος μπορεί, έστω και για μία ημέρα, να αντιληφθεί το τι του έχει στερήσει ο μοντέρνος κόσμος. Την κοινότητα, την παράδοση, την μοιρασιά και, κυρίως, την απλότητα. Μέσω αυτών των φεστιβάλ ανακαλύπτουμε την ατμόσφαιρα, τα ήθη και τα έθιμα μιας εποχής που συχνά έχουμε διαβάσει, μόνο, στα αγαπημένα μας βιβλία. Το 1ο Μεσαιωνικό Φεστιβάλ Παλιουρίου ενσωμάτωσε τη μουσική, τον χορό, την τέχνη και τη γαστρονομία της εποχής του Μεσαίωνα, δημιουργώντας ένα αληθινό ταξίδι στον χωροχρόνο.


Η αφοσίωσή της διοργανώτριας, Κατερίνας Καραγιάννη, φάνηκε στο εκπληκτικό αποτέλεσμα του φεστιβάλ. Η αγάπη της για την λογοτεχνία του Φανταστικού αντανακλάται σε κάθε λεπτομέρεια της εκδήλωσης. Οι επισκέπτες είχαν την ευκαιρία να ζήσουν το Μεσαίωνα μέσα από πανέμορφα κοστούμια όπως και να δοκιμάσουν μεσαιωνικά εδέσματα. Μεταξύ άλλων υπήρχε μεσαιωνική αγορά με καλλιτέχνες που κατασκεύαζαν κοσμήματα και χάρτες, έντονης μεσαιωνικής αισθητικής, πάγκος με βαφή μινιατούρας, όπως και τραπέζια με παιχνίδια ρόλων (την τιμητική του είχε προφανώς το Dungeons & Dragons!).


Μία από τις πιο συγκινητικές στιγμές για εμένα προσωπικά, πριν το απόλυτη απογείωση του φεστιβάλ από του εκπληκτικούς «Ρagan», ήταν οι εικόνα μικρών χαρούμενων παιδιών όπου έπαιζαν μεταξύ τους καθ’ όλη την διάρκεια της ημέρας. Η εικόνα χαμογελαστών,μικρών, αγοριών και κοριτσιών που κράδαιναν πλαστικά σπαθιά και ασπίδες κυνηγώντας το ένα το άλλο, παίζοντας και γελώντας, είναι ίσως μία από τις δυνατότερες εικόνες εκείνης της ημέρας. Ένα περιβάλλον ουσιαστικής ανεμελιάς και ξεκούρασης για όλες τις ηλικίες.


Και τώρα ας μιλήσουμε για την απόλυτη κορύφωση της βραδιάς, η οποία δεν ήταν άλλη από την εμφάνιση της μπάντας «Ρagan». Η έθνικ μουσική τους, εμπνευσμένη από ελληνικά παραδοσιακά τραγούδια, ήταν ένα αληθινό ταξίδι στο χρόνο. Καθώς οι ήχοι τους απλώνονταν, φαίνονταν σαν να μας μετέφεραν στην αρχαία Ελλάδα, στα διονυσιακά δρώμενα και τα συμπόσια της αρχαίας Αθήνας.


Την παράσταση έκλεψε, προφανώς, η Έβελυν Ασουάντ. Η εκπληκτική της φωνή και η φοβερή της κίνηση με έκαναν να νιώθω ότι ήμουν μόνος καθώς παρακολουθούσα μία μουσική παράσταση η οποία ήταν μυσταγωγική. Οι άλλοι ακροατές στον κατάμεστο χώρο του φεστιβάλ ήταν σαν να απορροφήθηκαν σε κάποια τρύπα του χωροχρόνου και εγώ ένιωθα, ότι εάν κοιτούσα τριγύρω μου, θα είχα μεταφερθεί 2.000 χρόνια πριν, σε μία Ελλάδα η οποία είναι συνάμα κοντά αλλά και πολύ μακριά μας.


Η παρουσία των «Ρagan» στο φεστιβάλ για εμένα ήταν μία occult εμπειρία. Occult (occulto) σημαίνει κρυφό, και το occult στοιχείο υπήρχε σε όλη την μουσικό-χορευτική παράσταση, η οποία είχε όλα τα στάδια και τις κινήσεις ενός τελετουργικού. Η εμπειρία ήταν τόσο έντονη όπου κάποιες φορές ένιωθα ότι ίσως ένα τέτοιο θέαμα είχε δημιουργηθεί για, κάποιους, λίγους μυημένους, και ότι εγώ παρακολουθούσα το δρώμενο στα κρυφά καθώς δεν ήμουν έτοιμος για να αναλύσω απόλυτα αυτό το οποίο έβλεπα.


Ο Σταύρος Τσουμάνης, ο οποίος ήταν στην ακουστική κιθάρα, είπε και λίγα λόγια μεταξύ των τραγουδιών για το weltanschauung των «pagan». Από τα πολύ λίγα πράγματα τα οποία μας είπε, με έκανε να καταλάβω ότι η φιλοσοφία αυτής της μπάντας είναι βαθιά ριζωμένη σε μία αρχέγονη μεταφυσική. Στην απλότητα, στον άνθρωπο της υπαίθρου (paganus), όπως και στην καχυποψία απέναντι στην ανεξέλεγκτη πρόοδο της τεχνολογίας. 


Το ότι άκουσα τέτοια λόγια από Έλληνες μουσικούς το 2023, μόνον τεράστια χαρά μου προκάλεσε. Φαίνεται τελικά ότι υπάρχουν ακόμη καλλιτέχνες οι οποίοι δεν έχουν χωνευτεί από την ολοκληρωτική μονοκουλτούρα της τεχνοκρατικής παγκοσμιοποιημένης ορθολογικότητας.


Το 1ο Μεσαιωνικό Φεστιβάλ στο Παλιούρι της Χαλκιδικής ήταν μία δυνατή εμπειρία η οποία μας υπενθυμίζει ότι οι παραδόσεις και ο πολιτισμός μπορούν να ζήσουν και μέσα στον σύγχρονο κόσμο. Είναι καθήκον μας να διατηρήσουμε αυτήν την κληρονομιά και να την προωθήσουμε προς τις νεότερες γενιές. Τα νέα παιδιά που αγαπούν το Φανταστικό πρέπει να βγουν μπροστά και να διεκδικήσουν την υπεράσπιση μεταφυσικών παραδοσιακών αληθειών που οι παλαιότερες γενιές μπορεί να έχασαν, αλλά εμείς μπορούμε να επαναφέρουμε. Τα Μεσαιωνικά Φεστιβάλ, όπως αυτό στο Παλιούρι της Χαλκιδικής, είναι ένας τρόπος να ενσωματώσουμε το παρελθόν στο παρόν και να προωθήσουμε την αγάπη για τον πολιτισμό και την ιστορία.


Αυτή η Κυριακή αποτέλεσε ένα μαγικό ταξίδι στον χρόνο, ενώνοντας την αγάπη για το Μεσαίωνα με τη λογοτεχνία του Φανταστικού. Και βέβαια η εμφάνιση των «Ρagan» αναδείχθηκε η αποκορύφωση του φεστιβάλ, καθώς ο ήχος τους μας έκανε να ταξιδέψουμε. Είναι, πλέον, καθήκον μας να διατηρήσουμε αυτήν την πλούσια παράδοση και να τη μοιραστούμε με τις νεότερες γενιές, προωθώντας την αγάπη για τον πολιτισμό και την ιστορία μας, η οποία, μας έχει σφυρηλατήσει αρχετυπικά, ως προσωπικότητες. 



Σχόλια

Ο Supplier είπε...

"Στην απλότητα, στον άνθρωπο της υπαίθρου (paganus), όπως και στην καχυποψία απέναντι στην ανεξέλεγκτη πρόοδο της τεχνολογίας."

Ενδιαφέρον που το συγκεκριμένο συγκρότημα εκφράζει ανησυχίες για το θέμα. Πάντως την τελευταία φορά που έθιξα εδώ τον κεντρικό ρόλο της σύγχρονης τεχνολογικής ανάπτυξης στην ανθρωπολογική τερατογένεση, η οποία συντελείται μπροστά στα μάτια μας ως απτή πραγματικότητα, η απάντηση που έλαβα ήταν ότι δεν ευθύνεται η τεχνολογία, αλλά οι κακοί που μας ρίχνουν φιλελευθερισμό στον καφέ (το αναφέρω επειδή μου έκανε εντύπωση, no offense).

Νομίζω η ποιοτική διαφορά είναι ότι ειδικά η παρούσα εξελισσόμενη τεχνολογική τομή (όπως εν μέρει και οι υπόλοιπες της νεωτερικότητας από το 1770 και μετά) δεν χτυπά μόνο το παραγωγικό μοντέλο -και κατ' επέκτασιν το πολιτειακό σύστημα, την στρατιωτική οργάνωση κτλ-, αλλά εισχωρεί παντού, σε όλες τις πτυχές της ανθρώπινης ύπαρξης και μεταλλάσσει σε απίστευτο βαθμό τα πάντα, από την θέσμιση της απλής καθημερινότητας μέχρι και την βιολογική σύνθεση του ανθρώπου. Πλέον δεν αφήνει απαραβίαστους χώρους να κρυφτεί κανείς, δύσκολα μπορεί να υπάρξει ατομικό "benedict option", πόσο μάλλον ένας συνολικός "αντιδραστικός μοντερνισμός" σε ευρύτερο κοινωνικό επίπεδο (ο οποίος μάλιστα είναι και επικίνδυνος για πολλούς λόγους).

Ξεχαρβάλωμα επικών διαστάσεων, που βέβαια πρωτοευδοκίμησε στο εύφορο περιβάλλον του καθ' ημάς φιλελεύθερου σύμπαντος, όμως σταδιακά επεκτάθηκε παντού στον κόσμο, μη λαμβάνοντας υπόψιν ιδεολογικοπολιτικούς και πολιτισμικούς φραγμούς, κάτι που βεβαιώνει την απίστευτη δυναμική της σύγχρονης προόδου. Πιστεύω ότι η τεχνολογία έχει αυτονομηθεί σε βαθμό που την καθιστά per se διαβολική, ανεξαρτήτως του ιδεολογικού background που την περιβάλλει. Αυτή τουλάχιστον είναι η προσωπική μου εντύπωση, δεν διεκδικώ αλάθητο...

Τρίτη, 31 Οκτωβρίου, 2023

 
Ανώνυμος Ο/Η Ανώνυμος είπε...

Μακάρι να γίνουν περισσότερες εκδηλώσεις όπως αυτή σε όλη τη χώρα, ει δυνατόν με έμφαση στον ελληνικό Μεσαίωνα, π.χ. ακριτικά έπη, κάστρα/βίγλες κ.ά.

Κατά τα άλλα, ο ηθικισμός του διαδικτυακού κομματιού του χώρου είναι μια εφηβική ασθένεια κυριολεκτικά και μεταφορικά. Καλό είναι να ξεπεραστεί. Άλλωστε είναι ασύμβατος με την ελληνική και τη ρομαντική κοσμοθέαση.

Μιας κι ο πρώτος σχολιαστής έθεσε το ζήτημα της τεχνολογικής ανάπτυξης, στο οποίο άσκησαν κριτική οι Pagan, ποια είναι η θέση της λέσχης για τις απόψεις στοχαστών όπως ο Ellul κι ο Kazcyncki; Μπορούν να ενταχθούν σε ένα "δικό μας" ιδεολογικό πλαίσιο ή είναι προτιμότερο να ανατρέξουμε σε παλαιότερες αντιδραστικές, ρομαντικές και νεορομαντικές απόψεις;

Τετάρτη, 01 Νοεμβρίου, 2023

 
ΑνώνυμοςΗ Φοιτητική Λέσχη Φανταστικής Λογοτεχνίας είπε...

Να είμαστε καλά, πρώτα ο Θεός, έχουμε συνέχεια με το μεσαιωνικό φεστιβάλ Ανδραβίδας.

Σε εμάς αρέσουν οι παλαιότερες ρομαντικές προσεγγίσεις. Αλλά το θέμα είναι να προτείνουμε κάτι που να διαφυλάσσει την πρωταρχική οικολογική ταυτότητα της ρομαντικής παραδοσιοκρατίας και ταυτόχρονα να είναι εφικτό ως πολιτική πρόταση.

Τετάρτη, 01 Νοεμβρίου, 2023

 

Τιμή στον Έλληνα στρατιώτη


                                                                Σταμάτης Μαμούτος

Ήμουν ένα από τα παιδιά της γενιάς που μεγάλωσαν ακούγοντας τους παλαιότερους να διηγούνται ιστορίες από τον πόλεμο του 1940-41.

Μπορεί να ήταν χειμώνας, καλοκαίρι ή φθινόπωρο. Δεν είχε σημασία. Η ανάμνηση που έχει μείνει χαραγμένη στο μυαλό μου είναι εκείνη του αείμνηστου παππού μου, του Σωτήρη, να βυθίζει το μεγάλο του κορμί στην ξεφτισμένη ξύλινη καρέκλα και να μου μιλά συνεχώς για τις εμπειρίες που είχαν συγκλονίσει τη ζωή του. Δηλαδή, για τις εμπειρίες του πολέμου.

Και όταν το έκανε η επιτηδευμένη αυστηρότητα, με την οποία ο παππούς μου προσπαθούσε να γεμίζει το ύφος του, γινόταν χίλια κομμάτια. Κι από τα βάθη της προσωπικότητάς του αναδυόταν ο παιδικός του ψυχισμός. Εκείνος που φλόγιζε τις αφηγήσεις του για τον πόλεμο του ‘40. Τις αφηγήσεις με τις οποίες μεγάλωσα.

Θυμάμαι ότι στο τέλος με κοιτούσε με περιέργεια. Τα όσα είχε ζήσει στον πόλεμο και μου εξιστορούσε, για εκείνον ήταν βιώματα ζωής. Αλλά και για ‘μένα, τροφή της ψυχής και προσάναμμα της φαντασίας μου.  Ο παππούς μου, ένας ευγενικός και ειρηνιστής άνθρωπος ο οποίος έδινε στις αφηγήσεις του έναν βαθιά ανθρώπινο και καθόλου επικό χαρακτήρα, δυσκολευόταν να αντιληφθεί γιατί τα όσα άκουγα από εκείνον εγγράφονταν στο νου μου όχι απλά ως ενδιαφέρουσες παλιές ιστορίες αλλά ως ραψωδίες μάχης. Διαπίστωνε παραξενεμένος την λαχτάρα με την οποία ήθελα να τον ακούω να μιλά για τον πόλεμο.

Εγώ, όμως, μπορούσα από τότε να αντιληφθώ πόσο φτωχότερο ήταν το ψυχικό φορτίο των νεότερων γενιών, οι οποίες δεν είχαν ζήσει μια τέτοια συγκλονιστική εμπειρία. Την εμπειρία του να σφυρηλατείς τα σημαντικότερα βιώματα της προσωπικότητάς σου στο αμόνι του πολέμου. Και μάλιστα έχοντας την σχεδόν υπερβατική ιδιότητα, την υπαρκτή απ΄ την αυγή της ιστορίας ιδιότητα του Έλληνα στρατιώτη.

Έτσι, καθώς περιφερόμουν ανάμεσα στους μεγάλους θέτοντας τα συνήθως αναπάντητα παιδικά μου ερωτήματα, στο τέλος επέστρεφα πάντοτε στον παππού μου. Και τον παρακαλούσα να μου αφηγηθεί ξανά τις αναμνήσεις του από το μέτωπο.  Κι εκείνος το έκανε. Και η ιστορία ξαναζούσε. Στις αναμνήσεις του και στην φαντασία μου. Στις καρδιές και των δυο μας. Η ιστορία του μικρού θεού της παγκόσμιας ιστορίας. Του Έλληνα στρατιώτη.

 


 Σχόλια:

Ο Αχιλλέας είπε...

Καλησπέρα Σταμάτη. Το περίμενα αυτό το άρθρο. Μου αρέσει που το βάζεις κάθε χρόνο. Είναι επετειακό και καλογραμμένο. Απλά να σου πω κάποιες σκέψεις μου. Σήμερα είδα κάποια, ελάχιστα, στιγμιότυπα της παρέλασης. Κι απλά ένιωσα άσχημα. Πρώτα από όλα, οι παρελάσεις, αυτές κάθεαυτές, είναι ήδη μια νερομένη έκδοση της παλαιάς νικητήριας παρέλασης όπως την γνωρίζουμε στην αρχαία Ελλάδα και στην αρχαία Ρώμη. Σίγουρα έχεις διαβάσει την Μεταφυσική του Πολέμου του Έβολα και καταλαβαίνεις τι εννοώ. Οι παρελάσεις παλαιότερα δεν ήταν απλές βεγκέρες αλλά διαδικασίες ακραίας μεταφυσικής. Η παρέλαση ήταν η προσκύνηση των λαϊκών στρωμάτων, των αριστοκρατών και του Βασιλιά στους θεούς. Ήταν ο τρόπος που είχαν για να τους ευχαριστήσουν για το ότι τους επέτρεψαν να ζήσουν, να επιστρέψουν και να θριαμβεύσουν στο πεδίο της μάχης. Ας μην μπούμε καν στην διαδικασία επεξήγησης του ρωμαϊκού devotio, επειδή ο μοντέρνος άνθρωπος μόνο και στην επεξήγηση του τι ήταν, θα αποκαλούσε τους Ρωμαίους αξιωματικούς, τζιχαντιστές. Ακόμη κι εάν η διοίκηση της χώρας ήταν στα χέρια ενός ανθρώπου της αρεσκείας μας, αυτή η διαδικαστική παρέλαση (άνευ μεταφυσικής) θα έπρεπε να είναι καταδικαστέα. Θυμάμαι πριν τον πόλεμο στην Ουκρανία ο αρχηγός στρατού της Ρωσίας, στην μεγάλη παρέλαση όπου γίνεται κάθε χρόνο στην Μόσχα, σηκώθηκε όρθιος μέσα στο στρατιωτικό jeep και έκανε τον σταυρό του πριν την έναρξη της παρέλασης. Ο σταυρός του κατέκλυσε την γιγαντοοθόνη στην κατάμεστη Μόσχα. Και ο νοών νοείτω.
Ο στρατιώτης είναι, έτσι κι αλλιώς, μία εκπεσούσα μορφή του αρχετυπικού πολεμιστή. Αλλά πόσο πιο χαμηλά θα πέσει άραγε η χρησιμότητά του στην μετα-νεωτερικότητα...
Το άλλο που με αηδίασε ήταν οι "επίσημοι". Ο κύριος Δένδιας μας και η αγαπημένη μας ΠτΔ. Σε αυτά τα δίποδα ζώα, εκπαιδευμένοι ειδικοδυναμίτες ήταν αναγκασμένοι να χαιρετούν και να χτυπούν προσοχές. Δεν μπορώ να παρακολουθήσω την παρέλαση της πλαστικής σημαίας και της Δεξιάς αγαρμπιάς. Αυτό το σύστημα έχει δηλητηριάσει τα πάντα...

Σάββατο, 28 Οκτωβρίου, 2023

 
Ανώνυμος Ο Σταμάτης είπε...

Αν και δεν είχα διαβάσει την συγκεκριμένη ανάλυση του Έβολα όταν ήμουν φαντάρος, τους τελευταίους μήνες πριν απολυθω υπηρέτησα στην μοίρα παρελάσεων και έλεγα στους στρατεύσιμους κάτι παρόμοιο.
" Όταν στέκεστε σε στάση προσοχής δεν θα μένει το βλέμμα σας στον χώρο. Θα ταξιδεύει στα πέρατα της ελληνικής ιστορίας. Από αυτήν θα παίρνετε ενέργεια για να εκτελείτε το παράγγελμα ιδανικά. Ποιος ο λόγος να σταματά η ματιά σας στη φάτσα μου ή σε εκείνη του κάθε αξιωματικού εκπαιδευτή όταν υπάρχει πίσω μας τέτοιο θέαμα;"

Αυτά έλεγε ο φίλος σου σε φάσεις εθνικιστικού μιλιταριστικου παροξυσμού χαχαχα.

ΥΓ. Πρέπει να βρούμε κάποιον που ξέρει να σπάει ηλεκτρονικά αρχεία. Στην μεγάλη παρέλαση της 25ης Μαρτίου ο σκηνοθέτης μου είχε αφιερώσει ένα πλάνα καθώς περνούσα παρελαύνοντας. Έχω όλη την παρέλαση σε CD. Πρέπει να απομονώσω το συγκεκριμένο σημείο.

Σάββατο, 28 Οκτωβρίου, 2023

 
Ανώνυμος Ο/Η Ανώνυμος είπε...

Ποια ειναι η γνώμη της λέσχης για τον Εθνικιστή γλωσσολόγο-συγγραφέα Μάριο Δημόπουλο;

Δευτέρα, 30 Οκτωβρίου, 2023

 
ΑνώνυμοςΗ Φοιτητική Λέσχη Φανταστικής Λογοτεχνίας είπε...

Δεν τον έχουμε παρακολουθήσει. Συνεπώς δεν έχουμε γνώμη. Είναι όντως εθνικιστής; Ούτε αυτό γνωρίζαμε.

Δευτέρα, 30 Οκτωβρίου, 2023

 
Ανώνυμος Ο Earendil είπε...

Δεν είχα κάποιον στενό συγγενή/πρόγονο που να πολέμησε στην Πίνδο το 40. Όμως πάντα όλη η οικογένεια μαζευόταν το χειμώνα, δίπλα στο τζάκι, για να ακούσει τον παππού να μιλάει για την κατοχή στην ανατολική Μακεδονία, το ξύλο που έφαγε ως παιδάκι από ένα Βούλγαρο στρατιώτη, το πως κλέβανε το σιτάρι κάτω από τη μύτη των κατακτητών, το λιντσάρισμα των μαυραγοριτών στην απελευθέρωση, τη λεβεντιά των Ποντίων εθνικιστών ανταρτών, το πως οι εαμίτες άφησαν τους Βούλγαρους να φύγουν ανενόχλητοι κ.α. Μου φαινόταν σαν να μπαίνω σε ένα άλλο κόσμο, πιο επικίνδυνο και συναρπαστικό από το σημερινό.

Τρίτη, 31 Οκτωβρίου, 2023

Ο/Η Ανώνυμος είπε...

Ακριβώς έτσι όπως τα λέει ο φίλος σχετικά με τη βουλγαρική κατοχή,αλλά και τη στάση του ΕΑΜ.τα έχω ακούσει έτσι ακριβώς από το συγχωρεμενο το πατέρα ενός φίλου μου που ήταν από την Ξάνθη

Τρίτη, 31 Οκτωβρίου, 2023

 

Η Φοιτητική Λέσχη Φανταστικής Λογοτεχνίας είπε...

Προς τον ανώνυμο που ρωτά για τα χθεσινά: Δεν υπάρχουν μυστικά και λεπτομέρειες. Χάσανε το σκηνικό οι αντιφάδες από τους Προπάτριους. Έτσι είναι παιδιά η κατάσταση σε αυτά τα πράγματα. Υπάρχει η νίκη και η ήττα. Με τον ίδιο "εξοπλισμό" ήταν αμφότεροι. Ευτυχώς δεν υπήρχαν επικίνδυνοι τραυματισμοί. Δεν γίνεται να κερδίζουν πάντα οι αντίφα.

Περαιτέρω λεπτομέρειες δεν θα ανεβούν για τέτοιες υποθέσεις ούτε χρειάζεται συζήτηση επ αυτού. Ο καθένας μπορεί να κάνει τις σκέψεις που πρέπει για το όλο πολιτικό υπόβαθρο της χθεσινής μέρας, φίλτατε ανώνυμε.

Πέμπτη, 02 Νοεμβρίου, 2023

 
Ανώνυμος Ο/Η Ανώνυμος είπε...

Ρε μάγκες η πρακτοριά της antifa δεν έχει όριο. Οι άνθρωποι λένε στα σόσιαλ ότι πήραν το δρόμο και τα τρένα. Φανταστείτε τι θα έλεγαν αν δεν υπήρχαν τα βιντεάκια. Ρε μαλάκες αντιφάδες χάσατε ένα ντου. Πώς κάνετε έτσι? Τι κακομαθημένα είστε? Πείτε την αλήθεια ρε. Έχετε πάρει τόσα σκηνικά με μπάτσους και εθνικιστές. Χάσατε ένα και κάνετε σαν τις απατημένες γκόμενες. Άει σιχτίρ μαλάκες.

Παρασκευή, 03 Νοεμβρίου, 2023

 
ΑνώνυμοςΗ Φοιτητική Λέσχη Φανταστικής Λογοτεχνίας είπε...

Είναι συνηθισμένη, ενδεχομένως και καθιερωμένη, η επικοινωνιακή διαχείριση από οργανωμένους πολιτικούς χώρους καταστάσεων που έχουν σημασία για αυτούς. Πρέπει κάπως να κρατήσουν το φρόνημα των ακολούθων τους υψηλό.

Το κακό είναι όταν το κάνουν με προβοκατορικο, αντικοινωνικό ή χυδαίο τρόπο. Και σε αυτό το πεδίο υπάρχει υπερπροσφορά γύρω μας από αντιφασίστες και όχι μόνο.

Παρασκευή, 03 Νοεμβρίου, 2023

 
 Ο/Η Ανώνυμος είπε...

Φανταστείτε τι παιδική χαρά έχουν γίνει στον εγχώριο αντιφασιστικό χώρο που οπλισμένοι,τριπλάσιοι και με την στήριξη του κράτους πάλι ντροπιάστηκαν για τα καλά

Παρασκευή, 03 Νοεμβρίου, 2023

 
Ο Ρεμπούτζουλος είπε...

Για την στήριξη του κράτους ας μην ανοίξουμε συζήτηση αυτή την εποχή. Το υπογραμμίζω το τελευταίο. Ότι έχουν γίνει παιδική χαρά σε σχέση με το παρελθόν οφείλεται στην απορρόφηση του woke και στην υπόγεια πίεση που τους ασκεί για πρώτη φορά μετά από πενήντα χρόνια το σύστημα Μητσοτάκη. Πρέπει να καλοπιάσει τους δεξιούς ψηφοφόρους οπότε έχει αυξήσει την πίεση στα Εξάρχεια. Για το συγκεκριμένο σκηνικό νομίζω έπαιξε ρόλο ότι ένα μεγάλο μπούγιο αντιφασιστών βγήκε στην Βικτώρια να κάνει ντου στην αστυνομία. Εκεί έφυγε μεγάλος πυρήνας των μπάχαλων στους γύρω δρόμους. Αποδυναμώθηκε η πομπή που είχαν στο τρένο. Οι ίδιοι λένε ότι έμειναν λίγοι όμως μάλλον είναι παραμύθι. Ήταν περισσότεροι και πάλι. Όχι όμως τόσο περισσότεροι όσοι χρειάζονταν για να πάρουν το σκηνικό. Το θέμα είναι ότι θα ψάξουν για απάντηση. Ανακύκλωση των γνωστών καταστάσεων με το σύστημα να τρίβει τα χέρια του.

Παρασκευή, 03 Νοεμβρίου, 2023

 
Ανώνυμος Ο/Η Ανώνυμος είπε...

Χρειάζεται προσοχή από τους οργανωμένους εθνικιστές τώρα. Παραδοσιακά, όποτε οι αναρχικοί έτρωγαν πακέτο, απαντούσαν σε σύντομο χρονικό διάστημα, με υπερδιπλάσια αντίποινα.

Σάββατο, 04 Νοεμβρίου, 2023

 
Ο Ρεμπούτζουλος είπε...

Το ίδιο θα προσπαθήσουν να κάνουν και τώρα. Με τη μόνη διαφορά ότι το σύστημα Μητσοτάκη δεν δείχνει πρόθυμο να τους επιτρέψει πρωτοβουλίες κινήσεων. Επίσης οι στοχοποιημένοι είναι φαντάσματα. Δεν έχουν συγκεκριμένα σημεία που μπορούν να τους βρουν (γραφεία κλπ). Από αυτούς περισσότερο πρέπει να έχουν το νου τους μεμονωμένα άτομα που έχουν ταυτοποιηθεί. Αυτούς μπορούν να τους βρουν. Πάντως το θέμα είναι ότι τέτοιες εντάσεις βολεύουν μια χαρά το Μητσοτάκη. Πλακώνονται οι αντίπαλοί του και αυτός συνεχίζει ακάθεκτος. Αυτό που λέει ο Λώλος και ο ανώνυμος. Το τραγικό είναι ότι έτσι θα συνεχίσει η κατάσταση. Είναι τόσο αμοιβάδα το μυαλό των εφήβων της Ελλάδας που δεν αφήνει καμία ελπίδα. Τα παιδιά των λυκείων είναι ένα σκαλί πάνω από τα ζώα. Τραπ, γκάγκουρες, μαχαίρι, γυμναστήριο. Μέχρι εκεί καταλαβαίνουν. Δεν γίνεται να τους εξηγήσεις περισσότερα. Έκανε καλή δουλειά η Κεραμέως τέσσερα χρόνια. Έχουν μεγάλη ιχθυοκαλλιέργεια για να ψαρέψουν αναλώσιμους όλοι οι πράκτορες.

Σάββατο, 04 Νοεμβρίου, 2023

 
Ανώνυμος Ο/Η Ανώνυμος είπε...

Πώς απάντησαν στην ξεφτίλα του ΕΠΑΛ Σταυρούπολης οι αναρχικοί; Ακόμα περιμένουμε τις "κρεμάλες".

Σάββατο, 04 Νοεμβρίου, 2023

 
Ο Ρεμπούτζουλος είπε...

Δεν ξέρω συμπρωτεύουσα τι παίζει. Για Αθήνα μιλάω. Επίσης επαναλαμβάνω ότι και αυτό το σκηνικό έγινε με Μητσοτάκη πρωθυπουργό. Ο μοναδικός τρόπος να κρατά συντηρητικές και πατριωτικές ψήφους ηλίθιων είναι να στριμώχνει την αριστερά. Για θυμήσου όμως τι έγινε λίγα χρόνια πριν όταν τα ΜΑΤ του Τσίπρα ανέβαζαν συνοδεία την αθηναϊκή antifa να δείρει ανθρώπους στην Μακεδονία και να σπάσει καταλήψεις σχολίων που διαμαρτύρονταν για τις Πρέσπες. Τόσο πολύ άλλαξαν οι συσχετισμοί από τότε στη Μακεδονία; Όχι βέβαια. Απλά με το που κάναμε το πρώτο βήμα μας τσιμπούσε η αστυνομία ενώ τους αντιφασίστες τους συνόδευε για να κάνουν μπάχαλα. Τώρα παίζει αλλιώς το έργο ο Μητσοτάκης. Δεν αβαντάρει τους αντιφάδες όπως οι παλιότεροι.

Σάββατο, 04 Νοεμβρίου, 2023

 
Ο Λώλος Δροσινός είπε...

Θα ελεγα οτι η ενασχόληση απο την πλευρα των αντιφασιστων με ή χωρις εισαγωγικά του "" ποιος έριξε πιο πολυ ξυλο"" είναι μια πολιτική ήττα και αυτό θα το εγραφα ακομα και αν ειχαν επικρατησει στο σκηνικο στο μοναστηρακι και πανηγυριζαν.Τότε θα ηταν ακόμα χειροτερο.Αν δε καποιος παει να συσπειρωσει τους δικους του οχι με οραματα για μια αλλη κοινωνια και αγωνες αλλα με φεστιβαλ ξυλου και μαλιστα με ψιλοπειραγμενα στοιχεια αυτο και αν ειναι άσχημο.Ελπιζω καποτε να καταλαβουν ολοι αυτοι οτι η αποπολιτικοποιηση ο μεταμοντερνισμος και ο ατομικισμος δεν σε φορτωνει μονο πολιτικες ηττες αλλα και "" στρατιωτικες"" και μαλιστα αχρειαστες χωρις πολιτικο επιδικο.Σταματαω εδω λεγοντας οτι ο θεος αν υπαρχει στο μοναστηρακι εσωσε τους "" ηττημενους"" απο μεγαλυτερη ηττα και τους "" νικητες"" απο μια νικη πικρη με καποια ατομα φλαμπέ καποιους ισοβια και εναν κυκλο αιματος ορθάνοιχτο.

Παρασκευή, 03 Νοεμβρίου, 2023

 
 Ο/Η Ανώνυμος είπε...

Αν και συμφωνώ πολύ με τον Δροσινό, έχω την γνώμη ότι κακώς άνοιξε αυτή η συζήτηση.Τέτοια σκηνικά οδηγούν σε περιθωριοποίηση και έξοδο όσων σοβαρών "αγωνιστών" έχουν απομείνει οργανωμένοι.Αν δεν κλείσει ο φαύλος κύκλος στο τέλος θα μείνουν δέκα μπάχαλοι και από τις δυο πλευρές με όλη την κοινωνία απέναντι, αν δεν έχει γίνει ήδη δηλαδή.

Παρασκευή, 03 Νοεμβρίου, 2023

 
Ο Λώλος Δροσινός είπε...

Δεν εκανα παρεμβαση με κακο σκοπο αλλα ίσως εχεις δίκιο γιατια ευκολα μπορει να γινουν παρεξηγησεις.Όσο για τα,υπολοιπα που γραφεις συμφωνω

Σάββατο, 04 Νοεμβρίου, 2023

 
Ανώνυμος Ο/Η Ανώνυμος είπε...

Αν διαβάζουν ΦΛΕΦΑΛΟ τυχόν αντιεξουσιαστές ή αριστεριστές, ας κρατήσουν τα εξής: α) ναι, η πλευρά τους έχασε μια μάχη έστω και στο παρά πέντε, ας το παραδεχτούν (αν δεν το έχουν κάνει ήδη), β) ο κοινός εχθρός όλων μας είναι το φιλελεύθερο κατοχικό καθεστώς είτε με Μητσοτάκη είτε με οποιοδήποτε άλλο, που όπως ανέφερε και έτερος σχολιαστής παραπάνω "τρίβει τα χέρια του".

Σάββατο, 04 Νοεμβρίου, 2023

 
Ανώνυμος Ο/Η Ανώνυμος είπε...

Να πας από πάνω με το Su-35 να ρίξεις έναν Κινζάλ να ξεβρωμίσουμε:

https://pbs.twimg.com/media/F-T5CoPW4AAFjNX?format=jpg&name=900x900

Δευτέρα, 06 Νοεμβρίου, 2023

 
/Η Ανώνυμος είπε...

https://www.capital.gr/xristos-xomenidis/3748011/o-epimonos-kipouros/

ενα σχολιο της λεσχης και της υπολοιπης παρεας για τον ''μεγαλο εκσυγχρονιστη'' πρωθυπουργο που βραβευτηκε σημερα απο τον συρφετο της γ ελληνικης δημοκρατιας.. οστις θελει ας καταθεσει τον οβολο του, ''τιμης ενεκεν''..

Δευτέρα, 06 Νοεμβρίου, 2023

 
Ανώνυμος Ο/Η Ανώνυμος είπε...

ετσι, για την ιστορια....

https://www.youtube.com/watch?v=8O9KxT1r8PE

αξεχαστη Μαλβίνα, αθανατη

Δευτέρα, 06 Νοεμβρίου, 2023

 
ΑνώνυμοςΗ Φοιτητική Λέσχη Φανταστικής Λογοτεχνίας είπε...

Το έχουμε στο νου να κάνουμε μια αναφορά στην ιεροτελεστία της διαπλοκής όταν ανεβάσουμε τον επόμενο πολιτικό σχεδιασμό.

Δευτέρα, 06 Νοεμβρίου, 2023

 
Ανώνυμος Ο/Η Ανώνυμος είπε...

Είχε δίκιο ο ανώνυμος τελικά. Σε τέτοιες συζητήσεις δεν είναι να μπλέκεις γιατί βγαίνεις πάντα χαμένος. Η βεντέτα, αν και δεν ήταν αιματηρή, άνοιξε και μάλλον θα ακολουθήσουν νέα επεισόδια στον δρόμο. Μακάρι να βγω ψεύτης

Δευτέρα, 06 Νοεμβρίου, 2023

 
Ανώνυμος Ο/Η Ανώνυμος είπε...

Καλημέρα παιδιά
Ξενύχτι σήμερα.
Τη ταινία "η πολη ποτέ δε κοιμάτε" πως τη κοβετε; Αγαπημένη.
Αυτό το είδατε;
https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&opi=89978449&url=https://www.ekathimerini.com/opinion/1223653/john-sarbanes-leaving-the-congress/amp/&ved=2ahUKEwjAtMfQm7OCAxWZVPEDHbYCAlUQyM8BKAB6BAgNEAI&usg=AOvVaw1lx8apewKIXnsVuQDCrAQ4
Το είχε ανεβάσει το σαητ του Λυγερού αλλα δεν το βρίσκω.
Ερχεται τσαπού. βάλτετο δίπλα σε μενεντεζ , f16, εβραιοτουρκικό αγωγό. Το σχέδιο "ανοίγω τα πόδια στο γυμναστηριακό της γειτονιας" έπεσε έξω, σκάσαν μύτη οι ρωσοποντιοι και ετσι.

Τρίτη, 07 Νοεμβρίου, 2023

 
Η Φοιτητική Λέσχη Φανταστικής Λογοτεχνίας είπε...

Ταινιάρα. Τα 80's που γουστάρουμε.

Τετάρτη, 08 Νοεμβρίου, 2023

 
Ο/Η Ανώνυμος είπε...

Α, ξέχασα. Ετσι να γουστάρουμε. Σαλουδος https://youtu.be/WG-CQRU1obA?si=UD1z7T2H4zWnTlvM

Τρίτη, 07 Νοεμβρίου, 2023

 

Σχολιασμός της Επικαιρότητας


Παλαιστινιακό

Αν διαβάσει κανείς τα σχόλια των προηγούμενων αναρτήσεων θα διαπιστώσει ότι υπήρξαν συναγωνιστές που διερωτώνταν γιατί δεν τοποθετήθηκε άμεσα η λέσχη μας για την κρίση στην μέση ανατολή. Η απάντηση είναι απλή. Πρώτον γιατί είναι αυτονόητο ότι οι εθνικιστές και οι απανταχού παραδοσιοκράτες στρέφονται αυτομάτως εναντίον των δυνάμεων του διεθνούς φιλελευθερισμού και του κράτους του Ισραήλ, όσο το εν λόγω κράτος αποτελεί μια από αυτές. Και δεύτερον γιατί το κράτος του Ισραήλ είναι ανταγωνιστής των ελληνικών συμφερόντων στην ανατολική Μεσόγειο (ιδίως για όσους αντιλαμβανόμαστε την Κύπρο ως γεωπολιτική ενότητα της συνολικής ελληνικής παρουσίας στην περιοχή). Συνεπώς δεν χρειαζόταν να επαναλάβουμε τα αυτονόητα.

Τώρα, σε ότι έχει να κάνει με ερωτήσεις που ζητούσαν την θέση μας αποκλειστικά για την συγκεκριμένη κρίση η απάντηση είναι επίσης δεδομένη. Περιμέναμε ώστε να έχουμε μια όσο το δυνατόν καλύτερη εικόνα για να γράψουμε κάτι που έχει νόημα. Στα θέματα των διεθνών σχέσεων παίζει πολύ σημαντικό ρόλο η πληροφορία. Και, μάλιστα, η πληροφορία που συνήθως κλείνεται σε περιορισμένα περιβάλλοντα όπως αυτά των πρεσβειών και των μυστικών υπηρεσιών. Για να μην γράφουμε, λοιπόν, τις γνωστές τετριμμένες γενικεύσεις υπό μορφή συνθημάτων που περιλαμβάνουν οι μπροσούρες των υπολοίπων, καλό είναι να έχουμε όλοι υπομονή. Εξάλλου η εξωτερική πολιτική αποτελεί το μοναδικό πεδίο πολιτικών αποφάσεων που ακόμη και οι αξιωματικές αντιπολιτεύσεις είναι ανίκανες να επηρεάσουν στο παραμικρό. Εκεί δεν υπάρχουν ομάδες πίεσης και συνδικάτα. 

Στην παρούσα κρίση τώρα αυτό που φαίνεται, καταρχάς, είναι ότι ξεκίνησε εντελώς απροσδόκητα. Αν εξαιρέσουμε την παρατεταμένη αναστάτωση στην εσωτερική πολιτική ζωή του Ισραήλ, δεν υπήρχε κάτι πρόσφατο που να προμήνυε το ξέσπασμα μιας τόσο επιτυχούς επιθετικής επιχείρησης από την μεριά της Χαμάς. Αυτό το γεγονός πυροδότησε μια σειρά από εικασίες για το ποιος είχε τελικά όφελος να γίνει κάτι τέτοιο. Μέχρι στιγμής οι Παλαιστίνοι της Γάζας δεν πετυχαίνουν κάτι πέρα από ένα ξέσπασμα εκδίκησης με τρομερές συνέπειες για τους ίδιους. Αλλά και ο ισραηλινός στρατός θα χρειαστεί να μπει σε μια εκτενή χρονικά επιχείρηση για να πετύχει τους απάνθρωπους στόχους που διακηρύσσει ο Νετανιάχου, αναγκαζόμενος να θέσει σε άμεσο κίνδυνο χιλιάδες ζωές στρατιωτών του. Κέρδος για τον ισραηλινό στρατό δεν υπάρχει μέχρι στιγμής και μάλλον θα αργήσει να υπάρξει (ενώ αν υπάρξει, το κόστος σε ανθρώπινες ζωές Ισραηλινών στρατιωτών θα είναι μεγάλο). Ο Νετανιάχου είναι προσωρινά κερδισμένος. Κράτησε τον πρωθυπουργικό θώκο κι έστρεψε την προσοχή της κοινής γνώμης σε βολικά για αυτόν θέματα. Μακροπρόθεσμα, όμως, θα βγει και αυτός χαμένος αν οι μαξιμαλιστικοί στόχοι του δεν ευοδωθούν. Οι μεγάλοι παίκτες είναι ακόμη σε προπαρασκευαστικό στάδιο. ΗΠΑ, Ρωσία, Κίνα, Ιράν, Τουρκία και Σαουδική Αραβία τοποθετούν τα πιόνια τους στον χάρτη της περιοχής, με την Ρωσία να έχει ήδη ένα μικρό κέρδος που έγκειται στο τυπικό (ουσιαστικά έχει προηγηθεί) σπάσιμο της διεθνούς απομόνωσης που δοκίμασαν να της επιβάλουν οι ΗΠΑ με τα ευρωπαϊκά τους αθύρματα μετά την ουκρανική κρίση. Ωστόσο, μολονότι η Ρωσία ως κράτος δείχνει να ευνοείται, ο Πούτιν ως ηγέτης χάνει τον ρόλο του φιλικού και προς τις δυο πλευρές διαμεσολαβητή. Όσο η αντιπαλότητα μεγαλώνει και το Ισραήλ βασίζεται στις ΗΠΑ, η Ρωσία  αναγκάζεται να συγκλίνει προς τους παραδοσιακούς της συμμάχους που είναι οι Άραβες και να αφήνει στο περιθώριο τις καλές σχέσεις Εβραίων ολιγαρχών του πλούτου με την ηγεσία του ρωσικού κράτους.

Κι ενώ όλοι οι μεγάλοι πραγματοποιούν προσεκτικές κινήσεις στην σκακιέρα της περιοχής μέχρι να οριστικοποιήσουν τις παρεμβάσεις τους, το πα#άρι που κυβερνά την αποικία των ΗΠΑ και της Ε.Ε. στην οποία ζούμε, για μια ακόμη φορά, τοποθετήθηκε απερίσκεπτα, βεβιασμένα και προκλητικά, με τρόπο που μαρτυρά ότι σκέπτεται σαν να είναι επιστάτης ενός redneck κεφαλαιοκράτη και η πατρίδα μας ένας στάβλος αμερικανικού ράντσου. Γνωστή, θα μας πείτε, η πολιτική παρακαταθήκη του βενιζελισμού. Την είχαμε δει να αναβιώνει με μεγαλοπρεπή αυτοεξευτελισμό όταν ο πρωθυπουργός, σε ένδειξη φιλελεύθερου ιδεολογικού παροξυσμού, αναγνώρισε κάποιον παλιάτσο που τοποθέτησαν οι ΗΠΑ για να ανατρέψουν το πολίτευμα της Βενεζουέλας. Τελικά το πολίτευμα της Βενεζουέλας δεν ανατράπηκε και το ελληνικό κράτος έμεινε μόνο (κι έρημο) να έχει διακόψει τις διπλωματικές επαφές με την Βενεζουέλα και να αναγνωρίσει μια κυβέρνηση-φάντασμα που εξαφανίστηκε σε κάποιο γραφείο της CIA.  

Το φιάσκο επαναλήφθηκε στην Ουκρανία. Όμως εκεί ήταν σε μεγάλο βαθμό αναμενόμενο, καθώς η πίεση προερχόταν όχι μόνο από τις ΗΠΑ αλλά και από την Ε.Ε. Μα τώρα η Ε.Ε. κρατά αποστάσεις υπό τον φόβο των εκατομμυρίων μουσουλμάνων που φιλοξενεί. Αυτό, πάντως, δεν κατέβαλε τον ένθερμο american φιλελευθερισμό του τύπου που γεύεται τον ελλαδικό πρωθυπουργικό θώκο, με αποτέλεσμα να διεκδικήσει ενεργό ρόλο στην υποστήριξη της ομοϊδεατικής του κυβέρνησης Νετανιάχου, κανονίζοντας μια επίσημη επίσκεψη στο Ισραήλ και την Σαουδική Αραβία. Αγνοώντας τις συνέπειες που θα είχε μια τέτοια κίνηση, παραβλέποντας το ότι θα μπορούσε να καταστήσει την Ελλάδα στόχο των αραβικών πολιτικών αλλά και επίκεντρο δυνητικών τρομοκρατικών επιθέσεων, ο τσαρλατάνος του μητσοτακέικου φαίνεται ότι θέλησε να τα δώσει όλα στον αμερικανο-εβραϊκό παράγοντα μήπως και εξασφαλίσει μια τρίτη κυβερνητική τετραετία.

Άγνωστο αν η πρόθεση της μαριονέτας-πρωθυπουργού ματαιώθηκε επειδή κάποιοι ελληνικοί κρατικοί φορείς κατάφεραν να του βάλουν μια σταλιά μυαλό ή αν αντιλήφθηκε ότι η απόφαση των ΗΠΑ να μην του επιτρέψουν τρίτη πρωθυπουργική θητεία, μετά την τοποθέτηση στο πολιτικό επίκεντρο του Κασσελάκη, είναι αμετάκλητη. Όπως και να έχει, υπό κανονικές συνθήκες, θα υποστηρίζαμε ότι ένας τέτοιος τύπος είναι επικίνδυνος για το έθνος. Αλλά αφού ζούμε στην χώρα των ψηφοφόρων-εγκληματιών που αποφάσισαν να δώσουν τα κλειδιά του κράτους στην οικογένεια Μητσοτάκη, όλα τα υπόλοιπα σχόλια είναι περιττά. Ευχόμαστε μόνο να σταματήσει κάποτε το αιματοκύλισμα ηλικιωμένων και παιδιών από κάθε πλευρά των αντιμαχόμενων της μέσης ανατολής και η Παλαιστίνη να γίνει ανεξάρτητο εθνικό κράτος.

 


Μπακοτζών

Σας το είχαμε γράψει από το καλοκαίρι. Το επαναλάβαμε και μετά την πρώτη Κυριακή των αυτοδιοικητικών εκλογών όταν οι περισσότεροι δημοσιολόγοι συμφωνούσαν με τους κομπασμούς του Βορίδη και του Άδωνι. Η κλεψύδρα του χρόνου δείχνει να έχει γυρίσει αντίστροφα για την παραμονή της Νέας Δημοκρατίας στην κυβέρνηση. Η νίκη  του καλοκαιριού ήταν η κορύφωση και η ταυτόχρονη πρώτη κάμψη. Μια προσεκτική ανάγνωση των αποτελεσμάτων το έδειχνε σε όσους είχαν την ικανότητα να διαβάζουν σωστά τις πολιτικές εξελίξεις (flefaloarticles.blogspot.com/2023/07/blog-post.html).  Η δεύτερη Κυριακή των αυτοδιοικητικών εκλογών είναι το πρελούδιο για όσα θα ακολουθήσουν (εκτός και γίνουν απρόβλεπτα κομβικές αλλαγές στο σενάριο των Αμερικανών). Η απώλεια του δήμου των Αθηναίων σηματοδοτεί ήττα της οικογένειας Μητσοτάκη και προϋποθέτει τον ανασχεδιασμό της καριέρας του Κώστα «Μπακοτζών».

Το πολιτικό παιχνίδι παίζεται τώρα στο πεδίο της κεντροαριστεράς. Ο νέος δήμαρχος Αθηνών και κάποιοι ακόμη εκλεγμένοι με καταβολές από το ΠΑΣΟΚ όχι μόνο δείχνουν σημαντικότεροι ως προσωπικότητες από τον καρνάβαλο που ηγείται σήμερα στο συγκεκριμένο κόμμα αλλά και κατάφεραν να εκλεγούν δίχως ο κομματικός μηχανισμός να τους στηρίξει επαρκώς. Επιπλέον έδειξαν ότι υιοθέτησαν την γραμμή του ΣΥΡΙΖΑ για ένωση των δυνάμεων της κεντροαριστεράς. Ασφαλώς πρόκειται για μια αμερικανική συμβουλή. Δεν είναι τυχαίο ότι ο Γιώργος Παπανδρέου έκανε αμέσως δηλώσεις στήριξης σε τέτοια πρόσωπα ενώ ο «σημιτικός» πυρήνας της ηγεσίας του ΠΑΣΟΚ επιστράτευσε τον αποτυχημένο Ευάγγελο Βενιζέλο για να απαντήσει.

Προφανώς ο κατευθυνόμενος από την γερμανική πρεσβεία «σημιτικός» κομματικός μηχανισμός του ΠΑΣΟΚ θα συνεχίσει να κάνει πλάτες στον Μητσοτάκη. Ωστόσο, ο πάτερ φαμίλιας της παγκόσμιας φιλελεύθερης μαφίας βρίσκεται πέρα από τον Ατλαντικό και δείχνει να έχει διαφορετική άποψη. Μην παραξενευτείτε αν μέχρι το πέρας της πενταετούς θητείας των προσφάτως εκλεγμένων αυτοδιοικητικών αρχών ο ΣΥΡΙΖΑ βρεθεί να έχει περισσότερους δημάρχους απ’ όσους νομίζουμε ότι διαθέτει σήμερα.

 


Απελπισμένοι αντιφασίστες

Διαβάζαμε τις προάλλες μια αφίσα κάποιας οργάνωσης των αντιφασιστών. Δεν γνωρίζουμε αν παρακολουθούν τα έντυπά μας και θέλουν να μας αντιγράψουν. Η αφίσα υπερασπιζόταν τους εκατό περίπου πιτσιρικάδες που συνελήφθησαν εξοπλισμένοι με μαχαίρια και κοντάρια πριν συμπλακούν με πρόφαση έναν αγώνα τοπικών ποδοσφαιρικών ομάδων κάπου ανάμεσα στο Νέο Ηράκλειο και την Νέα Ιωνία. Το σίγουρο είναι ότι είτε μας αντιγράφουν είτε όχι οι αντιφάδες αντιστρέφουν την ουσία των πραγμάτων και στρεβλώνουν συστηματικά την αλήθεια.

Η θέση των αντιφασιστών είναι ότι υπάρχει υπερβολική αυστηρότητα προς τους πιτσιρικάδες και άλλα συναφή. Κι εμείς τους λέμε, «τρίχες κατσαρές». Καμία αστυνομική βία δεν υπάρχει κατά της παραβατικότητας των ανηλίκων. Το αντίθετο, μάλιστα, κάθε λογής τσογλάνι (πολλά εκ των οποίων είναι μετανάστες δεύτερης γενιάς) σε καθημερινή βάση κινείται ανάμεσα σε αγέλες εφήβων φέροντας μαχαίρια, σιδερογροθιές και άλλα όπλα, οργανώνοντας μικροληστείες και επιθέσεις σε μικρότερες παρέες εφήβων και σε μεμονωμένα άτομα, δίχως κανείς να το εμποδίζει. Τα περιστατικά παραβατικότητας που προκαλεί η ανοχή στην κουλτούρα των εφήβων την οποία διαμορφώνει η πρεσβεία των ΗΠΑ μέσω του «κυρίου» Πάρι Κασιδόκωστα και της δισκογραφικής του εταιρείας είναι καθημερινά και αποτελούν το προστάδιο ώστε να συνεχιστεί ο μετασχηματισμός της ελληνικής κοινωνίας σε αμερικανικό ή γαλλικό γκέτο.

Προφανώς και η λέσχη μας συνδέεται με το οπαδικό κίνημα. Αλλά με το αληθινό, old school οπαδικό κίνημα. Στην περίπτωση των εφήβων που συνέλαβε η αστυνομία είχαμε τα εξής δεδομένα. Εκατό νεαροί βρέθηκαν σε χώρους άσχετους με το γήπεδο. Βάζουμε στοίχημα ότι οι περισσότεροι εξ αυτών δεν γνώριζαν ούτε ένα όνομα ποδοσφαιριστή της Νέας Ιωνίας και του Νέου Ηρακλείου. Ε, δεν είναι έτσι ο κανονικός οπαδός (ούτε καν ο χούλιγκαν), ρε μάγκες. Ο νέο-χούλιγκαν της εποχής μας, μπορεί. Η αφίσα των αντιφάδων έγραφε ότι η αστυνομία φόρεσε στους πιτσιρικάδες την ταμπέλα των χούλιγκανς που οργάνωσαν ραντεβού ξεκαθαρίσματος λογαριασμών. Τελικά θα πρέπει να αποφασίσετε παιδιά. Υποστηρίζετε τους χούλιγκανς ως δυνητικά ριζοσπαστικό μέρος της κοινωνίας ή δεν δέχεστε τον χαρακτηρισμό; Και αν δεν πήγαν σε ραντεβού, τότε τι πήγαν να κάνουν σε εκείνο το σημείο τα συγκεκριμένα εκατό άτομα; Να πούνε τα κάλαντα; Είναι νωρίς ακόμα

Επιπλέον στην κατοχή των πιτσιρικάδων βρέθηκαν μαχαίρια και άλλα όπλα. Προφανώς και δεν τα είχαν για να καθαρίσουν μήλα. Μετά θα κλαίμε γιατί σκοτώνονται οπαδοί ή και απλοί περαστικοί. Αφήστε τον κάθε μούλο να μαχαιρώνει και να ληστεύει τον κόσμο με το πρόσχημα ότι είναι «ανήλικο παιδί». Ούτως ή άλλως υπάρχει νομική φάμπρικα που του εξασφαλίζει ασυλία. Και μετά θρηνείστε γιατί έγινε η κοινωνία μας αμερικανικό γκέτο. Μετά προβληματιστείτε, κύριοι αντιφασίστες, γιατί δεν έρχονται οι Αλβανοί και οι υπόλοιποι μαχαιροβγάλτες έφηβοι μουλόσποροι στο επαναστατικό κίνημα αλλά μπαίνουν στην καπιταλιστική μαφία. Θέλαμε να ξέραμε, είστε τόσο απελπισμένοι γιατί δεν έχετε μαζικό κίνημα και προσπαθείτε να καλοπιάσετε ακόμη και τα τσογλάνια;

Στην ουσία τώρα. Ο αληθινός φανατικός οπαδός (και ο χούλιγκαν) γίνεται τέτοιος γιατί τον εμπνέει το ποδοσφαιρικό θέαμα, η ομάδα που υποστηρίζει με τα σύμβολά της, το γκαζόν και η μυρωδιά του, η κερκίδα με τα συνθήματά της κλπ. Κάποιος που απλώς χρησιμοποιεί όλα τα παραπάνω ως πρόσχημα για να συμπλακεί και να εκφράσει την εφηβική μαγκιά του (ή το μίσος του για την ελληνική κοινωνία αν είναι Αλβανός) στην πραγματικότητα δεν είναι ούτε οπαδός ούτε χούλιγκαν. Ο αληθινός φανατικός οπαδός τσακώνεται με τα χέρια του. Δεν χρησιμοποιεί όπλα, δεν ληστεύει τους συμπολίτες του. Ο μάγκας οπαδός και γενικότερα ο μάγκας άντρας (φαντάζομαι ότι οι αντιφάδες ανατριχιάζουν για τον σεξισμό που περιλαμβάνει λέξης «μάγκας») τσακώνεται είτε ένας με έναν, είτε σε συμπλοκή πολλών με πολλούς. Και πάντα με τα χέρια του.

Αυτή η πουστιά του αμερικανικού γκέτο που έφερε στην Ελλάδα η Αλβανόφαρα και υιοθέτησαν τα μπάσταρδα έφηβα νεοελληνάκια, η οποία επιδεικνύεται αυτάρεσκα σε διαδικτυακά videos, πολλοί να χτυπούν ανηλεώς έναν δεν είναι γνώρισμα της ελληνικής ηθικής. Αν οι πιτσιρικάδες δεν μυούνται στην ελληνική ηθική από τους γονείς τους πρέπει να βρεθούμε κάποιοι να τους κάνουμε μερικά….μαθήματα. Μόνο που όταν ο «χώρος» είχε αυτή την δυνατότητα οι τότε ηγέτες του προτίμησαν να στραφούν ενάντια σε μεροκαματιάρηδες ακίνδυνους Ασιάτες, σε εργάτες Αφρικανούς και σε ανθρώπους της βιοπάλης. Όχι ενάντια στον πρέσβη των ΗΠΑ, στον κάθε Πάρι και στους Αλβανούς μαφιόζους με την νεολαία τους. Φαίνεται ότι σε αυτούς είδαν ως θετικό γνώρισμα την φυλετική προδιάθεση.  


Σχόλια: 

Ο Supplier είπε...

Ορισμένες (μπαγιάτικες πλέον) σκέψεις...

Κατ' αρχάς, αυτήν την φορά δεν είναι μια απλή "ανάφλεξη", δεν έχεις ένα ακόμα επεισόδιο τύπου 2014 ή επιχείρηση Cast lead το 2009, περιχαρακωμένο στα πλαίσια της Εγγύς Ανατολής, το οποίο σύντομα θα ξεφουσκώσει/ξεχαστεί και η ζωή συνεχίζεται. Εδώ πάει για γενικότερο ξεκαθάρισμα λογαριασμών που εγγράφεται στην τιτανομαχία του 21ου αιώνα. Προφανώς ούτε το Ισραήλ δρα μοναχό του, αλλά ούτε και οι Χαματζήδες περιορίζονται στους ημίτρελους με αλεξίπτωτα πλαγιάς και νεροσωλήνες αντί για s-8.

Η συλλογή πληροφοριών για την καταλληλόλητα της χρονικής στιγμής του χτυπήματος έγινε από την Savak (όπως ονομαζόταν κάποτε) ή τις αντίστοιχες υπηρεσίες των φρουρών της επανάστασης και, όπως φαίνεται, στόχος ήταν η ανατροπή της εκτυλισσόμενης αραβοδυτικής προσέγγισης. Οι αραβικές ελίτ (ιδιαίτερα τα μη κοσμικά καθεστώτα) μπορεί να γλυκοκοιτάνε με απροθυμία Δύση για οικονομικούς λόγους, αλλά γνωρίζουν καλά ότι η εξουσία και δικτατοριλίκια τους εδράζονται στο εθνοθρησκευτικό ιδεολόγημα του παναραβισμού/πανσουνιτισμού. Έτσι λοιπόν σε περίπτωση που θα κατέρρεε το φαντασιακό του παναραβικού brotherhood θα τελείωνε αυτομάτως και η κυριαρχία τους, οπότε θα τους αντικαθιστούσαν σταδιακά και σαν έτοιμοι από καιρό δυτικοφιλελέδες α λα Σεβαρντνάτζε και Τσερνομίρντιν.

Άσχετα λοιπόν με το τι ήταν/είναι η Χαμάς και η σαλαφιστική ουρά της, οφείλουμε να παραδεχτούμε ότι στην συγκεκριμένη περίπτωση τους χάλασε την σούπα. Έφεραν Αιγύπτιους, Ιορδανούς και πετροδόλαρους προ τετελεσμένου, αναγκάζοντάς τους να επιβεβαιώσουν -έστω σε ρητορικό επίπεδο- την φιλοπαλαιστινιακή στάση τους, αυξάνοντας έτσι το χάσμα μεταξύ αραβικών θρόνων και βαριά φιλοισραηλινής Δύσης και τορπιλίζοντας τα κωλοτριψίματα.

Είναι ζωτικής σημασίας για τον άξονα της αντίστασης να αντιστραφεί η νέα φάση δυτικής ιδεολογικής και γεωπολιτικής διείσδυσης σε Β Αφρική και αραβικό κόσμο που απεργάζονται οι γερακίσιοι από το '11 και επικυρώνονταν καθημερινά με συμφωνίες και ενεργειακά τρίγωνα και τετράγωνα.

Υπό αυτήν την οπτική, η υποστήριξη στην αντίσταση της Γάζας (που ευτυχώς υπερβαίνει τον υφεσιακό Αμπάς και τους φλώρους της δυτικής όχθης) οφείλεται πρωτίστως στον έμπρακτο ένοπλο αντιδυτικισμό της και όχι στα θρησκευτικά ή εθνικοαπελευθερωτικά προστάγματά της. Στο κάτω κάτω, την εποχή της παγκοσμιοποίησης και της 4ο βιομηχανίας δεν λέει κάτι αν τα 193 πλήρη μέλη του ΟΗΕ γίνουν 194. Αν σε ένα παράλληλο σύμπαν ήταν το κράτος του Ισραήλ ο πολιορκημένος αντιπαγκοσμιοποιητής και οι Παλαιστίνιοι οι τσάτσοι της ΝΤΠ, τότε θα ήμουν και εγώ #We stand with Israel (και μάλιστα... αφιλοκερδώς). Ούτε φυσικά η κριτική στο κράτος στο Ισραήλ, ως προπύργιο και μακρύ χέρι της πορτοκαλένιας διεθνούς στην περιοχή, αποτελεί επίθεση στον συνολικό Εβραισμό, όπως προπαγάνδιζαν χυδαία οι τηλευαγγελιστές επί W.

Πάντως θα τραβήξει μήνες η ιστορία. Αν μάλιστα, πέραν της Χεσμπολά, εμπλακεί επισήμως σε θερμό νταβαντούρι και το ίδιο το Ιράν (προς το παρόν φαινομενικά απίθανο, αλλά εδώ που φτάσαμε όλα γίνονται), τότε πάμε σε accelerationism που αυτή καθαυτή η Ρωσονατοικη σύρραξη στην Ουκρανία ούτε κατά διάνοια δεν μπορεί να προκαλέσει πλέον.

Επομένως, Φιλισταίοι δαγκωτό, άσχετα αν κάποιος μπορεί να έχει 1000 ενστάσεις (και πολύ καλά θα κάνει) αναφορικά με τον τρόπο δράσης των διαφόρων ένοπλων οργανώσεων στην Γάζα, οι οποίες όντως μαζεύουν κατιμά και φιάνουν αλητείες στα πλαίσια ενός ανορθόδοξου 5th generation warfare.

Πέμπτη, 19 Οκτωβρίου, 2023

 
Ανώνυμος Ο/Η Ανώνυμος είπε...

Πολύ εύστοχος ο σχολιασμός σας, ειδικά για το επίκαιρο Παλαιστινιακό. Στα κέρδη των Παλαιστινίων πάντως εγώ θα έβαζα και την ανακοπή (και αντίστροφη) της τάσης κανονικοποίησης των σχέσεων του Ισραήλ με τα αραβικά κράτη. Η Ρωσία βγαίνει κερδισμένη και με άλλο τρόπο. Αν οι απειλές του Ισραήλ δεν είναι λόγια του αέρα και τελικά εισβάλει τότε οι ΗΠΑ, σε μια φάση που ήδη το πολιτικό κόστος της στήριξης στην Ουκρανία αυξάνεται, θα αναγκαστούν να στηρίξουν οικονομικά και στρατιωτικά και το Ισραήλ. Ήδη ο Μπάιντεν ανακοίνωσε 10δις για βοήθεια στο Ισραήλ. Πολύ ρευστή πάντως η κατάσταση ακόμα.

Πέμπτη, 19 Οκτωβρίου, 2023

 
Ο Λώλος Δροσινός είπε...

Συμφωνώ μέχρι κεραίας με την τελευταια παραγραφο για το περιστατικο στο ματς Νεα Ιωνια Νεο Ηρακλειο.Ετσι ειναι .Αμερικανικου τυπου λουμπενοποιηση και συμμοριτισμο θελουν να φερουν γνωστα κεντρα,πραγματα που δεν εχουν σχεση ουτε με τον οπαδισμο ουτε με την δρομισια κουλτουρα ετσι οπως τα γνωρισαμε .Οπως έλεγε και η ( Εαμιτισσα) γιαγια μου "" ξενοφερτα πραγματα παιδακι μου"".Οσο για την αφισσα που εβγαλαν θα πω οτι οι ιδιοι ειχαν παρει και το μερος των μαθητων του ΕΠΑΛ της Σταυρουπολης προκαλωντας σκανδαλο και ατους γειτονικα πολιτικους τους χωρους.Οι τυποι οσο ακουω και μιλαω εχουν φαει ενα κολλημα οτι πρεπει να προασπιζονται καθε εκφραση των "" προλεταριων"" απο τα αδηφαγα σαγονια του συστηματος που θελει να τους πειθαρχησει.Ετσι βρισκονται στη θεση να υπερασπιζονται λουμπεν ατομα και λουμπεν καταστασεις νομιζωντας οτι προκειται για προασπιση της κουλτουρας της εργατικηςταξη.Αγραμματοσυνη μπερδεμενη με μια punk αισθητικη που προκαλει πολιτικεςκ πολιτιστικες τερατογενεσεις μερος των οποιων βλεπει ο κόσμος και δεν χρειαζεται να αναφερθω περισσοτερο στα αθεατα γιατι θα γινω απλα κουτσομπολης και καποιοι θα γελανε με πραγματα που ειναι για κλαματα.

Πέμπτη, 19 Οκτωβρίου, 2023

 
Ανώνυμος Ο/Η Ανώνυμος είπε...

Ε ναι, σε δυόμισι εκατομμύρια κόσμο μέσα στην Άνδρο, θα μαζευτεί και κατιμάς. Σιγά μην τους γίνει κριτική αφ' υψηλού γι' αυτό. Όχι εδώ, τουλάχιστον. Στο ΣΚΑΙ ίσως.

Πέμπτη, 19 Οκτωβρίου, 2023

 
Ανώνυμος Ο Earendil είπε...

Καλά κάνατε και δεν δημοσιεύατε κάτι για το Παλαιστινιακό. Οι ισραηλινές υπηρεσίες αν περίμεναν κάτι το άφησαν θεωρώντας πως θα είναι μικρό για να πλήξει την εικόνα του κράτους μα και μεγάλο για να δώσει παράταση στην εξουσία του Νετανιάχου. Η Χαμάς (που την υποστήριξαν παλιότερα στα πλαίσια του "διαίρει και βασίλευε") τους έδωσε το 2 αλλά χωρίς το 1. Όσο για τη στάση του προτεκτοράτου, φοβάμαι πως σύντομα θα δούμε ένοπλες επιθέσεις εδώ, για αυτό κατανοώ πολλούς συναγωνιστές που κρατούν ουδέτερη ή εχθρική προς τη Χαμάς στάση, παρότι είναι γνωστή η αντίθεσή τους στο φιλελεύθερο κατεστημένο και το κράτος του Ισραήλ.

Να σημειωθεί πως το άρθρο για τον Πήτερσον και το Σαπίρο ήταν σχεδόν προφητικό. Οι νεοδεξιοί στη Δύση υποστηρίζουν εμμονικά το Ισραήλ.

Για τον Μπακοτζών: καλό και μεγάλο περίπατο! Η ξινίλα των νουδούληδων ήταν τρομερό θέαμα! Απειλούσαν τους Θεσσαλούς και τους Χαλανδριώτες κι έχασαν μέχρι και την Αθήνα.

Περί αντιφά και ραπ: Δεν γνώριζα το όνομα του ιδιοκτήτη της Πάνικ. Αυτός ο συγγενής των Λάτσηδων ευθύνεται που η ελληνόφωνη (;) ραπ ακολουθεί τα χνάρια της αμερικανικής (με κάποιες εξαιρέσεις). Ένα από τα λίγα σχήματα που επιχείρησε να δείξει έναν άλλο δρόμο έγραψε κάποτε:

"Είπαμε λόγια, που κάνανε μόδα τα ναρκωτικά και τα όπλα,
Φέραμε τη διαφθορά από τη πίσω πόρτα.
Διαδώσαμε τις ψυχοτρόπες ουσίες, στις μικρές ηλικίες,
Είχαμε ως ινδάλματα εγκληματίες
Εισήγαμε αλλότρια δεινά σ' ελληνικές συνοικίες
Στα πρότυπα μιας κοινωνίας δίχως αξίες.
Πορευόμασταν μες το σκοτάδι, τυφλό κοπάδι
Αντιγράφοντας κάθε ελάττωμα, κάθε ψεγάδι.
Πήραμε κι εμείς μέρος σε βέβηλα ήθη και έθιμα,
Τώρα η μουσική μας φέρει ως έμβλημα, το έγκλημα".

Πέμπτη, 19 Οκτωβρίου, 2023

 
Η Φοιτητική Λέσχη Φανταστικής Λογοτεχνίας είπε...

Εύστοχη η περιγραφή των στίχων. Active member είναι;

Πέμπτη, 19 Οκτωβρίου, 2023

 
Ανώνυμος Ο Eärendil είπε...

Terror X Crew - Ποῦ ’ν’ οἱ πένες σας (Δίσκος: Ἔσσεται ἦμαρ).

Παρασκευή, 20 Οκτωβρίου, 2023

 
Ο/Η ha ha είπε...

Ποια είναι η αφίσα της αντιφα; Μπορούμε να τη βρούμε κάπου στο ιντερνετ;

Πέμπτη, 19 Οκτωβρίου, 2023

 
Η Φοιτητική Λέσχη Φανταστικής Λογοτεχνίας είπε...

Μπορεί. Μάλλον. Δεν θυμόμαστε ποιοι την υπογράφουν. Γράφει στον τίτλο "Είναι δικά μας παιδιά" ή κάτι τέτοιο.

Πέμπτη, 19 Οκτωβρίου, 2023

Ο/Η Ανώνυμος είπε...

μαγκες μου, τι εστι σιχαμενη αλβανοφαρα το εζησα στον στρατο. μεγαλωσα σε λαικη γειτονια μαζι με αλβανους, στις αλανες ολη μερα να παιζουμε μπαλα, δεν ειχα αρνητικη προδιαθεση απεναντι τους, ειχα ξεμεινει στις ρομαντικες αναμνησεις των παιδικων μου χρονων. οταν πηγα στρατο καταλαβα τι παιζει. απο τους σαραντα του ουλαμου τουλαχιστον οι τριαντα ητανε αλβανα. αυτο που εζησα εκει μεσα δεν περιγραφεται με λογια, ουτε μπουρτζοβλαχοι εσωτερικοι μεταναστες του πενηντα δεν συμπεριφερονται ετσι. και μιλαμε για ατομα μεταξυ 27 και 32 ετων, οχι πιτσιρικια.

σκετη σιχαμαρα, σκατοφαρα απο τις λιγες

Πέμπτη, 19 Οκτωβρίου, 2023

 

 Ο/Η Ανώνυμος είπε...

Δεν είμαι φιλοαλβανός, αλλά αυτό το ακίνδυνοι Ασιάτες και εργάτες Αφρικανοί είναι τουλάχιστον άστοχος χαρακτηρισμός. Οι αφροασιάτες δεν είναι αυτοί που αποτελούν την σύνθεση των γκέτο της Αμερικής και της Γαλλίας;

Πέμπτη, 19 Οκτωβρίου, 2023

 
Η Φοιτητική Λέσχη Φανταστικής Λογοτεχνίας είπε...

Πολύ σωστά. Στην Γαλλία και στις ΗΠΑ. Εδώ όμως είναι Ελλάδα. Δεν είναι εθνικός μας αντίπαλος το εκάστοτε ασιατικό έθνος. Αντίθετα οι Αλβανοί είναι μέλη ενός όμορου εχθρικού έθνους. Έχουν συνειδητή εθνική αντιπαλότητα με την Ελλάδα. Έχουν επίσης μια εθνική κουλτούρα που εμείς την βλέπουμε τουλάχιστον σιχαμερή. Ξερά κεφάλια, πειθαρχημένα στον εκάστοτε ισχυρό, άσχετα με την τέχνη και την βαθιά σκέψη, με εμφανή ροπή στο έγκλημα, ικανά με μια επαρχιακή πονηριά να συμπλέουν εθνικά συμφέροντα με πολυπολιτισμικές τάσεις.

Δες πόσοι αφροασιατες της Ελλάδας εμπλέκονται σε παραβατικά δίκτυα. Όχι πολλοί. Δες πόσοι από τους αφροασιατες που εμπλέκονται σε παραβατικά δίκτυα ενοχλούν τους Έλληνες ή συνδέονται μαζί τους. Είναι αυτονομημένοι μέσα στην κοινωνία μας, ζουν σχεδόν παράλληλα με εμάς, δεν εμπλέκονται καθόλου μαζί μας ενώ οι περισσότεροι εργάζονται σε σκληρές συνθήκες. Δες μετά πόσοι Αλβανοί έχουν μπει σε κάθε κλειδαρότρυπα της ελληνικής κοινωνίας. Δες τους στο στρατό, στο σχολείο, στο πανεπιστήμιο. Δες πως καταφέρνουν να είναι ταυτόχρονα ανάμεσά μας και να μας υπονομεύουν με τον πλέον ύπουλο τρόπο.

Προφανώς και ανάμεσά τους θα βρεις σοβαρά παιδιά. Όμως είναι ο ιστορικός τους προορισμός ως έθνος ανθελληνικός. Είμαστε ένας από τους δύο μεγάλους εθνικούς τους αντιπάλους. Δεν είναι να το προσπερνάμε αυτό με γενικεύσεις που αφορούν άλλες χώρες.

Αλλά τα ιστορικά δεδομένα της Γαλλίας και των ΗΠΑ, άλλα της Ελλάδας. Άλλες κοινότητες κάνουν την βρώμικη δουλειά της παγκοσμιοποίησης εκεί, άλλες εδώ.

Πέμπτη, 19 Οκτωβρίου, 2023

 

 Ο Supplier είπε...

Ε ναι, σε δυόμισι εκατομμύρια κόσμο μέσα στην Άνδρο, θα μαζευτεί και κατιμάς. Σιγά μην τους γίνει κριτική αφ' υψηλού γι' αυτό. Όχι εδώ, τουλάχιστον. Στο ΣΚΑΙ ίσως."

Εκ πρώτης όψεως φαίνεται να λέμε ακριβώς το ίδιο, αλλά ο επιθετικός τόνος που χρησιμοποιείς με οδηγεί στο συμπέρασμα ότι προφανώς ειρωνεύεσαι...

Να σε πληροφορήσω λοιπόν... ότι οι μισές φωτογραφίες "εγκλημάτων" που βλέπεις στα μουμουέ είναι φέικ. Και το κυριότερο, άσχετα με τον όντως σαλαφιστικό τρόπο δράσης ορισμένων γαζικών ομαδώσεων, το βασικό είναι η εναντίωση στην συνολική δύση. Αυτό είναι το μοναδικό φίλτρο πλέον, και τράβα τώρα εσύ να ανεβάζεις μούφες εικόνες με σφαγμένους στα σόσιαλ. Συν του ότι τα εγκλήματα IDF και εποίκων είναι απείρως περισσότερα. Άντε που θα ειρωνευτείς κιόλας και θα βάλεις χέρι επειδή δεν "ασκείτε κριτική".

Πέμπτη, 19 Οκτωβρίου, 2023

 
Ανώνυμος Ο/Η Ανώνυμος είπε...

Ποιος ειρωνεύτηκε ρε αγοράκι μου; Έλεος με τον κάθε εμμονικό. Το ίδιο λες και το ίδιο λέω. Αλλά εσύ έχεις και μανία καταδίωξης από ό,τι φαίνεται.

Πέμπτη, 19 Οκτωβρίου, 2023

 
Ανώνυμος Ο/Η Ανώνυμος είπε...

Πωπω ρε C η παραξενιά προσωποποιημένη είσαι. Από αυτό που έγραψε ο άλλος εσύ μύρισες τα νύχια σου και έβγαλες συμπέρασμα ότι εννοεί το αντίθετο από αυτό που γράφει, και του σούρνεις πανωσέντονα και κατωσέντονα. Χαλάρωσε ωρέ αδέρφι, παρέα είμαστε εδώ (θέλω να πιστεύω, τουλάχιστον, μετά από δύο χρόνια που γράφουμε οι περισσότεροι εκτός των αντμίν που γράφουν πάνω από δεκαετία). Στην παρέα σου IRL έτσι είσαι; Θέλω να πιστεύω πως όχι.

Πέμπτη, 19 Οκτωβρίου, 2023

 
Ο Supplier είπε...

Εντάξει αγοράκι μου γλυκό, μάλλον έκανα λάθος. Η ηλίθια αναφορά στον ΣΚΑΙ (wtf?) με έκανε να υποθέσω ότι ήσουν ο ανώνυμος που ειρωνεύεται τους πάντες. Επίσης, στις παρέες όλοι έχουμε ένα όνομα/υποκοριστικό/ψευδώνυμο κάτι να προσφωνούμε τον άλλον, δεν μιλάμε στα ντουβάρια...

Πέμπτη, 19 Οκτωβρίου, 2023

 
Ο/Η Ανώνυμος είπε...

Επαναλαμβάνω πως δεν είμαι φιλοαλβανός, αλλά ναι, φυσικά κι έχουν μπει στην ελληνική ζωή καθώς λίγο έως πολύ είναι φυλετικά συγγενείς. Οι αφροασιάτες είναι εντελώς ξένο σώμα, γι΄ αυτό ακόμα ζούνε ακόμα ''παράλληλα'' εντός του ελλαδικού χώρου. Επίσης οι αλβανοί έχουν έρθει με τις οικογένειες τους, στέλνουν τα παιδιά τους σχολείο, ενώ οι αφροασιάτες έρχονται συνήθως οι άντρες μόνο. Και φυσικά οι παραβατικοί αλβανοί είναι πιο οργανωμένοι, καθώς η χώρα τους είναι ένα τσιγάρο δρόμος από εδώ. Θα σου θυμίσω όμως επί σύριζα (δεν είμαι νδούλα), όταν έφερναν τους μαυριδερούς μιλούνια, τι γίνονταν στο κέντρο της Αθήνας. Αφρικάνοι διακινήτες κι έμποροι ναρκωτικών, μοίραζαν πεζοί την πραμάτια τους φόρα παρτίδα. Βορειοαφρικανοί λυμαίνονταν τα Εξάρχεια με δεκάδες περιστατικά βιασμών και κλοπών. Έχει τύχει να δω στην πλατεία, σύλληψη αλγερινών από μπάτσους της δίας και να παρακολουθούν ανακουφισμένοι και χωρίς να βγάζουν κιχ, εκατοντάδες θαμώνες πέριξ της πλατείας. Να θυμίσω επίσης πριν από 20-25 χρόνια στην πρωτοχρονιάτικη αηδία -συναυλία του Παπακωνσταντίνου του δήμου της Αθήνας, όταν οι μελαχρινοί ενοχλούσαν και θώπευαν τις ελεηνίδες, δυστυχώς οι αλβανοί έτρεξαν να τις υπερασπιστούν. Συμφωνώ πως σε εθνικό - κρατικό επίπεδο είναι επικίνδυνοι, αλλά οι άλλοι είναι εντελώς ξένο σώμα και με τον ρυθμό που αναπαράγονται, θα μας αφανίσουν.

Παρασκευή, 20 Οκτωβρίου, 2023

 
ΑνώνυμοςΗ Φοιτητική Λέσχη Φανταστικής Λογοτεχνίας είπε...

Εντάξει φίλε κατανοητό ότι δεν είσαι φιλικός προς τους Αλβανούς. Εφόσον το ξεκαθάρισες στο πρώτο σχόλιο δεν χρειάζεται να το επαναλαμβάνεις. Είναι σεβαστή η θέση σου έτσι και αλλιώς. Συζήτηση κάνουμε και ο καθένας έχει την θέση του.

Θυμάσαι την πρωτοχρονιάτικη παρωδία επί εποχής Αβραμόπουλου, ρε φίλε; Που μας γύρισες; Τότε που ο Παπακωνσταντίνου έλεγε ειρωνικά ότι ανέκαθεν ονειρευόταν μια διεθνή καριέρα αλλά δεν φαντάστηκε ότι το πιο πολυεθνικό κοινό θα το συναντούσε στην πλατεία Συντάγματος.

Πράγματι έχουν εγκληματικότητα και οι υπόλοιπες μεταναστευτικές κοινότητες. Όχι μόνο επί ΣΎΡΙΖΑ. Και σήμερα. Απλώς επειδή ζουν παράλληλα δεν γίνεται αισθητή. Κλείνεται στο πλαίσιο της κοινότητας η οποία είναι μια χαοτική ζούγκλα. Η διαφορά με τον ΣΥΡΙΖΑ είναι ότι τους έδωσαν μια περιοχή των Αθηνών. Τους έβαλαν ανάμεσα στο ελλαδικό κοινό των Εξαρχείων (μπορεί και συνειδητά για να εξευτελίσουν την οποία σοσιαλιστική αντιπολίτευση).

Ακόμα και έτσι πάντως αν γίνει μια σοβαρή έρευνα στην αναλογία της παραβατικότητας και του πληθυσμού θα δούμε μάλλον τους Αλβανούς να προπορεύονται. Και μάλιστα σε μεγάλο βαθμό. Και οι Αφρικανοί έχουν φέρει γυναίκες και έχουν οικογένειες αλλά σε καμία περίπτωση δεν αγγίζει η ένταση και η ποιότητα της εγκληματικότητας τους την αλβανική.Μέχρι και στην Αγγλία που έχει όλες τις φυλές του σύμπαντος συζητούν για την έφεση των Αλβανών μεταναστών στο έγκλημα. Προφανώς και δεν εννοούμε ότι έχουν κάποια φυλετική κλίση. Εννοούμε ότι έχουν διαμορφωμένη μια νεότερη εθνική κουλτούρα που είναι ζυμωμένη με την εγκληματική πρακτική. Είναι μέρος του γενικότερου ρόλου που έχει δώσει συνολικά στο αλβανικό παράγοντα ι αμερικανικός σχεδιασμός.Για αυτό και έχουν παντού ελαστική αντιμετώπιση. Αν αντιμετωπίζονταν από τους παλιούς μπάτσους οι Αλβανοί θα γίνονταν σε έναν μήνα αγγελούδια. Αλλά οι εποχές έχουν αλλάξει και υπάρχει σαφής προστατευτική ασπίδα άνωθεν στην παραβατικότητα που επιδεικνύουν. Αυτό καταγράφει ο σχολιασμός μας. Την ύπουλη και πρόστυχη χρήση αυτής της ανοχής. Τους κάνει μάγκες η ασπίδα του Αμερικανού πρέσβη.

Κατά τα άλλα συμφωνούμε.

Παρασκευή, 20 Οκτωβρίου, 2023

 
Ο Αχιλλέας είπε...

Ανώνυμε πουθενά δεν αφομοιώθηκαν τα άτομα αλβανικής καταγωγής. Το ποσοστό των Αλβανών κρατουμένων στις ελληνικές φυλακές είναι δυσανάλογα μεγάλο του πληθυσμού τους στην Ελλάδα. Το ίδιο και στην... Αγγλία!

Αναλυτικά νούμερα εδώ: https://www.statista.com/statistics/872023/leading-nationalities-of-foreign-prisoners-in-england-and-wales/

Και εδώ: https://www.telegraph.co.uk/news/2023/05/29/channel-migrants-albania-crime-wave-numbers-jailed/

Για το πρόβλημα των Αλβανών στις Βρετανικές φυλακές γύρισε βίντεο και ο ακροδεξιός Nigel Farage, λέγοντας χαρακτηριστικά ότι ο αγαπημένος τρόπος ξεπλύματος χρήματος, των Αλβανών στην Αγγλία, είναι τα κουρεία. Ανά δέκα τετράγωνα υπάρχει και "barbershop" με "Albanian owner" και "Albanian barber".

Το βίντεο εδώ: https://youtu.be/eB4ufo0LGos?si=0uDl-neM3F-A_N6c

Παρασκευή, 20 Οκτωβρίου, 2023

  
Ο/Η Ανώνυμος είπε...

Κατάλαβες τώρα οικοδεσπότη της φλεφαλο, γιατί έγραψα δις πως δεν είμαι φιλοαλβανός; ''Αλβανολάγνο'' με φωνάζει ο ένας, ενώ κάποιος (ο ισόθεος ίσως) ''Αχιλλέας'' με αποκαλεί ''ανώνυμο πουθενά''.
Λοιπόν, οι γεωπολιτικές, οι οικονομικές και πολιτικές συνθήκες, μπορεί να αλλάξουν σε σχετικά σύντομο χρονικό διάστημα. Αυτό το λέω για τον ρόλο των αλβανών στην πολιτικοκοινωνική κονίστρα που αναφέρετε. Επίσης το λέω για την σιγουριά με την οποία αποφαίνεται ο έτερος ανώνυμος, πως η Ελλάδα, δεν πρόκειται να πειραχθεί από τους αφροασιάτες, γιατί δεν συμφέρει τους μεγάλους παίκτες. Το φυλετικό μπαστάρδεμα όμως με τους έγχρωμους (πολιτικώς ορθό) κολασμένους (αναρχοαριστερό), που θα έρθει μοιραία, δεν διορθώνεται παρά με ευγονία και σε μεγάλο βάθος χρόνου. Κοινώς, το να τους αποδέχεστε ως κακόμοιρους τριτοκοσμικούς είναι αυτοκτονικό. Φυλετισμός ε; Φτου κακά.. Τελικά ο old school μπορεί να είμαι εγώ.

Σάββατο, 21 Οκτωβρίου, 2023

 
Η Φοιτητική Λέσχη Φανταστικής Λογοτεχνίας είπε...

Μια χαρά είναι ο φυλετισμός αν δεν συνδέεται με ιμπεριαλιστικές λογικές και αν δεν γίνεται αφελής υλιστικός ντετερμινιστικος "βιολογισμος". Το να επιλέγει κανείς ομοεθνή σύντροφο είναι επιλογή που υιοθετούμε και επικροτούμε. Το να καθιστά το χρώμα του δέρματος και την κοινή ανθρωπολογική καταγωγή επίκεντρο της πολιτικής στρατηγικής είναι πρόβλημα. Το έχουμε διευκρινίσει πολλές φορές. Οι Αλβανοί είναι φυλετικά εγγύτερα σε εμάς από τους Ασιάτες. Αλλά είναι πιο επικίνδυνοι εθνικά ενώ είναι και συνδεδεμένοι με άθλιες συμπεριφορές μέσα από μια καταστατική εθνική διαμόρφωση ταυτότητας. Οι Ασιάτες μπορεί να μας αλλοιώσουν. Αλλά μέχρι να γίνει αυτό οι Αλβανοί μπορεί να μας έχουν μαχαιρώσει. Μην τα παραβλέπουμε αυτά. Οι Σέρβοι και οι Κροάτες είναι η ίδια φυλή. Αλλά θα μισούνται για πάντα. Οι Ρώσοι και οι Ουκρανοί πολύ περισσότερο. Δεν υπάρχουν στην ουσία οι Ουκρανοί ως ξεχωριστό έθνος. Τώρα συγκροτούν σταδιακά μια συνολική διαφοροποίηση από το ρωσικό έθνος. Όμως είναι οι μεγάλοι εθνικοί αντίπαλοι των καιρών μας.
Αυτό που θέλουμε να πούμε είναι ότι προηγείται ο εθνικισμός του φυλετισμού. Ή μάλλον εντάσσεται ο φυλετισμός στον εθνικισμό. Ειδάλλως όχι μόνο υπάρχει ιδεολογική αντίφαση από κάποιο σημείο και μετά, αλλά χάνεται και η πολιτική σοβαρότητα.

Σάββατο, 21 Οκτωβρίου, 2023

 

 Ο Αχιλλέας είπε...

Ρε ανώνυμε... Έγραψα «ανώνυμε πουθενά...» εννοώντας ότι «πουθενά δεν έχουν αφομοιωθεί άτομα αλβανικής καταγωγής». Δεν σε είπα «πουθενά». Υπήρχε περίπτωση να ήμουν επιθετικός, ενώ δεν προσέβαλες κανέναν, επειδή έχεις απλά διαφορετική άποψη;

Σάββατο, 21 Οκτωβρίου, 2023

 
 Ο/Η Ανώνυμος είπε...

"''Αλβανολάγνο'' με φωνάζει ο ένας...".
Εχω άδικο;
Ολο το σχόλιο σου είναι μνημειώδες και δε το λέω ειρωνικά. Προφανώς είσαι εθνικοσοσιαλιστής που μεγάλωσε στο μαγαζι του κυρ Νικόλα. Συγχώρεσε με αν κάνω λάθος, το συμπεραίνω εμπειρικά γιατί και γω απο κει προέρχομαι. Θα απαντήσω όσο με αφορά και αφήνω την αλβανολογία κατα μέρους γιατί φοβαμαι οτι καταχράζομαι τη φιλοξενία του μπλοκ.
Μεγάλε ούτε εμένα, ούτε εσένα δε μας πέφτει λόγος, τι χρώμα ζωντανά θα έχει το οικόπεδο και τι διασταυρώσεις επιτρέπονται.
Αυτό είναι θέμα των ιδιοκτητών. Αυτούς με τους οποίους εσύ δεν έχεις και τόσο πρόβλημα. Αναφέρομαι στην "ανώτερη" φυλή των αγγλοσαξόνων και γενικά των τευτονικών λαών της δύσης.
Ο φυλετισμός σας είναι φετιχιστικός. Πρόκειται για ψευδοϊδεολόγημα του 19ου αιώνα με στόχο να κανονικοποιήσει θεωρητικά το υπαρκτό τότε γεγονός της κατάληψης του πλανήτη απο τους γερμανικούς λαούς.
Φυλή είναι ανθρωπολογικό γνώρισμα με προεκτάσεις στη φυσιολογία και το ψυχισμό. Είναι συστατικό της σύνθεσης λαών, εθνών, πολιτισμών αλλα οχι το παν. Η θεωρία των καθαρων φυλών που ανάγονται σε ένα απώτατο παρελθόν είναι ψευδοεπιστήμη (μυθολογία) που εξυπηρετούσε τη δυτική αποικιοκρατία. Ποτέ δεν υπήρξαν "καθαρές φυλές". Ως φυσική πραγματικότητα υφίστανται το νόμο της κίνησης. Δεν τις έστειλε σε αυτό το κόσμο ο Θεός καθαρές και άρχισαν να εκφυλίζονται απο ένα σημείο και μετά. Ο ίδιος ο homosapiens διαμορφώθηκε και μέσω μιξεων με αλλα ανθρωποειδή.

Το γεγονός οτι ασπάζεσε μια ξένη ιδεολογία υπεροχής η οποία τυγχάνει ιδεολογία των επικυριάρχων σου, κατα ποία έννοια σε κάνει πατριώτη ή εθνικιστή;
Εκτός και αν δε μετράνε πατρίδες και έθνη, το μόνο που υπάρχει είναι φυλή οπότε "αν είναι να σωθεί το ευρώ, ας καταστραφεί η Ελλάδα" που έλεγε και η ευρωβουλευτής του Λάος, Τζαβέλα.

Θέλεις τους νέγρους έξω απο την Ελλάδα. Γιατί;
Οταν είμουν πιτσιρίκος μου είχαν πει για μια κλειστή συγκέντρωση που ο γερο Πλεύρης είπε: "καταλαβαίνω απο τη μια τους έλληνες αγρότες που θέλουν μετανάστες γιατί οι Ελληνες είναι έθνος αφεντών".
ΜΑΓΚΑΣ.
Εσείς οι εθνικοσοσιαλιστές θέλετε λευκούς ελληνες να κοιμούνται 15 σε 20 τετραγωνικά να μαζεύουν φράουλες όλη μέρα για 10 ευρώ; Αφού με τα αφεντικά και με το σύστημα (ευρωατλαντισμό) δεν έχετε πρόβλημα.
Ο Πλεύρης το έθεσε σωστά: Στο χιτλερισμό όλοι οι γερμανοί θα περνούσαν καλά και δε θα υπήρχαν προλετάριοι. Γερμανοι προλετάριοι. Γιατι θα υπήρχαν εκατομυρια ξένων σκλάβων.

Το υπερξεχείλωσα, το κλείνω εδώ. Εγώ αυτοπροσδιορίζομαι Χριστιανός ορθόδοξος, σοσιαλιστής, Ρωμιός (Ελληνας, το ίδιο κάνει).
Και λέω : Κάθε λαός ελεύθερος και αφεντικό στο τόπο του.
Εσύ τι λες;

Κυριακή, 22 Οκτωβρίου, 2023

 
Ο/Η Ανώνυμος είπε...

Προς τον χριστιανορωμιό, με τις μαντικές ικανότητες, που εξακολουθεί να με χαρακτηρίζει αλβανολάγνο.
Δυστυχώς για 'σένα, ''έμαθες'' τον Εθνικοσοσιαλισμό από τον Πλεύρη και τον Μιχαλολιάκο, οπότε κάπως καταλαβαίνω. Βιάζεσαι να βγάλεις πορίσματα, και καταντάς γελοίος. Η Φυλή δεν είναι το παν; Aυτή είναι η πραγματική μας ταυτότητα και όχι τα ιδεολογικά φτιασιδώματα. Δεν κρίνω από το χρώμα του δέρματος, το οποίο είναι ένα εξωτερικό γνώρισμα, αλλά μιλώ και για την εσώτερη φυλή (Πνεύμα - ψυχή). Αυτά δεν είναι το παν; Το υποβιβάζεις ως συστατικό, ενώ είναι η ουσία ! Και επειδή το παίζεις λαικός σοσιαλιστής, ο λαός μας, και ορθώς, τις επιμειξίες τις αποστρέφονταν παραδοσιακά, ακόμα κι εντός του Έθνους (π.χ Πόντιοι με Σαρακατσάνους κ.ο.κ).
Αλλά τί να περιμένεις από κάποιον που υποβιβάζει τον Άνθρωπο στον χώρο της χλωρίδας. Εκείνο το ''κάθε λαός στον τόπο του'', δεν ξέρω υπό ποία επήρεια θυμιατού το έγραψες.

Δευτέρα, 23 Οκτωβρίου, 2023

 
Ο/Η Ανώνυμος είπε...

Πόσο εύκολη είναι στις πολιτικές επιστήμες η διάκριση ενός ένοπλου εθνικιστικού κινήματος με κοσμική υπόσταση από έναν θεοκρατικού τύπου (βλέπε τζιχάντ, ιερός πόλεμος δηλαδή) εθνικοαπελευθερωτικό αγώνα; Το ρωτάω διότι στην περίπτωση της Παλαιστίνης πολλοί μιλάνε για "καλό" plo, "καλή" Φατάχ αλλά τους φαίνεται "κακή" η Χαμάς καταδικάζοντας τα κατά αυτούς εγκλήματα της. Ο σκοπός και οι αρχικές διακηρύξεις τους διαφέρουν ή απλά είναι διαφορετικές εκφράσεις της ίδιας λαχτάρας για λευτεριά;

Πέμπτη, 19 Οκτωβρίου, 2023

 
 Η Φοιτητική Λέσχη Φανταστικής Λογοτεχνίας είπε...

Δεν γίνονται διακρίσεις ανάμεσα σε καλό και κακό στην πολιτική επιστήμη. Η πολιτική επιστήμη περιγράφει με συγκεκριμένα μεθοδολογικά εργαλεία την πολιτική πραγματικότητα και τα φαινόμενά της. Δεν αξιολογεί ως θετικό ή αρνητικό κάποιο εξ αυτών.

Η αξιολόγηση έχει να κάνει με την ιδεολογία, την ηθική συγκρότηση και την κοσμοθεώρηση του καθενός μας. Η πολιτική επιστήμη απλώς αναλύει τα πολιτικά δεδομένα. Δεν θα σου απαντήσει αν ένα κίνημα είναι καλό ή κακό. Θα σου απαντήσει αν είναι εθνικιστικό, φονταμενταλιστικό, φιλελεύθερο, σοσιαλιστικό ή οτιδήποτε άλλο. Θα σου απαντήσει αν το κίνημα αυτό υιοθετεί κάποιες μεθόδους των διεθνών σχέσεων ή αν οργανώνεται βάσει κάποιου γνωστού διοικητικού μοντέλου. Σε τέτοια ερωτήματα απαντά.

Πέμπτη, 19 Οκτωβρίου, 2023

 
Ο/Η Ανώνυμος είπε...

η Savak ηταν το μακρυ χερι του σαχη και ειχε λαβει τεχνογνωσια και εκπαιδευση απο την σια. το σημερινο εθνικοεπαναστατικο καθεστως εχει τους φρουρους της επαναστασης. μην τα μπλεκουμε..

Πέμπτη, 19 Οκτωβρίου, 2023

 
Ο Supplier είπε...

"Το ρωτάω διότι στην περίπτωση της Παλαιστίνης πολλοί μιλάνε για "καλό" plo, "καλή" Φατάχ αλλά τους φαίνεται "κακή" η Χαμάς"

Κακά τα ψέματα, η Χαμάς είναι που βαστάει όλο το βάρος της παλαιστινιακής εξέγερσης δεκαετίες τώρα, όλοι οι υπόλοιποι που αναφέρεις είναι απλά ανύπαρκτοι που επιβιώνουν μόνο ως προνομιακοί συνομιλητές της Δύσης και διαμεσολαβητές σε θεσμικό επίπεδο...

Εντάξει, σύμφωνα με την πολιτική θεωρία φαντάζομαι ότι η Χαμάς θα κατατάσσεται στο κουτάκι του πολιτικού σουνιτισμού με ορισμένες σαλαφιστικές επιρροές (βασικά μιλάμε για παρακλάδι των Αδελφών Μουσουλμάνων), έλα όμως που η αντίσταση στον αραβόφωνο κόσμο μετά το '89-91 διεξάγεται κυρίως με θρησκευτικούς/φονταμενταλιστικούς όρους.

Ο παραδοσιακός κοσμικός εθνικοαπελευθερωτισμός (ψυχροπολεμικού/αντιαποικιακού, μπααθικού ή μλ τύπου), με τον οποίον μεγαλώσαμε, πλέον δεν συγκινεί κόσμο εκεί κάτω. Πήρε την κατιούσα όπως ακριβώς και η κοσμική Αριστερά στην Ευρώπη. Είναι η επίκληση στο θρησκευτικό συναίσθημα στα πλαίσια ενός (κατ' ουσίαν μεταμοντέρνου) μεταφυσικού αντιδυτικισμού που κινητοποιεί λαό με όπλα εναντίον του Κτήνους. Απλά δεν την κατάντια της Φατάχ/PLO από την μία, και τον δυναμισμό της Χαμάς και των δικτύων της από την άλλη, και βγάλε συμπεράσματα. Πρέπει λοιπόν να πορευόμαστε με αυτά που έχουμε.

Βέβαια, ο αποιδεολογικοποιημένος φονταμενταλισμός λειτουργεί ως δίκοπο μαχαίρι, καθότι ουκ ολίγες φορές αναζωπυρώθηκε και εργαλειοποιήθηκε από τους απέναντι, αλλά αυτό δεν αφορά καθόλου την περίπτωση της Παλαιστίνης. Εκεί φαινόμενα αργυρώνητου, δυτικόφιλου τζιχαντισμού δεν υπήρξαν ποτέ.

Η δε σιιτική Χεσμπολά ίσως τυπολογείται κάπου στο μέσο. Έχει και πολιτικοκοινωνικά/κοσμικά στοιχεία και έντονα θρησκευτικά, μαζί με την δυναμική να στρατολογεί κόσμο.

Παρασκευή, 20 Οκτωβρίου, 2023

 

 Ο Σταμάτης είπε...

Μέχρι πριν τους τζιχαντιστές τα σιιτικά κινήματα κατατάσσονταν με όρους πολιτικής επιστήμης (στην εγκληματολογία για παράδειγμα οι ίδιοι όροι έχουν άλλο νόημα) στην τυπολογία του "ριζοσπαστικού Ισλάμ". Ο όρος σήμαινε λίγο πολύ αυτό που γράφει ο Supplier στην τελευταία παράγραφο του παραπάνω σχολίου.

Μετά τους τζιχαντιστές είναι πιο περίπλοκη η κατάσταση. Μπορεί να χρησιμοποιηθεί ο όρος φονταμενταλισμός αλλά εξίσου μπορεί να ταιριάξει και στους Σιίτες. Το ίδιο και ο όρος "ριζοσπαστικό Ισλάμ". Όμως τα αντίστοιχα κινήματα είναι πολύ διαφορετικά. Τόσο στο ιδεολογικό τους περιεχόμενο όσο και στις γεωπολιτικές τους συμμαχίες. Ίσως κάποιος συνάδελφος με εξειδίκευση στην μέση Ανατολή και τις ιδεολογίες των κινημάτων της να είναι σε θέση να απαντήσει καλύτερα.

Παρασκευή, 20 Οκτωβρίου, 2023

  
ΑνώνυμοςΟ/Η Ανώνυμος είπε...

Πιστεύετε ότι η πτώση του αραβικού σοσιαλισμού άνοιξε χώρο στο ριζοσπαστικό ισλάμ; Υπάρχουν πιθανότητες να αντιστραφεί η τάση;

Παρασκευή, 20 Οκτωβρίου, 2023

 

 Η Φοιτητική Λέσχη Φανταστικής Λογοτεχνίας είπε...

Εφόσον η τάση είναι αντίστροφη είναι πολύ πιθανό να συνδέονται η πτώση του σοσιαλισμού με την άνοδο του φονταμενταλισμού. Δεν ξέρουμε τι συμβαίνει μέσα σε κάθε αραβική κοινωνία ωστόσο στο πεδίο των διεθνών σχέσεων είναι σαφές ότι υπήρξε αμερικανικός σχεδιασμός, μετά την πτώση της ΕΣΣΔ και των φιλικών της σοσιαλιστικών κινημάτων, να πριμοδοτηθει ο σουνιτικός φονταμενταλισμός. Εμπλέκονται βέβαια και τοπικές δυνάμεις, όπως η Σαουδική Αραβία και το Κατάρ στο όλο θέμα. Σαφώς έχει να κάνει με γεωπολιτικά συμφέροντα.

Παρασκευή, 20 Οκτωβρίου, 2023

 
 Ο/Η Ανώνυμος είπε...

Europe's New Cocaine Kings: The Albanian Mafia

https://www.youtube.com/watch?v=mXY2F9sShFk

Σάββατο, 21 Οκτωβρίου, 2023

 

 Ο/Η Ανώνυμος είπε...

Δεν ήθελα να παρέμβω γιατι θεωρώ δεν έχει και πολύ νόημα, αλλά θα το κάνω μετά τη τελευταία απάντηση του οικοδεσπότη περι "αλβανών".
Ας πούμε τα πράγματα με το όνομα τους βρε παιδιά!
Οι ΤΟΥΡΚαλβανοί σκιπετάροι που αποκαλούμε αφαιρετικά για ευνόητους λόγους "αλβανούς" εχουν ανοίξει εδώ και δεκαετίες τη μεγάλη πόρτα του Λάγκλεϋ.
Τα παληκάρια κάνουν όλη τη ντίλια απο κεντρική ασία έως λατινοαμερική στην ευρώπη για πάρτι των αφεντικών.
Είναι πολυεργαλείο για όλη την ευρώπη, όχι μόνο στη περιοχή και ο ρόλος τους είναι απείρως σημαντικότερος απο των δυτικοουκρανών που τους έχουν απλά για κρέας στα κανόνια.
Το ζήτημα των τουρκαλβανών διαπλέκεται με πολλά και είναι μια απο τις αχιλλειους πτέρνες του νεοελλαδισμού εξαιτίας της όποιας συγγένειας με τους αρβανίτες οι οποίοι τυγχάνουν απο τα βασικά κουμάντα του νεοελλαδικού κράτους.
Μιά άλλη αχίλειος πτέρνα ήταν οι σλαβόφωνοι της Μακεδονίας. Και εκεί βαρέσαν αλύπητα η οστγιουντεν κομπανία του λάγκλεϋ η οποία στόχο έχει το μετασχηματισμό - μετάλαξη του ελληνικού λαού - έθνους σε φιλικότερη για αυτούς βερσιόν.
Η δημογραφική, αισθητική, πνευματική τουρκαλβανοποίηση της ελληνικής κοινωνίας δεν είναι τυχαία. Οι τουρκαλβανοί είναι βασικό συστατικό του υπο διαμόρφωση "νέου τύπου έλληνα". Το χαρμάνι πρέπει να είναι λουμπενοποιημένο, αντιορθόδοξο, αντιρωμεϊκο, αντισλαβικό, υποτακτικό, χαμηλού πνευματικού επιπέδου, φιλο μουσουλμανικο. Και ναι, τους αφροασιάτες τους φέρνουν εδώ για δούλους, λουμπενοποιημένο προλεταριάτο με φυλετικά - θρησκευτικά στεγανά προς τις ανώτερες τάξεις. Οι αλβανοί αντιθέτως αναλαμβάνουν τα κουμάντα στις μεσαιες τάξεις ισάγοντας το έγκλημα και τη παρανομία ως κανονικότητα και πρότυπο. Εχουμε δηλαδή μια επιστροφή στα πάτρια εδάφη της ελληνικής "ελίτ", με υψηλή Πύλη (πρεσβεία), ελληνική (κατα βάση) ΛΜΑΤ σε ρόλο τσιφλικάδων, τη κοινωνία δυναστευόμενη απο προστατευόμενους τουρκαλβανους και εξαθλειωμένη ανιδείκευτη πλέμπα δουλοπάροικων ισλαμιστών.
Το λες και κανονικότητα.
Η αλλιώς η πολύχρωμη ελλάδα.
Οσο για τους αλβανολάγνους του "χώρου" που ανυσηχούν μήπως τους καταπιούν οι έγχρωμοι κολασμένοι και ψάχνουν προστασία και στοργή στους ορεσείβιους κατσαπλιάδες, πλανόνται.
Η πρεσβεία δεν θα αφήσει ποτέ το οικόπεδο να μετακυλήσει σε χαλιφάτο. Μη ξεχνάμε οτι είμαστε και το στρατηγικό βάθος του Ισραήλ.

Παρασκευή, 20 Οκτωβρίου, 2023

 
Ανώνυμος Ο/Η Ανώνυμος είπε...

Οσον αφορά την αλβανολαγνεία, υπήρξε απο ιδρύσεως του προτεκτοράτου σε κύκλους κάποιων αρβανιτών και αλλων ελλήνων διανοουμένων που εξειδανίκευαν ως μια κάποια διέξοδο για την ισχυροποίηση του νεότευκτου κρατιδίου διαμέσου συνομοσπονδίας ή άλλης μορφής ενσωματώσεως. Τα κίνητρα ήταν αγνά τότε και ανταποκρινονταν στους δημογραφικους συσχετισμούς και τη δυναμική της εποχής. Σίγουρα ρόλο έπαιξε ο τότε ανατέλων πανσλαβισμός. Εάν έβαλε χέρι και η αγγλία δεν έχω τις γνώσεις για να πω.
Αυτό συνεχίστηκε καθόλη τη διάρκεια του 20ου αιώνα με την αλβανολαγνεία τροφοδοτούμενη είτε απο τον πανσλαβισμό, είτε αργότερα απο τον ερυθρό κίνδυνο του βορρά.
Οι Τουρκαλβανοί ήταν διαχρονικά ένας ορεσείβιος λαός μισθοφόρων σε μια προνεωτερική φεουδαρχική περιοχή, δυναστών των βαλκανικών λαών, πάντα ανοιχτοί να υπηρετήσουν τον εξωβαλκανικό επιβουλέα (οθωμανοί, γάλλοι, ιταλοι, αυστριακοί, γερμανοί, αμερικάνοι... χάνεται η μπάλα). Αυτά είναι γνωστά.
Η κόκκινη προβειά έχει εγκολπώσει μια παλαιά, περιθωριακή, ανυπόληπτη ψευδοθεωρία οτι οι τουρκαλβανοί (κεφάλι τεφάλ, πόδια πιο στραβά απο τον Καραγκούνη, 1.55 ύψος) είναι η αρχαία άρια φυλή των δωριέων στη πιό καθάρια της μορφή και οτι είναι ευλογία να αναμειχθούν με το ελληνικό έθνος. Επιστημονική (ναι...) απόδειξη είναι η αρειμάνια πολεμικότητα τους. Δηλαδή άμα λάχει οι σκληροτράχελοι Κούρδοι είνσι οι αρχαίοι μυρμηδόνες και οι πολεμικότατοι αβγανοί το χρυσούν γένος. Οι δε τσετσένοι, η γνησιότερη εκδοχή των βίκιγκς (ειδικά όταν πολεμάνε ρώσους...).
Δυστυχώς στη λούμπα έιχαν και έχουν πέσει αδαμάντινοι και ακέραιοι χαρακτήρες του χώρου, λόγω των ιδεοληψιών τους.
Το αν και κατα πόσο η ξεδιάντροπη αυτή αλβανολαγνεία είναι σήμερα αυθόρμητη, ή εξυπερετούσα γεωπολιτικούς σχεδιασμούς της αυτοκρατοριας και ως εκτούτου καθοδηγούμενη, το κρίνει ο καθένας.

Παρασκευή, 20 Οκτωβρίου, 2023

 

Η Φοιτητική Λέσχη Φανταστικής Λογοτεχνίας είπε...

Μολονότι δεν είχες σκοπό να παρέμβεις, τα σχόλιά σου ήταν κάτι παραπάνω από ενδιαφέροντα. Ακριβώς στην καρδιά του θέματος. Θα μπορούσαν να γίνουν ένα σύντομο άρθρο.

Παρασκευή, 20 Οκτωβρίου, 2023

 
Ανώνυμος Ο/Η Ανώνυμος είπε...

Supplier, πιστεύεις ότι ωφελεί τους λαούς της Μέσης Ανατολής η στροφή στον σκληρό θρησκευτικό πυρήνα από τους απανταχού Άραβες αντάρτες; Δεν είναι πισωγύρισμα;

Παρασκευή, 20 Οκτωβρίου, 2023

 
 Ο Supplier είπε...

Δεν έχει σημασία τι πιστεύω εγώ από το πληκτρολόγιο. Αντικειμενική πραγματικότητα είναι, τα τελευταία 30-35 χρόνια ο μεταμοντέρνος ριζοσπαστικός Σουνιτισμός αναδείχθηκε στο μοναδικό εργαλείο διεξαγωγής συγκρούσεων και προώθησης συμφερόντων στην περιοχή.

Όσοι θέλουν να βολέψουν καταστάσεις και να κάνουν δουλειές εκεί κάτω την πολιτικοστρατιωτική έκφανση της εν λόγω θρησκείας χρησιμοποιούν κατά βάση. Μα οι Αμερικάνοι με τα τζιχάντια τους, μα οι Ιρανοί με την σουνιτική απόληξη του "άξονα της αντίστασης", ο Ερντογάν με τις πανισλαμιστικές πομφόλυγες, οι πετροδόλαροι με την ουαχαμπιστική ορθοδοξία τους. Επίσης, όλοι οι εμφύλιοι το τελευταίο διάστημα διεκπεραιώνονται μέσω στρατιωτικοποιημένων denominations και σεκτών.

Εφόσον λοιπόν δεν υπάρχει άλλο γήπεδο να παιχτεί μπάλα, λογικό και αναμενόμενο είναι η αντίσταση στην ΝΤΠ, με φόντο την αναζωπύρωση της εξέγερσης στην Παλαιστίνη, να διεξάγεται αναγκαστικά στα ίδια πλαίσια.

Σάββατο, 21 Οκτωβρίου, 2023

 
Ο/Η Ανώνυμος είπε...

Πλάκα πλάκα πως δεν εμφανίστηκαν φιλοϊσραηλινά γκαρσόνια;Εγώ περίμενα να γίνει πάρτι.

Παρασκευή, 20 Οκτωβρίου, 2023

 
Ανώνυμος Ο/Η Ανώνυμος είπε...

"Όρκος πίστης στο ΝΑΤΟ, τον καπιταλισμό και το Ισραήλ" για να δουλέψεις ως δημοσιογράφος στην Ευρώπη:

https://twitter.com/adamjohnsonCHI/status/1715060089730502791

Δεν αντιγράφει ο Όργουελ τη ζωή, η ζωή αντιγράφει τον Όργουελ.

Παρασκευή, 20 Οκτωβρίου, 2023

 
Ανώνυμος Ο/Η Ανώνυμος είπε...

Μιας και έχει αγωνιστική έχει ενδιαφέρον να δούμε πόσοι θα σηκώσουν πανιά για την Παλαιστίνη. Πόσο λέτε να έχει προχωρήσει ο καρκίνος του no politica?

Παρασκευή, 20 Οκτωβρίου, 2023

 
Ανώνυμος Η Φοιτητική Λέσχη Φανταστικής Λογοτεχνίας είπε...

Μην το βλέπεις επίπεδα το θέμα. Αν εμφανιστούν κάτω από ένα τέτοιο πανό οι πιτσιρικάδες που μετά από διαδοχικούς θανάτους από μαχαιρώματα εξακολουθούν να κουβαλάνε μαχαίρια, να χρησιμοποιούν το γήπεδο ως πρόφαση εφηβικής ψευτομαγκιάς, να μην φανατιζονται με την ομάδα τους και με το ποδοσφαιρικό θέαμα αλλά απλώς να πηγαίνουν στο γήπεδο απαθείς, χωρίς να τους ενδιαφέρει τι βλέπουν, μόνο για να βρουν πρόσβαση σε παραβατικά δίκτυα, δεν κερδίζεις και τίποτα. Για την μόδα θα το σηκώσουν το πανί. Δεν θα το κάνουν γιατί θα έχουν συγκροτήσει ηθικό υπόβαθρο και πολιτική σκέψη.

Τι να τους κάνεις αυτούς με πανό ή χωρίς; Είναι σαν τους αντιφάδες της αφίσας που ψάχνουν εναγωνίως συντρόφους στα σκατά. Και να σηκώσουν πανό δεν θα αλλάξει η τύχη σου αν σε πετύχουν σε κάποιο σκοτεινό σημείο μόνο ενώ αυτοί θα είναι μαζεμένοι. Θα σε μαχαιρώσουν για να σου πάρουν το πορτοφόλι ή το κινητό.

Παρασκευή, 20 Οκτωβρίου, 2023

 

 Ο Λώλος Δροσινός είπε...

Συμφωνω χιλια,τα,εκατο με το πνευμα του κειμενου.Πολυ σωστη κουβεντα για,τα παραβατικα δικτυα και πως δυστυχως τα βρισκει χαλαρα ο νεολαιος μεσω κερκιδας.Νομιζω οτι ειναι σημαντικος ο αγωνας οση νεολαια απεμεινε να πολιτικοποιηθει και να μεινει εκτος λουμπενοποιησης η οποια εισβαλει και σε πολιτικους χωρους παιρνοντας διαφορετικες εκφρασεις αναλογα με το που εισχωρει αρα δεν ειναι ευκολα ορατη.Το χειροτερο δε ειναι οτι αυτος που την βλεπει στο χωρο ή την οργανωση του άλλου δεν την βλεπει στη δικη του.Κυτταρα αντιστασης μπορουν να αποδειχτουν εκτεταμενες παρεες αν και αυτο δεν αρκει σιγουρα.Τελος για τους αντιφαδες της αφισσας και τους συντροφους που ψαχνουν στα σκατα υπαρχει κατι χειροτερο απο αυτο που αναφερει η φλεφαλο.Το να υπαρχει η αυταπατη στρατολογησης λουμπεν στοιχειων ωφελιμιστικα ειναι ασχημο αλλα εχει επιστροφη έστω δυσκολη.Αυτο που εχουν παθει οι τυποι ειναι οτι ψαχνουν κοινωνικες αναφορες και επαναστατικο υποκειμενο στα σκατα και αυτο δυστυχως δεν εχει επιστροφη γιατι δεν προκειται για λαθος τακτικη αλλα για κατι βαθυτερο

Παρασκευή, 20 Οκτωβρίου, 2023

 
Ο Ρεμπούτζουλος είπε...

Λωλε φαίνεται ότι το χάνουμε το παιχνίδι. Οι δύο τάσεις των εφήβων είναι είτε στην φλωρια και την λιμπεραλ κουλτούρα του woke του mad tv και του life style, είτε στην καγκουρια του τραπ και της ανήλικης εγκληματικότητας. Αυτή είναι η βασική τομή. Τα ενδιάμεσα ή τα πέρα από αυτά νεανικά περιβάλλοντα είναι πολύ μικρά. Δεν μπορούν να τροφοδοτήσουν κινήματα λόγω μικρών αριθμών. Δυστυχώς, όπως γράφεις, με το να μπάσουμε τους παραβατικους λούμπεν στην πολιτική δράση απλώς θα κάνουμε μετάσταση στο καρκίνωμα. Όπως έκαναν για πολλά χρόνια αντιφασίστες και ακροδεξιοι. Απλά τώρα, μετά το τραπ, έχει γίνει απροκάλυπτη η παρακμή και δεν μπορούν ούτε να την κουκουλωσιυν με πολιτικούς μανδύες, αμφότεροι.

Σάββατο, 21 Οκτωβρίου, 2023

 
Ο/Η Ανώνυμος είπε...

https://www.agriniopress.gr/katopin-systaseon-katevike-pano-gia-tin-palaistini-sto-gipedo-toy-panaitolikoy/

Κυριακή, 22 Οκτωβρίου, 2023

 
Ο/Η Ανώνυμος είπε...

Θυμάται κανένας πώς λέγεται το βιβλίο για τον παοκ που είχε σχολιάσει ο Λώλος Δροσινός; Νομίζω είχε τίτλο ατσάλι και τσιμέντο αλλά δεν το βρίσκω στο internet.

Τρίτη, 24 Οκτωβρίου, 2023

 
Η Φοιτητική Λέσχη Φανταστικής Λογοτεχνίας είπε...

Αυτό είναι το βιβλίο

https://www.politeianet.gr/books/9789604991921-ioannidis-nikos-topos-motibo-ekdotiki-mia-epochi-sto-tsimento-276378

Τρίτη, 24 Οκτωβρίου, 2023

 
Ανώνυμος Ο/Η Ανώνυμος είπε...

Το βιβλίο λέγεται ''Μια εποχή στο τσιμέντο'', εκδόσεις Τόπος.

Παρασκευή, 27 Οκτωβρίου, 2023

 
Ανώνυμος Ο/Η Ανώνυμος είπε...

Τουμπεκί οι πρώην απλυτοι για την πρόσφατη βεβήλωση του μνημείου του Γιώργου και του Μάνου. Μόνο για την μάνα του Φύσσα και το μνημείο του ξέρουν να κλαίνε από ότι φαίνεται. Προσπάθησαν να περάσουν κιόλας ότι η Μάγδα ήταν αυτή που έκλαιγε βουβά τον γιο της ενώ οι γονείς των παιδιών έκαναν καριέρα στο όνομα τους... Ήξερα ότι η απλυσια σου φέρνει παράνοια αλλά όχι και έτσι

Σάββατο, 21 Οκτωβρίου, 2023

 
Η Φοιτητική Λέσχη Φανταστικής Λογοτεχνίας είπε...

Καλά μην εστιάζεις τόσο στο επιχείρημα της απλυσιας. Αν δεις από κοντά εστιάτορες και σερβιτόρους του χώρου θα κρατάς τη μύτη σου. Για την οικογενειακή ηγεσία της ΧΑ από την άλλη, οι ίδιοι οι συνομήλικοι λένε ότι δεν ήταν και το πρότυπο καθαριότητας ο ΝΓΜ. Αλλά ας δεχτούμε ότι αυτά είναι κακοήθειες. Στο καθαυτό επιχείρημα που παραθέτεις δεν είπε κανείς ότι καλώς έγινε. Τώρα έγινε γνωστό και δεν νομίζουμε ότι θα το επικροτήσει κανείς. Μην προτρέχεις. Αφού το έθεσες ως θέμα ας δούμε τι έχουν να πουν, αν το επιθυμούν, οι σχολιαστές στους οποίους απευθύνεσαι.

Σάββατο, 21 Οκτωβρίου, 2023

 
 Ο Αχιλλέας είπε...

Ανώνυμε, εγώ είχα κάνει αναφορά στο μνημείο του Φύσσα και είχα πει ότι δεν είναι σοβαρή επαναστατική κίνηση η βεβήλωση ενός μνημείου. Και εμμένω σε αυτό. Για την βεβήλωση του μνημείου του Γιώργου και του Μάνου το μαθαίνω για πρώτη φορά από εσένα μέσα από την φόρμα σχολιασμού. Έχω να πω ακριβώς τα ίδια λοιπόν. Δεν αποτελούν σοβαρές επαναστατικές πράξεις αυτά τα πράγματα.
Τώρα σε ότι έχει να κάνει με τον σχολιασμό στο ότι «οι γονείς των θυμάτων της ΧΑ έκαναν καριέρα επάνω στην θυσία των παιδιών τους» , δεν το είπα εγώ επειδή πολύ απλα δεν το πιστεύω! Απεναντίας ο admin είχε πάρει θέση ξεκάθαρα λέγοντας ότι 1) η μανα του Φύσσα δεν κλαίει απλά τον γιο της, αλλά έχει γίνει διώκτης του εθνικισμού (πράγμα επικίνδυνο και απαράδεκτο, καθώς αυτό αποτελεί βούτυρο στο ψωμί της ΝΔ) και ότι 2) ο πατέρας, του ενός αδικοχαμένου, από την ΧΑ ποτέ του δεν επιτέθηκε με γενικούς αφοριστικους όρους εναντίον της αριστεράς ενώ κάλλιστα θα μπορούσε να το κάνει. Δεν είναι υπεύθυνη η ΦΛΕΦΑΛΟ για τα σχόλια ανώνυμων που δεν ανήκουν στην λέσχη. Να τελειώσω επίσης την απάντησή μου με το εξής. Και ο Μουσολίνι πρώην άπλυτος ήταν.

Σάββατο, 21 Οκτωβρίου, 2023

 
Ανώνυμος Ο/Η Ανώνυμος είπε...

Δεν είμαι ΧΑτης. Συμφωνώ για τον πακιστανολιάκο και την ακολουθία του. Εγώ για την οικογένεια του Γιώργου και του Μάνου έλεγα που μερικοί πήγαν να βγάλουν την Μάγδα καθαρή και τον πατέρα του Γιώργου πουλημένο. Ούτε γκαρσόνι είμαι, ξέρω καλά για την μπόχα τους, την μύρισα όταν πήγα στο βιβλιοπωλείο της ..., εκεί που πλέον πουλάνε περισσότερα παιδικά βιβλία από (((εσ))).

Σάββατο, 21 Οκτωβρίου, 2023

 
ΑνώνυμοςΗ Φοιτητική Λέσχη Φανταστικής Λογοτεχνίας είπε...

Ανώνυμε απολογούμαστε ρε φίλε αλλά λογοκρίναμε το όνομα των εκδόσεων. Είναι επίσημος τίτλος επιχείρησης. Καλό είναι να μην δημοσιευθεί. Αρκεί η κριτική με χρήση σε παρατσούκλια. Κατάλαβαν όλοι ποιους εννοείς.

Στην τελική κάνουμε κριτική στα χάλια τους αλλά δεν μας ενδιαφέρει να τους κάνουμε εμπορική ζημιά ή να προκαλέσουμε αρνητικές συνέπειες στην υπόλοιπη ζωή τους, πέρα από την πολιτική. Από τον χώρο να φύγουν θέλουμε και ας φτιάξουν κερδοφόρες μεγαλοεταιρείες. Στα φρύδια μας.

Σάββατο, 21 Οκτωβρίου, 2023

 
Ο Λώλος Δροσινός είπε...

Μονο που ειμαι μανιώδης με την ατομικη καθαριοτητα ισως εμπιπτω σε κατηγορια πρωην απλυτου.Θα απαντησω ως πρωην άπλυτος οτι θα,απαντουσα και ως απλυτος οτι όποιος δεν αφηνει στην ησυχια του νεκρους ,και μαλιστα προσφατους,ειναι καφρος και παλιάνθρωπος όπως αυτοι που ξηγηθηκαν ετσι στο Νεο Ηρακλειο.Αν αυτη την θεση την ζητας για να ξερεις οτι δεν συνομιλεις εστω διαδικτυακα με,καφρους και αρρωστους ειναι σεβαστο.Αν τωρα το πας παρακατω ταπεινη μου γνωμη ειναι οτι δεν ειναι δημιουργικό κατι τετοιο.

Κυριακή, 22 Οκτωβρίου, 2023

 

 ΑνώνυμοςΟ/Η Ανώνυμος είπε...

Σχετικά με το ακίνδυνο των αφροασιατών. Χθες βράδυ βρέθηκα στο Γκάζι για να πιω καμιά μπύρα στην Rainbow. Με την ευκαιρία, είπα να περπατήσω γύρω απ΄ όλα τα κεντρικά μαγαζιά της περιοχής αλλά. και το πάρκο για να δω την ανθρωπογεωγραφία. Μάγκες, το τι αροβόφατσες είδα ως θαμώνες στα κωλόκλαμπα, δεν λέγεται. Μιλάμε για αναγούλα.

Κυριακή, 22 Οκτωβρίου, 2023

 
 Ο/Η Ανώνυμος είπε...

Και φυσικά οι Ελληνίδες μαζί τους αγκαζε φαντάζομαι..

Κυριακή, 22 Οκτωβρίου, 2023

 
Ο/Η Ανώνυμος είπε...

''Και φυσικά οι Ελληνίδες μαζί τους αγκαζε φαντάζομαι..''

''σεξιστηηηηηη''.. ''μισογυνηηηηηηηη''.. αν σε διαβαζε καμια φεμινιαρα αναρχοζαια με σοβαρα daddy issues δεν υπηρχε περιπτωση να την γλυτωνες, θα αρχιζε την γκρινια και τις υστεριες.. γενικα δεν πολυβγαινω, μερη οπου μαζευεται χυμα οχλος και ο,τι ναναι κοσμακης τα αποφευγω και για αισθητικους λογους.. οποτε δεν μπορω να εκφερω αποψη για το τι συμβαινει στην αγορα, εχω ψιλοχασει επαφη. αν οι ελλεηνιδες προτιμουν τα εισαγωμενα και ψωνιζουν αραβικα και πακιστανικα δεν το γνωριζω αν και εδω που εχουν φτασει τα πραγματα δεν προξενει καμια τρελη εντυπωση. απο μια διαλυμενη κοινωνια σε εσχατολογικη παρακμη ολα μπορεις να τα περιμενεις. αν επροκειτο για τπτ απλυτες των εξαρχειων θα το θεωρουσα σχεδον αυτονοητο. αλλα απο την μεση ελληνιολα.. ξερω γω; επειδη το παιζουν ντιβες και εχουν τεραστια ιδεα για τον εαυτο τους, γι αυτο το λεω. δεν νομιζω οτι θα ξεπεφταν τοσο ευκολα στα μεταναστα

btw, περι παρακμης ο λογος και αποκαλυπτικων χρονων.. προσφατα καπου διαβαζα οτι τα βιογραφικα στην εταιρεια του σειρηνακη πεφτουν βροχη, ουρες κανουν για να τους προσλαβει, την ειδαν ολοι επιδοξοι ''πρωταγωνιστες'' και απο τα δυο φυλα. επισης καπου διαβαζα οτι ο τζογος και μαλιστα ο ηλεκτρονικος θεριζει και σπερνει.. η ελ κοινωνια με πρωτοπορεια την νεολερα της βρισκεται σε παροξυσμο παρακμης και εκφυλισμου. εσχατοι καιροι...

Δευτέρα, 23 Οκτωβρίου, 2023

 
Ο Supplier είπε...

"Με την ευκαιρία, είπα να περπατήσω γύρω απ΄ όλα τα κεντρικά μαγαζιά της περιοχής αλλά. και το πάρκο για να δω την ανθρωπογεωγραφία."

Κοίτα, εμένα δεν μου περισσεύουν ούτε για Έβερεστ, οπότε δεν ξέρω τι παίζει Άθενς μπάι νάιτ (οθντκ). Αυτό όμως που παρατηρώ χρόνια τώρα είναι ότι σε μετρό και αστικό, και ειδικά τις απογευματινές ώρες, χαλαρά ένα 90% των ελληνικής καταγωγής νεαρών επιβατών είναι κορίτσια. Τώρα να είναι όλοι οι νέοι άνδρες καβατζωμένοι οχηματικώς και να κυκλοφορούν με 2,5 την μπετζίνα στις φαβέλες του λεκανοπεδίου το αποκλείω. Το ίδιο και σε πλατείες και πάρκα. Κάμπος από την ανάποδη, μόνο κοριτσοπαρέες, άντε στην καλύτερη με κάνα βοσκό για γαρνιτούρα, οι δε πιτσιρικάδες εκδιωγμένοι από παντού.

Νομίζω οι νέοι άνδρες δεν βγαίνουν, δεν κινούνται, πιθανόν να μην πολυεργάζονται κιόλας. Λιώσιμο σε πορνό και γκέιμς στο παιδικό δωμάτιο είναι η καθημερινή συνθήκη μέχρι τα 35-40 και μετά βλέπουμε. Δεν αποκλείεται μάλιστα η συντριπτική πλειοψηφία του ελληνικού εργατικού δυναμικού, πλην μεταναστών, να αποτελείται από γυναίκες. Α ναι, και όταν λέμε πορνό την σήμερον εννοούμε και τα 57 φύλα σε πλήρη δράση.

Εδώ είναι η ρίζα του κακού, μεταλλάχθηκε ο ρόλος του άνδρα, από κει ξεκινάει το όλο θέμα των διαπροσωπικών σχέσεων επί μεταμοντερνίλας. Το δε ασθενές φύλο κατά βάση απλά ακολουθεί το κυρίαρχο ρεύμα as usual. Πάντα όμως σε όλες τις ιστορικές φάσεις και καμπές ο άνδρας ήταν/είναι η πρωτοπορία.

Το λοιπόν, η άλλη ή στον εξ ανάγκης λεσβιασμό θα το ρίξει (παίζει σε ένα τεράστιο ποσοστό κοριτσιών σήμερα) ή θα κολλήσει στον παλιάς κοπής που όμως δεν βγαίνει πλέον σε ελ μοντέλο. Ο μέσος γιουροπαίος και να μην είναι τελειωμένο cyborg 24/7 online, άντε το πολύ μέχρι φέικ γκάνγκστα και τραποκολτούρα να φτάνει, δεν έχει παραπέρα.

Βέβαια είναι και η λίμπεραλ προπαγάνδα που ιεροποιεί με το στανιό χρώματα πετσιού και σεξουαλικούς προσανατολισμούς, αλλά αυτό μάλλον είναι το συμπυκνωμένο απόσταγμα της όλης κατάστασης, το cheerleading ΜΜΕ, Χόλλυγουντ, διαφημιστικών εταιριών και επιδοτούμενης ακαδημαικής σαβούρας υπέρ της αλλαγής παραδείγματος, όχι αυτή καθαυτή η αιτία.

"Εκτός και αν δε μετράνε πατρίδες και έθνη, το μόνο που υπάρχει είναι φυλή οπότε "αν είναι να σωθεί το ευρώ, ας καταστραφεί η Ελλάδα" που έλεγε και η ευρωβουλευτής του Λάος"

Αδερφέ, συγχαρητήρια για την τοποθέτησή σου. Εδώ άνθρωποι, κοινωνία και έθνος σαπίζουν και οι άλλοι ξεθάβουν λυσάρια Αγγλοσαξόνων ανθρωπολόγων της αποικιοκρατίας και αμερικάνικο γουάιτ πάουερ. Και αν το καλοσκεφτείς, η φασούλα τους πρόκειται για την άλλη όψη του racial wokeness, των SJWs, των open borders, των "είμαι 1% Τσερόκι και ποστάρω DNA story στο Harvard Crimson να μάθουν όλοι πόσο καταπιεσμένος μειονότητας είμαι".

Την ίδια γλώσσα μιλάνε αμφότεροι, αναπαράγουν πανδυτικά ιδεολογήματα (το πρώτο παρωχημένο αλλά νεκροζώντανο για παν ενδεχόμενο, το δεύτερο κυρίαρχο στις μέρες μας) αρνούμενοι οποιαδήποτε γείωση με την πραγματικότητα. Μάλλον σε ψυχοπαθολογία πάει η δουλειά, δεν εξηγείται αλλιώς...

Δευτέρα, 23 Οκτωβρίου, 2023

 
/Η Ανώνυμος είπε...

''σε μετρό και αστικό, και ειδικά τις απογευματινές ώρες, χαλαρά ένα 90% των ελληνικής καταγωγής νεαρών επιβατών είναι κορίτσια''

εγω απο την αλλη γιατι βλεπω ενα 90% των διερχομενων αυτοκινητων στον δρομο να τα οδηγουν νεαρες κοπελιτσες, και μιλαμε για καλα αυτοκ οι περισσοτερες.. μηπως στην αγορα εργασιας προμοταρονται οι κοπελουδες; μηπως λεω; χωρια τα ''τυχερα''.. αααααααας το.......

Τρίτη, 24 Οκτωβρίου, 2023

 
Ο/Η Ανώνυμος είπε...

Όταν έγραψα σε άλλη ανάρτηση ότι ο εθνικισμός στην Ελλάδα είναι σιωνόφιλος μου απάντησαν ότι γράφω προστυχιές επειδή υπάρχουν δύο μικρές ομάδες η δική σας και μια άλλη που δεν είναι. Τα πρωτοσέλιδα του στόκου τα είδατε; Τους σπαρτιάτες που δε λένε τίποτα για σιωνισμό; Τον Βελόπουλο που καλούσε σε συμμαχία Ισραήλ Ελλάδας; Υπάρχει σοβαρότατο πρόβλημα αξιοπιστίας.

Κυριακή, 22 Οκτωβρίου, 2023

 
 Ο/Η Ανώνυμος είπε...

Είναι και θέμα ορισμών φίλε. Ανάθεμα αν θεωρούμε γνήσιες εκφράσεις "εθνικισμού" τους στόκους και τα διάφορα ακροδεξιά φιλελεύθερα κόμματα τύπου Βελόπουλου.

Κυριακή, 22 Οκτωβρίου, 2023

 
 Ο/Η Ανώνυμος είπε...

Καμία προστυχιά δεν έγραψες φίλε μου. Εσύ αντρίκια και αληθινά μίλησες. Καλά κάνεις που δεν ανήκεις σε μαγαζιά.

Κυριακή, 22 Οκτωβρίου, 2023

 
Η Φοιτητική Λέσχη Φανταστικής Λογοτεχνίας είπε...

Προφανώς και προσυπογράφουμε το πρώτο μέρος του σχολίου που παρέθεσε ο τελευταίος ανώνυμος. Το παιδί έκανε πολύ σωστά κριτική στον ακροδεξιό βόθρο. Ωστόσο ίσως χρειαστεί να γίνει μια επανεκτίμηση της έντυπης που διαμορφώνεται για την συλλογική δράση. Το να μην ανήκει κανείς στα μαγαζιά του χώρου είναι καλό. Εφόσον όμως τον εκφράζουν η δική μας και μια ακόμη συλλογικότητα, γιατί να μην στελεχώσει ή να στηρίξει έμπρακτα αυτή που τον εκφράζει περισσότερο; Η κριτική στην αλητεία της εξουσίας και στα πολλαπλά πλοκάμια της είναι το πρώτο βήμα. Η έμπρακτη αντίσταση είναι το επόμενο. Δεν γίνεται αντίσταση από μεμονωμένες μονάδες. Αυτονομία δεν σημαίνει ατομικός αποκλεισμός. Αν δεν γίνουμε περισσότερο ισχυροί θα συνεχίσουμε να βλέπουμε το ίδιο έργο.

Δευτέρα, 23 Οκτωβρίου, 2023

  
Ο/Η Ανώνυμος είπε...

Δεν είπα εγώ ότι με εκφράζουν συλλογικότητες. Άλλος σχολιαστής το είπε και χαρακτήρισε αυτό που κάνω πρόστυχο επειδή αποκάλεσα τον εθνικιστικό χώρο σιωνόφιλο.

Τρίτη, 24 Οκτωβρίου, 2023

  
 Η Φοιτητική Λέσχη Φανταστικής Λογοτεχνίας είπε...

Ε τότε σωστά σου απάντησε. Γιατί ο εθνικιστικός χώρος είμαστε εμείς. Οι άλλοι που αναφέρεις είναι ακροδεξιοί.

Τρίτη, 24 Οκτωβρίου, 2023

 

  Ο/Η Ανώνυμος είπε...

Ο όρος "χώρος" έχει γίνει λίγο λάστιχο. Δεν έχει κανέναν νόημα να μιλάμε για "χώρο" και να βάζουμε μέσα από συστημικές φυλλάδες της δεκάρας μέχρι τυπικά φιλελεύθερα ακροδεξιά κομματίδια.

Από τις συλλογικότητες που δηλώνουν εθνικιστές, φασίστες ή ε/σ δεν υπάρχει ούτε μία που να έχει κρατήσει φιλο-σιωνιστική στάση. Ακόμα και οι του εστιατορίου (οι ορίτζιναλ) επέλεξαν την σιωπή, προφανώς για να μην καρφωθούν εντελώς. Αυτό από μόνο του δεν λέει κι πολλά άλλα σίγουρα αποδεικνύει ότι ο φίλος πιο πάνω έχει άδικο

Τρίτη, 24 Οκτωβρίου, 2023

 

 Ο/Η Ανώνυμος είπε...

Ανακοίνωση της μεγαλύτερης επαναστατικής ομάδας της Παλαιστίνης στους λαούς της δύσης

Παρά τον στιγματισμό της από το γενοκτονικό σιωνιστικό καθεστώς, η Χαμάς έβγαλε ανακοίνωση απευθυνόμενη στους δυτικούς λαούς χωρίς να χρησιμοποιήσει κανένα θρησκευτικό όρο. Ευχαριστεί για τις δράσεις αλληλεγγύης και ζητά αυτή να ενταθεί τώρα που το Ισραηλινό κράτος θέλει να εφαρμόσει την τελική λύση

https://athens.indymedia.org/post/1627072/

Κυριακή, 22 Οκτωβρίου, 2023

 
 Ο/Η Ανώνυμος είπε...

Ο σιτιζόμενος από τη γερμανική πρεσβεία (Ίδρυμα Ρόζα Λούξεμπουργκ) Δημήτρης Ψαρράς καρφώνει Κασελάκη στην εφσυν για παλιά νεοφιλελέ άρθρα του. Γερμανική αντεπίθεση. Άντε θείε Τζο, άσε τον Μπίμπι, άσε τον Ζελέ και βρες τρόπο να σώσεις το Στέφανο από τους φρίτσηδες.

Δευτέρα, 23 Οκτωβρίου, 2023

 

 Ο/Η Ανώνυμος είπε...

Τι άποψη έχετε για τον Ούγγρο ρομαντικό Φρίντριχ Λιστ;

Τετάρτη, 25 Οκτωβρίου, 2023

 
Ανώνυμος Ο/Η Σταμάτης είπε...

Φραντς Λιντς ονομαζόταν. Οι Ούγγροι τον προσφωνουσαν με το εθνικό τους όνομα Φέρεντς. Άλλος ήταν ο Φρίντριχ.

Τι γνώμη να έχουμε; Έσπερνε ο άνθρωπος. Κορυφαίος!

Να διευκρινιστεί ότι ήταν Γερμανός την καταγωγή, ασχέτως αν έγινε εθνικό σύμβολο της Ουγγαρίας. Για αυτό και το όνομα Φραντς

Έχω παραβρεθεί σε συναυλία με έργα που έγραψε για πιάνο. Ακούς κλασική μουσική;

Τετάρτη, 25 Οκτωβρίου, 2023

 
Ανώνυμος Ο/Η Ανώνυμος είπε...

Όταν το επιτρέπει το βαρύ πρόγραμμα εργασίας μου,εννοείται..

Πέμπτη, 26 Οκτωβρίου, 2023

 
ΑνώνυμοςΟ Norse είπε...

Και για να μην ξεχνιόμαστε.
Χρόνια πολλά Θεσσαλονίκη μου !

Πέμπτη, 26 Οκτωβρίου, 2023

 
 
Ο/Η Ανώνυμος είπε...

To ΝS γερμανικό συγκρότημα Landser στο αντιμεταναστευτικό τραγούδι Kanake verrecke το 1992 έβαζε τους Έλληνες ίδιο τσουβάλι μαζί με Τούρκους και Άραβες (Türken, Araber und Griechen. Ich kann diesen Abschaum nicht mehr riechen. Knoblauchfresser, Kebapvotzer) ότι βρωμάνε τρώνε σκόρδο κα κεμπάμπ και θα πάρουν πόδι από τη Γερμανία. Καλά τόσο του πεταματού μας έχουν οι Γερμανοί συναγωνιστές; Υπάρχει βέβαια ένα ελαφρυντικό αλλά και πάλι.Το ελαφρυντικό είναι ότι την προηγούμενη χρονιά στη Δρέσδη ο Νικόλαος Συμεωνίδης, ένας Έλληνας μετανάστης που βιοποριζόταν ως ιδιοκτήτης μπουρδέλων και προαγωγός γυναικών είχε δολοφονήσει τον Γερμανό εθνικοσοσιαλιστή Rainer Sonntag, γνωστό για τις δράσεις του για εκκαθάριση της Δρέσδης από σεξ σοπ, μπουρδέλα και ό,τι έβλεπε ως έκλυση των ηθών. Στην ίδια στροφή, λένε ότι θα εκδικηθούν τον Rainer Sonntag, oπότε βγάζει νόημα γιατί λέει για Έλληνες. Αλλά και πάλι. Ίσα κι όμοια με αραβότουρκους; Αν μας βλέπουν έτσι οι Ευρωπαίοι ζήτω που καήκαμε.

Παρασκευή, 27 Οκτωβρίου, 2023

  
Ο/Η Ανώνυμος είπε...

Δυστυχώς ανώνυμε η κεκαλυμμένη προσπάθεια σου δεν βρίσκει τόπο εδώ. Εκατοντάδες τα παραδείγματα συντροφικότητας ανάμεσα σε Έλληνες και Γερμανούς Ε/Σ από το 84' έως και σήμερα. Αν ήμασταν σε ένα chatroom θα σου έλεγα ιστορίες αλλά εδώ τα βλέπουν και άλλοι... Όπως και να χει εμένα μου έχουν φερθεί πάρα πολύ αντρίκια Γερμανοί συναγωνιστές όπως και με τους περισσότερους δικούς μας που ξέρω

Σάββατο, 28 Οκτωβρίου, 2023

 
ΑνώνυμοςΗ Φοιτητική Λέσχη Φανταστικής Λογοτεχνίας είπε...

Σε γενικές γραμμές αυτό ίσχυε από τις αρχές της δεκαετίας του '80 μέχρι το δεύτερο μισό της δεκαετίας του '90 παντού. Με Γερμανούς, με Άγγλους, με Ρώσους, με Γάλλους, με λατινοαμερικάνους με οποιουσδήποτε. Όπου διαπίστωναν ότι ήταν εθνικιστής συναγωνιστής υπήρχε μια αλληλεγγύη. Έστω και υποτυπώδης.

Αυτά τα καραγκιοζιλικια με βαθμούς λευκότητας, με δεξιές παρεκκλίσεις, με νοοτροπίες εστιατορίων και εσωτερικές βλακωδεις διαμάχες είναι μεταμοντέρνα φρούτα. Δουλεύουν καλά οι μυστικές υπηρεσίες το όπλο του διαδικτύου.

Σάββατο, 28 Οκτωβρίου, 2023