Με αφορμή τον πόλεμο στην Συρία, μια δεύτερη απάντηση σε αυτούς που προτείνουν την συμμαχία της χώρας με το Ισραήλ και την Ουκρανία



Πριν λίγο καιρό είχαμε απαντήσει στους υπαλλήλους της Δεξιάς, τους οποίους έχει αμολήσει το παρακράτος στο πολιτικό μας περιβάλλον, σχετικά με την διαρκή τους παραίνεση να αλλάξει πολιτική στάση ο εθνικιστικός χώρος, να ξεχάσει τις ιδεολογικές του απαρχές και να στραφεί προς την φιλία του Ισραήλ. Υποστήριζαν οι εν λόγω κύριοι, ως μαριονέτες της φιλελεύθερης αστικής Δεξιάς, ότι το Ισραήλ βρίσκεται σε γεωπολιτική αντιπαράθεση με την Τουρκία και ότι είναι ο μοναδικός σταθερός σύμμαχος της χώρας μας στην περιοχή. Κάποτε ξεθάρρευαν ακόμη περισσότερο, πανηγυρίζοντας για τις επιθέσεις του ισραηλινού στρατού στην Γάζα και στον Λίβανο, με το επιχείρημα ότι οι Παλαιστίνοι και η Χεζμπολάχ ήταν όργανα του Ερντογάν. Οι «νεοεθνικιστές» παπαγάλοι των φιλελεύθερων θέσεων πόνταραν στον μόνιμο φόβο μιας πιθανής αντιπαράθεσης της Ελλάδας με την Τουρκία και πυροδοτούσαν το μίσος για την μόνιμη απειλή της χώρας μας, με σκοπό να αλλοιώσουν το ιδεολογικό περιεχόμενο του ελληνικού εθνικιστικού χώρου και να τον θέσουν ξεκάθαρα (όχι μόνο μέσω πρακτόρων) υπό τον οριστικό έλεγχο της εβραϊκής Δεξιάς.

Υπολόγιζαν, όμως, (και πάλι) χωρίς τον ξενοδόχο. Δυστυχώς, αυτή την φορά ο ξενοδόχος δεν ήταν ο εν Ελλάδι εφιάλτης τους, δηλαδή η Φ.ΛΕ.ΦΑ.ΛΟ., αλλά οι ίδιες οι καταιγιστικές εξελίξεις στο πεδίο των μαχών. Ο πρόεδρος Άσαντ και τα στρατεύματά του βρίσκονται υπό πολιορκία και πρέπει να ξεπεράσουν τους εαυτούς τους αυτή την φορά. Οι ευχές όλων μας είναι στο πλευρό αυτής της παράταξης. Ελπίζουμε οι μαχητές της να δείξουν κουράγιο και να στείλουν τα καθάρματα που την απειλούν μαζικά στην κόλαση.

Το ενδιαφέρον της υπόθεσης για τον ελληνικό εθνικιστικό χώρο, όμως, είναι η σύνθεση της συμμαχίας που αντιστρατεύεται τον Άσαντ. Ποιοι βρίσκονται απέναντι από τον Μπασάρ, κύριοι «σερβιτόροι»; Εσείς, που το παίζετε υπέρ της Ρωσίας και, ταυτόχρονα, υπέρ του Ισραήλ, παπαγαλίζοντας τις βλακώδεις γεωπολιτικές αναλύσεις υδροκέφαλων δασκάλων της κακιάς ώρας, θα μας απαντήσετε στο ερώτημα, ποιοι είναι απέναντι στον Άσαντ; Κι εσείς, οι άλλοι, που υποστηρίζετε τα άρια «αδέρφια» του ουκρανικού ψευδοέθνους και, ταυτόχρονα, είστε τάχα υπέρ της Συρίας, θα μας απαντήσετε; Ή, μήπως, θα μας απαντήσετε εσείς που κραυγάζατε ότι το Ισραήλ είναι ο μεγάλος εχθρός της Τουρκίας, ο σταθερός σύμμαχος της Ελλάδας και άλλες τέτοιες βλακείες; Ποιοι συγκροτούν την συμμαχία εναντίον του Άσαντ, ρε παλιόσκυλα της Δεξιάς με τα εθνικιστικά προσωπεία; Είναι τελικά τόσο σταθερός και αμετακίνητος εχθρός της Τουρκίας το Ισραήλ ώστε να στηριζόμαστε στην αδιαπραγμάτευτη συμμαχία μαζί του (όντας, μάλιστα, ανταγωνιστική γεωπολιτικά χώρα). 

Θα σας ενημερώσουμε εμείς. Την συμμαχία εναντίον του Άσαντ συγκροτούν το Ισραήλ, η Τουρκία, οι τζιχαντιστές, κάπου στο βάθος έρχονται και οι Κούρδοι (αυτό για τους αντιφασίστες και τους μαρξιστές που μας έχουν ζαλίσει τα αυτιά για τον κουρδικό αγώνα, εδώ και πολλά χρόνια, για τους Κούρδους μετανάστες κλπ), οι Ουκρανοί και πρώτοι όλων -ποιοι άλλοι;- οι Αμερικανοί. «Νεοεθνικιστικά», ακροδεξιά, ψευτοεθνικιστικά και alt right αποβράσματα, αυτή είναι η σταθερή και σύμμαχος χώρα του Ισραήλ, που υποτίθεται ότι θα κόψει την φόρα του Ερντογάν και θα στρατευτεί δίπλα στην Ελλάδα; Ή, μήπως, είναι τα άρια «αδέρφια» της Ουκρανίας εκείνα που θα αποτινάξουν τον αμερικανισμό, θα εφαρμόσουν πολιτικές αιματολογικής καθαρότητας και θα διώξουν τους Μογγόλους; Αυτά τα «αδέρφια» (σας), που εκπαιδεύουν τους τζιχαντιστές και τους συμμάχους του Ερντογάν;

Ουδέν κακόν αμιγές καλού, τελικά. Μπορεί η Συρία να είναι και πάλι στις φλόγες και μια τελευταία πολιτική νησίδα με, ελάχιστες έστω, αποχρώσεις εθνικού σοσιαλισμού να βρίσκεται στο χείλος της τελικής καταστροφής. Όμως, τουλάχιστον, τώρα που ο κύριος Μπάιντεν βιάζεται να δείξει στον Τραμπ τα παπούτσια τα οποία προορίζεται να φορέσει ως πρόεδρος των ΗΠΑ, τώρα που το Ισραήλ πέτυχε αρκετά από αυτά που σχεδίαζε κόντρα στην Χεζμπολάχ και το Ιράν (μεγάλη η ευθύνη των ανόητων ηγεσιών τους που δεν αντιλήφθηκε ότι η αποτρόπαια επίθεση σε ισραηλινούς αμάχους ήταν αυτό ακριβώς που επιζητούσαν οι μυστικές υπηρεσίες του Ισραήλ), τώρα που η Ρωσία δείχνει ότι χρειάζεται απελπιστικά πολύ χρόνο για να κάνει αυτό που πρέπει στους Ουκρανούς, τα ψέματα τελείωσαν. Οι συμμαχίες χαράσσονται, πλέον, πιο ξεκάθαρα. Το προπέτασμα καπνού πέφτει. Ισραήλ, ΗΠΑ, Τουρκία και Ουκρανία (γούστο έχει να υποστηρίζει ακόμη κανείς ότι τα άρια «αδέρφια του ουκρανικού χώρου» είναι εναντίον αυτής της συμμαχίας), αποτελούν πυλώνες της συμμαχίας των δυνάμεων του διεθνούς εβραϊκού κεφαλαίου.

Η πλάκα έχει τελειώσει εδώ και καιρό στον εθνικιστικό χώρο. Οι μάσκες έχουν πέσει. Οι έχοντες κρίση αντιλαμβάνονται τα πάντα. Αλλά, δυστυχώς, υπάρχουν ανόητοι, νεαροί και ημιμαθείς, που αδυνατούν να σκεφτούν τα αυτονόητα, που αρέσκονται σε καγκούρικες νοοτροπίες και ικανοποιούνται με αντιφασιστική συνθηματολογία, «radical» post modern μπανεράκια, Χίτες, Χούντες και άλλες σαχλαμάρες, που δίνουν με την παρουσία τους οξυγόνο στους «σερβιτόρους» που έχουμε ισοπεδώσει πολιτικά και διασύρει μέσω της επιχειρηματολογίας μας κατά καιρούς. Που δίνουν ανάσες πολιτικής ζωής σε αυτούς οι οποίοι υποκινούνται από τους υπαλλήλους της Δεξιάς και των υπηρεσιών, καθώς και στους αφελείς οι οποίοι παίζουν αυτό το παιχνίδι, δίχως να αντιλαμβάνονται τι και ποιους εξυπηρετούν.

Όσοι ζωντανοί, ας μην απελπίζονται. Υπάρχουν περιθώρια επικράτησης. Αλλά με συμμετοχική διάθεση και έμπρακτη στήριξη των κατάλληλων θέσεων. Μόνο με διαδικτυακές συζητήσεις και άνευ δράσης, δεν γίνεται τίποτα.      

 



Σχόλια:

Eärendil
Η Συρία πέφτει, η Μεγάλη Τουρκία γεννιέται, το Μεγάλο Ισραήλ έρχεται. Η ΕΕ με πρώτη-πρώτη την ευρωπαϊκή αποικία των Αθηνών, θα υποστεί και δασμούς, και ήττα στην Ουκρανία και 1.5 εκατομμύριο εξαθλιωμένους Συρίους ακόμα. Μην ξεχνάτε δεξιοί:

Ζήτω το Ισραήλ, ζήτω το ΝΑΤΟ, ζήτω ο Τραμπ, ζήτω η ΝΔ, ζήτω η Ομάδα Αλήθειας!!!

ΥΓ Πάμε Χάγη τώρα που άνοιξε η όρεξη του γκρίζου λύκου; Βλάκες νεοδημοκράτες...
Παρασκευή, 06 Δεκεμβρίου, 2024


Ανώνυμος/η
Στην Ουκρανία βέβαια οι δυνάμεις του νατοικού φιλελευθερισμού χάνουν/χάσανε.
Παρασκευή, 06 Δεκεμβρίου, 2024

Φοιτητική Λέσχη Φανταστικής Λογοτεχνίας
Μια κουβέντα είναι αυτό. Εκείνο που ήθελαν το πέτυχαν και με το παραπάνω. Για να έχαναν θα έπρεπε να είχε τελειώσει προ πολλού η όλη ιστορία και η Ρωσία να είχε πάρει υπό τον έλεγχό της τουλάχιστον διπλάσια εδάφη από τα σημερινά.
Σάββατο, 07 Δεκεμβρίου, 2024


Ανώνυμος/η
Δεν πιστευω οτι το καθεστώς της Συρίας πως έχει τη παραμικρή στάλα εθνικού σοσιαλισμού. Φιλελεύθερη οικονομία εδώ και πολλά χρόνια εφάρμοζε ο Άσαντ. Επίσης, πως γίνεται να πέφτουμε στην δυτική προπαγάνδα περί σφαγής αμάχων στο μεσανατολικο, όταν η Χαμάς την 7η Οκτωβρίου αποδεδειγμένα χτύπησε ισραηλινούς στρατιωτικούς στόχους;
Σάββατο, 07 Δεκεμβρίου, 2024

Φοιτητική Λέσχη Φανταστικής Λογοτεχνίας
Έχει χάσει πολλά σοσιαλιστικά στοιχεία το παρελθόντος αλλά μην ξεχνάμε και τι έχει υποστεί. Με την μισή χώρα ακρωτηριασμένη είναι αναμενόμενο να έχει κάνει υποχωρήσεις (πέρα από την τάση του Μπασάρ). Μέχρι και την δεκαετία του 2000 είχε ακόμη εμφανή γνωρίσματα του παλιού σοσιαλισμού.
Σάββατο, 07 Δεκεμβρίου, 2024

Φοιτητική Λέσχη Φανταστικής Λογοτεχνίας
Επίσης, είπαμε ότι δεν γουστάρουμε τους ρεηβάδες. Αλλά στρατιωτική επίθεση σε rave party δεν την λες επιχείρηση σε στρατιωτικό στόχο. Για όνομα του Θεού, αυτό ήταν ένας ελεεινός κανιβαλισμός που βόλεψε όσο τίποτα τα σχέδια του Ισραήλ και διέσυρε διεθνώς τον άξονα της αντίστασης (και πολύ δικαιολογημένα).

ΥΓ. Τουλάχιστον να χτυπούσαν τράπερς..χαχα..
Μαύρο χιούμορ κάνουμε, προς αποφυγή παρεξηγήσεων.
Σάββατο, 07 Δεκεμβρίου, 2024

Εθνοκοινωνιστής
Ο Σουλτάνος παίζει το παιχνίδι του, όπως πρέπει, με στόχο την δημιουργία της Μεγάλης Τουρκίας. Σε περίπτωση που οι τσάτσοι του Ερντογάν πάρουν και τα πετρέλαια από τους Κούρδους τσάτσους των ΗΠΑ εν Συρία, εκεί θα πέσει γέλιο. Τέσσερα ολόκληρα χρόνια, ο Ταβερνιάρης και η παρέα του ξελαρυγγιάζονταν "Slava Ukraina" και φαντάζονταν νέες Μπαρμπαρόσα υπό την (χρησιμοποιώ λόγια τους) "Συμμαχία των Λευκών Εθνών, το ΝΑΤΟ". Ο Λευκός Διεθνισμός αποτελεί το εργαλείο, εισαγόμενο εξ ΗΠΑ, ώστε οι ηλίθιοι που υποδύονται τους νεοναζί, να μεταβληθούν, για ακόμη μία φορά ένα από τα καλύτερα όργανα του ΝΑΤΟικού πολεμικού και πολιτικού σχεδιασμού. Οι μεταμοντέρνες φυσικά καταστάσεις που αντιμετωπίζουμε είναι φανερές... Νεοφιλελεύθεροι ναζί υποστηρικτές ΝΑΤΟ στα πλαίσια της "Φυλετικής Αλληλεγύης". Άλλοι μας λένε και για αυτοδιάθεση... Αυτοδιάθεση όμως μόνον για τους Ουκρανούς φαίνεται, γιατί παράλληλα στηρίζουν και τον ιμπεριαλισμό ιδεολογικά ως δήθεν σκληροί Νιτσεϊστές, υπέρ του Δικαίου του Ισχυρού. Να τελειώνουμε με χουντόφιλους, ακροδεξιούς, οπαδούς Πινοσέτ, γκαρσόνια και αντιδραστικούς. Πρέπει να δημιουργηθεί ένα εθνικιστικό αντικαπιταλιστικό, αντιφιλελεύθερο ρεύμα. Αν όχι, θα μείνουμε εδώ που είμαστε, δηλαδή στο περιθώριο και στον βάλτο ιδεολογικής γραφικότητας.
Σάββατο, 07 Δεκεμβρίου, 2024

Φοιτητική Λέσχη Φανταστικής Λογοτεχνίας
Προσυπογράφουμε
Σάββατο, 07 Δεκεμβρίου, 2024


Ανώνυμος/η
Εντάξει πάλι Τούρκοι και Εβραίοι μια χαρά το ετοιμασαν.Την έφεραν και σε Ρώσους και Ιρανούς οι γείτονες. Το αστείο είναι οτι μερικους μηνες έβλεπα ποστ στο fscebook "φίλων" που θυμόντουσαν μέχρι και την προαιώνια σύγκρουση με τους Πέρσες χα χα.Δεν υπάρχει ελπίδα,αν πέσει ο Ασαντ θα πανηγυρίζουν με κάποιο τρόπο,κάπως θα μας το φέρουν. εντάξει για ανάλυση μπααθικων καθεστώτων δε χρειάζεται στη μέση Ανατολή. Είναι προνεωτερικοι εκεί παμε κατευθείαν στον μεσαίωνα. Δε είναι καλή προς σε χρήση έννοια αραβικός εθνικισμος.
Σάββατο, 07 Δεκεμβρίου, 2024



Φοιτητική Λέσχη Φανταστικής Λογοτεχνίας
Σωστός. Με την μόνη αποσαφήνιση ότι τα μπααθικά κόμματα είχαν ιδεολογικό διάλογο με τον ευρωπαϊκό εθνικισμό. Με τις όποιες, αδιαμφισβήτητες, ιδιαιτερότητες και μεγάλες αποκλίσεις του αραβικού περιβάλλοντος/ παραδείγματος.
Σάββατο, 07 Δεκεμβρίου, 2024


Ανώνυμος/η
Ένας αληθινός εθνικοσοσιαλιστής δεν μπορεί στο γεωπολιτικό ζήτημα να τάσσεται ενάντια στους φυλετικούς αδερφού μας, ακόμα και αν επικρατεί στη Δύση ένα λάθος πολιτικό σύστημα. Η επιλογή rest στο West vs rest, είναι επιλογή αυτοκτονική για τη λευκή φυλή.
Σάββατο, 07 Δεκεμβρίου, 2024


Ανώνυμος/η
H Ελλάδα είναι...West; Από πότε; Ούτε η Νέα, ούτε η Μεσαιωνική ούτε η Αρχαία Ελλάδα ανήκουν σε κάποια "Δύση". Προσδιόρισέ μας πρώτα τι είναι η "Δύση" για να δούμε.
Σάββατο, 07 Δεκεμβρίου, 2024


Ανώνυμος/η
Από τότε που πάντα αντιστεκόταν στους εισβολής εξ Ανατολών. Ελλάδα,Ρώμη,Χριστιανισμός=Δυτικός πολιτισμός.
Σάββατο, 07 Δεκεμβρίου, 2024

Φοιτητική Λέσχη Φανταστικής Λογοτεχνίας
Αν το έχεις ξεχάσει η Ρώμη κατέλαβε την Ελλάδα και δυστυχώς εμείς δεν καταφέραμε να τους κάνουμε το ίδιο προηγουμένως, με Αλέξανδρο και Πύρρο. Επίσης, το να υπερασπίζονται οι Τούρκοι, οι Αμερικανοί και οι Εβραίοι τον χριστιανικό πολιτισμό φαίνεται κάπως άτοπο.
Κυριακή, 08 Δεκεμβρίου, 2024

Φοιτητική Λέσχη Φανταστικής Λογοτεχνίας
Ακόμα και με αυτή την οπτική να το δούμε, ο άριος ηγέτης είναι ο Άσαντ, ο Εβραίος είναι ο Ζελένσκι, οι περισσότεροι Ιρανοί είναι άριοι επίσης, ο Πούτιν το ίδιο. Εσύ τι είσαι δεν ξέρουμε με ακρίβεια.
Σάββατο, 07 Δεκεμβρίου, 2024


Ανώνυμος/η
ο σκουροχρωμος ασαντ και ο εβραιος εκ μητρος, σλαβομογγολος πουτιν ειναι "'αριοι" ;
Σάββατο, 07 Δεκεμβρίου, 2024


Ανώνυμος/η
Εθνικοσοσιαλιστής είναι.
Σάββατο, 07 Δεκεμβρίου, 2024



Φοιτητική Λέσχη Φανταστικής Λογοτεχνίας
Ε όχι. Εσύ μιλάς για σκουρόχρωμους;
Σάββατο, 07 Δεκεμβρίου, 2024


Ανώνυμος/η
Σωστά όλα αυτά που λέτε, ωστόσο να προσθέσουμε και την ενοχή της ρωσικής ηγεσίας. Το ότι είμαστε με την Ρωσία δεν σημαίνει ότι είμαστε και με τον Πούτιν και την ρωσική άρχουσα τάξη. Η ηγετική κλίκα της Ρωσίας απλώς παζαρευει. Το παζαρεμα είναι στο dna της ρωσικής αστικής τάξης λόγω τον ιδιαίτερων συνθηκών στις οποίες γεννήθηκε. Ζυγίζει σε μια λογική "κόστους - οφέλους" την σύγκρουση με την Δύση και ανάλογα κινείται. Για αυτό ο πόλεμος στην Ουκρανία δεν έχει μεταβληθεί ακόμη σε λαϊκό πόλεμο μέχρι τελικής νίκης της Μόσχας, για αυτό το μέτωπο απλώς παρατείνεται εδώ και χρόνια. Παρομοίως για αυτό δεν έχουμε άμεσες επεμβάσεις της Ρωσίας στη Μ.Α, όπου ακόμη και το Ιράν πλέον έχει δεχτεί σοβαρά πλήγματα και έχει περάσει στην πλήρη υποχωρητικότητα. Μη ξεχνάμε το παρελθόν της Ρωσίας με τις συνθήκες του Μινσκ, μια αστική τάξη πλήρως υποταγμένη στη Δύση και συνδεμένη με αυτή που μόνο τα τελευταία χρόνια ο Πούτιν εκκαθαρισε και πάλι όχι ολοκληρωτικά. Το σύστημα Γελτσιν καλά κρατεί.
Σάββατο, 07 Δεκεμβρίου, 2024

Φοιτητική Λέσχη Φανταστικής Λογοτεχνίας
Ωραία παρέμβαση.
Σάββατο, 07 Δεκεμβρίου, 2024


Ανώνυμος/η
κοπριτης (ξανα) εδω...μου αρεσει που εχουν και το θρασος κιολας να συνεχιζουν να σχολιαζουν οι υποστηριχτες της ακροαριστερης Αμερικης (απ' το 1960 και επειτα οπου επαψαν πια να κατουρανε σε διαφορετικες τουαλετες οι λευκοι απο τους νεγρους κ.λ.π.) και του ΝΑΤΟ της...ποια λευκη ομοεθνια υποστηριζουν ρε κεραταδες; οι τραβελο-εβραιοι σαν τον Ρέιτσελ Λεβίν που φωτογραφιζεται εκει περα αγγαλιτσα με μια νεγρα κρατωντας με υπερηφανεια τη σημαια των φουστηδων;...:

https://archive.ph/tkX83/0a4bcf6175f2023516aad9b02e25261520214f2c.webp

συνεχιστε να μας διασκεδαζετε...

Υ.Γ. Μαμουτεεε, ωραια η φουστα του Ρέιτσελ ετσι; θα μου την κανεις δωρο στη γιορτη μου;

-Λεμουριος τρολιστας
Σάββατο, 07 Δεκεμβρίου, 2024

Φοιτητική Λέσχη Φανταστικής Λογοτεχνίας
Είναι πολύ προχωρημένη επιλογή για τον χώρο. Θα σου στείλουμε δώρο ένα ροζ σορτσάκι. Από τα συνηθισμένα.
Σάββατο, 07 Δεκεμβρίου, 2024


Ανώνυμος/η
Απο ΑντιΝατοικος:
Γνωμη μου ειναι οτι ειμαστε μπροστα στην "γεννηση" του Κουρδικου κρατους, το οποιο φυσικα θα περιλαμβανει και τουρκικα κομματια, ισως και ιρανικα.... και φυσικα τα κομματια της Συριας και του Ιρακ.... Για αυτο ακριβως βλεπουμε και αυτο το γεωπολιτικο μπαχαλο στη Μ.Ανατολη, οπου οι συμμαχιες ειναι αμφιροπες.... θα ελεγε κανεις οτι η "λυκοφιλια" - συμμαχια Εβραιων και Τουρκων εναντια στην Συρια ειναι η τρανη αποδειξη οτι στις σχεσεις μεταξυ κρατων, επικρατει το "συμφερον" και οχι η "φιλια"....
Βεβαια η δημιουργια Κουρδικου κρατους στην περιοχη, το οποιο θα κραταει τα "κλειδια" των νεων "δρομων του μεταξιου", στην περιπτωση μας το μεταξι ειναι το αεριο, πετρελαιο.... σημαινει και την γεωπολιτικη καταβαραθρωση της Τουρκιας.... για αυτο οι Τουρκοι τρεχουν να προλαβουν να στησουν ενα φιλικο προς αυτους σουλτανατο στα εδαφη της Συριας.... μηπως και παζαρεψουν με τη "Δυση" και σωθουνε....
Οι ΗΠΑ και ο Εβραικος παραγοντας θελουν και χρειαζονται ενα Κουρδισταν, το ποσο μεγαλο θα ειναι αυτο θα το δουμε προσεχως, το οποιο θα ειναι κι ο πιστοτερος συμμαχος τους στην περιοχη.....
Παντως οι εξελιξεις δεν ειναι καλες για το καθεστως του Ασαντ.... οι Νατοικοι τζιχαντιστες εχουν φθασει και πολιορκουν τη Δαμασκο..... λεγεται οτι τις προηγουμενες ημερες ενα μερος του στρατου του Ασαντ επεχειρησε πραξικοπημα και πηγε εναντια στο καθεστως..... ειναι πολυ τραγικο το ποσο εδαφος εχουν κερδισει οι τζιχαντιστες τις τελευταιες δυο ημερες.... αν δειτε τον χαρτη στο syrialivemap θα καταλαβεται πολλα.....
Σάββατο, 07 Δεκεμβρίου, 2024


Σταμάτης
Το ερώτημα είναι Ρωσία και Ιράν τι κάνουν. Με προβληματίζει ότι η δυτική Συρία έχει μείνει ανέγγιχτη ενώ η υπόλοιπη χώρα έχει καταρρεύσει χωρίς ο στρατός να δίνει μάχες. Στην δυτική Συρία βρίσκονται οι ρωσικές βάσεις, χωρίς όμως σοβαρές αριθμητικά δυνάμεις. Εκεί, μέχρι στιγμής, δεν δείχνουν να προελαύνουν οι αντι-ασαντικοί, μολονότι ως γεωγραφική θέση είναι πιο κοντά στις εκτάσεις από τις οποίες ξεκίνησε η επίθεση κατά του Άσαντ.

Επαναλαμβάνω, μέχρι στιγμής, δείχνει να βρωμάει η δουλειά. Μακάρι να διαψευστώ. Το εύχομαι πρώτος απ' όλους.
Σάββατο, 07 Δεκεμβρίου, 2024


Σταμάτης
Εμένα, πάντως, αυτή η κατάρρευση των δυνάμεων του Άσαντ με προβληματίζει. Ή πρέπει να πιστέψουμε ότι έγινε Βέρμαχτ του ΒΠΠ το μπουλούκι των τζιχαντιστών και των τουρκαλάδων, με αποτέλεσμα να καταλάβει μια χώρα σε πέντε μέρες, ή κάτι άλλο συμβαίνει. Η διάθεση να μην εμπλακεί περαιτέρω το Ιράν και η Ρωσία είναι πολύ παράξενη. Γεωπολιτικά υποβαθμίζονται. Γίνονται από άξονας αντίστασης, τριτοκοσμική συμμαχία τοπικής εμβέλειας και ελάχιστης διεθνούς γεωπολιτικής ισχύος ή αξιοπιστίας. Από την άλλη, θέλω να ελπίζω ότι δεν έκαναν κάποια φιλοεβραϊκή παραχώρηση στην πουτ@να τον Τραμπ, προκειμένου να εξασφαλίσουν άκοπα ένα ελάχιστο δυνατό κέρδος.

Κατά τα άλλα, ο Τραμπ είδα ότι ανέπτυξε μεγάλη συμπάθεια προς τον Μακρόν. Αρχίζουμε να επιβεβαιωνόμαστε πολύ πιο γρήγορα απ' ότι περιμέναμε. Και αυτό είναι εξαιρετικά ανησυχητικό για την οικουμένη...
Σάββατο, 07 Δεκεμβρίου, 2024




Λώλος Δροσινός
Συμφωνώ με το κείμενο σε γενικές γραμμές.Πιστευω ότι τα μπόσικα καθεστώτα ειναι για τους δυτικους κοκκινο πανί για δύο λόγους: Πρώτον γιατί έχουν εθνοανεξαρτησισκό προσανατολισμό και δεύτερον γιατί θέλουν εθνικοποιημενες τις βασικές βιομηχανίες και τις υποδομές.Τα ξηλωνουν λοιπόν αυτά τα καθεστώτα οι δυτικοι ακόμα και δεν εχουν διάδοχη
λύση αφού προτιμούν το χάος και βλέπουμε πάρα ένα επικινδυνο παράδειγμα. Σίγουρα οι εξελίξεις στη Συρία είναι τραγικές γιατί εκεί κινδυνεύουν και χριστιανικοι πληθυσμοί που ( θα επρεπε να) έχουν δεσμούς και με την χώρα μας.Σιγουρα έχουμε μθα άτυπη σύμπραξη ΗΠΑ,Τουρκίας και Ισραήλ με το τελευταίο να δρα ως η αεροπορία των τζιχαντιστών σφυροκοπώντας εντός Συριακου εδαφους την Χεζμπολαχ και τους φρουρούς της επανάστασης που ήταν οι μόνες αξιομαχες δυνάμεις του στρατοπέδου Ασαντ,ο στρατός του οποίου ήταν ψιλοδιαλυμενος από την αρχή του εμφυλίου.

Hellas Verona Athens Club
Ευγε, επιτέλους έτσι.. καθαρά αντικαπιταλιστικο
Ανώνυμος/η
Οι πρόσφατες εξελίξεις στον συριακό εμφύλιο οδηγούν ανεπιστρεπτί σε τετελεσμένη αναβίωση της αυτοκρατορίας των Οθωμανών. Οι ολίγιστοι εναπομείναντες νουνεχείς Έλληνες ανάμεσα στον όχλο της Γραικιάς διαφυλάσσουν μια ύστατη ελπίδα επιβιώσεως, εναποτεθειμένη στην αποδοχή της ελληνοτουρκικής φιλίας, ευχόμενοι ολοθέρμως
"Ερντογάν, σώσε τον ελληνικό πολιτισμό".

Ταινιοφάγος
Μην ασχολείσαι mod. Όλοι γνωρίζουν ότι η αγαπημένη ταινία του συγκεκριμένου είναι το “Cruising (Το ψωνιστήρι)” του 1980 σε σκηνοθεσία Friedkin και κεντρικό πρωταγωνιστή τον φοβερό Pacino. Φήμες λένε ότι ο συγκεκριμένος έδωσε τα φώτα του (καθώς έχει πολύ μεγάλη εμπειρία στο θέμα) για να μπορέσει να βγει ρεαλιστική η ταινία. Ποιος άλλος θα ήξερε έτσι κι αλλιώς τόσα πράγματα για την κουλτούρα του leather του ’80; Μα φυσικά ο γνωστός σε όλους πλατωνικός ομονοιάκιας! Από που νομίζετε ότι ξεκινάει η τρέλα του συγκεκριμένου για τις στολές των μπάτσων και των SS; Από την αγάπη του για τον ε/ς ή λόγω κουσουριού…;
Δευτέρα, 09 Δεκεμβρίου, 2024



Ανώνυμος/η
Απο ΑντιΝατοικος:
Στο ερωτημα σου φιλε Σταματη, "τι κανουν η Ρωσια και το Ιραν?"... θεωρω οτι το Ιραν δεν μπορει να κανει περισσοτερα απο εναν τοπικο πολεμο*, γνωριζοντας οτι οι Αμερικανοσιωνιστες το εχουν στο στοχαστρο σαν το επομενο θυμα στην γεωπολιτικη σκακιερα.... Το χτυπημα με τους βομβητες στην χεζμπολαχ αποδυναμωσε σημαντικα το μακρυ χερι του Ιραν στην περιοχη.... Αν προσθεσουμε και το γεγγονος οτι οι Κουρδοι (με τους Αμερικανους μαζι) ελεγχουν τους οδικους διαδρομους και μεσω Ιρακ προς την Συρια, αυτο σημαινει οτι καμια στρατιωτικη βοηθεια απο ανατολικα δεν μπορει να φτασει στον Ασαντ.... Η μονη βοηθεια που μπορει να φτασει στον Ασαντ ειναι απο Ρωσια, ειτε δια αερος, ειτε δια θαλασσης....
Αυτο που ειναι σιγουρο και το βλεπουμε ειναι οτι η Τουρκια και μεσω του στρατου της αλλα και των δικων της μισθοφορων, εχει μπει για τα καλα στην Συρια, προσπαθωντας να παζαρεψει την χρησιμοτητα της (για τους δυτικους) στο γεωπολιτικο παιχνιδι, οπως και την καθυστερηση εν σχεση με την δημιουργια του Κουρδικου κρατους (παιζει διπλο παιχνιδι).... Προσωπικα νομιζω οτι στηνεται παγιδα** για την Τουρκια.... κι αυτη την παγιδα την στηνουν οι "Δυτικοι".....
* Το Ιραν δεν επεσε στην παγιδα των "δυτικων", μεχρι στιγμης τουλαχιστον, οι οποιοι αναζητουν μια καλη προφαση για να το διαλυσουν, ισως οι "δυτικοι" να θεωρουν οτι ακομη δεν ηρθε η στιγμη για να το χτυπησουν.... σε ενα τετοιο σεναριο, κατα τη γνωμη μου παντα, σημαντικο ρολο θα παιξουν τοσο οι Αζεροι οσο και οι Τουρκοι, λιγοτερο ισως απο τους Κουρδους.... δηλαδη μπορει συντομα να δουμε και εναν "τοπικο πολεμο" μεταξυ Ιρανων - Τουρκων - Αζερων....
Φαινεται οτι ο ρολος των Ρωσων πλεον θα ειναι συμβιβαστικος στην περιοχη, αποδοχη Κουρδικου κρατους, αποδοχη της νεας μορφης της Συριας κλπ κλπ..... εκτος αν τους προδωσουν οι "Δυτικοι" στα συμφωνηθεντα και "αρπαξουν ολη την πιτα"..... τοτε θεωρω οτι ο Νατοικος περιγυρος της Ρωσιας, θα πεσει θυμα της οργης της.... ας ελπισουμε μια απο τις "τυχερες" χωρες να ειναι και η Τουρκια....
Για τον Τραμπ τωρα, νομιζω οτι εχουμε να κανουμε με ενα "μυστηριο" σχετικα με το πως θα κινηθει γεωπολιτικα..... μαλλον θα αφησει τα πραγματα να εξελιχθουν βοηθωντας τα ηδη υπαρχοντα γεωπολιτικα τετελεσμενα.... η αληθεια ειναι οτι μπορει να αφησει το ελευθερας στους Εβραιους να βορβαδισουν το Ιραν.... αλλα αυτο θα ηταν ενα τεραστιο γεωπολιτικο λαθος......
**Αν στην παγιδα που στηνεται για την Τουρκια, με προσχημα την δημιουργια του Κουρδικου κρατους βαλουμε ολους τους γεωπολιτικους συντελεστες, τοτε θα διαπιστωσουμε οτι η χωρα μας μπορει και να αποτελεσει το "τυρακι στην φακα" για τον ποντικο.... εγω ελπιζω πως οχι..... με αλλα λογια για να διαλυθει η Τουρκια και να περασει το τουρκικο κουρδισταν στα χερια των Κουρδων, χρειαζεται ενα πολεμικο μετωπο απο τον Καυκασο και το Κουρδισταν μεχρι και την Μεσογειο, τα Βαλκανια...... αυτο προυποθετει οτι η χωρα μας θα ειναι καπως "αδυναμη" εκεινη τη στιγμη.... ωστε να επιτεθει ο "ποντικος" και να πιαστει στην παγιδα....
Πολυ φοβαμαι οτι οι Νατοικοι γεωπολιτικοι σχεδιασμοι κρυβουν ασχημες εξελιξεις για την χωρα μας.... ας ελπισουμε να την γλυτωσουμε......
Κυριακή, 08 Δεκεμβρίου, 2024


Σταμάτης
"Φαινεται οτι ο ρολος των Ρωσων πλεον θα ειναι συμβιβαστικος στην περιοχη, αποδοχη Κουρδικου κρατους, αποδοχη της νεας μορφης της Συριας "

Αυτό διακιώνει ό,τι ανέφερα παραπάνω. Η Ρωσία γίνεται μια δευτερεύουσα περιφερειακή δύναμη, ανίκανη να ηγηθεί ενός δεύτερου πόλου. Και το παράδοξο είναι ότι το παθαίνει χωρίς να χάνει στα στρατιωτικά μέτωπα. Αντιθέτως, δείχνει να παίρνει το πάνω χέρι στην Ουκρανία. Παγκόσμια δύναμη δεν σημαίνει ότι μπορεί να προστατεύσει τα συνοριακά της συμφέροντα αλλά να ηγηθεί σε διεθνείς συμμαχίες. Στην ουσία η Ρωσία δέχεται την μεγαλύτερη γεωπολιτική σφαλιάρα μετά το 1991, χωρίς να χάνει σε πόλεμο. Αυτό είναι το πλέον ανησυχητικό. Γιατί σημαίνει ότι παραχωρεί στον Τραμπ και τους Εβραίους το 100% του ελέγχου της μέσης ανατολής. Και μάλιστα άνευ στρατιωτικής ήττας. Τρομερό από κάθε άποψη. Αν όντως ισχύει κάτι τέτοιο και δεν αλλάξει κάτι δραματικά άμεσα, η ελίτ του Πούτιν χρειάζεται έναν καλά οργανωμένο με στρατιωτική ισχύ Στρελκόφ άμεσα, για να κάνει...αυτό που πρέπει, να διακόψει τις σχέσεις με τον Τραμπ και να στρέψει όση πολεμική ετοιμότητα διαθέτει κατά των ΗΠΑ-Ισραήλ.

"Αν στην παγιδα που στηνεται για την Τουρκια, με προσχημα την δημιουργια του Κουρδικου κρατους βαλουμε ολους τους γεωπολιτικους..."

Προς το παρόν η Τουρκία εμφανίζεται με πολλαπλάσια γεωπολιτική ισχύ. Ακόμη και αν γίνει κάτι σαν κουρδικό κράτος στην Συρία, μην είμαστε αφελείς. Δεν σημαίνει ότι θα αλλάξει απαραίτητα κάτι για το κουρδικό κομμάτι της Τουρκίας.
Κυριακή, 08 Δεκεμβρίου, 2024


Ανώνυμος/η
Πάει και το μεσανατολικό, τελείωσε και αυτό. Παντού θα προσκυνάτε τον Αμερικανό!
Κυριακή, 08 Δεκεμβρίου, 2024



Φοιτητική Λέσχη Φανταστικής Λογοτεχνίας
Τουλάχιστον είσαι ειλικρινής, χτικιάρη. Σταμάτησες να παριστάνεις τον εθνικιστή.

Όμως ξεχνάς, εδώ, εδώ, στο blog της ΦΛΕΦΑΛΟ, εδώ θα κατουρήσουμε τον Αμερικανό.

Ανώνυμος/η
Και όλο κλαίνε τα φλεφαλάκια στου Καντι στου Καντίροφ τα σκαλάκια..
Δευτέρα, 09 Δεκεμβρίου, 2024

Με Ισραήλ και Αμερική συμμάχησαν,
οι φίλοι μας,
οι φίλοι μας οι Τούρκοι,
που με τους εστιάτορες
μας παίρνουνε τσ@@#κι

Ανώνυμος/η
Σε γιγαντοαφίσες, ο Λεμούριος,εραστής,
με ύφος Γκρέτα Γκαρμπο, μυστηριώδης παπατζης.Στα ασπροσεντονα ντυμενος , σε πατινι ηλεκτρικο,
πάνω σε μουλάρι η Τελα, πάνε για το Δομοκό.

Καπιταλας της ροχαλας,σαν τον Ιζνογκούντ, τρανός,
μοιάζει οπαδός της Ρόμα, Καίσαρας Οκταβιανός.

Με σεντόνια και κουκούλες,
γκόθικ ύφος,μεταπανκ,
σε άσπρο μάρμαρο θα βρείτε,του Λεμουριου το think tank.

Σε γιγαντοαφίσες,με την Τέλα αγκαλια,μπότες,σέλες και σπιρουνια,μπριγιαντινη,φραπελια.

Ντοναλντινιο,λέει ο Πιπης,η χρυσή μεταγραφή,που για χάρη του ο χώρος κανει παρθένοραφή.


Ιστορίες σε ριπλέι, απ' την βυθισμένη Μου,
ο Λεμούριος πρώτη μουρη,στου Κθουλακου την τσαπου.
Σερβιτόροι,ιππείς, παράγκες,όλοι οι κοπροι αγκαζε,να και ο Πιπης μεσ'την ζούλα με το ύφος το μπλαζε.
Ίων Φιλίππου
Αφορμή λαβών από την αναφορά του ονόματος μου, παρεμβαίνω δι’ ολίγων. Συμφωνώ απολύτως με τον Σούχωφ, η Τουρκία ουδέποτε θα διαμελισθεί, διότι κέκτηται Ιστορικής Βούλησης. Οψέποτε προκληθεί, θα αποκρούσει μαχόμενη ηρωικώς επί των επάλξεων κάθε
επιβουλή, αντί να παραδοθεί αμαχητί όπως πράττει η κακή τη μοίρα ασπόνδυλη, υποτελής του Ατλαντισμού, Ελλάς.

Περαιτέρω, βιώνουμε σήμερα στην Ευρώπη την τελική, ολομέτωπη, ανελέητη επίθεση της Δημοκρατίας εναντίον της Πατρίδας, όπως και στον ΒΠΠ. Τότε, πολέμησαν εκείνοι που πίστευαν στην ανάγκη ύπαρξης των Πατρίδων ως ιστορικών υποκειμένων (ναζισμός, φασισμός, εθνικισμός) εναντίον εκείνων που πίστευαν στην αναγκαιότητα κατάλυσης των Πατρίδων και θριάμβου της παγκοσμιοποίησης (φιλελευθερισμός, σοσιαλισμός,
μπολσεβικισμός). Η Πατρίδα ηττήθηκε, αλλά αναβίωσε.

Σήμερα, η Ευρώπη των Πατρίδων και των Λαών υφίσταται την δεινή, ολοκληρωτική επίθεση της Δημοκρατίας της Δύσης των Μιγάδων και των Αγορών δηλονότι του Ατλαντικού Ιμπεριαλισμού με τους σιδηρούς βραχίονες του, το ΝΑΤΟ, την ΕΕ και το Ισραήλ.
Δημοκρατία σημαίνει: {Δύση, Ελίτ, Παγκοσμιοποίηση, Δικαιωματισμός, Ισότητα, Λαθρεποικισμός, Κοινωνία, Κράτος, Νόμος, Ιδιώτης, Έπηλυς, Τάξεις, Χρεία, Αρεστός.}

Πατρίδα σημαίνει: {Ευρώπη, Λαός, Παράδοση, Πολιτισμός, Ταυτότητα, Προστατευτισμός, Κοινότητα, Πόλις, Δίκαιο, Πολίτης, Πέλας, Αξίες, Χρέος, Άριστος}.

Όθεν, Πατρίδα και Δημοκρατία είναι ολοτελώς αντιμαχόμενα αξιακά συστήματα.

Ποιος θα νικήσει; Η Δημοκρατία και η Δύση ή η Πατρίδα και η Ευρώπη;

Σούχωφ
Συγγνώμη που επανέρχομαι μετά από μια εβδομάδα, λόγω φόρτου εργασίας.
Προς ΑντιΝατοικο:
Ίσως το σχόλιο να ήταν υπέρ τού δέοντος αιχμηρό, αλλά άνθρωποι είμαστε και λυγάμε που έλεγε και ο Στράτος.
Η Τουρκία είναι αναντικατάστατη για το ΝΑΤΟ. Αυτή είναι η κρυφή αλήθεια που η ΝΔ δεν θέλει να ξέρεις. Όταν ο Κάρολος ΙΒ έχασε τη μάχη της Πολταβας κατέφυγε στην Οθωμανική αυτοκρατορία. Η δύση θεωρεί (δικαίως) την Τουρκία αναντικατάστατη. Κοίτα έναν πολιτικό χάρτη.
Το δήθεν μεγάλο, ενιαίο Κουρδιστάν μπορεί να αντικαταστήσει τη Τουρκία; Μπορεί να προβάλει ισχύ στην Κεντρική Ασία, στον Καύκασο, στα Βαλκάνια, στην Ανατολική Μεσόγειο; Εάν αύριο η Τουρκία εξαφανιστεί ή αποχωρήσει από το ΝΑΤΟ, ΝΑΤΟ παύει να υφίσταται. Είναι η σημαντικότερη χώρα μετά από τις Ηνωμένες πολιτείες. Ποίο σημαντική και από την Αγγλία.
Αυτό που ισχυρίζεται η ελληνική ακροδεξιά είναι ότι τα αφεντικά τους, δηλαδή το ΝΑΤΟ σχεδιάζουν να αυτό καταργηθεί διαλειοντας τη Τουρκία. Τι θέλεις; Να θυμηθούμε θεωρίες του 1995 ότι τώρα με τη λήξη του ψυχρού πολέμου η Τουρκία έχει χάσει τη σημασία για τη δύση και το ΝΑΤΟ θα την καταστρέψει; Έχουμε 2024 και πλέον είναι τοπική υπερδύναμη αναπληρώνοντας το κενό ισχύος στην περιοχή λόγω υποχώρησης των ΗΠΑ.
Για Μαζη που τον ανέφερα εγώ:
Είναι καλλιεργημένος και ευφυής. Κεφάλαιο για τα ελλαδικά δεδομένα. Άφησε να εννοηθεί ότι αποσύρεται στις καλλιτεχνικές του ανησυχίες λόγω του καταθλιπτικού πολιτικού προσωπικού. Θα καταθέσω την άποψη μου. Υπάρχουν ακέραιοι και αξιοπρεπείς άνθρωποι στη Δεξιά. Αλίμονο, είναι ο μισός πληθυσμός.
Δυστυχώς ο Μάζης υποκρίνεται.
Η ιδεοληψία του τον οδήγησε στην ίδια ατραπό του Αντινατοϊκού. Οτι γενόμενη η Ελλάδα επιτήδειος υπηρέτης των ΗΠΑ και του Ισραήλ, θα κερδίσει. Η αλήθεια είναι ότι ο Μάζης κατάλαβε ότι η ελεεινή κατάσταση του ελλαδικού πολιτικού συστήματος αλλά και της χώρας γενικά είναι απόρροια στοχευμένων και χειρουργικών επεμβάσεων των εν λόγω συμμάχων, προκειμένου η πολύτιμη Τουρκία να μη διαθέτει γεωπολιτικό αντίπαλο στη περιοχή. Αρνηται όμως να αποδεχτεί δημόσια τη φόλα που κατάπιε και τα ρίχνει στον .... Μητσοτάκη!!!
Εν πάση περιπτώσει Αντινατοικε, άσε τα κουρδικά. Άνθρωποι όπως ο Μάζης κάνουν πολύ πιο αξιόλογες ομιλίες:
https://youtu.be/6H2HvFNlJRE?si=mDnNlWtFMIHe0tJ5
Τρίτη, 17 Δεκεμβρίου, 2024



Λώλος Δροσινός
Ενδιαφέροντα τα γραφόμενα του Σουχωφ.Αν μου επιτρέπεται για το κουρδικό κράτος που γίνεται λόγος θα έλεγα ότι είναι πιο πολύ ευσεβής πόθος ( και δικαιολογημενα) δικός μας πάρα κάτι εφικτό.Ολες οι αναλύσεις για υτο θέμα δεν λαμβάνουν υπ όψη ότι οι κουρδοι βρίσκονται σε μια φεουδαρχικη φάση( με ανάλογη κοινωνικη συνειδηση) με φατριες που θελουν να ελέγχουν περιοχές για να κάνουν δουλιτσες χωρίς να έχουν μια εθνική συνειδηση δυτικου ας πούμε τύπου με εξαίρεση ίσως το pkk και των παραφυδων του που ειναι
μειοψηφία..Παραδειγμα οι φιλοτουρκοι κ φιλοιρανοι Μπαρζανι και Ταλαμπανί.Χωρις να περαυτολογώ δεν τα αναφέρω ως διεθνολογος( απόφοιτος λυκείου γαρ) αλλά έχοντας την ευκαιρία να μιλάω επί χρόνια με κουρδους λόγω πολιτικής ένταξης.Τελος και ως προς τον αριθμό των Κούρδων της τουρκιας μάλλον υπερβάλλουν οι Έλληνες αναλυτές αφού δεν γνωρίζουμε ποσοι πο αυτους έχουν εθνικη συνειδηση ιδιαίτερα στη περίοδο Ερντογκαν που βάζουν τα φτωχά παιδακια των περιοχών αυτών εσώκλειστα σε θρησκευτικά σχολεία. οι γονείς .Αυτη η πρακτικη νομιζω πρεπει να εχει κανει ζημιά στον κουρδικο πληθυσμό.Μακάρι να κάνω λάθος και οι απόψεις των πιο αισιοδοξων να έχουν βάση αλλά μάλλον δεν υπάρχει το μοντέλο όπου 40 εκατομμυρια( αντιτουρκοι ας πουμε) κουρδοι θα κάνουν κρατος.Ισως μόνο αν το Ισραήλ έχει πειστεί ότι για να ελέγξει την περιοχή θα τους χρειαστεί αλλά κσι πάλι υπάρχουν κοινωνικες διεργασίες που δεν γίνονται με πατηματα κουμπιών άνωθεν παρεμβάσεις όπως νομιζουν κάποιοι που βλέπουν μονόπλευρα αυτό που λέμε γεωπολιτική.
Πέμπτη, 19 Δεκεμβρίου, 2024


Ανώνυμος/η
Απο ΑντιΝατοικος:
Προς Σουχωφ.... 1ον) Δεν ειπα ποτε οτι η Τουρκια εχει χασει την αξια της για το Νατο... 2ον) Δεν ειπα ποτε επισης οτι η χωρα μας πρεπει να γινει ο επιτηδειος υπηρετης των ΗΠΑ και Ισραηλ για να κερδισει....
Το μονο που ειπα ηταν το εξης... οτι αχνοφαινεται η δημιουργια του Κουρδικου κρατους, με τη βοηθεια της "δυσης" το οποιο θα αλλαξει και τους γεωπολιτικους συσχετισμους στη περιοχη....
Συμφωνω μαζι σου στο οτι η Τουρκια ειναι "αναντικαταστατη" για το ΝΑΤΟ και τους γεωπολιτικους του σχεδιασμους στη Μεση Ανατολη, στα Βαλκανια, στη Κεντρικη Ασια, στην Αν Μεσογειο..... θεωρω επισης (αυτο ολοι το καταλαβαινουν!) οτι ο εκβιασμος απο τη Τουρκια με πολεμο ειναι που μας κραταει εντος Νατο, αυτο το καταλαβαινουν και οι "Δυτικοι".... και πανω σε αυτον τον εκβιασμο που κανει η "δυση" προς τη χωρα μας παιζεται το γεωπολιτικο παιχνιδι.... ολα τα αλλα ειναι μπουρδες.... αλλα ειλικρινα, απαντησε μου, αν αυριο φευγαμε απο το Νατο, τι πιστευεις οτι θα εκανε η Τουρκια;;;; Δεν θα μας εκανε πολεμο (με τις πλατες του Νατο) για να τσιμπησει κατι απο Αιγαιο και Αν. Μεσογειο, υποχρεωνοντας μας να παρακαλαμε το Νατο να μας σωσει;;;;
Αν υποθεσουμε ακομη το οτι δεν φευγουμε απο το Νατο, και ορισουμε ΑΟΖ και 12 ΝΜ συμφωνα με το διεθνες δικαιο, δεν απειλουμαστε με πολεμο απο την Αγκυρα;;; Αν υποθεσουμε οτι ξεσπαει ο πολεμος, τοτε σε αυτο το σεναριο το μονο που εχουμε να κανουμε ειναι να σταθουμε για καποιες μερες στο πεδιο της μαχης χωρις να χασουμε εδαφος, αναζητωντας ανακωχη με τις πλατες του Νατο.... Και στα δυο σεναρια ειμαστε χαμενοι, ελεω Νατο, διοτι θα παμε σε διαπραγματευση με Νατοικη εποπτεια.....
Υπαρχει ομως αγαπητε Σουχωφ πλεον και ενας αλλος γεωπολιτικο συντελεστης στη περιοχη μας, οπως ειναι οι Κουρδοι, και εκει ακριβως θα κριθει η ακαιρεοτητα της Τουρκιας, οπως και η ακαιρεοτητα της χωρας μας.... αν ειχαμε ενα εξυπνο πολιτικο προσωπικο θα ειχαν κανονισει ηδη ολες τις προς το συμφερον μας συμμαχιες με τους λαους που καταπιεσθηκαν απο το Τουρκικο γενοκτονικο καθεστως.... αυτο αλλωστε θα επρεπε να θετει στα διεθνη φορα τοσο ο ΥΠ.ΕΞ οσο και ο Πρωθυπουργος και οχι το να πηγαινει εναντια στη Ρωσια... δλδ να λεει "ειμαστε σε πολεμο με τη Τουρκια" αντι για Ρωσια....
Γνωμη μου ειναι οτι στο "Κουρδικο" θα κριθει το μελλον της χωρας μας.... μια ανισχυρη, διαμελισμενη Τουρκια δεν μπορει να μας εκβιασει με πολεμο, οποτε η χωρα μας μπορει να στραφει γεωπολιτικα και εκτος "δυσης".... ο "γορδιος" γεωπολιτικος μας δεσμος βρισκεται στο Κουρδισταν πλεον.....
Υ.Γ: Δεν καταλαβαινω την εμμονη σου να με συνδεσεις με τη ΝΔ;;;
Υ.Γ2: Αυτος που δικαιωθηκε ιστορικα, δεν ειναι ο Μαζης ουτε αλλοι γεωπολιτικοι αναλυτες εντος ή εκτος "μαρμιτας",....αυτοι τα "εβλεπαν" μετα... ο μονος που το εβλεπε αυτο ηταν ο Μιχαλης Χαραλαμπιδης.... στην ουσια ελεγε οτι η "απελευθερωση μας περναει μεσα απο τον αγωνα των Κουρδων"..... και φυσικα δικαιωθηκε....
Πέμπτη, 19 Δεκεμβρίου, 2024